Wel eens bij een willekeurige andere auto de kap open getrokken? Dat ziet er soms nog veel duffer uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Met de eerste mooie motor zou ik iedereen die naar mn auto komt kijken ook onder de motorkap laten kijken, terwijl ik bij de tweede het niet meer zou durven uit schaamte!
Ja, 1 keer dus. Nu kan je het schitterende interieur van de Brera laten zien waarbij je de motor eigenlijk vergeet...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Met de eerste mooie motor zou ik iedereen die naar mn auto komt kijken ook onder de motorkap laten kijken, terwijl ik bij de tweede het niet meer zou durven uit schaamte!
Inderdaad, je ziet steeds meer die plastic kappen die eroverheen zitten zodat die prutsers er iig niet meer aan kunnen zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Wel eens bij een willekeurige andere auto de kap open getrokken? Dat ziet er soms nog veel duffer uit.
Die is er overigens vrij makkelijk af te halen, dus dan kun je naar hartelust prutsenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet steeds meer die plastic kappen die eroverheen zitten zodat die prutsers er iig niet meer aan kunnen zitten.
dan kun je alleen nog dieselen in de 159.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:38 schreef HansvanOchten het volgende:
Een alfa met een opel moter = geen alfa meer![]()
Ach, daar zit een Fiat motor in,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef M5 het volgende:
[..]
dan kun je alleen nog dieselen in de 159.
Behalve het uiterlijk niet veel,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er mis met die V6 van GM?
Boeiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Behalve het uiterlijk niet veel,.
Een harde plasser,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boeie
Beetje naar een moter zitten kijken, krijg je daar een nat vachtje van? Of een harde plasser?
Van een motor is het belangrijker hoe die klinkt dan dat ie eruit ziet.
Maar het enige wat echt belangrijk is, is dat ie power leveren doet
We hebben het hier niet over een ferrari, we hebben het over een alfa, en de motor zit daar gewoon onder de kap.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een harde plasser,.
![]()
Als je zo gaat redeneren zou zelfs het uiterlijk van een auto niet uitmaken, als 'i maar functioneerd. In tegenstelling tot veel andere auto's speeld bij italiaanse autos de gevoelsfactor een grote rol, het is heel wat anders als de onpersoonlijke massa die uit het oosten tot ons komt. Daar passen details als een mooie motorruimte goed bij.. Om een stapje verder te gaan, ik denk dat de bekende sportwagenmerken als Ferrari een behoorlijke deuk in hun imago zouden oplopen als ze ook zouden besluiten niets meer aan afwerking van de motor te doen en er in plaats daarvan een grote plastic kap overheen flikkeren.
Welke V6 is dat dan, of zit die in één of ander luuks bouwvakkersbusje?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef Herr.Flick het volgende:
Wat is nu het probleem? Opel heeft motoren van Fiat, en nu ook andersom. Mercedes heeft ook de V6 van VW gebruikt, dus wat maakt het uit....
In de Vito, V280 (het heet dan officieel geen vito maar V-serie)quote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Welke V6 is dat dan, of zit die in één of ander luuks bouwvakkersbusje?
Noem dat maar een bouwvakkersbusje, zo'n auto heeft lederen bekleding, climat control, luchtvering, elek ramen, elek. spiegels, ect ect ect... en stoelen, stoelen en nog eens stoelen!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:29 schreef yup het volgende:
In een bouwvakkersbusje maakt het niet uit wat er inzit.
Al doen ze er een Lada V6 in (als die bestaat![]()
)
Wat zit de dynamo handig geplaatstquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit is de V6 uit de alfa 147 GTA: (de echte alfa V6 dus)
[afbeelding]
en het meest verschrikkelijke! De V6 uit de alfa 159 en Brera:
[afbeelding]![]()
![]()
Laten ze dan in ieder geval estetisch proberen er nog wat van te maken!! Ik zou die niet willen kopen, laten ze dan tenminste nog de oude V6 ernaast leveren!
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat zit de dynamo handig geplaatst
Wordt nog leuk als je die moet vervangen
Denk dat daar wel eea in de weg zitquote:
Dat valt over het algemeen wel mee hoor. Je hebt geen zee van ruimte maar het is wel goed te doen bij de 4/5 cilinders tenminste, maar het ding zit op de zelfde plek.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Denk dat daar wel eea in de weg zitwielophanging, aandrijving etc.
He'k zelf geen problemen mee. Bij mij zittie rechts van een dwarsgeplaatste vierpitter in een ieniemienie motorruimtetje. Bovendien loopt de wielophanging toch niet onder de motor door? Aandrijving is één stang per kant of een cardan naar achteren. Niet echt een groot probleem.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Denk dat daar wel eea in de weg zitwielophanging, aandrijving etc.
Nee hoor, is geen enkel probleem.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Denk dat daar wel eea in de weg zitwielophanging, aandrijving etc.
Heb iemand is horen zeggen dat het geluidsdemping is van de luchtfilters die er zitten, bij zo'n versie zoals de M5 heeft (andere geeft Tripod plaatje).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:00 schreef StefanP het volgende:
Semi ontopic...
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Kan iemand me uitleggen waar die kappen nou eigenlijk voor zijn, behalve om stof weg te houden? Zit er soms een slotje op zodat je je eigen eigendom niet eens meer mag servicen (dat zou wel heelzijn)?
In elk geval aanzuig"buizen" tussen inlaatsysteem en luchtfilters, maar alleen daarvoor zouden ze niet zo groot voor hoeven zijn. Wat Jimmeh zegt kan er ook nog eens inzitten, dat is een soort dynamische demper (het geluid wordt gedempt door het geluid zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:00 schreef StefanP het volgende:
Semi ontopic...
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Kan iemand me uitleggen waar die kappen nou eigenlijk voor zijn, behalve om stof weg te houden? Zit er soms een slotje op zodat je je eigen eigendom niet eens meer mag servicen (dat zou wel heelzijn)?
Luchtfilterhuizen hebben toch bijna altijd de functie om lucht te dempen? Want waarom maakt een openluchtfilter dan meer lawaai (word minder gedempt)....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
In elk geval aanzuig"buizen" tussen inlaatsysteem en luchtfilters, maar alleen daarvoor zouden ze niet zo groot voor hoeven zijn. Wat Jimmeh zegt kan er ook nog eens inzitten, dat is een soort dynamische demper (het geluid wordt gedempt door het geluid zelf), wordt wel vaker toegepast om het aanzuiggeluid te dempen. Maar omdat ze zo idioot groot zijn dienen ze zeker ook om de zooi er onder af te dekken.
Ze hebben dus een aantal functies gecombineerd.
Klopt, maar de luchtfilter huizen zitten bij die BMW (quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef yup het volgende:
[..]
Luchtfilterhuizen hebben toch bijna altijd de functie om lucht te dempen? Want waarom maakt een openluchtfilter dan meer lawaai (word minder gedempt)....
K weet utquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
in de 159 zit wel de opel motor..
Ja, lekker betrouwbaar my ass! Weleens op het alfa forum gekeken ? GTA bakken die in de soep lopen, LMM en Termosstaten en de gebruikelijke turbo's die kaduuk gaan. En dan uiteraard iedere week iemand met een compleet in de soep gelopen motor .. ga nou niet zeggen dat ze betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:40 schreef Jimmeh het volgende:
Italiaanse blokken zijn anders echt wel betrouwbaar, ze kunnen alleen niet goed tegen lage oliepeilen en weet ik veel wat voor achterstalligonderhoud sommige gebruikers hun motorblok en auto aandoen...
Mijne loopt (nog) 1.8 in de stad doet al 1:8 . .dus een 2.0 ga je helemaal leuk vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef dnzl het volgende:
Hoe zit het met de betrouwbaarheid als je elke dag kleine (in-town) stukjes met een 2.0 156/147 rijdt?
Ik heb een 2 liter 156. Met koude motor rijdt die niet echt lekker en kun je het beter rustigaan doen. Ik gebruik zowieso zelden of nooit de auto in de stad. Wil je veel Alfa-plezier hebben, moet je toch zo boven de 4000 toeren blijven en dat is in de stad een beetje teveel van het goede. Hij heeft trouwens ook een achterlijk grote draaicirkel, dat wil ook nog wel eens onpraktisch zijn. De motor is trouwens, bij goed onderhod zéér betrouwbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef dnzl het volgende:
Hoe zit het met de betrouwbaarheid als je elke dag kleine (in-town) stukjes met een 2.0 156/147 rijdt?
Dat van die draaicirkel klopt, de omega van mn vader keert met een kleinere cirkelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een 2 liter 156. Met koude motor rijdt die niet echt lekker en kun je het beter rustigaan doen. Ik gebruik zowieso zelden of nooit de auto in de stad. Wil je veel Alfa-plezier hebben, moet je toch zo boven de 4000 toeren blijven en dat is in de stad een beetje teveel van het goede. Hij heeft trouwens ook een achterlijk grote draaicirkel, dat wil ook nog wel eens onpraktisch zijn. De motor is trouwens, bij goed onderhod zéér betrouwbaar.
Een echte man heeft geen navigatiesysteem nodigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:32 schreef Repeat het volgende:
in de 156 hadden ze niet eens een optie voor een net navigatiesysteemkutauto.
Ook al komt ie uit Turijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:05 schreef Alfa_Boy het volgende:
166 is als een vis in het water in milano
Daar is geen enkele grotere motor echt geschikt voor, duurt nl. principieel langer om warm te worden dan een klein blokkie Koop een Fiat of Polo met een paar parkeerdeuken, is nog goedkoper ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef dnzl het volgende:
Hoe zit het met de betrouwbaarheid als je elke dag kleine (in-town) stukjes met een 2.0 156/147 rijdt?
Afgezien van dei GTA kan je de overige problemen bij iedere BMW/VW/Mercedes (meestal diesel) terugvinden.(En vast ook wel bij Franse en Japanse otoos, maar daar weet ik niks van.)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:19 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Ja, lekker betrouwbaar my ass! Weleens op het alfa forum gekeken ? GTA bakken die in de soep lopen, LMM en Termosstaten en de gebruikelijke turbo's die kaduuk gaan. En dan uiteraard iedere week iemand met een compleet in de soep gelopen motor .. ga nou niet zeggen dat ze betrouwbaar zijn.
Right Alfa betrouwbaarder dan Opel. Doe die oogkleppen eens af dude.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb 3 alfas 33 gehad en 1 alfa guilia , nooit motor problemen, mits je goed warm rijdt . Alfa motoren zijn topkwaliteit!Dat is met de opel motoren nog maar af te wachen (opels staan bekend om lekkende koppakingen enzo
) Ik vind het toch het te grabbel gooien van je merk, het is echt vloeken, waar is de echte alfa gebleven als er God verhoede een opel motor inzit..
Hoe goed de motor ook is, het is toch het te grabbel gooien van het echte alfa gevoel... de bekende dubbelnokkers uit de Guilia , de boxers uit de alfasud/33/145/6 en ook de 2500 en 2959 /3.2 V6 uit de alfetta's, 155's, 164's etc.. dat zijn monumenten!! die doe je niet zomaar overboord! Het is toch een beetje de dood van de laatste ECHTE alfa motor. dat is toch een beetje triest!
De Omega van je pa is een RWD, vrijwel de meeste RWD wagens hebben een korte draaicirkel, want de wielen kunnen veel meer insturen juist omdat ze aan de voorkant geen aandrijfassen etc. hebben. Ook RWD bestelwagens hebben soms voor hun formaat belachelijk kleine draaicirkels...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:28 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Dat van die draaicirkel klopt, de omega van mn vader keert met een kleinere cirkel![]()
Dat zijn de airboxen, met daaronder de individuele gaskleppen (niet zichtbaar dus) Grootte & vorm van de Airbox zijn bij N/A motoren heel erg belangrijk. Grotere airboxen geven meer vermogen als het toerental omhoog gaat. En bij 8250 RPM en een 5L V10 mag je best een aardige airbox hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:00 schreef StefanP het volgende:
Semi ontopic...
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Kan iemand me uitleggen waar die kappen nou eigenlijk voor zijn, behalve om stof weg te houden? Zit er soms een slotje op zodat je je eigen eigendom niet eens meer mag servicen (dat zou wel heelzijn)?
Wanneer was dat dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef Giem het volgende:
Ach alfa heeft ook al eens met opel onderstellen gewerkt.
Weet ik niet, heb het ergens een keer in de autoweek gelezen, dat alfa de opel onderstellen ging gebruiken voor een bepaald model i.v.m. productie kosten enzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
edit:
Of is de 159 eigenlijk een Vectra?
Het huidige 159 platform zou ook door GM (=Opel/Saab) gebruikt gaan worden, maar die zijn uit het project gestaptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:55 schreef Giem het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb het ergens een keer in de autoweek gelezen, dat alfa de opel onderstellen ging gebruiken voor een bepaald model i.v.m. productie kosten enzo.
De nieuwe Fiat Punto staat op het zelfde platform (onderstel) als de nieuwe Corsa (die moet nog komen) Dat onderstellen verhaal hoort bij het verhaal dat Opel Fiat/Alfa diesels mag gebruiken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:55 schreef Giem het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb het ergens een keer in de autoweek gelezen, dat alfa de opel onderstellen ging gebruiken voor een bepaald model i.v.m. productie kosten enzo.
Ach, Saab bestaat ook grotendeels uit opel onderdelen, de peugeot 407 staat op het onderstel van citroen, en de diesel motoren komen van Renault. De hele europese autoindustrie werkt samen in de ontwikkeling van onderstellen, motoren, boordcomputers, etc etc.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:55 schreef Giem het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb het ergens een keer in de autoweek gelezen, dat alfa de opel onderstellen ging gebruiken voor een bepaald model i.v.m. productie kosten enzo.
De Diesel van Peugeot zijn niet de motoren die Renault heeft. Ford/PSA/Jaguar/Volvo/Mazda gebruiken dezelfde diesels, net als Renault/Nissanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De peugeot 407 staat op het onderstel van citroen, en de diesel motoren komen van Renault. De hele europese autoindustrie werkt samen in de ontwikkeling van onderstellen, motoren, boordcomputers, etc etc.
Whatever, het punt is dat de autoindustrie al jaaaren samenwerkt, en dat is goed, want waarom voor iedere auto alles zelf uit gaan vinden, dat maakt de boel alleen maar duur.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:08 schreef M5 het volgende:
[..]
De Diesel van Peugeot zijn niet de motoren die Renault heeft. Ford/PSA/Jaguar/Volvo/Mazda gebruiken dezelfde diesels, net als Renault/Nissan
BMW is de laatste die nog wel uniek is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, Saab bestaat ook grotendeels uit opel onderdelen, de peugeot 407 staat op het onderstel van citroen, en de diesel motoren komen van Renault. De hele europese autoindustrie werkt samen in de ontwikkeling van onderstellen, motoren, boordcomputers, etc etc.
De autoindustrie is daar niet anders als bv de electronica industrie, in een Philips cd speler zitten ook niet alleen maar philipsonderdelen. Mensen die denken dat BMW, Mercedes, Saab, Volvo, VW, Renault, Peugeot, Audi, Alfa Romeo, Fiat etc etc alles zelf ontwikkelen mogen lekker verder dromen, dat was mischien tot in de 50 er jaren zo, maar tegenwoordig echt niet meer.
BMW/Peugeot hebben samen en 1.6 blok gemaakt (al dan niet geblazen) voor de nieuwe Mini en 207.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
BMW is de laatste die nog wel uniek is.![]()
Alleen de Opel Omega en Landrover met een BMW diesel blok en de McLaren/Rolls met BMW benzine blok zijn mij bekend. Er zitten tenminste geen vreemde onderdelen in mijn BMW.
Mercedes valt ook wel mee, maar daar zie je wel meer overeenkomsten onstaan met Chrysler.
Alfa is trouwens al geen Alfa meer sinds de achterwielaandrijviung de deur uit is gegooid.![]()
De nieuwe JTD's van opel komen van Fiat/alfa vandaan .. 1 groot incest verhaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Whatever, het punt is dat de autoindustrie al jaaaren samenwerkt, en dat is goed, want waarom voor iedere auto alles zelf uit gaan vinden, dat maakt de boel alleen maar duur.
Als die Alfa V6 zo goed was, dan had alfa die aan vele andere merken kunnen verkopen. Maar de opel (GM) moter is schijnbaar beter voor de knaken, dus...
Dan zit er BMW troep in een 207, maar gelukkig geen Peugeot troep in een BMWquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef M5 het volgende:
[..]
BMW/Peugeot hebben samen en 1.6 blok gemaakt (al dan niet geblazen) voor de nieuwe Mini en 207.
Maar BMW's worden/werden in elkaar gezet door robots afkomstig van de Fiat-group!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
BMW is de laatste die nog wel uniek is.![]()
SHITquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar BMW's worden/werden in elkaar gezet door robots afkomstig van de Fiat-group!
gelukkig weet ik wel beter..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
BMW is de laatste die nog wel uniek is.![]()
Als ze dit niet zouden doen dan is het vlug afgelopen met de sportieve tak van fiat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
alf is een merk dat altijd bijzondere autos gemaakt heeft, als de autos steeds minder bijzonder worden is dat een gevaarlijke koers die men vaart vind ik. Ik ben van mening dat Alfa aan haar eigen motoren vast zou moeten houden.. de V6 was zon beetje het laatste bolwerk. Maar de twinspark motoren klonken in ieder geval nog als een alfa motor (al waren het in feite aangepaste fiat motoren) , dit laatste beetje nostalgie is met de opel derrivaten wel helemaal afgelopen.. heel erg jammer wat mij betreft!! en niet de goede koers.. hoe mooi de 159 is, een opel motor maakt hem toch minder aantrekkelijk!
Verttel maar danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
gelukkig weet ik wel beter..
moter management systeem van de dieselmotoren komt van Boschquote:
oh.. wat erg. Dat is bij vrijwel élk merk.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
moter management systeem van de dieselmotoren komt van Bosch
Transmissie bij Getrag vandaan,
om er maar 2 te noemen..
Dat zei ik al, de autoindustrie is net als bv de audioindustrie.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef M5 het volgende:
[..]
oh.. wat erg. Dat is bij vrijwel élk merk.
Dat weet ik ook wel, maar dat is mi. wat anders dan dat hele onderstellen of motoren worden uitgewisseld.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
moter management systeem van de dieselmotoren komt van Bosch
Transmissie bij Getrag vandaan,
om er maar 2 te noemen..
Dat is niet het punt dat ik maakte,quote:Op zondag 22 januari 2006 13:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar dat is mi. wat anders dan dat hele onderstellen of motoren worden uitgewisseld.
Dan wordt dat waarschijnlijk dezelfde motor als in de nog te verschijnen 159 GTA, een V6 met 2 Turbo's. En wel een V6 van GM.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef HassieBassie het volgende:
De Brera verdient overigens een dikke V8 ipv welke V6 dan ook. Hopen dat de GTA versie er gaat komen![]()
Als dat zo is moet Alfa Maserati maar es heeeel snel gaan verkopen. De Brera verdient gewoon een dikke V8..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan wordt dat waarschijnlijk dezelfde motor als in de nog te verschijnen 159 GTA, een V6 met 2 Turbo's. En wel een V6 van GM.
Dan zijn ze niet zo snugger bij Alfa, Audi deed dat jaren terug al met de RS4 (2.7l V6 met 2 turbo's en 380 pk er uit halen zonder probelemen of grove aanpassingen voor koeling). Ik denk dat die gewoon komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:41 schreef Alfa_Boy het volgende:
V6 met 2 turbo's gaat niet door. Ik had ergens gelezen dat ze problemen hadden om de temperatuur onder controle te houden![]()
Dat waren slechts geruchten, het gerucht is ook dat er een V8 in de GTA's zou komen en dat is lang geen gekke move, want de concurrentie zoals BMW, Audi etc stopt tegenwoordig ook overal V8'en (en zelfs meer cilinder gekte) in.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan wordt dat waarschijnlijk dezelfde motor als in de nog te verschijnen 159 GTA, een V6 met 2 Turbo's. En wel een V6 van GM.
Dan is het in dat geval alleen de vraag welke V8 dat wordt dan, een helemaal nieuwe V8, de 4.2 van Maserati, of ergens anders vandaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Dat waren slechts geruchten, het gerucht is ook dat er een V8 in de GTA's zou komen en dat is lang geen gekke move, want de concurrentie zoals BMW, Audi etc stopt tegenwoordig ook overal V8'en (en zelfs meer cilinder gekte) in.
gedowntunede Ferrari 2,4 liter V8 uit de F1?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan is het in dat geval alleen de vraag welke V8 dat wordt dan, een helemaal nieuwe V8, de 4.2 van Maserati, of ergens anders vandaan.
Jammer dat het blok dan maar een paar 1000 km mee gaat. alles is flinterdun en ultralight, kleppen werken pneumatisch... Net zo waarschijnlijk als dat de nieuwe Honda NSX een gedowntunede F1 V10 van vorig jaar krijgt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
gedowntunede Ferrari 2,4 liter V8 uit de F1?
Of een M5 een gedowntunede V10quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Jammer dat het blok dan maar een paar 1000 km mee gaat. alles is flinterdun en ultralight, kleppen werken pneumatisch... Net zo waarschijnlijk als dat de nieuwe Honda NSX een gedowntunede F1 V10 van vorig jaar krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |