quote:
Latino's als in Mexicanen, Spanjaarden etc. zijn van het Europide rasquote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EgnieLatino
Alhoewel ik vaak meer op halfbloed val dan op "volbloed" (dat klinkt zo KKK)
Best of both worlds.
Ik vind iedereen mooi.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Koreaan, Chinees, Japanner: mongolide
Europide:![]()
Ik absoluut niet whahaquote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind iedereen mooi.(uitzonderingen daargelaten.)
Paris, the place to bequote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Elleu Elleu Nighthawk? Ziz iz London!
komt het vingertje weerquote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, ik ben te laat met mn mededeling
De meeste mensen zijn dan ook uitzonderingen.quote:
Wat stomquote:Op maandag 23 januari 2006 19:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Latino's als in Mexicanen, Spanjaarden etc. zijn van het Europide ras
Parijs is een goede 3e. maar NY? Mwah. Neuh. Staat op 4 bij mijquote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Paris, the place to be![]()
(Eigenlijk New York, maar dat rijmt niet)
eitjes en zaadjes, dat kan nooit goed gaan in jou buikjequote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, maar 't is heet en volgens mij zitten er pitjes/zaadjes in.
Niet eitjes.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eitjes en zaadjes, dat kan nooit goed gaan in jou buikje
wat vind ik dat nou een mooie onverwachte uitspraak uit jou mondquote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind iedereen mooi.(uitzonderingen daargelaten.)
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet eitjes..
Trouwens, ik ben al zwanger van m'n vriendje en we noemen het kindje MaMa.
Hmm, haren wassen.... *krijgt kriebels in buik*quote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat stomik vind net zo veel verschil zitten tussen latino en een nederlander dan een chinees en een nederlander
maar ok, jij je zin
*wast haren*
Nou nou... da's wat kort door de bocht.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
de medische wetenschap heeft proefondervondelijk bewezen, dr Kinsey in de jaren 50
dat 10 % van alle mensen 100 % hetero is
en 10 % 100% homo
de rest zit er tussenin en is dus al dan niet praktiserend bisexueel
dank jequote:Op maandag 23 januari 2006 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou... da's wat kort door de bocht.
http://www.dvh-net.com/Ga(...)dy_hoofdstuk_3-1.htm
Haren wassen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, haren wassen.... *krijgt kriebels in buik*
Het probleem is dat mensen bij Europide denken aan blank, blond haar en blauwe ogen. Rassen worden dmv gelaatstrekken vastgesteld. Simpel gezegd:
- brede neus, grote lippen: negroide
- spleetogen en ze zullen vast nog wel wat kenemrkends hebben: mongolide
- ronde ogen, 'gemiddelde' lippen en neus: europide.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga ook mn haren wassen(sinds gisteren zal ik nooit meer op dezelfde manier naar die handeling kijken
)
Katequote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef Sunjammer het volgende:
Washing machiiiiiiiiiiiiine.... washing machiiiiiiiiiiiiine.... waaaashiiiiiing maaaaachiiiiiiiine... *zing*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |