ik kan een alfa GT met 150pk multijet distinctive kopen voor zon 19.000 euro. (zonder BTW met korting) als ik dan 10.000 terugkrijg voor mijn panda moet ik zon 9.000 bij betalen. @Pietverdriet, En op zich vodoet mijn panda best prima, maar ik heb gewoon wat meer ruimte nodig, vandaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:38 schreef BushRanger het volgende:
Wat kost die Alfa GT, is toch wel een dure bak zeker?
Ik zou voor de kwaliteit van de Audi's gaan, dat zijn toch wel zeer solide wagens. Ik ken een paar mensen met Alfa's (156 en 155) en er is altijd wel wat. Als je meerijdt dan rammelt het ook nogal eens. Maar Alfa's zijn verder wel mooie auto's natuurlijk.
Technisch gelijk aan Audi, maar een bekkie goedkoperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Seat trekt me niet zo op zich, maar ik zal er eens naar kijken.
Ach gelukkig gaat straks de olie prijs sky high en kan ie geen benzine/diesel/brandstof meer kopen van z'n schamele salarisje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
grappig, tot voor kort liep TS nog te roepen dat een panda goed genoeg was voor iedereen, en dat grotere auto´s verboden moesten worden..
bermquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:18 schreef -Muse- het volgende:
van pinda naar alfa gt?
jij zoekt graag de berm op, ofwat?
audi zit kwalitatiever beter in mekaar, veel mooiere/betere materialen worden er gebruikt ten op zichte van seat!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Technisch gelijk aan Audi, maar een bekkie goedkoper
Denk niet dat je erg veel ruimte hebt in de Alfa GTquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik kan een alfa GT met 150pk multijet distinctive kopen voor zon 19.000 euro. (zonder BTW met korting) als ik dan 10.000 terugkrijg voor mijn panda moet ik zon 9.000 bij betalen. @Pietverdriet, En op zich vodoet mijn panda best prima, maar ik heb gewoon wat meer ruimte nodig, vandaar
Menig auto valt in het niet als je de kofferbak gaat vergelijken. Dat ding is huge, ja verder is het natuurlijk gewoon een coupé. Alhoewel je nog best wel achterin kan zitten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk niet dat je erg veel ruimte hebt in de Alfa GT
de 2.0 jts heeft toch 165 pk? de golf gti heeft 35 pk meer en een bult meer koppel door de turbo , dus dat is wel logisch, voor de meeste mensen is 165 pk genoeg denk ik ? Ik denk dat de diesel sneller voelt als de 2.0 bezine overigens door het veel hogere koppel. je hebt ook nog een 1.8 met 140 pk trouwens, die volgens de tests ook niet ondergemotoriseerd is..?? Ik ga er toch niet mee racen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb zelf inmiddels een kilometer of 4000 gereden in een zwarte GT distinctive met de 2.0 liter benzine motor. Prima auto, die erg veel fun biedt voor het geld. (36.000 euro in Nederland) Maar afgezet tegen bijvoorbeeld een VW GTI is de GT een stuk langzamer.
Plus zijn het fijne en voorspelbare rijgedrag, mooie interieur en perfecte bose soundsysteem. Min zijn dan weer het dramatische zicht naar achter, dat hij zijn looks als snelle auto niet waarmaakt en de draaicirkel zo groot is dat het soms lijkt of je met een vrachtwagen op stap bent.
Ja maar de GTI is wel vergelijkbaar qua prijs. Laat ik vooropstellen dat het een auto van de zaak is en het niet mijn eigendom is. Ikzelf vind de sluiting van de kofferbak erg mooi en goed gedaan. Zit gewoon een knopje op je ab waardoor die openspringt. Daarna alleen nog even omhoog tillen en nooit vieze handen. Windgeruis en rammels geen last van. Alleen even opletten met hoedenplank of achterbank die moeten goed aangesloten worden. Verder een huge probleem met de regensensor waar ik echt gek van word. Springt netjes aan, maar blijft maar wissen. Zwaar irritant. Al een paar keer teruggeweest naar Kroymans, maar nog niet echt een oplossing vooralsnog.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de 2.0 jts heeft toch 165 pk? de golf gti heeft 35 pk meer en een bult meer koppel door de turbo , dus dat is wel logisch, voor de meeste mensen is 165 pk genoeg denk ik ? Ik denk dat de diesel sneller voelt als de 2.0 bezine overigens door het veel hogere koppel. je hebt ook nog een 1.8 met 140 pk trouwens, die volgens de tests ook niet ondergemotoriseerd is..?? Ik ga er toch niet mee racen.
Wat me trouwens wel een minpuntje leek is de sluiting van de kofferbak, die wel veel groter is dan ik had verwacht trouwens inderdaad! . Er zit geen hendel aan, dus je moet e handen vies maken om hem open te maken?? zicht naar achter vind ik niet belangrijk en draaicircel ook niet zo. Hoe zit het met rammels en windgeruis?? en heb je al problemen gehad??
ik had hem wel eens zien rijden , toen had ik dat gevoel eigenlijk nooit, maar zo van dichtbij in de showroom, wat langer de lijnen en het interieur ziend vond ik hem steeds mooier worden. Ik dacht eigenlijk eerst dat hij veel te duur was, toen ik zag dat de prijs nogal behoorlijk meeviel en er standaard enorm veel op zit (met oa prachtige leren bekleding)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef ConQuestador het volgende:
GT GT GT die is echt zoooooo mooi.
( ik wou dat ik 'm kon betalen... dan stond die meteen voor mijn deur)
ik ga pas na de zomer tot de aanschaf over , ben aan het orienteren, dus ik zal de facelift nog wel zien danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef Jimmeh het volgende:
Pas wel op met aardige waardedaling aangezien de facelift in dit jaar nog gepresenteerd gaat worden/ gaat komen. Ik vermoed dat ie de koplampen styling gaat krijgen zoals de 156/159/Brera gekregen hebben.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef existenz het volgende:
Ik geloof dat het BTW trucje van je baas niet helemaal gaat werken bij de belastingdienst
Jij betaalt toch geen belastingquote:
ik heb maar een paar eisen:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Jij betaalt toch geen belasting![]()
![]()
Anyway, on topic: ik snap dat lijstje niet zo, in elk geval het soort auto dat daar op staat.
Feitelijk allemaal auto's die niet bij elkaar in dezelfde klasse zitten. Hoe dat zo?
het is een diesel en een emotion. Nieuwprijs ruim 15.000 in nl kost de dynamic al meer dan 14.000 kaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef Klonk het volgende:
10.000 terug voor een panda
die dingen kosten nieuw net dat bedrag
en je panda is nu een jaar of 2 ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het is een diesel en een emotion. Nieuwprijs ruim 15.000 in nl kost de dynamic al meer dan 14.000 kaal.
hij is van november 2004.. en die afschrijving reken ik ook mee, kijk maar eens op een koerslijst, of naar de 2e handsen die te koop staan. als ik hem particulier verkoop moet ik er zeker 12.000 voor kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
en je panda is nu een jaar of 2 ?
wel eens van afschrijving gehoord![]()
Op autotrader zijn er maar een paar bedrijven die er 12.000 voor durven te vragen....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hij is van november 2004.. en die afschrijving reken ik ook mee, kijk maar eens op een koerslijst, of naar de 2e handsen die te koop staan. als ik hem particulier verkoop moet ik er zeker 12.000 voor kunnen krijgen.
Geen! Pak de trein! Anders betaal je je straks blauw aan de brandstof door de hoge olieprijs! (Die jij kennelijk maar wat graag 1000$ per vat ziet worden).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik dreig nu al verknocht te worden aan deze auto, das niet goed, ik wil graag meer opties en ook welke auto's ik zou moeten overwegen!
Ik gooi mezelf liever voor de trein, dan dat ik er in ga zitten! En hoge olieprijs? Niets vergeleken bij het nieuwe zorgstelsel, wat stelselmatig nieuwe zorgen met zich meebrengt!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Geen! Pak de trein! Anders betaal je je straks blauw aan de brandstof door de hoge olieprijs! (Die jij kennelijk maar wat graag 1000$ per vat ziet worden).
Je had toch nog een oud krot voor een debiel hoog bedrag te koop staanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zoals jullie weten ben ik al een tijdje me aant orienteren naar een nieuwe auto. Op mijn lijstje staan/stonden:
Dan een Smart Four Four ofzo?quote:
En hij wil de olie prijs naar 100 Euro per vat.quote:
Aan jou wil ik dan wel een paar vaatjes verkopenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:52 schreef Rydell het volgende:
Voor ¤100,- wil ik ook wel een vaatje olie kopen!![]()
Ja, afgewerkte olie zeker!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:01 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Aan jou wil ik dan wel een paar vaatjes verkopen
Dit is ook het interieur waar ik vele kilometers in vertoef. Verder de zwarte exterieur kleur en de standaard meerspaaksvelgen. Helemaal af wat mij betreft (grotere spaakvelgen zijn wel heeeeel duur in de lease)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga in mijn berekeningen uit van 10.000 , dat moet zonder meer halbaar zijn.Laten we verder praten over welke auto ik moet kopen! De GT heb ik trouwens met de navolgende bekleding gezien!
[afbeelding]
Prachtig rood leer! Standaard in de distinctive dus!![]()
Ik dreig nu al verknocht te worden aan deze auto, das niet goed, ik wil graag meer opties en ook welke auto's ik zou moeten overwegen!
Tsjah, ik begrijp ook niet waarom de modjes dit soort onzin maar blijven pikken. Veel mensen nemen de moeite serieus te reageren en tijd te steken in hun reacties terwijl BHFH toch alleen maar achter zijn PC'tje zit te rukken en zich op te geilen aan zijn onzintopics.quote:Op zondag 22 januari 2006 05:26 schreef StefanP het volgende:
Zinloos topic. TS is een trol en heeft een tijdje terug al een 'ik ga een mercedes kopen!' topic geopend, waar ook geen koop uit voortvloeide. Bovendien loopt 'ie te pas en te onpas te zeuren over dat de benzine veel duurder moet liefst 10 euro per liter.BHFH
Een vriendin kan je toch niet voor sparen cq afschrijven?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Hee, bloedhond, kan je het geld niet beter eens investeren in een vriendin?
Latex Lady..quote:Op zondag 22 januari 2006 10:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een vriendin kan je toch niet voor sparen cq afschrijven?
Dus jij spaart ~700euro per maand van je schamele salaris dat net minimum inkomen is?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Verder heb ik mn panda al bijna afgeschteven, ik lig wat voor op schema en heb het geld dat de panda me gekost heeft al bijna weer teruggespaard.
Haha, geloof het zelf.quote:Ik verwacht dat het onderhoud van de GT overigens niet duurder is dan van de panda.
En dan de gracht inrijden!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef HPoi het volgende:
He, ik wil die afgeschreven Panda wel overnemen voor een symbolisch bedrag! (1 euro)![]()
Wat was dat ook al weer voor een auto die JC koopt om het voor de garage in elkaar te meppen?quote:
City Rover?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer voor een auto die JC koopt om het voor de garage in elkaar te meppen?
kan geregeld worden hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je was toch voor hoge brandstofprijzen? Mooi, koop jij maar een sportbak, dan hoop ik dat de prijzen met 200% omhoog gaan
BHFH heeft geen vriendin, laat staan kinderenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef True_Force het volgende:
Volvo S40 niks? Dat is tenminste een echte auto
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer voor een auto die JC koopt om het voor de garage in elkaar te meppen?
Een Perodua Kelisa. Hier beter bekend als Daihatsu Cuore.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:23 schreef existenz het volgende:
[..]
BHFH heeft geen vriendin, laat staan kinderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |