abonnement Unibet Coolblue
pi_7911401
Ga hier verder met:
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:50 schreef Seborik het volgende:

In dit topic kun je plaatsen welk nummer je beluistert. Om het aantrekkelijk te maken voor anderen om te lezen en discussies te laten ontstaan, is het de bedoeling dat je bij elk nummer een korte review of toelichting zet over of bij het nummer of over de artiest.
Postopkrikken wordt niet gewaardeerd en beloond met een waarschuwing of erger.


If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 15 januari 2003 @ 15:36:32 #2
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_7911501
King - Love & Pride

het enige nummer van deze band dat ooit is doorgebroken...ik dacht in '85.
Heerlijke discoclassic

Life suxx, deal with it!
pi_7911557
tool - lateralus machtig nummer

tool rulezz

Dunno
  woensdag 15 januari 2003 @ 15:39:06 #4
17729 SP
I hate my interests
pi_7911561
blonde redhead: love despite great faults

Lijkt op Sonic Youth, echter een stuk rustiger en toegangkelijker.
Bestaan uit twee italiaanse broers die al jaren in de VS wonen en een japanse zangeres.
Erg mooie muziek, een aanrader!

[Dit bericht is gewijzigd door SP op 15-01-2003 15:41]

  woensdag 15 januari 2003 @ 15:39:52 #5
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_7911576
Op dit moment Toploader - Time of my life. Waarom ? Doet me denken aan tijd met mijn Ierse vriendin
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
  woensdag 15 januari 2003 @ 15:40:02 #6
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_7911579
Aimee mann - wise up

prachtig ingetogen plaatje, van de Magnolia (overigens een brilliante film!) soundtrack.

zeker wel een 7,5 waard...

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  woensdag 15 januari 2003 @ 15:43:52 #7
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_7911658
Kiss (ja ze bestaan nog) - Unholy - Gewoon, omdat het op de (internet)radio is (hotmetalradio)

24 uur per dag vergane glorie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
  woensdag 15 januari 2003 @ 15:51:05 #8
36560 Lenn
zoooh, das even schrikken
pi_7911841
Boudewijn de Groot- Zonder vrienden kan ik niet

Volgende snowboarden, MET vrienden dus tja...

Experience is what you get when you don't get what you want.
Success is when your name is in everything but the phone book.
Relaxen maar: http:\bobross.fm
pi_7912164
Shifter van Timo Maas

Ik ken het lied onderhand bijna een jaar, snapte niet waarom zo veel mensen die nou zo geweldig vonden en ik nu valt het kwartje bij mij pas. Heel erg goed, inderdaad!

pi_7913543
panjabi mc - mundian to bach ke(original mix)

Uber vet

Jesus coming, look busy!
pi_7914086
quote:
tool rulezz
quote:
Uber vet
*zucht*

"Om het aantrekkelijk te maken voor anderen om te lezen en discussies te laten ontstaan, is het de bedoeling dat je bij elk nummer een korte review of toelichting zet over of bij het nummer of over de artiest"

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7914109
Remedy - Never Again

Oud nummer, maar toch dope

  woensdag 15 januari 2003 @ 17:57:05 #13
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_7914293
Sugababes - Stronger

Ik blijf het een mooi nummer vinden . Lekker rustig, mooie muziek en mooi gezongen .

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_7914370
Nick Carter - I got you

Nick Carter is goed bezig! Help Me was geweldig en deze nieuwe single is ook weer erg goed. Erg lekker, sfeervol nummer, met een apart riedeltje en een mooie clip. Het geheel doet me aan Survivor (de Amerikaanse Expeditie Robinson) denken. De tekst is ook erg mooi. Helemaal top!

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:04:17 #15
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_7914436
Robbie Williams - Angels

Geen uitleg nodig. Mooi nummer .

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_7916475
Alice in Chains - Man in the Box

Heavy, maar niet te. Over het hoe houd ik mezelf (zolang mogelijk) van het nemen van een overdosis....

Leven is perziksgewijs
  woensdag 15 januari 2003 @ 20:52:22 #17
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_7917868
Theatre Of Tragedy-A Distance There Is

Ontzettend mooi nummer van het album Dead Can Dance,
elke keer als ik hem draai word ik een beetje melancholisch van dit nummer

Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
pi_7918098
Nefilim - Zoon (cd)

Asplitsing van Fields of the Nephilim, de gothic cowboys. Eigenlijk gewoon het soloproject van zanger Carl McCoy. Iets minder gothic maar meer richting industrial en iig harder. En daarbij nog de gruis-stem van McCoy en je hebt gewoon een lekker ruig plaatje...

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 15 januari 2003 @ 22:01:10 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7919222
Ladytron - The way that I found you

Weet niet meer op welke vage wijze ik eraan gekomen ben (Kazaa ja, maar waarom?). Het heeft mij blijkbaar gevonden (The way that i found you.. ) Wat is het? Een soort electro van een soort vreemd androgyn clubje van 4 mensen
Apaaaarrrrrt.

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 15-01-2003 22:03]

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 15 januari 2003 @ 22:02:05 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7919238
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:53 schreef vincent20166 het volgende:
Alice in Chains - Man in the Box

Heavy, maar niet te. Over het hoe houd ik mezelf (zolang mogelijk) van het nemen van een overdosis....


Dat nummer is geweldig
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 15 januari 2003 @ 22:22:15 #21
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_7919669
Kwam ineens het titelloze debuut van Republica nog tegen in een stoffige la, overgebleven uit de tijd dat ik de hitlijsten nog wat aandachtiger volgde. En alhoewel de dance/rock-crossovernummers op papier een erg slecht idee zijn, moet ik toch bekennen dat het toch een hele leuke CD is. Tekstueel niet echt indrukwekkend, maar tussen alle wat "moeilijkere" CD's van The Fire Show en Les Savy Fav die ik de laatste tijd veelvuldig heb gedraaid is het best leuk om weer een keer een ongecompliceerde plaat te draaien; en kwalitatief is het toch een stuk beter dan het in mijn herinnering was.
Hij valt me nog behoorlijk mee in ieder geval.
pi_7919833
Belle & Sebastian - If you're feeling sinister

het nummer, maar ook het album aan het luisteren.

ik vind B&S sowieso mooie dromerige muziek maken, maar de kindergeluiden op de achtergrond vind ik altijd iets melancholisch toevoegen, Air en Travoltas hebben ook nummers gemaakt met kinderen op de achtergrond... erg geslaagd

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_7919904
Nirvana - Smells Like Teen Spirit (Live)

Dit nummer vind ik zelf al het beste van Nirvana maar live is het nog beter. Nirvana is gewoon een geweldige live band, daar kan je niet omheen.

Blackball, the new disease!
  woensdag 15 januari 2003 @ 22:37:45 #24
34839 4br4x4s
Enjoy the silence
pi_7920010
Francis Cabrel - Hors Saison

Ik schrijf een kaartje aan het meisje dat mij de muziek van Cabrel heeft leren kennen en ik heb maar meteen een CD opgezet. Doet me altijd denken aan Zuid Frankrijk, zo'n drukkend hete dag in juli...

pi_7920193
Total Science / Jet Set
Zo wil ik ze horen. Vette jungle met oldskool trekjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')