abonnement Unibet Coolblue
pi_7014222
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:50 schreef Seborik het volgende:
In dit topic kun je plaatsen welk nummer je beluistert. Om het aantrekkelijk te maken voor anderen om te lezen en discussies te laten ontstaan, is het de bedoeling dat je bij elk nummer een korte review of toelichting zet over of bij het nummer of over de artiest.
Postopkrikken wordt niet gewaardeerd en beloond met een waarschuwing of erger.
pi_7014334
Summoning - In Hollow Halls Beneath the Fells.

Tja, bombastische melodieuze black metal, de nadruk ligt heel erg op de synthesizerbijdragen.
Kernwoorden: middeleeuwse muziek en Tolkien.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_7014355
Gathering -If_then_else
track: "Amity:

Gothic Metal (Ja toch? of Doom Metal...) uit Nederland.
Jaren niet meer gevolgd, maar na concertje pas geleden toch maar weer ff opgepakt.
Sferische muziek perfect zo voor het slapengaan...

pi_7014366
\De La Soul\1 - Art Official Intelligence\05 - Thru Ya City.mp3

Een van de enige leuke hip-hop albums naar mijn mening, hiermee kom ik da nacht wel door op een vrolijke manier.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7014376
DJ Yoshi live @ Nova969 Sydney 28-04-02

Ik ken weinig dj's met een ziekere naam dan deze gast, maar de set is top... Geile hardtrance...

Geef me je bananen!!!
pi_7016592
Het geweldig leuke nummer dat nu op 3fm is. Ik was helemaal vergeten dat het bestond. 'Freedom of 76', heet het.

Toch maar eens gaan downloaden denk ik.

Edit: Artiest = Ween.

pi_7016630
Where dead angels lie - Dissection

Eén van de weinige black-metal bands die ik goed kan luisteren. Goede melodieën en toch lekker rauw. Zitten ook vrij veel thrash/heavy metal invloeden in, zal daardoor wel komen dan.

Toch jammer dat ze die homo/buitenlander (weet het niet precies) hebben vermoord en er dus 2 van in de bak zitten (al sinds '94 geloof ik)

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_7021010
Het Goede Doel - Brood en spelen.
Cynisch liedje over de politiek en het volk, van het album Tempo Doeloe, uit 1983.

Geef ze een man met macht die altijd lacht
Die je om een boodschap kunt sturen
T.V., pick-up en radio
En dove bovenburen

I intend to live forever, or die trying.
pi_7021057
Steps - Say you'll be mine

Het leukste Steps-nummer van allemaal. Erg gezellig, je wordt er helemaal vrolijk van. Het swingt heerlijk, de melodie is catchy en het heeft een hoog meezinggehalte. Topnummer.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 27-11-2002 14:33]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7021093
R.E.M. - Electrolite

Dit nummer is heel erg okay. Lekkere afsluiter van New Adventures.

For great justice!
  woensdag 27 november 2002 @ 15:53:48 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7023143
Jan Hammer - Evan

Het heeft me ten eerste al een nacht en een middag gekost om het bewuste nummer te VINDEN. Vandaag kwamen er twee downloads eindelijk op gang. Jan Hammer was de man die alle muziek maakte voor Miami Vice. Ja, die geweldige synthesizermuziekjes ja. Ik vind Evan 1 van de betere nummers en was daarom naarstig op zoek naar dit nummer. En gelukkig gevonden! En waarom ineens deze urge tot zoeken? Miami Vice was gisteren weer op V8

Jan Hammer

(die overigens ook wel eens een miniem gastrolletje in de serie speelde)

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 27 november 2002 @ 15:59:48 #12
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_7023306
Bee Gees - Stayin' alive

Lekker discoswing uit de jaren ... ? Jaren 60 ofzo? In ieder geval een klassieker, daar hou ik altijd wel van.

pi_7023411
quote:
Op woensdag 27 november 2002 15:59 schreef BrauN het volgende:
Bee Gees - Stayin' alive

Lekker discoswing uit de jaren ... ? Jaren 60 ofzo? In ieder geval een klassieker, daar hou ik altijd wel van.


1978 .
pi_7026030
De nieuwe CD van Lemon Jelly - the lost horizon.
Echt lekkere lounge/triphop (de versie van "alle eendjes" hadden ze wat mij betreft achterwegen mogen laten, maar de rest is echt super chill). Als je van zero 7 houd moet je deze even proberen. Op de site kun je wat skitjes beluisteren.... veel plezier

http://www.lemonjelly.ky/launch.html

pi_7027747
Genesis - The Lamb Lies Down On Broadway (cd2)

En wel de live uitvoering van de Archive Box. Een beetje volksverlakkerij omdat Peter Gabriel hele delen heeft opnieuw heeft ingezongen (wat de heren overigens gewoon in de box vermelden), maar toch is het een fantastische plaat om live te horen. Vooral het drumwerk van Phil Collins is zo ontzettend goed, wat een treurnis dat deze man zo verschrikkelijk is afgezakt tot muzak-niveau.

* MuadDib gaat maar weer verder met genieten....

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 27 november 2002 @ 20:21:00 #16
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7028073
radiohead - you and whose army?

Lekker nummer om je ogen bij te sluiten en me te neuriën.

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7028301
Talvin Singh - OK (1998)

Ik ben niet echt goed in het omschrijven van muziek dus dat ga ik ook maar niet proberen. Het is in ieder geval echt het luisteren waard.

Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_7028597
Offspring - L.A.P.D.

Lekker nummertje, geweldige bas intro. Beter werk van The Offspring. Zeker het luisteren waard.

Blackball, the new disease!
  woensdag 27 november 2002 @ 20:55:12 #19
12426 R.Brunswijk
Loud pipes save lives!
pi_7028839
David Bowie - Absolute beginners

Heerlijk plaatje uit de jaren 80

De mening van een Moslim heet geloofsovertuiging. De mening van een Nederlander heet racisme...
pi_7028846
Santana & Dave Mathews Band - Love of My Life (Accoustic)

om te rillen zo goed...

pi_7029228
mylene farmer - je te rends ton amour

Lekker frans nummer

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_7033294
het album Up The Bracket van The Libertines

Geweldige plaat ... absoluut een 2002 favoriet van mij ... The Libertines een band uit London .. in hun muziek zijn invloeden van The Clash, The Jam en The Strokes duidelijk hoorbaar ... I Love Them !!

Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
  woensdag 27 november 2002 @ 23:46:31 #23
38887 Toeterdetoet
Wanneer wordt ik gebanned ?
pi_7033337
Bizet's Carmen - L'amour est un oiseau rebelle

Volgens mij heeft the Bloodhound Gang hier later : "And i don't give a damn if you don't like me, cuz i don't like you , cuz you not like me" van gejat.

Ik ben een kloon van MaoTseTung. Vandaar die ondertitel.
  woensdag 27 november 2002 @ 23:49:05 #24
13973 ranja
image means nothing
pi_7033378
Jennifer Paige - Stranded

Lekker nummer van eerder dit jaar wat me erg doet denken aan Michelle Branch en Jewel, zangeres is natuurlijk bekend van de hit Crush. Overigens een cover, van Plumb (wie?).

pi_7037438
Macabre - Dahmer

Murder metal album over het leven van seriemoordenaar Jeffrey Dahmer, gebracht met een behoorlijke dosis humor en techniek.
Ziek maar toch leuk, als je het begrijpt althans

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')