Geef ik goede tip,reageert die eikel echt selectief.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
Beste BHFH neem een Lancia op G3 die is 2e hands niet duur en je hebt veel luxe.![]()
Das een goede tip zeg als je een courante auto zoektquote:Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geef ik goede tip,reageert die eikel echt selectief.![]()
Niemand wil zo'n ding en daarom goedkoop.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:26 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Das een goede tip zeg als je een courante auto zoekt![]()
Wheheh en als je hem na twee jaar weer wil inruilenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niemand wil zo'n ding en daarom goedkoop.![]()
![]()
Hee dat is is vreemd...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik leg net even de prijslijsten naast elkaar en zie dat de GT in Nederland toch wel een stuk goedkoper is. Ik ga als ik besluit deze te kopen hem in Nederland aanschaffen dus.!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Rietvaerder het volgende:
10.000 euro terug krijgen voor een Panda?
Zo heb ik hem de GT, en op het moment dat JIJ er 1 ga bestellen doe ik hem wegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga in mijn berekeningen uit van 10.000 , dat moet zonder meer halbaar zijn.Laten we verder praten over welke auto ik moet kopen! De GT heb ik trouwens met de navolgende bekleding gezien!
[afbeelding]
Prachtig rood leer! Standaard in de distinctive dus!![]()
Ik dreig nu al verknocht te worden aan deze auto, das niet goed, ik wil graag meer opties en ook welke auto's ik zou moeten overwegen!
Nee hij bedoelt de kale prijs exl btw en bpm.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hee dat is is vreemd...
Normaal zijn autos in Belgie juist veel goedkoper dan in NL.
Beetje meer respect zou wel gepast zijn. Net alsof een GT zo'n verschrikkelijke exclusieve auto is, dat alleen jij en een aantal andere mensen die op hetzelfde level als jij zitten(en dat is hoog he) er in zouden mogen rijden. Je hebt nogal een dunk van jezelf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zo heb ik hem de GT, en op het moment dat JIJ er 1 ga bestellen doe ik hem weg![]()
Als er zulke paupers in rond gaan rijden![]()
Ongeloofelijk, er is werkelijk waar nog iemand in PTA die HIEROP serieus gaat reagerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:00 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Beetje meer respect zou wel gepast zijn. Net alsof een GT zo'n verschrikkelijke exclusieve auto is, dat alleen jij en een aantal andere mensen die op hetzelfde level als jij zitten(en dat is hoog he) er in zouden mogen rijden. Je hebt nogal een dunk van jezelf.
Laat hem dan het goede voorbeeld zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:03 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ongeloofelijk, er is werkelijk waar nog iemand in PTA die HIEROP serieus gaat reageren![]()
Alsof het zo'n exclusieve auto isquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zo heb ik hem de GT, en op het moment dat JIJ er 1 ga bestellen doe ik hem weg![]()
Als er zulke paupers in rond gaan rijden![]()
Goedkoop autorijden is wanneer je 't ding tot aan de draad verslijt.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Wheheh en als je hem na twee jaar weer wil inruilen![]()
De reactie was zoals eerder gezegd, niet bepaald serieusquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Alsof het zo'n exclusieve auto is
Een GT is gewoon lagere middenklasse hoor.
Overigens wel een mooie auto, daar niet van.
dat gevoel begin ik ook te krijgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:12 schreef StefanP het volgende:
BHFH hoepel toch op met je aandachttrekkerij zeg. Je koopt toch niks.
Volgens hem is het fiscaal beter voor zijn baas wanneer zijn baas de BTW betaald oidquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef Spyronius het volgende:
Ach hij loopt nu al maanden te zeggen dat hij iets gaat kopen en dat hij bakken met geld terug krijgt voor die pinda van hem, maar ik geloof er geen r**t van.
Nog even een kleine edit
Ik heb eens opgezocht hoe duur die brera in belgie kost en daar begint hij vanaf 31.900 euro.
Dus een klein rekensommetje als hij zegt dat hij 14.000 bij moet betalen, er even vanuit gaand dat hij het minst voor zijn panda terug krijgt, dat zou dus betekenen dat hij voor die panda 31900-14000 = 17.900 terug krijgt.
Dat is opzich al vrij knap want de duurste panda kost nieuw in belgie met alle opties erop en er aan 18600 euro, dus hij wil mij vertellen dat zijn panda in al die tijd 700 euro in waarde is gedaald.
Tuurlijk jongen, dream on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |