dat is ook het enige nummer waarvoor ik hem zou kopen als ik hem ergens goedkoop tegenkom. In de film Lost Highway zit ie ook maar hij staat dan weer niet op de soundtrack. Blood van TMC moet ik ook nog eens aanschaffen vanwege You and your sister (Kim Deal en Tanya Donnelly....hoewel ik altijd gedacht had dat Kim Deal ook meezong.....)quote:Op maandag 16 januari 2006 08:33 schreef Mark het volgende:
[afbeelding]
This Mortal Coil - It'll end in tears
Tja, eigenlijk heb ik dit album maar voor 1 nummer gekocht: de Tim Buckley cover "Song to the Siren". Elizabeth Fraser (Cocteau Twins) maakt dit nummer tot een klassieker, die iedereen zou moeten kennen.
De rest van het album haalt het niet bij dit nummer, maar ieder album dat zo'n topper herbergt is eigenlijk verplichte kost.
Toch op de verkeerde middelbare school gezeten, blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
Sisters of Mercy - First and Last and Always
Bij deze plaat hoort maar één smiley![]()
Heerlijke plaat en ik snap niet dat niemand me ooit in mijn middelbare schooltijd een tape heeft toegestopt van The Sisters, want ik heb ze eigenlijk veel te laat leren kennen.
Ik kan me idd geen zwartgeklede piekhaar jongeren herinneren. Wel Public Enemy- of Iron Maiden jasjes.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch op de verkeerde middelbare school gezeten, blijkbaar.
Bij ons waren the Sisters toch wel gemeengoed bij de zwartgeklede piekhaar-jeugd.......
quote:Ergens op zondag 22 januari 2006 schreef Nuoro het volgende:
Fallout Boy - Our Lawyers Made Us Change The Title Of This Song So We Wouldn't Get Sued
Jij zoekt gewoon naar ingewikkelde titels!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:50 schreef Nuoro het volgende:
Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not
Damn' de beste cd van 2006 is misschien wel gewoon al in januari uitgekomen...
God, wat ben ik trouwens blij dat er tegenwoordig tenminste weer ECHTE muziek gemaakt wordt
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:58 schreef Marietje_34 het volgende:
Anouk- One word
Anouk rocks- en dit vind ik een van haar mooiste liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |