Of je gaat op ballet.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:06 schreef davidov het volgende:
[..]
nee
sjit moet ik een heel jaar wachten
lieverd luisterquote:Op maandag 23 januari 2006 20:06 schreef davidov het volgende:
[..]
nee
sjit moet ik een heel jaar wachten
ben geen homoquote:
Hehe is ook een optie maar doe het nog eerder op waxxers wacko briefje manier...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lieverd luister
als je nou gewoon eens begint met hun grootste angsten weg te nemen:
nee mam ik ben niet aan de drugs
nee pap ik heb geen meisje bezwangerd
het ligt niet aan mijn studieresultate
ik ben niet depressief
niet verslaafd
niet ongelukkig
dat geeft al heel veel lucht
mbt de vakantie zou ik het aan de familie nog niet verterllen, dat kan later dan kan het voor de volgende vakantie bezinken, anders is het nog zo beladen en zeker met stoere neven in een huisje
oi ik had erover heen gelezen, was juist handig dat hij het herhaaldequote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
't Lijkt SBS6 wel... Ook herhalingen![]()
als ik ze nodig heb werken ze nooitquote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lang leve XP met zn herstelpunten
Ik was blij dat XP er vanochtend een had gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef davidov het volgende:
[..]
als ik ze nodig heb werken ze nooit
Ik neem m opquote:
nu je het zegt *iets nieuwe foto op gooit*quote:
Een blij hoofd.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
[..]
nu je het zegt *iets nieuwe foto op gooit*
Moet het stuk of zo?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Heuj. Zo'n keuken heb ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
ik weet hetquote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
ANTM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |