Aan jou wil ik dan wel een paar vaatjes verkopenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:52 schreef Rydell het volgende:
Voor ¤100,- wil ik ook wel een vaatje olie kopen!![]()
Ja, afgewerkte olie zeker!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:01 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Aan jou wil ik dan wel een paar vaatjes verkopen
Dit is ook het interieur waar ik vele kilometers in vertoef. Verder de zwarte exterieur kleur en de standaard meerspaaksvelgen. Helemaal af wat mij betreft (grotere spaakvelgen zijn wel heeeeel duur in de lease)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga in mijn berekeningen uit van 10.000 , dat moet zonder meer halbaar zijn.Laten we verder praten over welke auto ik moet kopen! De GT heb ik trouwens met de navolgende bekleding gezien!
[afbeelding]
Prachtig rood leer! Standaard in de distinctive dus!![]()
Ik dreig nu al verknocht te worden aan deze auto, das niet goed, ik wil graag meer opties en ook welke auto's ik zou moeten overwegen!
Tsjah, ik begrijp ook niet waarom de modjes dit soort onzin maar blijven pikken. Veel mensen nemen de moeite serieus te reageren en tijd te steken in hun reacties terwijl BHFH toch alleen maar achter zijn PC'tje zit te rukken en zich op te geilen aan zijn onzintopics.quote:Op zondag 22 januari 2006 05:26 schreef StefanP het volgende:
Zinloos topic. TS is een trol en heeft een tijdje terug al een 'ik ga een mercedes kopen!' topic geopend, waar ook geen koop uit voortvloeide. Bovendien loopt 'ie te pas en te onpas te zeuren over dat de benzine veel duurder moet liefst 10 euro per liter.BHFH
Een vriendin kan je toch niet voor sparen cq afschrijven?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Hee, bloedhond, kan je het geld niet beter eens investeren in een vriendin?
Latex Lady..quote:Op zondag 22 januari 2006 10:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een vriendin kan je toch niet voor sparen cq afschrijven?
Dus jij spaart ~700euro per maand van je schamele salaris dat net minimum inkomen is?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Verder heb ik mn panda al bijna afgeschteven, ik lig wat voor op schema en heb het geld dat de panda me gekost heeft al bijna weer teruggespaard.
Haha, geloof het zelf.quote:Ik verwacht dat het onderhoud van de GT overigens niet duurder is dan van de panda.
En dan de gracht inrijden!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef HPoi het volgende:
He, ik wil die afgeschreven Panda wel overnemen voor een symbolisch bedrag! (1 euro)![]()
Wat was dat ook al weer voor een auto die JC koopt om het voor de garage in elkaar te meppen?quote:
City Rover?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer voor een auto die JC koopt om het voor de garage in elkaar te meppen?
kan geregeld worden hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je was toch voor hoge brandstofprijzen? Mooi, koop jij maar een sportbak, dan hoop ik dat de prijzen met 200% omhoog gaan
BHFH heeft geen vriendin, laat staan kinderenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef True_Force het volgende:
Volvo S40 niks? Dat is tenminste een echte auto
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer voor een auto die JC koopt om het voor de garage in elkaar te meppen?
Een Perodua Kelisa. Hier beter bekend als Daihatsu Cuore.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:23 schreef existenz het volgende:
[..]
BHFH heeft geen vriendin, laat staan kinderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |