Weet je al hoeveel je precies terug krijgt voor die panda dan of ben je aan het gokken met de inruilprijs die jij denkt te krijgen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er staat een nieuwe auto op mijnlijstje en dat is de nieuwe Alfa brera 2.2 jts , ik heb uitgerekend dat ik zon 12.000-14.000 moet bijbetalen voor een brera als ik mijn panda inruil (afhankelijk van de opties) ,ik zal zeker ook de 200pk 5 cylinder diesel bekijken. (maar die komt pas volgende maand)
[afbeelding]
20%quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga uit van 10.000 inruil plus 20% korting, de baas betaalt overigens de btw en bpm(als ik hem in Nederland koop). Dan is de auto in Nederland vaak goedkoper zelfs.
Ja daar ga jij van uit van ¤ 10000 inruil plus 20% korting maar de dealer geeft dat never nooit niet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga uit van 10.000 inruil plus 20% korting, de baas betaalt overigens de btw en bpm(als ik hem in Nederland koop). Dan is de auto in Nederland vaak goedkoper zelfs.
We hebben er nog niet genoeg over gelachen neequote:Op donderdag 9 maart 2006 11:05 schreef 1299 het volgende:
Ze zien hem in nederland al aankomen. Komt er zo'n gekke belg met een pandaatje voorrijden en die wil 20% korting
Right... Dat mocht ie willen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Winstmarge van de dealer is volgens mij 15% of 20%
Inderdaad. Als er iets onder druk staat bij dealers, dan zijn het wel de marges.quote:
Ik zie het inderdaad ook niet echt gebeuren als ik eerlijk ben...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
Pffff die man is krankzinnig.
Hij meent ten eerste 10.000 euro te vangen voor die lelijke panda van hem. Dat zou al een hele grote gunst + korting zijn als een dealer dat zou doen. En dan meent meneer ook nog 20% korting te krijgen op een auto van 30.000 euro. Das ongeveer 6000+ euro korting.
HAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Het zijn alleen wel een beetje wijven autosquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Rijden ook behoorlijk goed en zien er naar mijn mening niet verkeerd uitHoud je ook een hogere inruilwaarde aan over vergeleken met een Alfa. En zijn gemiddeld genomen ook net een tandje goedkoper met eenzelfde uitrusting, maar toch erg chique
![]()
Mercedes A200 Avantgarde ¤30.188
BMW 118i Executive ¤29.700
![]()
Mja hij heeft nu een panda....Whats your point?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het zijn alleen wel een beetje wijven autos
Wijvenauto'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Rijden ook behoorlijk goed en zien er naar mijn mening niet verkeerd uitHoud je ook een hogere inruilwaarde aan over vergeleken met een Alfa. En zijn gemiddeld genomen ook net een tandje goedkoper met eenzelfde uitrusting, maar toch erg chique
![]()
Mercedes A200 Avantgarde ¤30.188
BMW 118i Executive ¤29.700
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |