na drie jaar PROBEER ik er ook nog wel geld voor te krijgen, maar je MAG er niet vanuit gaan. voor hetzelfde geld rij je hem ook in puin. na een jaar gaat de all-risk verzekering er vanaf, dus de kans is er altijd. verder kunnen er deuken in komen, je motor kan opgeblazen worden, er kan vanalles gebeuren. Verder zal het ook in het gunstigste geval niet meer dan een miniem percentage zijn van de nieuwprijs.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef dark_humanity774 het volgende:
tsja, als je al je auto's gratis weggeeft dan is de afschijving wel hoog..
Een auto gratis weggeven is natuurlijk altijd stomquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
na drie jaar PROBEER ik er ook nog wel geld voor te krijgen, maar je MAG er niet vanuit gaan. voor hetzelfde geld rij je hem ook in puin. na een jaar gaat de all-risk verzekering er vanaf, dus de kans is er altijd. verder kunnen er deuken in komen, je motor kan opgeblazen worden, er kan vanalles gebeuren. Verder zal het ook in het gunstigste geval niet meer dan een miniem percentage zijn van de nieuwprijs.
niemand wou mijn Mazda hebben, ik had zelfs een advertentie op fok en e-bay geplaatst. toen heb ik hem bij de mazda garage neergezet in ruil voor een vrijwaring. Het is maar wat de gek er voor geeft, daarom MAG je er ook niet vanuit gaan dat je nog iets voor je auto krijgt na 3 jaar. Dit is gewoon mijn ervaring, daarom houik er financieel rekening mee, door mijn auto in 3 jaar af te schrijven, dan is alles wat je er nog voor krijgt financieel meegenomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:00 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Een auto gratis weggeven is natuurlijk altijd stom
Had je hem beter naar de sloop kunnen brengen, de oud-ijzer prijs levert je nog wat geld op. en je krijgt dan natuurlijk ook een vrijwaring. Hoewel ik het ook zonde vind een goede auto te slopen..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
niemand wou mijn Mazda hebben, ik had zelfs een advertentie op fok en e-bay geplaatst. toen heb ik hem bij de mazda garage neergezet in ruil voor een vrijwaring.
t is wel een fiat panda he..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:05 schreef ThaFreak het volgende:
bullshit dat je voor een nieuwe auto na drie jaar niet meer terug krijgt.....
de kans is er dat je er nog wat voor terugkrijgt, maar je MAG er niet vanuit gaan, dat zou financiëel onverantwoordelijk beleid zijn. Daar gaat het over, hoe langer je de periode oprekt, des te groter de kans dat je met de financiële gebakken peren komt te zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:05 schreef ThaFreak het volgende:
bullshit dat je voor een nieuwe auto na drie jaar niet meer terug krijgt.....
luister.. in de 1e 3 jaar schrijf je het meeste af.. na 3 jaar is je auto grofweg (verschilt per auto) nog de helft waard... en dat bouwt zich iets langzamer af...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de kans is er dat je er nog wat voor terugkrijgt, maar je MAG er niet vanuit gaan, dat zou financiëel onverantwoordelijk beleid zijn. Daar gaat het over, hoe langer je de periode oprekt, des te groter de kans dat je met de financiële gebakken peren komt te zitten.
sorry maar jij spoort echt niet hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de kans is er dat je er nog wat voor terugkrijgt, maar je MAG er niet vanuit gaan, dat zou financiëel onverantwoordelijk beleid zijn. Daar gaat het over, hoe langer je de periode oprekt, des te groter de kans dat je met de financiële gebakken peren komt te zitten.
ik denk dat ik al heel wat Mmetjes en andere troep van >3 jaar oud op de oprit had staan als bhfh gelijk hadquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry maar jij spoort echt niet he
kijk eens voor de grap hoeveel auto's van drie jaar oud nog waard zijn.....marktplaats, dealers, handelaren, henkie op de hoek......
iedere fatsoenlijk rijdende auto krijg je geld voor, zeker als inruil !!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |