Konden ze dat niet in een verpakking doen ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
de post van vanmiddag![]()
[afbeelding]
Moest er wel heel erg hard een seconde of 10 over nadenken voordat ik hem verzonnen had.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
golfer, je kan nog woordspelen op je ouwe dag
mja snap ik ook niet, maarja zo doet play dat altijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Konden ze dat niet in een verpakking doen ?
sterker nog we krijgen hem voor niks in de busquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef golfer het volgende:
De IJsselstreek Vizier, daar heb ik nou mijn hele leven al abonnee op willen worden.![]()
http://infosites.whkn.nl/shared/Abo.formulier.pdfquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef golfer het volgende:
De IJsselstreek Vizier, daar heb ik nou mijn hele leven al abonnee op willen worden.![]()
Postbode zal blij met jou zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
[afbeelding]
Daarom snapte ik het al nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
past ook echt door de brievenbus![]()
Sterker nog allemaal in 1 toets. Intergratief.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:35 schreef StarGazer het volgende:
Wel klote dat je Privaat, Straf en Bestuurs op 1 dag hebt Robbie
Dat maakt het al helemaal lastigquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sterker nog allemaal in 1 toets. Intergratief.
ow die zit daar gewoon je huis te bewaken...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
past ook echt door de brievenbus![]()
Nee zijn DVD'squote:Op woensdag 4 januari 2006 17:37 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ow die zit daar gewoon je huis te bewaken...![]()
Ik ken het... Zeker turken/marrokanen? (no offence verder)quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius moe wordt van groepsgenoten op school.
Documentje van misschien 3 A4-tjes in totaal, naar schatting een half uur bezig met het verbeteren van fouten. En nee, dat ligt niet aan mij.
Dus je bent niet perfectionistisch en zo???quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius moe wordt van groepsgenoten op school.
Documentje van misschien 3 A4-tjes in totaal, naar schatting een half uur bezig met het verbeteren van fouten. En nee, dat ligt niet aan mij.
Nee, gewoon NL-ers. Maakt het nog erger eigenlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ken het... Zeker turken/marrokanen? (no offence verder)
Ja vind ik ook. Daarna strafrecht. Daar ga ik me ook (vooral) op richten. Hopen dat ik daarmee privaat kan compeseren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat maakt het al helemaal lastig
Bestuurs is het makkelijkste van de 3 vind ik
Ik haal wel elke fout eruit, maar dat lijkt me logisch. Een document moet gewoon foutloos NL zijn, heeft verder niks met perfectionisme van mijn kant te maken volgens mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus je bent niet perfectionistisch en zo???
nieuwe ste spelling?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ken het... Zeker turken/marrokanen? (no offence verder)
Is alleen maar beter om de fouten eruit te halenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik haal wel elke fout eruit, maar dat lijkt me logisch. Een document moet gewoon foutloos NL zijn, heeft verder niks met perfectionisme van mijn kant te maken volgens mij.
Je bent zelf Turks of Marokkaansquote:
No offence verderquote:
Oh ja, dat had ik er natuurlijk nog achter moeten zetten.quote:
Smakelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:52 schreef DeTolk het volgende:
ben weg, ff eten
Ibrahim Afellay of Ismail Aissati ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:52 schreef JaWi het volgende:
Er werkt nu een marokkaan bij mijn werk via reclassering, die ik moet begleiden, hij is wel erg tof.
Zingt heel de dag Hazes, eet graag hutspot en hoopt dat nederland het WK wint.
Nee,quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ibrahim Afellay of Ismail Aissati ?![]()
Die boomknuffelaars mis je niet hoor, bazen zullen blij zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:04 schreef tong80 het volgende:
Actievoerders bezetten al 8 weken een Limburgs bos.
Zou hun baas ze niet missen ?
Als ie 4 wedstrijden lang niet scoortquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Wanneer stoppen die KJH-koppen?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
[afbeelding]
ik ga zo gezellig met 5 vrienden uitetenquote:
Wat doet die babypop in jouw huisquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
[afbeelding]
quote:
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:25 schreef golfer het volgende:
Ik wacht op de thuiskomst van mijn lieftallige (v)echtgenote voordat er aan eten wordt gedaan hier.
De laatste reeks met het bejaardentehuis wordt herhaald. Dat komt goed uit want ik heb de helft er van gemist.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef Suijk het volgende:
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?
Met die geweldige rollen van Beppie Melissen als de hoofdzuster en Anniek Pheifer als de kleine zusterquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
De laatste reeks met het bejaardentehuis wordt herhaald. Dat komt goed uit want ik heb de helft er van gemist.
waar loopt ie nou weer te spammen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?
In CUL, een erg vermakelijk topic met golfer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar loopt ie nou weer te spammen?
zo zat hij eerder altijd in het dvdaankoop topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
In CUL, een erg vermakelijk topic met golfer.
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]* Bjoro stapt wel weeeeeer in zijn auuuutooooooo
Badmintonnen met oliebollenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef pascalheister het volgende:
straks oliebollen toernooi bij badminton
gewoon jalourSCH dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Clauwhee, als je dan vreemd gaat, doe het dan wat minder opzichtig okay?
Zoals jij doet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Clauwhee, als je dan vreemd gaat, doe het dan wat minder opzichtig okay?
Jaaaaaaaaaaaa ja!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat van mij en Noca is geen vreemd gaan, da's mannenproat.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef clauwheee het volgende:
SCHat hij zegt dat ie weer naar de sportSCHool gaat
Hij moet maar weer eens een nieuwe smoes verzinnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef clauwheee het volgende:
SCHat hij zegt dat ie weer naar de sportSCHool gaat
'Ik ben weer begonnen met roken meissie, ik ga even sigaretten halen.'quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij moet maar weer eens een nieuwe smoes verzinnen.![]()
Dat kan niet. Hij heeft nooit gerookt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik ben weer begonnen met roken meissie, ik ga even sigaretten halen.'
Daarom juist.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat kan niet. Hij heeft nooit gerookt.
Maar maar maar...hij zegt altijd dat ik alles van hem weet?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar maar maar...hij zegt altijd dat ik alles van hem weet?
Raar mannetje ben je ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:45 schreef SCH het volgende:
Je hebt nu toch lekker tijd om een spannend setje aan te trekken en wat foto's van Buijs op te zoeken?
Ik ga op Ned-3 een documentaire kijken over de tekenaar Peter van Straaten. Maar dat is niks voor jou denk ik zo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:55 schreef clauwheee het volgende:
Komt er eigenlijk nog iets leuks op tv?
Denk het ook niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga op Ned-3 een documentaire kijken over de tekenaar Peter van Straaten. Maar dat is niks voor jou denk ik zo.
Ik krijg toch nooit wat van de muziek mee bij dit soort dingenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:13 schreef Superheld het volgende:
Echte toppertjes die mensen die draaien!
jij raakt alleen maar jassen kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik krijg toch nooit wat van de muziek mee bij dit soort dingen.
Peter van Straaten :quote:
Leuk van Alex dat 'ie langs komtquote:
Ik MSN het net naar Bluezzquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:22 schreef golfer het volgende:
Wij gaan ook naar Peter van Straaten kijken.
Zal ik ook komen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik krijg toch nooit wat van de muziek mee bij dit soort dingen.
Vragen ze nooit aan Kim Holland.quote:
Die zou ik alleen vragen of ze op wil rotten.quote:
Ik leende altijd zijn vader en zoon boekjes uit de Bieb.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:38 schreef golfer het volgende:
Tong, ik heb bijna alle boeken van Peter van Straaten hier staan. (kon ik uiteraard voor bijna niets via Het Parool aanschaffen).
Ze zijn erg leuk.![]()
Ik ben zeker van de partij!quote:
quote:
quote:
Oke op die manierquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat een verrassing weer, dat Fok er uit lag.
Ja in 1979 hoezo ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:11 schreef Superheld het volgende:
Tong, had jij een brief geschreven naar VI?
hij belde mij net, of ik nog bij jou was....heb hem verteld dat ik met een kwartiertje weg ben dus hij is over een min of 20 thuisquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef clauwheee het volgende:
SCHat, melden!Noca is nog steeds niet terug!
Ah een voorspellende gave over terrol & grandel.quote:
Ow ok. dan is het goed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij belde mij net, of ik nog bij jou was....heb hem verteld dat ik met een kwartiertje weg ben dus hij is over een min of 20 thuis
Welke VI ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ah een voorspellende gave over terrol & grandel.![]()
Iemand uit zaltbommel had een brief geschreven.![]()
Zag hem over het hoofd. Omdat ie in het rood is.quote:
oepsquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ok. dan is het goed.
Bjooohooor, wat doe je nou, ik probeer een beetje de schijn op te houden!
Ik heb van hem de VI uit 1979 gekregen waar ie mijn ingezonden brief in vond. Hij is nog erger dan ik. Hij koos voetbal boven een realtie.quote:
ziet hij ook nog wel eens een wedstrijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb van hem de VI uit 1979 gekregen waar ie mijn ingezonden brief in vond. Hij is nog erger dan ik. Hij koos voetbal boven een realtie.
Hij zit elke avond waar ook maar op een tribune.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij koos voetbal boven een realtie.
Hey, KJH met een ander pakkie aan!quote:
Is KJH de acteur achter Adje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hey, KJH met een ander pakkie aan!
schei uit met me hoor, over die rolluiken !quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef JaWi het volgende:
Is er nog wat leuks op tv of kan ik de rolluiken alvast sluiten?
Zie je toch zo..quote:
geen woord aan gelogen lijkt mequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef JaWi het volgende:
Peter Fimoteef met het weerbericht: "Het gaat op enkele plaatsen vriezen met temperaturen onder nul".
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Eilanden het volgende:
Hey Hoolsies!
ben benieuwd op welke leeftijd hij z'n eigen naam foutloos kon schrijven !quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die kerel is nog te dom om het zelf te begrijpen.
En hij gaat altijd midden in het beeld staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben benieuwd op welke leeftijd hij z'n eigen naam foutloos kon schrijven !
Eng he? Een echte mensen-stem te horen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
Net drie kwartier met m'n beste vriend aan de foon gezeten.
Raar hoor die echte wereld.
Catanquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef rubbereend het volgende:oi
Catan weer gewonnen, de wereldwonderen uitbreiding
Ja, even bijkomenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Eng he? Een echte mensen-stem te horen?
quote:
Nog nooit gespeeld, Risk ook niet. Ik ervaar het niet als een gemisquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
CatanOp oudjaarsavond één potje gespeeld. Om 9 uur begonnen, om 5 uur was het klaar
Bloem!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Blumchen het volgende:
Bjorooooooo
Hoe is het? Je foto op msn is erg lief!![]()
Trusteh, Heintje Davids.quote:
Welke Sharon ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:14 schreef JaWi het volgende:
Rondje op kosten van Sharon.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
CatanOp oudjaarsavond één potje gespeeld. Om 9 uur begonnen, om 5 uur was het klaar
ja maar ik ben ook erg lief !quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Blumchen het volgende:
Bjorooooooo
Hoe is het? Je foto op msn is erg lief!![]()
dat vakantie regelen met 15 man valt echt niet mee.... been there trying to do thatquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoo terug uit de kroeg. Vakantie proberen te regelen. Maar valt niet mee met 15 man.
De rundvleesbitterballetjes liggen nog te pruttelen in de friteuse, schat, dus je kunt nog niet naar bed hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk nog even Oprah (moet van Tongie) en gaat dan slapen
Tot morgen
is er al wat uitgekomen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoo terug uit de kroeg. Vakantie proberen te regelen. Maar valt niet mee met 15 man.
Wasdaquote:
Die was duidelijk niet de slimste vanavond. Dat Jan-Joost er nog steeds in zit is mij ook een raadsel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef borisz het volgende:
net de slimste gekeken, Marjan pastje bij alles
die moeten ze wat minder sport vragen voorleggen dan komt het wel goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Die was duidelijk niet de slimste vanavond. Dat Jan-Joost er nog steeds in zit is mij ook een raadsel.
Het grootste deel van die sportvragen weet ie niet eens.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef borisz het volgende:
die moeten ze wat minder sport vragen voorleggen dan komt het wel goed![]()
Trusteh tong!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
Nou ik ga maar slapen.
40 Werkloze boomklimmers moeten hun boom uit en op zoek naar een passende baan.
Belachelijk.
Misschien is er nog werk in Schinveld?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
Nou ik ga maar slapen.
40 Werkloze boomklimmers moeten hun boom uit en op zoek naar een passende baan.
Belachelijk.
2 jaar geleden gehad, niet echt een succes dus nu elk jaar met 4 tot 8 man.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
is dat de opvolger van Huntelaar ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:37 schreef SCH het volgende:
Hup Sharon
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:07 schreef just me het volgende:
Erg lang zitten ouwehoeren met z'n 3-tjes hier gisterenavond en om 03.00 uur krijgt een vriend een sms-je van zijn vrouw "je slaapt vannacht op de bank" waarop hij zegt kom doe nog maar een biertje dan
De portier laat u wel even uitquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:17 schreef just me het volgende:
* just me gaat nog even proberen een ietsiepietsie schoonheidsslaapje te doen!
ligt hij bij jullie ?quote:
...en als er dan een playstation of x-box bij zou zitten mocht jij die zeker houden ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:29 schreef FrankyMcG het volgende:
M'n pa vroeg me of ik voor hem op Internet een mobiel abo kon zoeken van ongeveer ¤5,00 met een gratis toestel.......
nee Hadassa Hospital klinkt lekker exclusiefquote:
Ja zoiets!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:35 schreef Bjoro het volgende:
...en als er dan een playstation of x-box bij zou zitten mocht jij die zeker houden ?
Vernoemd naarquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:35 schreef Bjoro het volgende:
nee Hadassa Hospital klinkt lekker exclusief![]()
gooit hij ook met messenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
Sharon doet me altijd een beetje aan rubbereend denken
da's toch dubbelopquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:17 schreef DarkShine het volgende:
Mogge, ff douche en naar het zwembad.
Is andersom niet logischer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:17 schreef DarkShine het volgende:
Mogge, ff douche en naar het zwembad.
Dan is het alweer vrijdag en dus bijna weekendquote:
Nog steeds vakantie hierquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dan is het alweer vrijdag en dus bijna weekend
doe je goed !quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:39 schreef Ambrosius het volgende:
Nog steeds vakantie hier
Moet je wel van senseo houdenquote:
dan zet ik zelf welquote:
hee bossie...bakkie ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:40 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
hoe laat mocht je beginnen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:56 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen, back from work
moet je daar doen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:55 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat eens even een hotelletje zoeken in St. Petersburg!
*FOOOOOORRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:58 schreef just me het volgende:
* just me gaat even een balletje slaan!
Ik heb vorig jaar een prijs gewonnen; 2 KLM vouchers voor een bestemming naar keuze. Leek me leuk om dan naar St. Petersburg te gaan voor een paar dage (niet iets wat je normaal snel zou doen)quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:58 schreef Bjoro het volgende:
moet je daar doen ?
Er is een zaaltje gehuurd, verder zullen er wel spelletjes aanwezig zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:57 schreef DeTolk het volgende:
Wat staat er op de planning Vaduz?
Wel een hele leuke keuze lijkt me, inderdaad omdat je daar niet zo snel heen gaat !quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een prijs gewonnen; 2 KLM vouchers voor een bestemming naar keuze. Leek me leuk om dan naar St. Petersburg te gaan voor een paar dage (niet iets wat je normaal snel zou doen)
Zie alleen net dat die maar tot 20 mei geldig zijn, en ik wou nog wel met mijn verjaardag gaan (26 mei).
Binnen Europa (helaas). IJsland zat er ook niet tussen, anders waren we daar heen gegaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:03 schreef Bjoro het volgende:
Wel een hele leuke keuze lijkt me, inderdaad omdat je daar niet zo snel heen gaat !
maar een subtropische bestemming zat er niet in ?
oh, oke...dan lijkt het me inderdaad een goede keuze.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Binnen Europa (helaas). IJsland zat er ook niet tussen, anders waren we daar heen gegaan.
Kijk, Rome, Madrid enzo zijn ook leuk, maar daar kun je sowieso al cheap op vliegen..
Welke 2e ronde!?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef Bjoro het volgende:
Jammer dat je hebt gewacht op de 2e ronde UEFA-Cup
preciesquote:
Ik ga baan niet op maar vanaf de driving-range slaan! Tis wel errug koud buiten!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*FOOOOOORRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
bukken
Jo-zé-mi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe spreekt Dione de Graaf, "Josemi" uit?
Wie het dichtst bij zit mag een avondje met haar stappen
tis oostenwind, dus de kans dat het veel warmer gaat worden is niet echt groot !!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef just me het volgende:
Ik ga baan niet op maar vanaf de driving-range slaan! Tis wel errug koud buiten!!
zal ik wel - zal ik niet - zal ik wel - zal ik niet, eerst nog maar![]()
Goeziemiequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe spreekt Dione de Graaf, "Josemi" uit?
Wie het dichtst bij zit mag een avondje met haar stappen
Golf = Coel!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef just me het volgende:
Ik ga baan niet op maar vanaf de driving-range slaan! Tis wel errug koud buiten!!
zal ik wel - zal ik niet - zal ik wel - zal ik niet, eerst nog maar![]()
En we hebben al een winnaarquote:
hoezo...op de BBC hebben ze het toch ook nog steeds over "burk-kemp" ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En we hebben al een winnaar![]()
Wat een doos zeg![]()
Als je geen Spaans kunt hou dan gewoon je hoofd dicht. Dione
![]()
kom je met me spelenquote:
heb een nieuwe Hools klaarstaan met een titel voor jou JMquote:
Dan kan deze dus volgepost wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb een nieuwe Hools klaarstaan met een titel voor jou JM
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb een nieuwe Hools klaarstaan met een titel voor jou JM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |