Daarom dat veel autofabrikanten ook zulke rooskleurige verkoop en winst cijfers hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet onderhandelen hoor! maar 20% is zonder meer haalbaar met een beetje goede wil van de dealer. Het ligt natuurlijk een beetje aan het model.
zegt de ene besneden grafmongool tegen 't anderequote:Op zondag 22 januari 2006 00:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zo een grafmongool als jij serieus moeten helpen?
Ik verkoop aan iemand een banaan, waarvan ik beweer dat ie blauw is en recht en jij denkt serieus 20% van een nieuwe auto af te lullen??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet onderhandelen hoor! maar 20% is zonder meer haalbaar met een beetje goede wil van de dealer. Het ligt natuurlijk een beetje aan het model.
Beetje vreemde post, die vergelijking van jou slaat nergens op. Al is 20% wel veel ja. Met 5-10% mag je al heel tevreden zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:59 schreef pAin het volgende:
[..]
Ik verkoop aan iemand een banaan, waarvan ik beweer dat ie blauw is en recht en jij denkt serieus 20% van een nieuwe auto af te lullen??
Grapjas.
Alleen maar om te bewijzen dat beide onmogelijk is. Die 5 tot 10 procent is al niet te doen, je lult er tegenwoordig misschien nog net een cd-wisselaar oid bij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beetje vreemde post, die vergelijking van jou slaat nergens op. Al is 20% wel veel ja. Met 5-10% mag je al heel tevreden zijn![]()
Wij kregen toendertijd (1998) op onze Mercedes A helemaal niks..maar die was toen ook net nieuwDat scheelt ook wel...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef BadEend19 het volgende:
Ben je nou echt zo dom? (we zitten hier niet in thailand of ander rimboe land!)
20% korting is simpelweg onmogelijk omdat de auto dan met verlies verkocht wordt!
Waar begon ik offtopic? Ok, die banaan was offtopic, maar ik noemde nog steeds je nu al roemrucht "ik lul er wel 20% vanaf" uitspraak.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
laten we even serieus en ontopic verder discussieren.
Idd, een groot bedrijf dat een x reeks aan dezelfde auto's koopt voor de lease, krijgt er met veel moeite net 5-10% af...Laat dat jij er meer af krijgt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:41 schreef pAin het volgende:
[..]
Waar begon ik offtopic? Ok, die banaan was offtopic, maar ik noemde nog steeds je nu al roemrucht "ik lul er wel 20% vanaf" uitspraak.
Voor de rest blijft dit echt een kuttopic en aandachttrekkerij.
Totaal niet waar, zeker met inruil en zeker als je een wat duurdere auto koopt. M'n pa heeft er met een nieuwe auto er ook een paar duizend euro af kunnen lullen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:09 schreef pAin het volgende:
[..]
Alleen maar om te bewijzen dat beide onmogelijk is. Die 5 tot 10 procent is al niet te doen, je lult er tegenwoordig misschien nog net een cd-wisselaar oid bij.
Wat is "wat duurder"? Wat is de relatie van jou vader met de dealer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Totaal niet waar, zeker met inruil en zeker als je een wat duurdere auto koopt. M'n pa heeft er met een nieuwe auto er ook een paar duizend euro af kunnen lullen.
Dream on dude...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hij is van november 2004.. en die afschrijving reken ik ook mee, kijk maar eens op een koerslijst, of naar de 2e handsen die te koop staan. als ik hem particulier verkoop moet ik er zeker 12.000 voor kunnen krijgen.
Dat kan idd kloppen want bijv 5% van 50000 is ¤ 2500quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Totaal niet waar, zeker met inruil en zeker als je een wat duurdere auto koopt. M'n pa heeft er met een nieuwe auto er ook een paar duizend euro af kunnen lullen.
dat is een leuke auto, maar dat topic opende ik voordat ik wist dat ik naar Belgie zou gaan (ik had toen nog mn vorige baan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Falco het volgende:
Is de kolderieke Fiat Multipla niet iets voor jou
Ik ben sinds drie weken de trotse eigenaar van de nieuwe Leon, Stylance uitvoering.quote:
Geef ik goede tip,reageert die eikel echt selectief.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
Beste BHFH neem een Lancia op G3 die is 2e hands niet duur en je hebt veel luxe.![]()
Das een goede tip zeg als je een courante auto zoektquote:Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geef ik goede tip,reageert die eikel echt selectief.![]()
Niemand wil zo'n ding en daarom goedkoop.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:26 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Das een goede tip zeg als je een courante auto zoekt![]()
Wheheh en als je hem na twee jaar weer wil inruilenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niemand wil zo'n ding en daarom goedkoop.![]()
![]()
Hee dat is is vreemd...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik leg net even de prijslijsten naast elkaar en zie dat de GT in Nederland toch wel een stuk goedkoper is. Ik ga als ik besluit deze te kopen hem in Nederland aanschaffen dus.!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Rietvaerder het volgende:
10.000 euro terug krijgen voor een Panda?
Zo heb ik hem de GT, en op het moment dat JIJ er 1 ga bestellen doe ik hem wegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga in mijn berekeningen uit van 10.000 , dat moet zonder meer halbaar zijn.Laten we verder praten over welke auto ik moet kopen! De GT heb ik trouwens met de navolgende bekleding gezien!
[afbeelding]
Prachtig rood leer! Standaard in de distinctive dus!![]()
Ik dreig nu al verknocht te worden aan deze auto, das niet goed, ik wil graag meer opties en ook welke auto's ik zou moeten overwegen!
Nee hij bedoelt de kale prijs exl btw en bpm.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hee dat is is vreemd...
Normaal zijn autos in Belgie juist veel goedkoper dan in NL.
Beetje meer respect zou wel gepast zijn. Net alsof een GT zo'n verschrikkelijke exclusieve auto is, dat alleen jij en een aantal andere mensen die op hetzelfde level als jij zitten(en dat is hoog he) er in zouden mogen rijden. Je hebt nogal een dunk van jezelf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zo heb ik hem de GT, en op het moment dat JIJ er 1 ga bestellen doe ik hem weg![]()
Als er zulke paupers in rond gaan rijden![]()
Ongeloofelijk, er is werkelijk waar nog iemand in PTA die HIEROP serieus gaat reagerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:00 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Beetje meer respect zou wel gepast zijn. Net alsof een GT zo'n verschrikkelijke exclusieve auto is, dat alleen jij en een aantal andere mensen die op hetzelfde level als jij zitten(en dat is hoog he) er in zouden mogen rijden. Je hebt nogal een dunk van jezelf.
Laat hem dan het goede voorbeeld zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:03 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ongeloofelijk, er is werkelijk waar nog iemand in PTA die HIEROP serieus gaat reageren![]()
Alsof het zo'n exclusieve auto isquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zo heb ik hem de GT, en op het moment dat JIJ er 1 ga bestellen doe ik hem weg![]()
Als er zulke paupers in rond gaan rijden![]()
Goedkoop autorijden is wanneer je 't ding tot aan de draad verslijt.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Wheheh en als je hem na twee jaar weer wil inruilen![]()
De reactie was zoals eerder gezegd, niet bepaald serieusquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Alsof het zo'n exclusieve auto is
Een GT is gewoon lagere middenklasse hoor.
Overigens wel een mooie auto, daar niet van.
dat gevoel begin ik ook te krijgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:12 schreef StefanP het volgende:
BHFH hoepel toch op met je aandachttrekkerij zeg. Je koopt toch niks.
Volgens hem is het fiscaal beter voor zijn baas wanneer zijn baas de BTW betaald oidquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef Spyronius het volgende:
Ach hij loopt nu al maanden te zeggen dat hij iets gaat kopen en dat hij bakken met geld terug krijgt voor die pinda van hem, maar ik geloof er geen r**t van.
Nog even een kleine edit
Ik heb eens opgezocht hoe duur die brera in belgie kost en daar begint hij vanaf 31.900 euro.
Dus een klein rekensommetje als hij zegt dat hij 14.000 bij moet betalen, er even vanuit gaand dat hij het minst voor zijn panda terug krijgt, dat zou dus betekenen dat hij voor die panda 31900-14000 = 17.900 terug krijgt.
Dat is opzich al vrij knap want de duurste panda kost nieuw in belgie met alle opties erop en er aan 18600 euro, dus hij wil mij vertellen dat zijn panda in al die tijd 700 euro in waarde is gedaald.
Tuurlijk jongen, dream on.
Weet je al hoeveel je precies terug krijgt voor die panda dan of ben je aan het gokken met de inruilprijs die jij denkt te krijgen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er staat een nieuwe auto op mijnlijstje en dat is de nieuwe Alfa brera 2.2 jts , ik heb uitgerekend dat ik zon 12.000-14.000 moet bijbetalen voor een brera als ik mijn panda inruil (afhankelijk van de opties) ,ik zal zeker ook de 200pk 5 cylinder diesel bekijken. (maar die komt pas volgende maand)
[afbeelding]
20%quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga uit van 10.000 inruil plus 20% korting, de baas betaalt overigens de btw en bpm(als ik hem in Nederland koop). Dan is de auto in Nederland vaak goedkoper zelfs.
Ja daar ga jij van uit van ¤ 10000 inruil plus 20% korting maar de dealer geeft dat never nooit niet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga uit van 10.000 inruil plus 20% korting, de baas betaalt overigens de btw en bpm(als ik hem in Nederland koop). Dan is de auto in Nederland vaak goedkoper zelfs.
We hebben er nog niet genoeg over gelachen neequote:Op donderdag 9 maart 2006 11:05 schreef 1299 het volgende:
Ze zien hem in nederland al aankomen. Komt er zo'n gekke belg met een pandaatje voorrijden en die wil 20% korting
Right... Dat mocht ie willen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Winstmarge van de dealer is volgens mij 15% of 20%
Inderdaad. Als er iets onder druk staat bij dealers, dan zijn het wel de marges.quote:
Ik zie het inderdaad ook niet echt gebeuren als ik eerlijk ben...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
Pffff die man is krankzinnig.
Hij meent ten eerste 10.000 euro te vangen voor die lelijke panda van hem. Dat zou al een hele grote gunst + korting zijn als een dealer dat zou doen. En dan meent meneer ook nog 20% korting te krijgen op een auto van 30.000 euro. Das ongeveer 6000+ euro korting.
HAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Het zijn alleen wel een beetje wijven autosquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Rijden ook behoorlijk goed en zien er naar mijn mening niet verkeerd uitHoud je ook een hogere inruilwaarde aan over vergeleken met een Alfa. En zijn gemiddeld genomen ook net een tandje goedkoper met eenzelfde uitrusting, maar toch erg chique
![]()
Mercedes A200 Avantgarde ¤30.188
BMW 118i Executive ¤29.700
![]()
Mja hij heeft nu een panda....Whats your point?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het zijn alleen wel een beetje wijven autos
Wijvenauto'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Rijden ook behoorlijk goed en zien er naar mijn mening niet verkeerd uitHoud je ook een hogere inruilwaarde aan over vergeleken met een Alfa. En zijn gemiddeld genomen ook net een tandje goedkoper met eenzelfde uitrusting, maar toch erg chique
![]()
Mercedes A200 Avantgarde ¤30.188
BMW 118i Executive ¤29.700
![]()
Koop het beste van 2 werelden. Praktisch en het rijdt volgens mij niet zó beroerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
praktscj ja, maar leuk?? audi;s zijn over het algemeen wel vrij saaie auto's, al zijn ze qua inruil wel interessant natuurlijk. Een audi TT bijvoorbeeld rijdt gewoon ontzettend beroerd weet ik uit eigen ervaring, terwijl het wel een "sportieve" auto zou moeten zijn.
Ik heb de nieuwe niet gereden, maar het vorige model wel. Vond hem persoonlijk nóg iets fijner rijden van een BMW 320i die ik toendertijd ook gereden heb. En die was ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gaat dus niet altijd om de harde cijfers, maar ook om het gevoel, dat was mijn punt. maar ik ga zeker in een nieuwe a4 proefrijden.
Hoef je geen sorry te zeggen, 3 series zijn voor turken. Ga voor de 5 seriequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nieuwe 3 is erg lelijk vind ik , sorry.
Alsof de 5 serie niet voor turken isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:59 schreef t0y het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry te zeggen, 3 series zijn voor turken. Ga voor de 5 serie![]()
Minder. Je kunt maar het beste saab gaan rijden ofzo, dat blieven die turken niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Alsof de 5 serie niet voor turken is
Tsja kwalitatief is het wel ok, maar of het echt zeer goed is betwijfel ik of ik heb alleen maar ervaring met een maandagmorgen GTquote:Op maandag 13 maart 2006 19:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Thanks, ik lees ook veel positieve reviews over de Alfa GT , (het lijkt kwalitatief wel een zeer goede auto te zijn) op myreview van autoweek. Maar bij de GT is het wellicht verstandig om op de volgende facelift te wachten?? al zal de rpijs dan ook wel omhog gaan..maargoed ik ga wrsch toch niet voor het eind van 2006 een nieuwe auto kopen.
Tsja bekend probleem dus met die wissers, maar goed de regensensor blijft in ieder geval niet meer wissen op een droog raam. Maar voordat ze daar een keer mee aankwamen was die sensor al drie keer schoongemaakt en nagekekenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef oYo het volgende:
BHFH, de brera heb ik nog niet zien rijden. Hij staat voorlopig alleen in de showrooms. Vanaf volgende maand zal ie pas worden uitgeleverd.
Ik ga ook wel even een ritje maken, al denk ik dat ik eind dit jaar/begin dit jaar overstap op een Q7.
amokjeeh, ik heb mijn wissers paar weken geleden ook vervangen door grotere van de 159. Tip van de dealer. Verder heb ik nog 0,0 problemen gehad.
Ja, zelfde in NL kost 42 mille.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:39 schreef SeLang het volgende:
Die Brera ziet er op de plaatjes wel mooi uit (nooit in het echt gezien) en is lekker goedkoop (32k ofzo in Belgie)
Jij blijft ook maar provoceren hequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nieuwe bmw 325, 330i , of wat eenvoudigere 5 serie, zoals 520d oid is ook wel betaalbaar voor mij zie ik. Jammer dat de nieuwe modellen bmw zo lelijk zijn..
Het word steeds gekker hieroquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nieuwe bmw 325, 330i , of wat eenvoudigere 5 serie, zoals 520d oid is ook wel betaalbaar voor mij zie ik. Jammer dat de nieuwe modellen bmw zo lelijk zijn..
Die zijn inderdaad NIET lelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:54 schreef Sunrise het volgende:
[..]
Het word steeds gekker hieroEer dat jij eindelijk tot koop van een nieuwe auto begint flikkert je panda uit mekaar man
![]()
En dan nog iets.... nieuwe BMW's zijn niet lelijk![]()
Tsja maar die inruilwaarde hequote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad NIET lelijk![]()
On-topic: Ik denk dat BHFH eens naar een Bentley Continental GT moet gaan kijken! Mooi, sportief, exclusief en het rijdt ook vrij goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |