Weet je al hoeveel je precies terug krijgt voor die panda dan of ben je aan het gokken met de inruilprijs die jij denkt te krijgen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er staat een nieuwe auto op mijnlijstje en dat is de nieuwe Alfa brera 2.2 jts , ik heb uitgerekend dat ik zon 12.000-14.000 moet bijbetalen voor een brera als ik mijn panda inruil (afhankelijk van de opties) ,ik zal zeker ook de 200pk 5 cylinder diesel bekijken. (maar die komt pas volgende maand)
[afbeelding]
20%quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga uit van 10.000 inruil plus 20% korting, de baas betaalt overigens de btw en bpm(als ik hem in Nederland koop). Dan is de auto in Nederland vaak goedkoper zelfs.
Ja daar ga jij van uit van ¤ 10000 inruil plus 20% korting maar de dealer geeft dat never nooit niet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga uit van 10.000 inruil plus 20% korting, de baas betaalt overigens de btw en bpm(als ik hem in Nederland koop). Dan is de auto in Nederland vaak goedkoper zelfs.
We hebben er nog niet genoeg over gelachen neequote:Op donderdag 9 maart 2006 11:05 schreef 1299 het volgende:
Ze zien hem in nederland al aankomen. Komt er zo'n gekke belg met een pandaatje voorrijden en die wil 20% korting
Right... Dat mocht ie willen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Winstmarge van de dealer is volgens mij 15% of 20%
Inderdaad. Als er iets onder druk staat bij dealers, dan zijn het wel de marges.quote:
Ik zie het inderdaad ook niet echt gebeuren als ik eerlijk ben...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
Pffff die man is krankzinnig.
Hij meent ten eerste 10.000 euro te vangen voor die lelijke panda van hem. Dat zou al een hele grote gunst + korting zijn als een dealer dat zou doen. En dan meent meneer ook nog 20% korting te krijgen op een auto van 30.000 euro. Das ongeveer 6000+ euro korting.
HAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Het zijn alleen wel een beetje wijven autosquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Rijden ook behoorlijk goed en zien er naar mijn mening niet verkeerd uitHoud je ook een hogere inruilwaarde aan over vergeleken met een Alfa. En zijn gemiddeld genomen ook net een tandje goedkoper met eenzelfde uitrusting, maar toch erg chique
![]()
Mercedes A200 Avantgarde ¤30.188
BMW 118i Executive ¤29.700
![]()
Mja hij heeft nu een panda....Whats your point?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het zijn alleen wel een beetje wijven autos
Wijvenauto'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Rijden ook behoorlijk goed en zien er naar mijn mening niet verkeerd uitHoud je ook een hogere inruilwaarde aan over vergeleken met een Alfa. En zijn gemiddeld genomen ook net een tandje goedkoper met eenzelfde uitrusting, maar toch erg chique
![]()
Mercedes A200 Avantgarde ¤30.188
BMW 118i Executive ¤29.700
![]()
Koop het beste van 2 werelden. Praktisch en het rijdt volgens mij niet zó beroerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
praktscj ja, maar leuk?? audi;s zijn over het algemeen wel vrij saaie auto's, al zijn ze qua inruil wel interessant natuurlijk. Een audi TT bijvoorbeeld rijdt gewoon ontzettend beroerd weet ik uit eigen ervaring, terwijl het wel een "sportieve" auto zou moeten zijn.
Ik heb de nieuwe niet gereden, maar het vorige model wel. Vond hem persoonlijk nóg iets fijner rijden van een BMW 320i die ik toendertijd ook gereden heb. En die was ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gaat dus niet altijd om de harde cijfers, maar ook om het gevoel, dat was mijn punt. maar ik ga zeker in een nieuwe a4 proefrijden.
Hoef je geen sorry te zeggen, 3 series zijn voor turken. Ga voor de 5 seriequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nieuwe 3 is erg lelijk vind ik , sorry.
Alsof de 5 serie niet voor turken isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:59 schreef t0y het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry te zeggen, 3 series zijn voor turken. Ga voor de 5 serie![]()
Minder. Je kunt maar het beste saab gaan rijden ofzo, dat blieven die turken niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Alsof de 5 serie niet voor turken is
Tsja kwalitatief is het wel ok, maar of het echt zeer goed is betwijfel ik of ik heb alleen maar ervaring met een maandagmorgen GTquote:Op maandag 13 maart 2006 19:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Thanks, ik lees ook veel positieve reviews over de Alfa GT , (het lijkt kwalitatief wel een zeer goede auto te zijn) op myreview van autoweek. Maar bij de GT is het wellicht verstandig om op de volgende facelift te wachten?? al zal de rpijs dan ook wel omhog gaan..maargoed ik ga wrsch toch niet voor het eind van 2006 een nieuwe auto kopen.
Tsja bekend probleem dus met die wissers, maar goed de regensensor blijft in ieder geval niet meer wissen op een droog raam. Maar voordat ze daar een keer mee aankwamen was die sensor al drie keer schoongemaakt en nagekekenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef oYo het volgende:
BHFH, de brera heb ik nog niet zien rijden. Hij staat voorlopig alleen in de showrooms. Vanaf volgende maand zal ie pas worden uitgeleverd.
Ik ga ook wel even een ritje maken, al denk ik dat ik eind dit jaar/begin dit jaar overstap op een Q7.
amokjeeh, ik heb mijn wissers paar weken geleden ook vervangen door grotere van de 159. Tip van de dealer. Verder heb ik nog 0,0 problemen gehad.
Ja, zelfde in NL kost 42 mille.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:39 schreef SeLang het volgende:
Die Brera ziet er op de plaatjes wel mooi uit (nooit in het echt gezien) en is lekker goedkoop (32k ofzo in Belgie)
Jij blijft ook maar provoceren hequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nieuwe bmw 325, 330i , of wat eenvoudigere 5 serie, zoals 520d oid is ook wel betaalbaar voor mij zie ik. Jammer dat de nieuwe modellen bmw zo lelijk zijn..
Het word steeds gekker hieroquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nieuwe bmw 325, 330i , of wat eenvoudigere 5 serie, zoals 520d oid is ook wel betaalbaar voor mij zie ik. Jammer dat de nieuwe modellen bmw zo lelijk zijn..
Die zijn inderdaad NIET lelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:54 schreef Sunrise het volgende:
[..]
Het word steeds gekker hieroEer dat jij eindelijk tot koop van een nieuwe auto begint flikkert je panda uit mekaar man
![]()
En dan nog iets.... nieuwe BMW's zijn niet lelijk![]()
Tsja maar die inruilwaarde hequote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad NIET lelijk![]()
On-topic: Ik denk dat BHFH eens naar een Bentley Continental GT moet gaan kijken! Mooi, sportief, exclusief en het rijdt ook vrij goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |