abonnement Unibet Coolblue
pi_6838048
Hier weer verder lieverdjes.

En vergeet niet er iets bij te typen.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6838064
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kyuss - Demon Cleaner

eerste kennismaking met Kyuss. Blijft gewoon uber


pi_6838087
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:21 schreef Seborik het volgende:
Die van sweek is liever.
mij op zo'n kinderachtige wijze terug pakken!

[damn you! )

pi_6838097
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

mij op zo'n kinderachtige wijze terug pakken!

[damn you! )


quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:50 schreef Seborik het volgende:
In dit topic kun je plaatsen welk nummer je beluistert. Om het aantrekkelijk te maken voor anderen om te lezen en discussies te laten ontstaan, is het de bedoeling dat je bij elk nummer een korte review of toelichting zet over of bij het nummer of over de artiest.
Postopkrikken wordt niet gewaardeerd en beloond met een waarschuwing of erger.
  zaterdag 16 november 2002 @ 18:25:14 #5
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_6838101
Linkin Park - Re-Animation (Album)

Erg vette remixen staan erop. Had hem een tijdje niet meer geluisterd, maar ik ben blij dat ik deze mp3'tje, euhm... cd natuurlijk , afgestoft heb

Vooral de remix van Crawling, Krwling blijft prachtig.

pi_6838162
rage against the machine - born of a broken man

vanavond komen ze (wat ervan over is) hun nieuwe cd ofzo promoten in the thunderroadhouse in Eindhoven.

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_6838225
Front 242 - Circling Overland

Track 1 van hun beste album "Front by Front"

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_6838263
Offspring - Dirty Magic

Ik heb nu mijn eigen top 100'tje aanstaan en dit nummer staat op plaats 24 omdat het gewoon super goed is.

Blackball, the new disease!
  zaterdag 16 november 2002 @ 19:10:54 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_6838825
The Crystals - Da Doo Ron Ron

Ik kwam er vanochtend achter dat ik in 1988 waarschijnlijk de eerste beveiligde cd ooit heb gekocht. Een verzamelcd'tje met 4 nummers elk van The Supremes, Martha Reeves & The Vandellas, The Crystals en The Ronettes. Ik wilde van bovenstaand nummer even een mp3-tje maken, zodat ik hem in mijn Winamp-playlist kon draaien, maar elke keer resulteerde het in een verneukte versie, terwijl de cd het gewoon goed doet. Beveiligd of gewoon slechte kwaliteit natuurlijk (als ik me goed herinner was hij behoorlijk nice-price). Misschien een tip voor de platenindustrie? Nou ja, na een poging of 4 heb ik het maar opgegeven en het nummer op KaZaa gezocht.
Een klassieker natuurlijk van deze meidengroep uit de vroege 60-er jaren, inclusief de beroemde 'Wall Of Sound' van Phil Spector.

'I met him on a monday and my heart stood still...'

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_6838874
Guns 'n roses - pretty tied up

blijft gewoon goed.

net als de rest van de cd

pi_6839041
The Dismemberment Plan - Emergency & I

Lekker album van the dismemberment plan, erg wacky muziek maken ze, veel verschillende nummers op het album, maar toch een eigen stijl. Vooral Spider in the snow is een prachtig nummer.
Ik weet niet hoe ik de muziek moet omschrijven, maar bij AMG staan bij 'similar artists' o.a. Trail of dead, Enon en Les Savy Fav, dat vind ik wel redelijk in de richting komen

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_6840043
nelly f kelly rowland - dilemma

hij staat nu op nummer 1 als ik me niet vergis en het is zo'n lekker nummer

pi_6840158
anouk - everything

en waarom het is het nieuwe liedje van haar en het is weer helemaal geweldig je moet het echt eens gaan downe of kopen

pi_6840168
Missy Elliot - Work it

BTW: Laatst wilde ik nog checken of er nog kaartjes waren voor concert van Xzibit & Friends

Antwoord; Nope. Binnen 35 min. uitverkocht

[Dit bericht is gewijzigd door Markuz op 16-11-2002 20:46]

pi_6840178
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:45 schreef Markuz het volgende:
Missy Elliot - Work it
bluh
't gaat me te snel, als adsl..
pi_6840760
Santana ft Dido - Feels like fire.
Carlos Santana slooft zich tegen het eind van het nummer even uit, maar desondank is het een zeer fraai nummer.
I intend to live forever, or die trying.
pi_6841267
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:46 schreef TriuMpH het volgende:

[..]

bluh


Met argumenten reageren is geen verbod hoor.
pi_6841310
Godspeed You Black Emperor - Yanqui U.X.O

Het kippevel staat gvd op m'n armen. Wat een prachtplaat!!! Indringender dan dit kan gewoon bijna niet...

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_6841315
Snoop dogg - From the church to da palace

Is zijn nieuwe nummer klinkt echt vet

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_6841330
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:45 schreef Markuz het volgende:
Missy Elliot - Work it

BTW: Laatst wilde ik nog checken of er nog kaartjes waren voor concert van Xzibit & Friends

Antwoord; Nope. Binnen 35 min. uitverkocht


Godver wist niet dat ie naar NL kwam
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_6841454
Michael Jackson Vs Bushwacka - Billie Jean 2002 (Bushwaka Mix)

Erge leuke mix van een bijzonder mooie herkenbare plaat. met de standaard MJ super bassloop

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6841488
Anthrax - Antisocial

Het naar mijn mening enige leuke nummer dat ze speelden tijdens een concert enkele weken geleden in de HMH, misschien omdat het wel niet zo'n typisch raggend thrashnummer is, maar eigenlijk meer een gewoon leuk heavy metalnummer, zonder overdreven solo's wat je nogal eens tegenkomt bij het luisteren naar thrashmetal.

Van het State of Euphoria album trouwens.

pi_6842207
Appleton - Fantasy

heerlijk lekker levendig nummer deze draai ik de laatste tijd vaak als ik even enegrie moet hebben

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_6842239
gewoon lekker ID&^T radio


Marco V in de mix ... Zegt genoeg .. voor de lief hebbers....

'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_6842284
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 22:43 schreef Seborik het volgende:
Anthrax - Antisocial

Het naar mijn mening enige leuke nummer dat ze speelden tijdens een concert enkele weken geleden in de HMH, misschien omdat het wel niet zo'n typisch raggend thrashnummer is, maar eigenlijk meer een gewoon leuk heavy metalnummer, zonder overdreven solo's wat je nogal eens tegenkomt bij het luisteren naar thrashmetal.


Wist je dat dat een cover was? Zo nee, vandaar dus dat het nummer afwijkt van de overige nummers op het album. Het origineel is van een Franse band genaamd Trust. .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')