mwah, ik zie een camera en ik "poseer" dus dan is de lach vrijwel zeker fakequote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
twee van mijn jongens zitten hier doodnormaal te vertellen dat het belachenlijk is als je je schaamhaar niet afscheert
Ja zo'n meiske zit echt niet op zo'n op een dikke skroezenboesj te wachten
nee, dan zou ik vorstin zeggenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leve de koningin! Hoerá! Hoerá! Hoerá!.
ben ik dus nooit aan begonnen, ik zou niet weten waar, wat af moet en zoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
twee van mijn jongens zitten hier doodnormaal te vertellen dat het belachenlijk is als je je schaamhaar niet afscheert
Ja zo'n meiske zit echt niet op zo'n op een dikke skroezenboesj te wachten
sinds ik 24 jaar geleden geboren benquote:
waarom kom ik jou nou nooit in de stad tegenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sinds ik 24 jaar geleden geboren ben.
tot ik kon lopen.
maar goed
bartjeuhhh!
Omdat ie tegenwoordig meer in Amsterdam rondhuppeld dan in E.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarom kom ik jou nou nooit in de stad tegen
Ik kan niet lachen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef davidov het volgende:
[..]
mwah, ik zie een camera en ik "poseer" dus dan is de lach vrijwel zeker fake
amsterdam... da's toch een stad voor homo's ?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat ie tegenwoordig meer in Amsterdam rondhuppeld dan in E.
net waar ik zit op te wachten, een crazy frog magnetronquote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zou het leuk zijn als je een soort ringtone in je magnetron kon uploaden.
*beep beep* is zo saaaai.
Hier moet een markt voor zijn. *patenteer*
Alleen één bepaalde straat en daar kun je soms nog lachen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
amsterdam... da's toch een stad voor homo's ?
en een nieuw mega afzetkanaal, Jamba ziet de omzet weer exploderenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef davidov het volgende:
[..]
net waar ik zit op te wachten, een crazy frog magnetron
Het is een puntje waarop je je leuk kunt onderscheiden als magnetronfabrieker.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef davidov het volgende:
net waar ik zit op te wachten, een crazy frog magnetron
Koop hier u nieuwe magnetronquote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet er ook eerst met de vork wat gaatjes in prikken.
da zie'de bai ons in't durr'p nie wannequote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen één bepaalde straat en daar kun je soms nog lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |