Handig, handig!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef davidov het volgende:
Een keer geen ruzie...wow...
Bedenk me net dat ik in de 1e week van feb met familie op wintersport ga...
begin me af te vragen of het super handig, of super onhandig zou zijn om het voor die tijd "te vertellen"
Mupke!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef Just-Dennis het volgende:
Klaar
Huisje van mn oom. 4 ooms, en 4 of 3x hun zoon.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Handig, handig!
Of zitten jullie met elkaar in zo'n klein hutje ofzo?
O ja, tim.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pup of Tim?
Heb ik weer eens wat gemist?
Is toch een mooi moment?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Huisje van mn oom. 4 ooms, en 4 of 3x hun zoon.
Moet wel waarschijnlijk met 1 of 2 neven op een kamer
En tis de kant van de familie (mn vaders kant) met wie ik ietsje minder open ben (allemaal stoere jongens ipv de meisjes kant die veel opener en vrolijker is zoals mn moeders kant)
Dat durven ze dan niet meer,quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef davidov het volgende:
Moet wel waarschijnlijk met 1 of 2 neven op een kamer
Doe je dat nou elke dag??quote:Op maandag 23 januari 2006 19:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga ook mn haren wassen(sinds gisteren zal ik nooit meer op dezelfde manier naar die handeling kijken
)
Doeg![]()
![]()
![]()
Anders ik welquote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat durven ze dan niet meer,.
Je bedoelt dat ik een aandachtshoertje ben?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:53 schreef davidov het volgende:
*mopper* ja... maar oef... de "hensgens" kant van de familie, hoe cool die ook is, is nogal competief, grapjes maken over de rug van anderen, haantje de voorste zijn etc.
En ik ben al waarschijnlijk de jongste in het huis, wil niet nog meer aandachtben jou niet
Dan zou ik mijn kaken stijf op elkaar houden.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:53 schreef davidov het volgende:
*mopper* ja... maar oef... de "hensgens" kant van de familie, hoe cool die ook is, is nogal competief, grapjes maken over de rug van anderen, haantje de voorste zijn etc.
En ik ben al waarschijnlijk de jongste in het huis, wil niet nog meer aandachtben jou niet
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
Zou je denken?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah okay, dan zit ik hier goed.
was ook mijn ideequote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn kaken stijf op elkaar houden.
Oh jee, je gaat in je tutu rondlopen?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef davidov het volgende:
[..]
was ook mijn idee
echter het zou me wel gezeik bij eventueel stappen kunnen besparen
Ik laat het gewoon aan mn uitspattingen komende weken over
Nah dat heb ik vorige vakantie al gedaan, moet me nu inhouden tot carnavalquote:Op maandag 23 januari 2006 20:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh jee, je gaat in je tutu rondlopen?
Carnaval? Doe jij daaraan dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Nah dat heb ik vorige vakantie al gedaan, moet me nu inhouden tot carnaval
neequote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Carnaval? Doe jij daaraan dan?
Of je gaat op ballet.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:06 schreef davidov het volgende:
[..]
nee
sjit moet ik een heel jaar wachten
lieverd luisterquote:Op maandag 23 januari 2006 20:06 schreef davidov het volgende:
[..]
nee
sjit moet ik een heel jaar wachten
ben geen homoquote:
Hehe is ook een optie maar doe het nog eerder op waxxers wacko briefje manier...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lieverd luister
als je nou gewoon eens begint met hun grootste angsten weg te nemen:
nee mam ik ben niet aan de drugs
nee pap ik heb geen meisje bezwangerd
het ligt niet aan mijn studieresultate
ik ben niet depressief
niet verslaafd
niet ongelukkig
dat geeft al heel veel lucht
mbt de vakantie zou ik het aan de familie nog niet verterllen, dat kan later dan kan het voor de volgende vakantie bezinken, anders is het nog zo beladen en zeker met stoere neven in een huisje
oi ik had erover heen gelezen, was juist handig dat hij het herhaaldequote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
't Lijkt SBS6 wel... Ook herhalingen![]()
als ik ze nodig heb werken ze nooitquote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lang leve XP met zn herstelpunten
Ik was blij dat XP er vanochtend een had gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef davidov het volgende:
[..]
als ik ze nodig heb werken ze nooit
Ik neem m opquote:
nu je het zegt *iets nieuwe foto op gooit*quote:
Een blij hoofd.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
[..]
nu je het zegt *iets nieuwe foto op gooit*
Moet het stuk of zo?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Heuj. Zo'n keuken heb ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef davidov het volgende:
ik weet hetquote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
ANTM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |