hoezo? Ik vind het gewoon een leuke auto, niet zo standaard!quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:31 schreef Visie het volgende:
ow jongen zit je in een midlife crisis!?
quote:Op maandag 5 april 2004 22:12 schreef TvB het volgende:
Je rijdt er echt mee voor lul
Die derde stoel heb je niet nodig want er wil toch niemand met je meerijden![]()
![]()
![]()
niet zo standaard nee....quote:Op donderdag 8 april 2004 20:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hoezo? Ik vind het gewoon een leuke auto, niet zo standaard!
Ik ben altijd heel nieuwsgierig wat mensen zelf rijden die roepen dat de auto lelijk is, mijn ervaring leert dat dat vaak mensen zijn die zelf in een of andere grijze muis rondrijden (golf, astra o.i.d.)quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:31 schreef marruuuk het volgende:
[..]
niet zo standaard nee....
gewoon 10x zo lelijk als andere autos...
hij zal vast fijn rijden en practisch zijn ja
maar dan nog
koop niet zo een gedrocht
Wat heeft dat er nu mee te maken? Alsof dat er een minder lelijke auto van maaktquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel nieuwsgierig wat mensen zelf rijden die roepen dat de auto lelijk is, mijn ervaring leert dat dat vaak mensen zijn die zelf in een of andere grijze muis rondrijden (golf, astra o.i.d.)
Dat kan aardig uiteenlopen, aangezien best veel mensen deze auto lelijk vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel nieuwsgierig wat mensen zelf rijden die roepen dat de auto lelijk is, mijn ervaring leert dat dat vaak mensen zijn die zelf in een of andere grijze muis rondrijden (golf, astra o.i.d.)
Niet veel, de auto is mooi of lelijk dat staat vast, maar vaak zijn het de mensen die zelf een gebrek aan smaak of durf vertonen en in een golf ofzo rondrijden, is wel grappigquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu mee te maken? Alsof dat er een minder lelijke auto van maakt
Sterker nog, hij heeft niet eens een tweede stoel nodig:quote:Op maandag 5 april 2004 22:12 schreef TvB het volgende:
Je rijdt er echt mee voor lul
Die derde stoel heb je niet nodig want er wil toch niemand met je meerijden![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |