zie saj zijn naamquote:Op maandag 23 januari 2006 20:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarom kom ik jou nou nooit in de stad tegen
Alleen maarquote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen één bepaalde straat en daar kun je soms nog lachen.
Maar dan moet ik wel wat gedronken hebben.quote:
En USB-aansluiting, zodat je 'm kunt aansturen met je pc.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Stroekie het volgende:
Koop hier u nieuwe magnetron
nu met 15 extra gratis pingtones
Ik lach ook wel zonder drank hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel wat gedronken hebben.
en S-VGA aansluiting natuurlijk want dat saaie venster word binnenkort natuurlijk gewoon de keukenmonitorquote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En USB-aansluiting, zodat je 'm kunt aansturen met je pc.
Of evt Bluetooth, of ehm... netwerkaansluiting! Webcam binnenin!.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet er ook eerst met de vork wat gaatjes in prikken.
Leuk uniformpje. Vraag maar aan Vlarp.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
(twijfelt)
Solliciteren bij TPG Post..
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuk uniformpje. Vraag maar aan Vlarp.
kwam toevallig gister de foto's tegenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuk uniformpje. Vraag maar aan Vlarp.
volgens mij staat daar heel binnenkort inderdaad een leuk huisje in het centrum leegquote:Op maandag 23 januari 2006 21:07 schreef Andyvie het volgende:
Joepie, woensdag en donderdag werk ik weer in ZwolleZo onderhand kan ik daar wel een woning gaan zoeken
Dan ga ik me in zo'n tent toch ergeren.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik lach ook wel zonder drank hoor
In die volgorde?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Dikke piemel. Natte kut. Vieze anus.
lolquote:Op maandag 23 januari 2006 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ga ik me in zo'n tent toch ergeren.![]()
Ik ga altijd kijken wie m'n vent probeert te versieren.
Poep.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zit ie weer in z'n vieze woordjes periode?
Hoe later op de avond, des te scho.....enfin je begrijpt de insteek.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, des te scho.....enfin je begrijpt de insteek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |