ik kan een alfa GT met 150pk multijet distinctive kopen voor zon 19.000 euro. (zonder BTW met korting) als ik dan 10.000 terugkrijg voor mijn panda moet ik zon 9.000 bij betalen. @Pietverdriet, En op zich vodoet mijn panda best prima, maar ik heb gewoon wat meer ruimte nodig, vandaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:38 schreef BushRanger het volgende:
Wat kost die Alfa GT, is toch wel een dure bak zeker?
Ik zou voor de kwaliteit van de Audi's gaan, dat zijn toch wel zeer solide wagens. Ik ken een paar mensen met Alfa's (156 en 155) en er is altijd wel wat. Als je meerijdt dan rammelt het ook nogal eens. Maar Alfa's zijn verder wel mooie auto's natuurlijk.
Technisch gelijk aan Audi, maar een bekkie goedkoperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Seat trekt me niet zo op zich, maar ik zal er eens naar kijken.
Ach gelukkig gaat straks de olie prijs sky high en kan ie geen benzine/diesel/brandstof meer kopen van z'n schamele salarisje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
grappig, tot voor kort liep TS nog te roepen dat een panda goed genoeg was voor iedereen, en dat grotere auto´s verboden moesten worden..
bermquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:18 schreef -Muse- het volgende:
van pinda naar alfa gt?
jij zoekt graag de berm op, ofwat?
audi zit kwalitatiever beter in mekaar, veel mooiere/betere materialen worden er gebruikt ten op zichte van seat!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Technisch gelijk aan Audi, maar een bekkie goedkoper
Denk niet dat je erg veel ruimte hebt in de Alfa GTquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik kan een alfa GT met 150pk multijet distinctive kopen voor zon 19.000 euro. (zonder BTW met korting) als ik dan 10.000 terugkrijg voor mijn panda moet ik zon 9.000 bij betalen. @Pietverdriet, En op zich vodoet mijn panda best prima, maar ik heb gewoon wat meer ruimte nodig, vandaar
Menig auto valt in het niet als je de kofferbak gaat vergelijken. Dat ding is huge, ja verder is het natuurlijk gewoon een coupé. Alhoewel je nog best wel achterin kan zitten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk niet dat je erg veel ruimte hebt in de Alfa GT
de 2.0 jts heeft toch 165 pk? de golf gti heeft 35 pk meer en een bult meer koppel door de turbo , dus dat is wel logisch, voor de meeste mensen is 165 pk genoeg denk ik ? Ik denk dat de diesel sneller voelt als de 2.0 bezine overigens door het veel hogere koppel. je hebt ook nog een 1.8 met 140 pk trouwens, die volgens de tests ook niet ondergemotoriseerd is..?? Ik ga er toch niet mee racen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb zelf inmiddels een kilometer of 4000 gereden in een zwarte GT distinctive met de 2.0 liter benzine motor. Prima auto, die erg veel fun biedt voor het geld. (36.000 euro in Nederland) Maar afgezet tegen bijvoorbeeld een VW GTI is de GT een stuk langzamer.
Plus zijn het fijne en voorspelbare rijgedrag, mooie interieur en perfecte bose soundsysteem. Min zijn dan weer het dramatische zicht naar achter, dat hij zijn looks als snelle auto niet waarmaakt en de draaicirkel zo groot is dat het soms lijkt of je met een vrachtwagen op stap bent.
Ja maar de GTI is wel vergelijkbaar qua prijs. Laat ik vooropstellen dat het een auto van de zaak is en het niet mijn eigendom is. Ikzelf vind de sluiting van de kofferbak erg mooi en goed gedaan. Zit gewoon een knopje op je ab waardoor die openspringt. Daarna alleen nog even omhoog tillen en nooit vieze handen. Windgeruis en rammels geen last van. Alleen even opletten met hoedenplank of achterbank die moeten goed aangesloten worden. Verder een huge probleem met de regensensor waar ik echt gek van word. Springt netjes aan, maar blijft maar wissen. Zwaar irritant. Al een paar keer teruggeweest naar Kroymans, maar nog niet echt een oplossing vooralsnog.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de 2.0 jts heeft toch 165 pk? de golf gti heeft 35 pk meer en een bult meer koppel door de turbo , dus dat is wel logisch, voor de meeste mensen is 165 pk genoeg denk ik ? Ik denk dat de diesel sneller voelt als de 2.0 bezine overigens door het veel hogere koppel. je hebt ook nog een 1.8 met 140 pk trouwens, die volgens de tests ook niet ondergemotoriseerd is..?? Ik ga er toch niet mee racen.
Wat me trouwens wel een minpuntje leek is de sluiting van de kofferbak, die wel veel groter is dan ik had verwacht trouwens inderdaad! . Er zit geen hendel aan, dus je moet e handen vies maken om hem open te maken?? zicht naar achter vind ik niet belangrijk en draaicircel ook niet zo. Hoe zit het met rammels en windgeruis?? en heb je al problemen gehad??
ik had hem wel eens zien rijden , toen had ik dat gevoel eigenlijk nooit, maar zo van dichtbij in de showroom, wat langer de lijnen en het interieur ziend vond ik hem steeds mooier worden. Ik dacht eigenlijk eerst dat hij veel te duur was, toen ik zag dat de prijs nogal behoorlijk meeviel en er standaard enorm veel op zit (met oa prachtige leren bekleding)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef ConQuestador het volgende:
GT GT GT die is echt zoooooo mooi.
( ik wou dat ik 'm kon betalen... dan stond die meteen voor mijn deur)
ik ga pas na de zomer tot de aanschaf over , ben aan het orienteren, dus ik zal de facelift nog wel zien danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef Jimmeh het volgende:
Pas wel op met aardige waardedaling aangezien de facelift in dit jaar nog gepresenteerd gaat worden/ gaat komen. Ik vermoed dat ie de koplampen styling gaat krijgen zoals de 156/159/Brera gekregen hebben.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef existenz het volgende:
Ik geloof dat het BTW trucje van je baas niet helemaal gaat werken bij de belastingdienst
Jij betaalt toch geen belastingquote:
ik heb maar een paar eisen:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Jij betaalt toch geen belasting![]()
![]()
Anyway, on topic: ik snap dat lijstje niet zo, in elk geval het soort auto dat daar op staat.
Feitelijk allemaal auto's die niet bij elkaar in dezelfde klasse zitten. Hoe dat zo?
het is een diesel en een emotion. Nieuwprijs ruim 15.000 in nl kost de dynamic al meer dan 14.000 kaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef Klonk het volgende:
10.000 terug voor een panda
die dingen kosten nieuw net dat bedrag
en je panda is nu een jaar of 2 ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het is een diesel en een emotion. Nieuwprijs ruim 15.000 in nl kost de dynamic al meer dan 14.000 kaal.
hij is van november 2004.. en die afschrijving reken ik ook mee, kijk maar eens op een koerslijst, of naar de 2e handsen die te koop staan. als ik hem particulier verkoop moet ik er zeker 12.000 voor kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
en je panda is nu een jaar of 2 ?
wel eens van afschrijving gehoord![]()
Op autotrader zijn er maar een paar bedrijven die er 12.000 voor durven te vragen....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hij is van november 2004.. en die afschrijving reken ik ook mee, kijk maar eens op een koerslijst, of naar de 2e handsen die te koop staan. als ik hem particulier verkoop moet ik er zeker 12.000 voor kunnen krijgen.
Geen! Pak de trein! Anders betaal je je straks blauw aan de brandstof door de hoge olieprijs! (Die jij kennelijk maar wat graag 1000$ per vat ziet worden).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik dreig nu al verknocht te worden aan deze auto, das niet goed, ik wil graag meer opties en ook welke auto's ik zou moeten overwegen!
Ik gooi mezelf liever voor de trein, dan dat ik er in ga zitten! En hoge olieprijs? Niets vergeleken bij het nieuwe zorgstelsel, wat stelselmatig nieuwe zorgen met zich meebrengt!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Geen! Pak de trein! Anders betaal je je straks blauw aan de brandstof door de hoge olieprijs! (Die jij kennelijk maar wat graag 1000$ per vat ziet worden).
Je had toch nog een oud krot voor een debiel hoog bedrag te koop staanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zoals jullie weten ben ik al een tijdje me aant orienteren naar een nieuwe auto. Op mijn lijstje staan/stonden:
Dan een Smart Four Four ofzo?quote:
En hij wil de olie prijs naar 100 Euro per vat.quote:
Aan jou wil ik dan wel een paar vaatjes verkopenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:52 schreef Rydell het volgende:
Voor ¤100,- wil ik ook wel een vaatje olie kopen!![]()
Ja, afgewerkte olie zeker!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:01 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Aan jou wil ik dan wel een paar vaatjes verkopen
Dit is ook het interieur waar ik vele kilometers in vertoef. Verder de zwarte exterieur kleur en de standaard meerspaaksvelgen. Helemaal af wat mij betreft (grotere spaakvelgen zijn wel heeeeel duur in de lease)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga in mijn berekeningen uit van 10.000 , dat moet zonder meer halbaar zijn.Laten we verder praten over welke auto ik moet kopen! De GT heb ik trouwens met de navolgende bekleding gezien!
[afbeelding]
Prachtig rood leer! Standaard in de distinctive dus!![]()
Ik dreig nu al verknocht te worden aan deze auto, das niet goed, ik wil graag meer opties en ook welke auto's ik zou moeten overwegen!
Tsjah, ik begrijp ook niet waarom de modjes dit soort onzin maar blijven pikken. Veel mensen nemen de moeite serieus te reageren en tijd te steken in hun reacties terwijl BHFH toch alleen maar achter zijn PC'tje zit te rukken en zich op te geilen aan zijn onzintopics.quote:Op zondag 22 januari 2006 05:26 schreef StefanP het volgende:
Zinloos topic. TS is een trol en heeft een tijdje terug al een 'ik ga een mercedes kopen!' topic geopend, waar ook geen koop uit voortvloeide. Bovendien loopt 'ie te pas en te onpas te zeuren over dat de benzine veel duurder moet liefst 10 euro per liter.BHFH
Een vriendin kan je toch niet voor sparen cq afschrijven?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Hee, bloedhond, kan je het geld niet beter eens investeren in een vriendin?
Latex Lady..quote:Op zondag 22 januari 2006 10:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een vriendin kan je toch niet voor sparen cq afschrijven?
Dus jij spaart ~700euro per maand van je schamele salaris dat net minimum inkomen is?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Verder heb ik mn panda al bijna afgeschteven, ik lig wat voor op schema en heb het geld dat de panda me gekost heeft al bijna weer teruggespaard.
Haha, geloof het zelf.quote:Ik verwacht dat het onderhoud van de GT overigens niet duurder is dan van de panda.
En dan de gracht inrijden!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef HPoi het volgende:
He, ik wil die afgeschreven Panda wel overnemen voor een symbolisch bedrag! (1 euro)![]()
Wat was dat ook al weer voor een auto die JC koopt om het voor de garage in elkaar te meppen?quote:
City Rover?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer voor een auto die JC koopt om het voor de garage in elkaar te meppen?
kan geregeld worden hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je was toch voor hoge brandstofprijzen? Mooi, koop jij maar een sportbak, dan hoop ik dat de prijzen met 200% omhoog gaan
BHFH heeft geen vriendin, laat staan kinderenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef True_Force het volgende:
Volvo S40 niks? Dat is tenminste een echte auto
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer voor een auto die JC koopt om het voor de garage in elkaar te meppen?
Een Perodua Kelisa. Hier beter bekend als Daihatsu Cuore.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:23 schreef existenz het volgende:
[..]
BHFH heeft geen vriendin, laat staan kinderen![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wel gezien, maar te duur inderdaad, te zwaar en geen ruimte achtering. De 159 vond ik trouwens ook te groot eigenlijk, hij is echt stukken groter dan de 156!
Right. Volgens mij ligt het omslagpunt benzine/diesel echt een stuk lager dan die 30k per jaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
aangezien ik qua kilometers misschien beter een bezine kan kopen (30.000 p/j) Maar ik vind een diesel fijner rijden over het algemeen en het is natuurlijk veel zuinig
Zeker in Belgie, daar rijden ze niet voor niets allemaal met de kleinst mogelijke dieseluitvoering//quote:Op maandag 23 januari 2006 09:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
Right. Volgens mij ligt het omslagpunt benzine/diesel echt een stuk lager dan die 30k per jaar![]()
Mooie regelingquote:Op maandag 23 januari 2006 21:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nou het gaat gewoon zo, ik zoek een auto uit en de baas geeft me het BTW bedrag in cash en ik betaal de hele rekening incl btw. (zo ging het bij mijn vorige auto ook)
Een tijd terug had je anders nog een topic over dat je auto's in 3 jaar altijd helemaal afschreef.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hij is van november 2004.. en die afschrijving reken ik ook mee, kijk maar eens op een koerslijst, of naar de 2e handsen die te koop staan. als ik hem particulier verkoop moet ik er zeker 12.000 voor kunnen krijgen.
Tegenwoordig rijden Alfa's beter dan Audi's. Daarbij zien ze er ook erg goed uit. Ikzelf vind Alfa's vaak nog mooier dan Audi's. Alleen de afwering van de audi is natuurlijk top. Maar voor de degelijkheid hoef je voortaan echt niet perse meer een duitser te kopenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik weet niet.... ik heb niet zoveel vertrouwen in alphas ...
ik zou voor een Audi gaan ... 100% zeker
Nee, als je nou eens echt een superdegelijke auto wil, dan moet je gewoon Alfa gaan rijden ja!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tegenwoordig rijden Alfa's beter dan Audi's. Daarbij zien ze er ook erg goed uit. Ikzelf vind Alfa's vaak nog mooier dan Audi's. Alleen de afwering van de audi is natuurlijk top. Maar voor de degelijkheid hoef je voortaan echt niet perse meer een duitser te kopen![]()
Dat klopt , dat was mijn schatting, maar ik heb sneller gespaard dan gedacht en hem al bijna afgeschreven. (ik schat dat ik hem halverwege dit jaar heb afgeschreven naar 0 euro) Ik heb de stelregel dat als ik een auto heb teruggespaard dat ik dan een andere mag kopen. Het zal overigens wel het eind van het jaar worden, omdat ik van de baas eens per 2 jaar een nieuwe mag kopen en nu nog niet dus.. maar ik wil op tijd beginnen met orienteren om een beter afgewogen keuze te kunnen maken dan vorige keer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Een tijd terug had je anders nog een topic over dat je auto's in 3 jaar altijd helemaal afschreef.
1/5e van de nieuw waarde van een auto aflullen , ik zie het niet gebeuren bij een mercedes van 100.000 dat je hem meeneemt voor 80 duizend eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet onderhandelen hoor! maar 20% is zonder meer haalbaar met een beetje goede wil van de dealer. Het ligt natuurlijk een beetje aan het model.
Daarom dat veel autofabrikanten ook zulke rooskleurige verkoop en winst cijfers hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet onderhandelen hoor! maar 20% is zonder meer haalbaar met een beetje goede wil van de dealer. Het ligt natuurlijk een beetje aan het model.
zegt de ene besneden grafmongool tegen 't anderequote:Op zondag 22 januari 2006 00:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zo een grafmongool als jij serieus moeten helpen?
Ik verkoop aan iemand een banaan, waarvan ik beweer dat ie blauw is en recht en jij denkt serieus 20% van een nieuwe auto af te lullen??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet onderhandelen hoor! maar 20% is zonder meer haalbaar met een beetje goede wil van de dealer. Het ligt natuurlijk een beetje aan het model.
Beetje vreemde post, die vergelijking van jou slaat nergens op. Al is 20% wel veel ja. Met 5-10% mag je al heel tevreden zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:59 schreef pAin het volgende:
[..]
Ik verkoop aan iemand een banaan, waarvan ik beweer dat ie blauw is en recht en jij denkt serieus 20% van een nieuwe auto af te lullen??
Grapjas.
Alleen maar om te bewijzen dat beide onmogelijk is. Die 5 tot 10 procent is al niet te doen, je lult er tegenwoordig misschien nog net een cd-wisselaar oid bij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beetje vreemde post, die vergelijking van jou slaat nergens op. Al is 20% wel veel ja. Met 5-10% mag je al heel tevreden zijn![]()
Wij kregen toendertijd (1998) op onze Mercedes A helemaal niks..maar die was toen ook net nieuwDat scheelt ook wel...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef BadEend19 het volgende:
Ben je nou echt zo dom? (we zitten hier niet in thailand of ander rimboe land!)
20% korting is simpelweg onmogelijk omdat de auto dan met verlies verkocht wordt!
Waar begon ik offtopic? Ok, die banaan was offtopic, maar ik noemde nog steeds je nu al roemrucht "ik lul er wel 20% vanaf" uitspraak.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
laten we even serieus en ontopic verder discussieren.
Idd, een groot bedrijf dat een x reeks aan dezelfde auto's koopt voor de lease, krijgt er met veel moeite net 5-10% af...Laat dat jij er meer af krijgt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:41 schreef pAin het volgende:
[..]
Waar begon ik offtopic? Ok, die banaan was offtopic, maar ik noemde nog steeds je nu al roemrucht "ik lul er wel 20% vanaf" uitspraak.
Voor de rest blijft dit echt een kuttopic en aandachttrekkerij.
Totaal niet waar, zeker met inruil en zeker als je een wat duurdere auto koopt. M'n pa heeft er met een nieuwe auto er ook een paar duizend euro af kunnen lullen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:09 schreef pAin het volgende:
[..]
Alleen maar om te bewijzen dat beide onmogelijk is. Die 5 tot 10 procent is al niet te doen, je lult er tegenwoordig misschien nog net een cd-wisselaar oid bij.
Wat is "wat duurder"? Wat is de relatie van jou vader met de dealer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Totaal niet waar, zeker met inruil en zeker als je een wat duurdere auto koopt. M'n pa heeft er met een nieuwe auto er ook een paar duizend euro af kunnen lullen.
Dream on dude...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hij is van november 2004.. en die afschrijving reken ik ook mee, kijk maar eens op een koerslijst, of naar de 2e handsen die te koop staan. als ik hem particulier verkoop moet ik er zeker 12.000 voor kunnen krijgen.
Dat kan idd kloppen want bijv 5% van 50000 is ¤ 2500quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Totaal niet waar, zeker met inruil en zeker als je een wat duurdere auto koopt. M'n pa heeft er met een nieuwe auto er ook een paar duizend euro af kunnen lullen.
dat is een leuke auto, maar dat topic opende ik voordat ik wist dat ik naar Belgie zou gaan (ik had toen nog mn vorige baan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Falco het volgende:
Is de kolderieke Fiat Multipla niet iets voor jou
Ik ben sinds drie weken de trotse eigenaar van de nieuwe Leon, Stylance uitvoering.quote:
Geef ik goede tip,reageert die eikel echt selectief.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
Beste BHFH neem een Lancia op G3 die is 2e hands niet duur en je hebt veel luxe.![]()
Das een goede tip zeg als je een courante auto zoektquote:Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geef ik goede tip,reageert die eikel echt selectief.![]()
Niemand wil zo'n ding en daarom goedkoop.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:26 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Das een goede tip zeg als je een courante auto zoekt![]()
Wheheh en als je hem na twee jaar weer wil inruilenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niemand wil zo'n ding en daarom goedkoop.![]()
![]()
Hee dat is is vreemd...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik leg net even de prijslijsten naast elkaar en zie dat de GT in Nederland toch wel een stuk goedkoper is. Ik ga als ik besluit deze te kopen hem in Nederland aanschaffen dus.!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Rietvaerder het volgende:
10.000 euro terug krijgen voor een Panda?
Zo heb ik hem de GT, en op het moment dat JIJ er 1 ga bestellen doe ik hem wegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga in mijn berekeningen uit van 10.000 , dat moet zonder meer halbaar zijn.Laten we verder praten over welke auto ik moet kopen! De GT heb ik trouwens met de navolgende bekleding gezien!
[afbeelding]
Prachtig rood leer! Standaard in de distinctive dus!![]()
Ik dreig nu al verknocht te worden aan deze auto, das niet goed, ik wil graag meer opties en ook welke auto's ik zou moeten overwegen!
Nee hij bedoelt de kale prijs exl btw en bpm.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hee dat is is vreemd...
Normaal zijn autos in Belgie juist veel goedkoper dan in NL.
Beetje meer respect zou wel gepast zijn. Net alsof een GT zo'n verschrikkelijke exclusieve auto is, dat alleen jij en een aantal andere mensen die op hetzelfde level als jij zitten(en dat is hoog he) er in zouden mogen rijden. Je hebt nogal een dunk van jezelf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zo heb ik hem de GT, en op het moment dat JIJ er 1 ga bestellen doe ik hem weg![]()
Als er zulke paupers in rond gaan rijden![]()
Ongeloofelijk, er is werkelijk waar nog iemand in PTA die HIEROP serieus gaat reagerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:00 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Beetje meer respect zou wel gepast zijn. Net alsof een GT zo'n verschrikkelijke exclusieve auto is, dat alleen jij en een aantal andere mensen die op hetzelfde level als jij zitten(en dat is hoog he) er in zouden mogen rijden. Je hebt nogal een dunk van jezelf.
Laat hem dan het goede voorbeeld zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:03 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ongeloofelijk, er is werkelijk waar nog iemand in PTA die HIEROP serieus gaat reageren![]()
Alsof het zo'n exclusieve auto isquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zo heb ik hem de GT, en op het moment dat JIJ er 1 ga bestellen doe ik hem weg![]()
Als er zulke paupers in rond gaan rijden![]()
Goedkoop autorijden is wanneer je 't ding tot aan de draad verslijt.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Wheheh en als je hem na twee jaar weer wil inruilen![]()
De reactie was zoals eerder gezegd, niet bepaald serieusquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Alsof het zo'n exclusieve auto is
Een GT is gewoon lagere middenklasse hoor.
Overigens wel een mooie auto, daar niet van.
dat gevoel begin ik ook te krijgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:12 schreef StefanP het volgende:
BHFH hoepel toch op met je aandachttrekkerij zeg. Je koopt toch niks.
Volgens hem is het fiscaal beter voor zijn baas wanneer zijn baas de BTW betaald oidquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef Spyronius het volgende:
Ach hij loopt nu al maanden te zeggen dat hij iets gaat kopen en dat hij bakken met geld terug krijgt voor die pinda van hem, maar ik geloof er geen r**t van.
Nog even een kleine edit
Ik heb eens opgezocht hoe duur die brera in belgie kost en daar begint hij vanaf 31.900 euro.
Dus een klein rekensommetje als hij zegt dat hij 14.000 bij moet betalen, er even vanuit gaand dat hij het minst voor zijn panda terug krijgt, dat zou dus betekenen dat hij voor die panda 31900-14000 = 17.900 terug krijgt.
Dat is opzich al vrij knap want de duurste panda kost nieuw in belgie met alle opties erop en er aan 18600 euro, dus hij wil mij vertellen dat zijn panda in al die tijd 700 euro in waarde is gedaald.
Tuurlijk jongen, dream on.
Weet je al hoeveel je precies terug krijgt voor die panda dan of ben je aan het gokken met de inruilprijs die jij denkt te krijgen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er staat een nieuwe auto op mijnlijstje en dat is de nieuwe Alfa brera 2.2 jts , ik heb uitgerekend dat ik zon 12.000-14.000 moet bijbetalen voor een brera als ik mijn panda inruil (afhankelijk van de opties) ,ik zal zeker ook de 200pk 5 cylinder diesel bekijken. (maar die komt pas volgende maand)
[afbeelding]
20%quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga uit van 10.000 inruil plus 20% korting, de baas betaalt overigens de btw en bpm(als ik hem in Nederland koop). Dan is de auto in Nederland vaak goedkoper zelfs.
Ja daar ga jij van uit van ¤ 10000 inruil plus 20% korting maar de dealer geeft dat never nooit niet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga uit van 10.000 inruil plus 20% korting, de baas betaalt overigens de btw en bpm(als ik hem in Nederland koop). Dan is de auto in Nederland vaak goedkoper zelfs.
We hebben er nog niet genoeg over gelachen neequote:Op donderdag 9 maart 2006 11:05 schreef 1299 het volgende:
Ze zien hem in nederland al aankomen. Komt er zo'n gekke belg met een pandaatje voorrijden en die wil 20% korting
Right... Dat mocht ie willen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Winstmarge van de dealer is volgens mij 15% of 20%
Inderdaad. Als er iets onder druk staat bij dealers, dan zijn het wel de marges.quote:
Ik zie het inderdaad ook niet echt gebeuren als ik eerlijk ben...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
Pffff die man is krankzinnig.
Hij meent ten eerste 10.000 euro te vangen voor die lelijke panda van hem. Dat zou al een hele grote gunst + korting zijn als een dealer dat zou doen. En dan meent meneer ook nog 20% korting te krijgen op een auto van 30.000 euro. Das ongeveer 6000+ euro korting.
HAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Het zijn alleen wel een beetje wijven autosquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Rijden ook behoorlijk goed en zien er naar mijn mening niet verkeerd uitHoud je ook een hogere inruilwaarde aan over vergeleken met een Alfa. En zijn gemiddeld genomen ook net een tandje goedkoper met eenzelfde uitrusting, maar toch erg chique
![]()
Mercedes A200 Avantgarde ¤30.188
BMW 118i Executive ¤29.700
![]()
Mja hij heeft nu een panda....Whats your point?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het zijn alleen wel een beetje wijven autos
Wijvenauto'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Rijden ook behoorlijk goed en zien er naar mijn mening niet verkeerd uitHoud je ook een hogere inruilwaarde aan over vergeleken met een Alfa. En zijn gemiddeld genomen ook net een tandje goedkoper met eenzelfde uitrusting, maar toch erg chique
![]()
Mercedes A200 Avantgarde ¤30.188
BMW 118i Executive ¤29.700
![]()
Koop het beste van 2 werelden. Praktisch en het rijdt volgens mij niet zó beroerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
praktscj ja, maar leuk?? audi;s zijn over het algemeen wel vrij saaie auto's, al zijn ze qua inruil wel interessant natuurlijk. Een audi TT bijvoorbeeld rijdt gewoon ontzettend beroerd weet ik uit eigen ervaring, terwijl het wel een "sportieve" auto zou moeten zijn.
Ik heb de nieuwe niet gereden, maar het vorige model wel. Vond hem persoonlijk nóg iets fijner rijden van een BMW 320i die ik toendertijd ook gereden heb. En die was ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gaat dus niet altijd om de harde cijfers, maar ook om het gevoel, dat was mijn punt. maar ik ga zeker in een nieuwe a4 proefrijden.
Hoef je geen sorry te zeggen, 3 series zijn voor turken. Ga voor de 5 seriequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nieuwe 3 is erg lelijk vind ik , sorry.
Alsof de 5 serie niet voor turken isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:59 schreef t0y het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry te zeggen, 3 series zijn voor turken. Ga voor de 5 serie![]()
Minder. Je kunt maar het beste saab gaan rijden ofzo, dat blieven die turken niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Alsof de 5 serie niet voor turken is
Tsja kwalitatief is het wel ok, maar of het echt zeer goed is betwijfel ik of ik heb alleen maar ervaring met een maandagmorgen GTquote:Op maandag 13 maart 2006 19:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Thanks, ik lees ook veel positieve reviews over de Alfa GT , (het lijkt kwalitatief wel een zeer goede auto te zijn) op myreview van autoweek. Maar bij de GT is het wellicht verstandig om op de volgende facelift te wachten?? al zal de rpijs dan ook wel omhog gaan..maargoed ik ga wrsch toch niet voor het eind van 2006 een nieuwe auto kopen.
Tsja bekend probleem dus met die wissers, maar goed de regensensor blijft in ieder geval niet meer wissen op een droog raam. Maar voordat ze daar een keer mee aankwamen was die sensor al drie keer schoongemaakt en nagekekenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef oYo het volgende:
BHFH, de brera heb ik nog niet zien rijden. Hij staat voorlopig alleen in de showrooms. Vanaf volgende maand zal ie pas worden uitgeleverd.
Ik ga ook wel even een ritje maken, al denk ik dat ik eind dit jaar/begin dit jaar overstap op een Q7.
amokjeeh, ik heb mijn wissers paar weken geleden ook vervangen door grotere van de 159. Tip van de dealer. Verder heb ik nog 0,0 problemen gehad.
Ja, zelfde in NL kost 42 mille.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:39 schreef SeLang het volgende:
Die Brera ziet er op de plaatjes wel mooi uit (nooit in het echt gezien) en is lekker goedkoop (32k ofzo in Belgie)
Jij blijft ook maar provoceren hequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nieuwe bmw 325, 330i , of wat eenvoudigere 5 serie, zoals 520d oid is ook wel betaalbaar voor mij zie ik. Jammer dat de nieuwe modellen bmw zo lelijk zijn..
Het word steeds gekker hieroquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nieuwe bmw 325, 330i , of wat eenvoudigere 5 serie, zoals 520d oid is ook wel betaalbaar voor mij zie ik. Jammer dat de nieuwe modellen bmw zo lelijk zijn..
Die zijn inderdaad NIET lelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:54 schreef Sunrise het volgende:
[..]
Het word steeds gekker hieroEer dat jij eindelijk tot koop van een nieuwe auto begint flikkert je panda uit mekaar man
![]()
En dan nog iets.... nieuwe BMW's zijn niet lelijk![]()
Tsja maar die inruilwaarde hequote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad NIET lelijk![]()
On-topic: Ik denk dat BHFH eens naar een Bentley Continental GT moet gaan kijken! Mooi, sportief, exclusief en het rijdt ook vrij goed![]()
nieuwe 325i kan ik voor 24.000 krijgen (baas betaalt btw en ik reken korting mee) Als ik de panda inruil kost een 325i mij net zo duur als een alfa brera, zon 14.000 dus. de 520d is ongveer net zo duur.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij blijft ook maar provoceren he![]()
330 instapper = 48.100, dus voor ie voor de deur staat zit je rond de 50.000. En dat nog zonder extra's![]()
520d hetzelfde geval, alleen dan nog een paar honderd euro meer.
Van een Panda naar een BMW 330i of 520d![]()
![]()
Ik ben bang dat jij je sterk vergist in de inruilwaarde van je Pandaquote:Op donderdag 16 maart 2006 07:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
nieuwe 325i kan ik voor 24.000 krijgen (baas betaalt btw en ik reken korting mee) Als ik de panda inruil kost een 325i mij net zo duur als een alfa brera, zon 14.000 dus. de 520d is ongveer net zo duur.
Ben jij BHFH?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik krijg daar nog redelijk wat op terug.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik krijg daar nog redelijk wat op terug.
Kanslozequote:Op donderdag 16 maart 2006 09:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik krijg daar nog redelijk wat op terug.
Idd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hebben wel beide een konijntje in hun sig![]()
Of BHFH / Gexcon heeft bij 1 van de 2 zijn buurman/gaylover of iets dergelijks aan het woord gelatenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:52 schreef iDex het volgende:
beide zijn wel eens appart op fok radio geweest, dus hellaas: geen kloon.
OMGWTFBBQ!!!1!1ONEONEquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:48 schreef veldmuis het volgende:
OMFG OH RLY OH NOES WTFS0RS LOLLEROMFG BHFH
de diesel is niks goedkoper geworden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:22 schreef BadEend19 het volgende:
Drastische prijsverlaging voor Fiat Panda
door onze autoredactie
LIJNDEN - Fiat gaat stunten met de Panda. De prijzen zijn voor de tweede maal in korte tijd aangepast. De prijs van de instapversie is wederom verlaagd. Was de goedkoopste versie recent al teruggebracht tot ¤ 8.495,-, nu kost deze 1.1 Actual ¤ 7.595,-. Nieuw op de prijslijst is de Cross, het luxe topmodel van de (4x4)-serie met een prijskaartje van liefst 22 mille.
De prijzen van vrijwel alle types zijn naar beneden toe bijgesteld. De kopers van de Young- en Dynamic-uitvoeringen profiteren bovendien van een gratis airconditioning, waarvoor tijdelijk geen meerprijs wordt doorberekend. De prijzen van de 4x4’s zijn gelijk gebleven, maar zijn enkele weken geleden al flink omhoog gegaan. De Professional en Climbing kenden toen een verhoging van 1.500 euro. Het 4x4-programma is overigens uitgebreid met de 1.3 MultiJet Cross. Hij staat voor de lieve som van ¤ 21.995,- op de prijslijst. Deze zomer wordt het model uitgeleverd.
Panda Cross
De prijsaanpassingen volgen na recente prijsverlagingen bij de directe concurrenten Toyota, Peugeot, Citroën en Daihatsu. Die modellen voldoen allemaal aan het A-label en krijgen per 1 juli een BPM-korting van ¤ 1.000,-. Om een kopersstaking te voorkomen, hebben de merken zelf het initiatief genomen en de prijzen met genoemd bedrag verlaagd.
Fiat Panda
1.1
Actual
¤7.595
1.1
Active
¤7.995
1.1
Young Airco
¤8.995
1.2
Dynamic Airco
¤9.495
1.2
Emotion
¤10.995
1.3 MiltiJet 16V
Dynamic Airco
¤13.595
Fiat Panda 4x4
1.2
Professional
¤13.795
1.2
Climbing
¤14.495
1.3 MiltiJet 16V
Cross
¤21.995
Bron: Autotelegraaf.nl
Daar gaat je inruilwaarde!![]()
Dus is de meerwaarde van een diesel gedaald... == > pas rendabel bij veel meer kilometers... ==> eveneens waardedaling...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de diesel is niks goedkoper geworden.
Een goede voorbereiding is het halve werk. En een ander zal impulsaankopen weer kansloos vindenquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
TS is nu al 3 maanden bezig..
kansloos.
Ik denk dat de nieuwe Golf die in 2008 komt ook nog aanbod gaat komenquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
TS is nu al 3 maanden bezig..
kansloos.
ik koop pas aan het eind van het jaar, zodat hij begin 2007 geleverd wordt. Ik ga eerst proefrijden in alle kandidaten. Deze vind ik nu het leukst en is ook voordeling in aanschaf met veel opties.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
TS is nu al 3 maanden bezig..
kansloos.
TS kan geen keuzes maken of komt met onredelijke eisen. Mijn broer is op dezelfde manier bezig om een bank te kopen. Hij is 6 jaar geleden begonnen en heeft er nog steeds geen gevondenquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik koop pas aan het eind van het jaar, zodat hij begin 2007 geleverd wordt. Ik ga eerst proefrijden in alle kandidaten. Deze vind ik nu het leukst en is ook voordeling in aanschaf met veel opties.
Beetje arrogant om te denken dat je 20% korting gaat krijgen op een model dat net uit isquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben bij de honda garage geweest en het viel me nogal tegen dat ze geen , of niet veel korting wilden geven. alleen zon 6% op de modellen die in de showroom staan, maar niks op de modellen die besteld worden, een beetje arrogant vind ik.
Je ging je panda toch juist wel inruilen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zeker als jeniet inruilt moet je toch wel 10-20% kunnen krijgen lijkt mij.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zeker als jeniet inruilt moet je toch wel 10-20% kunnen krijgen lijkt mij.
ik zal hem waarschijnlijk partikulier verkopen. Dit om mijn onderhandelingspositie beter te makenquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ging je panda toch juist wel inruilen?
jij denkt nog steeds dat autodealers een stijve paal krijgen van het verkopen van een auto he.quote:
Is je ook opgevallen dat heel veel dealers het loodje hebben gelegd?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is hun core business, ,als ze niet verkochten zouden ze hun deuren moeten sluiten.
Koop die lelijke punto nou maar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat wl lje daarmee zeggen? Fiat heeft me al wel 20% geboden als ik niks inruil, heel wat beter dan die schamele 6% van honda op de civic als ik hem uit de showroom koop. ..dus wellicht wordt het tooch een grande punto. Het zegt mij iig dat de dealers nog een ruime marge hebben.
Jezus... is dat tegenwoordig een zin...?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:05 schreef Jimmeh het volgende:die Alfa's zien er stukken hendig sjieker uit!
Ok welke dealer geeft dan 20% korting? (wel interessant om te weten!)quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat wl lje daarmee zeggen? Fiat heeft me al wel 20% geboden als ik niks inruil, heel wat beter dan die schamele 6% van honda op de civic als ik hem uit de showroom koop. ..dus wellicht wordt het tooch een grande punto. Het zegt mij iig dat de dealers nog een ruime marge hebben.
20%quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat wl lje daarmee zeggen? Fiat heeft me al wel 20% geboden als ik niks inruil, heel wat beter dan die schamele 6% van honda op de civic als ik hem uit de showroom koop. ..dus wellicht wordt het tooch een grande punto. Het zegt mij iig dat de dealers nog een ruime marge hebben.
Ja niet zo serieus doen op mijn ordinaire flame!quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:02 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Jezus... is dat tegenwoordig een zin...?
idd, verhalen over een Audi A4 een Alfa Brera, op het eind van het liedje komt er simpele Punto diesel uitquote:
Hij heeft het op het laatst over Fiatjes Punto en honda civics.quote:Op zondag 9 april 2006 13:21 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
idd, verhalen over een Audi A4 een Alfa Brera, op het eind van het liedje komt er simpele Punto diesel uit![]()
wat denk je kwijt te zijn aan onderhoudskosten voor een -hoogstwaarschijnlijk afgetrapte - M5 van 6 a 7 jaar oud?quote:Op maandag 10 april 2006 15:21 schreef Sunrise het volgende:
Nee laat deze thread lopenVind het wel grappig om te weten wat het uiteindelijk word.
Als ik het geld had kocht ik een BMW M5 uit 1999/2000 voor rond de 25.000 eurotjes![]()
Dat vraag ik me ook af, want ik vrees dat over 10 jaar de beste bhfh nog steeds geen nieuwe auto heeft en dan zit hij nog steeds boven aan m'n at lijstquote:Op maandag 10 april 2006 15:32 schreef Gunner het volgende:
Wanneer verdwijnt dit onnozele topic eens uit mijn AT?
Denk je echt dat er een auto gaat uitkomen?quote:Op maandag 10 april 2006 15:21 schreef Sunrise het volgende:
Nee laat deze thread lopenVind het wel grappig om te weten wat het uiteindelijk word.
Als ik het geld had kocht ik een BMW M5 uit 1999/2000 voor rond de 25.000 eurotjes![]()
Weinig nut, want als je dat gaat doen gaan er berichten verdwijnen uit dit topicquote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef Gunner het volgende:
We schoppen dit topic gewoon richting de 300 en dan zijn we er vanaf
Zoals met ieder topmodel moet je gewoon eerst goed zoeken he.. en dan heb je altijd nog zoiets als een speciale keuring bij de BMW dealer... en je moet zo'n M5 niet als dagelijkse auto voor naar je werk gebruiken neequote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wat denk je kwijt te zijn aan onderhoudskosten voor een -hoogstwaarschijnlijk afgetrapte - M5 van 6 a 7 jaar oud?
Bovendien zullen fans van dit topic wel deel 2 gaan openenquote:Op maandag 10 april 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weinig nut, want als je dat gaat doen gaan er berichten verdwijnen uit dit topic
Maar daar hoef je niet in te posten zodat ie in je AT komt hoorquote:Op maandag 10 april 2006 17:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bovendien zullen fans van dit topic wel deel 2 gaan openen
Heeft iemand jou gevraagd om in dit deel te posten dan?quote:Op maandag 10 april 2006 18:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar daar hoef je niet in te posten zodat ie in je AT komt hoor![]()
Heb jij mij zien klagen?quote:Op maandag 10 april 2006 18:04 schreef SeLang het volgende:
[..]
Heeft iemand jou gevraagd om in dit deel te posten dan?
Dit niks voor jequote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een korte rijinpressie heb ik al. (niet in een proefrit van de dealer, maar een auto van een collega van mij)
Ik heb gereden in een audi A4 avant 2.0 tsfi van een collega van mij met sportsline pakket.
[afbeelding]
Deze dus.
Ik vond hem fijn rijden, geen rammeltjes oid en de motor is zeer sterk,en vrij zuinig (in de proefrit 1:9 gemiddeld, wat zeer netjes is voor een auto van 200pk.Stoelen zaten zeer goed (leer)
en ik vond het een zeer praktische (grote kofferruimte) auto. Nadelen zijn er echter ook: saai, fantasieloos interieur, veel last van windgeruis en bandengeluid, oninsprerend motorgeluid, "leasebak" uitstraling. Het windgeruis (ook een nadeel van mijn panda) vond ik wel een domper, als was het geluidsniveau wel wat lager dan in mijn panda, maar toch zeker niet op het niveau dat je verwacht van audi.
Verder vond ik het dashboard wat ouderwets aandoen en was de radioontvangst slecht, je kan merken dat dit concept al heel wat jaartjes meeloopt en niet meer het modernste is. Ander groot nadeel is de prijs, toch wel boven mijn ingeplande budget in deze uitvoering.
l met al, mooie reisauto, maar hoge prijs en kwalitatief niet zo goed als je zou verwachten.
Over een vreemde bijt gesprokenquote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Dit niks voor je [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2006 Lexus IS220D & IS250 Series
Dan rij je iig wat anders dan anderen (Audi, BMW en Fiat zijn eral genoeg)
wel btjequote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Over een vreemde bijt gesproken![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 10 april 2006 22:35 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
wel btjeMaar ik bedoel dat je Lexus veel minder tegenkomt dan de andere merken, terwijl ze (Toyota) toch hele mooie en goeie auto's maken (persoonlijk dan
)
Bij NedCar hebben ze vast ook nogwel voor mooie korting een Colt of een Smart Four-Fourquote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in![]()
Lexus = alles![]()
Toyota Avensis =![]()
Maar denk dat een Yaris (wat een leuk en degelijk wagentje in zijn klasse is) wat meer geschikt is voor de TS.
Als het een Toyota wordt zal het een picnic worden, of een starlet.quote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in![]()
Lexus = alles![]()
Toyota Avensis =![]()
Maar denk dat een Yaris (wat een leuk en degelijk wagentje in zijn klasse is) wat meer geschikt is voor de TS.
Zo'n Lexus IS is volgens mij ook een van de leukste goedkope auto's.quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Dit niks voor je [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2006 Lexus IS220D & IS250 Series
Dan rij je iig wat anders dan anderen (Audi, BMW en Fiat zijn eral genoeg)
maar als je wakker wordt dan is BHFH er als nogquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef Googolplexian het volgende:
De meeste dromen zijn bedrog
Dat kan niet (meer) met de bijtellingregels die in 2006 ingegaan zijn, tenzij de baas de auto koopt ipv leased en dan een hoop administratieve rompslomp uitvoert om jouw bewijzen te geven dat jij in die auto mag rijden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb geen haast en nee de tijd, mijn panda voldoet in die zin dat ik van a naar b kan rijden. probleem is de kofferruimte die te krap is. ik neem gewoon lekker de tijd. maar die nieuwe auto komt er, mijn baas heeft de regeling dat hij alle belastingen betaalt ook weer goedgekeurd voor 2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |