Dat zei ik al, de autoindustrie is net als bv de audioindustrie.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef M5 het volgende:
[..]
oh.. wat erg. Dat is bij vrijwel élk merk.
Dat weet ik ook wel, maar dat is mi. wat anders dan dat hele onderstellen of motoren worden uitgewisseld.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
moter management systeem van de dieselmotoren komt van Bosch
Transmissie bij Getrag vandaan,
om er maar 2 te noemen..
Dat is niet het punt dat ik maakte,quote:Op zondag 22 januari 2006 13:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar dat is mi. wat anders dan dat hele onderstellen of motoren worden uitgewisseld.
Dan wordt dat waarschijnlijk dezelfde motor als in de nog te verschijnen 159 GTA, een V6 met 2 Turbo's. En wel een V6 van GM.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef HassieBassie het volgende:
De Brera verdient overigens een dikke V8 ipv welke V6 dan ook. Hopen dat de GTA versie er gaat komen![]()
Als dat zo is moet Alfa Maserati maar es heeeel snel gaan verkopen. De Brera verdient gewoon een dikke V8..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan wordt dat waarschijnlijk dezelfde motor als in de nog te verschijnen 159 GTA, een V6 met 2 Turbo's. En wel een V6 van GM.
Dan zijn ze niet zo snugger bij Alfa, Audi deed dat jaren terug al met de RS4 (2.7l V6 met 2 turbo's en 380 pk er uit halen zonder probelemen of grove aanpassingen voor koeling). Ik denk dat die gewoon komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:41 schreef Alfa_Boy het volgende:
V6 met 2 turbo's gaat niet door. Ik had ergens gelezen dat ze problemen hadden om de temperatuur onder controle te houden![]()
Dat waren slechts geruchten, het gerucht is ook dat er een V8 in de GTA's zou komen en dat is lang geen gekke move, want de concurrentie zoals BMW, Audi etc stopt tegenwoordig ook overal V8'en (en zelfs meer cilinder gekte) in.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan wordt dat waarschijnlijk dezelfde motor als in de nog te verschijnen 159 GTA, een V6 met 2 Turbo's. En wel een V6 van GM.
Dan is het in dat geval alleen de vraag welke V8 dat wordt dan, een helemaal nieuwe V8, de 4.2 van Maserati, of ergens anders vandaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Dat waren slechts geruchten, het gerucht is ook dat er een V8 in de GTA's zou komen en dat is lang geen gekke move, want de concurrentie zoals BMW, Audi etc stopt tegenwoordig ook overal V8'en (en zelfs meer cilinder gekte) in.
gedowntunede Ferrari 2,4 liter V8 uit de F1?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan is het in dat geval alleen de vraag welke V8 dat wordt dan, een helemaal nieuwe V8, de 4.2 van Maserati, of ergens anders vandaan.
Jammer dat het blok dan maar een paar 1000 km mee gaat. alles is flinterdun en ultralight, kleppen werken pneumatisch... Net zo waarschijnlijk als dat de nieuwe Honda NSX een gedowntunede F1 V10 van vorig jaar krijgt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
gedowntunede Ferrari 2,4 liter V8 uit de F1?
Of een M5 een gedowntunede V10quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Jammer dat het blok dan maar een paar 1000 km mee gaat. alles is flinterdun en ultralight, kleppen werken pneumatisch... Net zo waarschijnlijk als dat de nieuwe Honda NSX een gedowntunede F1 V10 van vorig jaar krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |