OMGWTFBBQ!!!1!1ONEONEquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:48 schreef veldmuis het volgende:
OMFG OH RLY OH NOES WTFS0RS LOLLEROMFG BHFH
de diesel is niks goedkoper geworden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:22 schreef BadEend19 het volgende:
Drastische prijsverlaging voor Fiat Panda
door onze autoredactie
LIJNDEN - Fiat gaat stunten met de Panda. De prijzen zijn voor de tweede maal in korte tijd aangepast. De prijs van de instapversie is wederom verlaagd. Was de goedkoopste versie recent al teruggebracht tot ¤ 8.495,-, nu kost deze 1.1 Actual ¤ 7.595,-. Nieuw op de prijslijst is de Cross, het luxe topmodel van de (4x4)-serie met een prijskaartje van liefst 22 mille.
De prijzen van vrijwel alle types zijn naar beneden toe bijgesteld. De kopers van de Young- en Dynamic-uitvoeringen profiteren bovendien van een gratis airconditioning, waarvoor tijdelijk geen meerprijs wordt doorberekend. De prijzen van de 4x4’s zijn gelijk gebleven, maar zijn enkele weken geleden al flink omhoog gegaan. De Professional en Climbing kenden toen een verhoging van 1.500 euro. Het 4x4-programma is overigens uitgebreid met de 1.3 MultiJet Cross. Hij staat voor de lieve som van ¤ 21.995,- op de prijslijst. Deze zomer wordt het model uitgeleverd.
Panda Cross
De prijsaanpassingen volgen na recente prijsverlagingen bij de directe concurrenten Toyota, Peugeot, Citroën en Daihatsu. Die modellen voldoen allemaal aan het A-label en krijgen per 1 juli een BPM-korting van ¤ 1.000,-. Om een kopersstaking te voorkomen, hebben de merken zelf het initiatief genomen en de prijzen met genoemd bedrag verlaagd.
Fiat Panda
1.1
Actual
¤7.595
1.1
Active
¤7.995
1.1
Young Airco
¤8.995
1.2
Dynamic Airco
¤9.495
1.2
Emotion
¤10.995
1.3 MiltiJet 16V
Dynamic Airco
¤13.595
Fiat Panda 4x4
1.2
Professional
¤13.795
1.2
Climbing
¤14.495
1.3 MiltiJet 16V
Cross
¤21.995
Bron: Autotelegraaf.nl
Daar gaat je inruilwaarde!![]()
Dus is de meerwaarde van een diesel gedaald... == > pas rendabel bij veel meer kilometers... ==> eveneens waardedaling...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de diesel is niks goedkoper geworden.
Een goede voorbereiding is het halve werk. En een ander zal impulsaankopen weer kansloos vindenquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
TS is nu al 3 maanden bezig..
kansloos.
Ik denk dat de nieuwe Golf die in 2008 komt ook nog aanbod gaat komenquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
kansloos.
ik koop pas aan het eind van het jaar, zodat hij begin 2007 geleverd wordt. Ik ga eerst proefrijden in alle kandidaten. Deze vind ik nu het leukst en is ook voordeling in aanschaf met veel opties.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
kansloos.
TS kan geen keuzes maken of komt met onredelijke eisen. Mijn broer is op dezelfde manier bezig om een bank te kopen. Hij is 6 jaar geleden begonnen en heeft er nog steeds geen gevondenquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik koop pas aan het eind van het jaar, zodat hij begin 2007 geleverd wordt. Ik ga eerst proefrijden in alle kandidaten. Deze vind ik nu het leukst en is ook voordeling in aanschaf met veel opties.
Beetje arrogant om te denken dat je 20% korting gaat krijgen op een model dat net uit isquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben bij de honda garage geweest en het viel me nogal tegen dat ze geen , of niet veel korting wilden geven. alleen zon 6% op de modellen die in de showroom staan, maar niks op de modellen die besteld worden, een beetje arrogant vind ik.
Je ging je panda toch juist wel inruilen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zeker als jeniet inruilt moet je toch wel 10-20% kunnen krijgen lijkt mij.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zeker als jeniet inruilt moet je toch wel 10-20% kunnen krijgen lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |