Ik heb van hem de VI uit 1979 gekregen waar ie mijn ingezonden brief in vond. Hij is nog erger dan ik. Hij koos voetbal boven een realtie.quote:
ziet hij ook nog wel eens een wedstrijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb van hem de VI uit 1979 gekregen waar ie mijn ingezonden brief in vond. Hij is nog erger dan ik. Hij koos voetbal boven een realtie.
Hij zit elke avond waar ook maar op een tribune.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij koos voetbal boven een realtie.
Hey, KJH met een ander pakkie aan!quote:
Is KJH de acteur achter Adje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hey, KJH met een ander pakkie aan!
schei uit met me hoor, over die rolluiken !quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef JaWi het volgende:
Is er nog wat leuks op tv of kan ik de rolluiken alvast sluiten?
Zie je toch zo..quote:
geen woord aan gelogen lijkt mequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef JaWi het volgende:
Peter Fimoteef met het weerbericht: "Het gaat op enkele plaatsen vriezen met temperaturen onder nul".
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Eilanden het volgende:
Hey Hoolsies!
ben benieuwd op welke leeftijd hij z'n eigen naam foutloos kon schrijven !quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die kerel is nog te dom om het zelf te begrijpen.
En hij gaat altijd midden in het beeld staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben benieuwd op welke leeftijd hij z'n eigen naam foutloos kon schrijven !
Eng he? Een echte mensen-stem te horen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
Net drie kwartier met m'n beste vriend aan de foon gezeten.
Raar hoor die echte wereld.
Catanquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef rubbereend het volgende:oi
Catan weer gewonnen, de wereldwonderen uitbreiding
Ja, even bijkomenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Eng he? Een echte mensen-stem te horen?
quote:
Nog nooit gespeeld, Risk ook niet. Ik ervaar het niet als een gemisquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
CatanOp oudjaarsavond één potje gespeeld. Om 9 uur begonnen, om 5 uur was het klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |