ik had hem wel eens zien rijden , toen had ik dat gevoel eigenlijk nooit, maar zo van dichtbij in de showroom, wat langer de lijnen en het interieur ziend vond ik hem steeds mooier worden. Ik dacht eigenlijk eerst dat hij veel te duur was, toen ik zag dat de prijs nogal behoorlijk meeviel en er standaard enorm veel op zit (met oa prachtige leren bekleding)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef ConQuestador het volgende:
GT GT GT die is echt zoooooo mooi.
( ik wou dat ik 'm kon betalen... dan stond die meteen voor mijn deur)
ik ga pas na de zomer tot de aanschaf over , ben aan het orienteren, dus ik zal de facelift nog wel zien danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef Jimmeh het volgende:
Pas wel op met aardige waardedaling aangezien de facelift in dit jaar nog gepresenteerd gaat worden/ gaat komen. Ik vermoed dat ie de koplampen styling gaat krijgen zoals de 156/159/Brera gekregen hebben.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef existenz het volgende:
Ik geloof dat het BTW trucje van je baas niet helemaal gaat werken bij de belastingdienst
Jij betaalt toch geen belastingquote:
ik heb maar een paar eisen:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Jij betaalt toch geen belasting![]()
![]()
Anyway, on topic: ik snap dat lijstje niet zo, in elk geval het soort auto dat daar op staat.
Feitelijk allemaal auto's die niet bij elkaar in dezelfde klasse zitten. Hoe dat zo?
het is een diesel en een emotion. Nieuwprijs ruim 15.000 in nl kost de dynamic al meer dan 14.000 kaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef Klonk het volgende:
10.000 terug voor een panda
die dingen kosten nieuw net dat bedrag
en je panda is nu een jaar of 2 ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het is een diesel en een emotion. Nieuwprijs ruim 15.000 in nl kost de dynamic al meer dan 14.000 kaal.
hij is van november 2004.. en die afschrijving reken ik ook mee, kijk maar eens op een koerslijst, of naar de 2e handsen die te koop staan. als ik hem particulier verkoop moet ik er zeker 12.000 voor kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
en je panda is nu een jaar of 2 ?
wel eens van afschrijving gehoord![]()
Op autotrader zijn er maar een paar bedrijven die er 12.000 voor durven te vragen....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hij is van november 2004.. en die afschrijving reken ik ook mee, kijk maar eens op een koerslijst, of naar de 2e handsen die te koop staan. als ik hem particulier verkoop moet ik er zeker 12.000 voor kunnen krijgen.
Geen! Pak de trein! Anders betaal je je straks blauw aan de brandstof door de hoge olieprijs! (Die jij kennelijk maar wat graag 1000$ per vat ziet worden).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik dreig nu al verknocht te worden aan deze auto, das niet goed, ik wil graag meer opties en ook welke auto's ik zou moeten overwegen!
Ik gooi mezelf liever voor de trein, dan dat ik er in ga zitten! En hoge olieprijs? Niets vergeleken bij het nieuwe zorgstelsel, wat stelselmatig nieuwe zorgen met zich meebrengt!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Geen! Pak de trein! Anders betaal je je straks blauw aan de brandstof door de hoge olieprijs! (Die jij kennelijk maar wat graag 1000$ per vat ziet worden).
Je had toch nog een oud krot voor een debiel hoog bedrag te koop staanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zoals jullie weten ben ik al een tijdje me aant orienteren naar een nieuwe auto. Op mijn lijstje staan/stonden:
Dan een Smart Four Four ofzo?quote:
En hij wil de olie prijs naar 100 Euro per vat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |