Handig, handig!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef davidov het volgende:
Een keer geen ruzie...wow...
Bedenk me net dat ik in de 1e week van feb met familie op wintersport ga...
begin me af te vragen of het super handig, of super onhandig zou zijn om het voor die tijd "te vertellen"
Mupke!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef Just-Dennis het volgende:
Klaar
Huisje van mn oom. 4 ooms, en 4 of 3x hun zoon.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Handig, handig!
Of zitten jullie met elkaar in zo'n klein hutje ofzo?
O ja, tim.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pup of Tim?
Heb ik weer eens wat gemist?
Is toch een mooi moment?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Huisje van mn oom. 4 ooms, en 4 of 3x hun zoon.
Moet wel waarschijnlijk met 1 of 2 neven op een kamer
En tis de kant van de familie (mn vaders kant) met wie ik ietsje minder open ben (allemaal stoere jongens ipv de meisjes kant die veel opener en vrolijker is zoals mn moeders kant)
Dat durven ze dan niet meer,quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef davidov het volgende:
Moet wel waarschijnlijk met 1 of 2 neven op een kamer
Doe je dat nou elke dag??quote:Op maandag 23 januari 2006 19:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga ook mn haren wassen(sinds gisteren zal ik nooit meer op dezelfde manier naar die handeling kijken
)
Doeg![]()
![]()
![]()
Anders ik welquote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat durven ze dan niet meer,.
Je bedoelt dat ik een aandachtshoertje ben?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:53 schreef davidov het volgende:
*mopper* ja... maar oef... de "hensgens" kant van de familie, hoe cool die ook is, is nogal competief, grapjes maken over de rug van anderen, haantje de voorste zijn etc.
En ik ben al waarschijnlijk de jongste in het huis, wil niet nog meer aandachtben jou niet
Dan zou ik mijn kaken stijf op elkaar houden.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:53 schreef davidov het volgende:
*mopper* ja... maar oef... de "hensgens" kant van de familie, hoe cool die ook is, is nogal competief, grapjes maken over de rug van anderen, haantje de voorste zijn etc.
En ik ben al waarschijnlijk de jongste in het huis, wil niet nog meer aandachtben jou niet
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
Zou je denken?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah okay, dan zit ik hier goed.
was ook mijn ideequote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn kaken stijf op elkaar houden.
Oh jee, je gaat in je tutu rondlopen?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef davidov het volgende:
[..]
was ook mijn idee
echter het zou me wel gezeik bij eventueel stappen kunnen besparen
Ik laat het gewoon aan mn uitspattingen komende weken over
Nah dat heb ik vorige vakantie al gedaan, moet me nu inhouden tot carnavalquote:Op maandag 23 januari 2006 20:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh jee, je gaat in je tutu rondlopen?
Carnaval? Doe jij daaraan dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Nah dat heb ik vorige vakantie al gedaan, moet me nu inhouden tot carnaval
neequote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Carnaval? Doe jij daaraan dan?
Of je gaat op ballet.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:06 schreef davidov het volgende:
[..]
nee
sjit moet ik een heel jaar wachten
lieverd luisterquote:Op maandag 23 januari 2006 20:06 schreef davidov het volgende:
[..]
nee
sjit moet ik een heel jaar wachten
ben geen homoquote:
Hehe is ook een optie maar doe het nog eerder op waxxers wacko briefje manier...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lieverd luister
als je nou gewoon eens begint met hun grootste angsten weg te nemen:
nee mam ik ben niet aan de drugs
nee pap ik heb geen meisje bezwangerd
het ligt niet aan mijn studieresultate
ik ben niet depressief
niet verslaafd
niet ongelukkig
dat geeft al heel veel lucht
mbt de vakantie zou ik het aan de familie nog niet verterllen, dat kan later dan kan het voor de volgende vakantie bezinken, anders is het nog zo beladen en zeker met stoere neven in een huisje
oi ik had erover heen gelezen, was juist handig dat hij het herhaaldequote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
't Lijkt SBS6 wel... Ook herhalingen![]()
als ik ze nodig heb werken ze nooitquote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lang leve XP met zn herstelpunten
Ik was blij dat XP er vanochtend een had gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef davidov het volgende:
[..]
als ik ze nodig heb werken ze nooit
Ik neem m opquote:
nu je het zegt *iets nieuwe foto op gooit*quote:
Een blij hoofd.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
[..]
nu je het zegt *iets nieuwe foto op gooit*
Moet het stuk of zo?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Heuj. Zo'n keuken heb ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
ik weet hetquote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
ANTM?
mwah, ik zie een camera en ik "poseer" dus dan is de lach vrijwel zeker fakequote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
twee van mijn jongens zitten hier doodnormaal te vertellen dat het belachenlijk is als je je schaamhaar niet afscheert
Ja zo'n meiske zit echt niet op zo'n op een dikke skroezenboesj te wachten
nee, dan zou ik vorstin zeggenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leve de koningin! Hoerá! Hoerá! Hoerá!.
ben ik dus nooit aan begonnen, ik zou niet weten waar, wat af moet en zoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
twee van mijn jongens zitten hier doodnormaal te vertellen dat het belachenlijk is als je je schaamhaar niet afscheert
Ja zo'n meiske zit echt niet op zo'n op een dikke skroezenboesj te wachten
sinds ik 24 jaar geleden geboren benquote:
waarom kom ik jou nou nooit in de stad tegenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sinds ik 24 jaar geleden geboren ben.
tot ik kon lopen.
maar goed
bartjeuhhh!
Omdat ie tegenwoordig meer in Amsterdam rondhuppeld dan in E.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarom kom ik jou nou nooit in de stad tegen
Ik kan niet lachen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef davidov het volgende:
[..]
mwah, ik zie een camera en ik "poseer" dus dan is de lach vrijwel zeker fake
amsterdam... da's toch een stad voor homo's ?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat ie tegenwoordig meer in Amsterdam rondhuppeld dan in E.
net waar ik zit op te wachten, een crazy frog magnetronquote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zou het leuk zijn als je een soort ringtone in je magnetron kon uploaden.
*beep beep* is zo saaaai.
Hier moet een markt voor zijn. *patenteer*
Alleen één bepaalde straat en daar kun je soms nog lachen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
amsterdam... da's toch een stad voor homo's ?
en een nieuw mega afzetkanaal, Jamba ziet de omzet weer exploderenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef davidov het volgende:
[..]
net waar ik zit op te wachten, een crazy frog magnetron
Het is een puntje waarop je je leuk kunt onderscheiden als magnetronfabrieker.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef davidov het volgende:
net waar ik zit op te wachten, een crazy frog magnetron
Koop hier u nieuwe magnetronquote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet er ook eerst met de vork wat gaatjes in prikken.
da zie'de bai ons in't durr'p nie wannequote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen één bepaalde straat en daar kun je soms nog lachen.
zie saj zijn naamquote:Op maandag 23 januari 2006 20:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarom kom ik jou nou nooit in de stad tegen
Alleen maarquote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen één bepaalde straat en daar kun je soms nog lachen.
Maar dan moet ik wel wat gedronken hebben.quote:
En USB-aansluiting, zodat je 'm kunt aansturen met je pc.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Stroekie het volgende:
Koop hier u nieuwe magnetron
nu met 15 extra gratis pingtones
Ik lach ook wel zonder drank hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel wat gedronken hebben.
en S-VGA aansluiting natuurlijk want dat saaie venster word binnenkort natuurlijk gewoon de keukenmonitorquote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En USB-aansluiting, zodat je 'm kunt aansturen met je pc.
Of evt Bluetooth, of ehm... netwerkaansluiting! Webcam binnenin!.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet er ook eerst met de vork wat gaatjes in prikken.
Leuk uniformpje. Vraag maar aan Vlarp.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
(twijfelt)
Solliciteren bij TPG Post..
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuk uniformpje. Vraag maar aan Vlarp.
kwam toevallig gister de foto's tegenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuk uniformpje. Vraag maar aan Vlarp.
volgens mij staat daar heel binnenkort inderdaad een leuk huisje in het centrum leegquote:Op maandag 23 januari 2006 21:07 schreef Andyvie het volgende:
Joepie, woensdag en donderdag werk ik weer in ZwolleZo onderhand kan ik daar wel een woning gaan zoeken
Dan ga ik me in zo'n tent toch ergeren.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik lach ook wel zonder drank hoor
In die volgorde?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Dikke piemel. Natte kut. Vieze anus.
lolquote:Op maandag 23 januari 2006 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ga ik me in zo'n tent toch ergeren.![]()
Ik ga altijd kijken wie m'n vent probeert te versieren.
Poep.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zit ie weer in z'n vieze woordjes periode?
Hoe later op de avond, des te scho.....enfin je begrijpt de insteek.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, des te scho.....enfin je begrijpt de insteek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |