ik zal hem waarschijnlijk partikulier verkopen. Dit om mijn onderhandelingspositie beter te makenquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ging je panda toch juist wel inruilen?
jij denkt nog steeds dat autodealers een stijve paal krijgen van het verkopen van een auto he.quote:
Is je ook opgevallen dat heel veel dealers het loodje hebben gelegd?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is hun core business, ,als ze niet verkochten zouden ze hun deuren moeten sluiten.
Koop die lelijke punto nou maar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat wl lje daarmee zeggen? Fiat heeft me al wel 20% geboden als ik niks inruil, heel wat beter dan die schamele 6% van honda op de civic als ik hem uit de showroom koop. ..dus wellicht wordt het tooch een grande punto. Het zegt mij iig dat de dealers nog een ruime marge hebben.
Jezus... is dat tegenwoordig een zin...?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:05 schreef Jimmeh het volgende:die Alfa's zien er stukken hendig sjieker uit!
Ok welke dealer geeft dan 20% korting? (wel interessant om te weten!)quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat wl lje daarmee zeggen? Fiat heeft me al wel 20% geboden als ik niks inruil, heel wat beter dan die schamele 6% van honda op de civic als ik hem uit de showroom koop. ..dus wellicht wordt het tooch een grande punto. Het zegt mij iig dat de dealers nog een ruime marge hebben.
20%quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ja niet zo serieus doen op mijn ordinaire flame!quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:02 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Jezus... is dat tegenwoordig een zin...?
idd, verhalen over een Audi A4 een Alfa Brera, op het eind van het liedje komt er simpele Punto diesel uitquote:
Hij heeft het op het laatst over Fiatjes Punto en honda civics.quote:Op zondag 9 april 2006 13:21 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
idd, verhalen over een Audi A4 een Alfa Brera, op het eind van het liedje komt er simpele Punto diesel uit![]()
wat denk je kwijt te zijn aan onderhoudskosten voor een -hoogstwaarschijnlijk afgetrapte - M5 van 6 a 7 jaar oud?quote:Op maandag 10 april 2006 15:21 schreef Sunrise het volgende:
Nee laat deze thread lopenVind het wel grappig om te weten wat het uiteindelijk word.
Als ik het geld had kocht ik een BMW M5 uit 1999/2000 voor rond de 25.000 eurotjes![]()
Dat vraag ik me ook af, want ik vrees dat over 10 jaar de beste bhfh nog steeds geen nieuwe auto heeft en dan zit hij nog steeds boven aan m'n at lijstquote:Op maandag 10 april 2006 15:32 schreef Gunner het volgende:
Wanneer verdwijnt dit onnozele topic eens uit mijn AT?
Denk je echt dat er een auto gaat uitkomen?quote:Op maandag 10 april 2006 15:21 schreef Sunrise het volgende:
Nee laat deze thread lopenVind het wel grappig om te weten wat het uiteindelijk word.
Als ik het geld had kocht ik een BMW M5 uit 1999/2000 voor rond de 25.000 eurotjes![]()
Weinig nut, want als je dat gaat doen gaan er berichten verdwijnen uit dit topicquote:Op maandag 10 april 2006 15:46 schreef Gunner het volgende:
We schoppen dit topic gewoon richting de 300 en dan zijn we er vanaf
Zoals met ieder topmodel moet je gewoon eerst goed zoeken he.. en dan heb je altijd nog zoiets als een speciale keuring bij de BMW dealer... en je moet zo'n M5 niet als dagelijkse auto voor naar je werk gebruiken neequote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wat denk je kwijt te zijn aan onderhoudskosten voor een -hoogstwaarschijnlijk afgetrapte - M5 van 6 a 7 jaar oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |