Wel eens bij een willekeurige andere auto de kap open getrokken? Dat ziet er soms nog veel duffer uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Met de eerste mooie motor zou ik iedereen die naar mn auto komt kijken ook onder de motorkap laten kijken, terwijl ik bij de tweede het niet meer zou durven uit schaamte!
Ja, 1 keer dus. Nu kan je het schitterende interieur van de Brera laten zien waarbij je de motor eigenlijk vergeet...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Met de eerste mooie motor zou ik iedereen die naar mn auto komt kijken ook onder de motorkap laten kijken, terwijl ik bij de tweede het niet meer zou durven uit schaamte!
Inderdaad, je ziet steeds meer die plastic kappen die eroverheen zitten zodat die prutsers er iig niet meer aan kunnen zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Wel eens bij een willekeurige andere auto de kap open getrokken? Dat ziet er soms nog veel duffer uit.
Die is er overigens vrij makkelijk af te halen, dus dan kun je naar hartelust prutsenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet steeds meer die plastic kappen die eroverheen zitten zodat die prutsers er iig niet meer aan kunnen zitten.
dan kun je alleen nog dieselen in de 159.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:38 schreef HansvanOchten het volgende:
Een alfa met een opel moter = geen alfa meer![]()
Ach, daar zit een Fiat motor in,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef M5 het volgende:
[..]
dan kun je alleen nog dieselen in de 159.
Behalve het uiterlijk niet veel,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er mis met die V6 van GM?
Boeiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Behalve het uiterlijk niet veel,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |