Ik ga op Ned-3 een documentaire kijken over de tekenaar Peter van Straaten. Maar dat is niks voor jou denk ik zo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:55 schreef clauwheee het volgende:
Komt er eigenlijk nog iets leuks op tv?
Denk het ook niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga op Ned-3 een documentaire kijken over de tekenaar Peter van Straaten. Maar dat is niks voor jou denk ik zo.
Ik krijg toch nooit wat van de muziek mee bij dit soort dingenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:13 schreef Superheld het volgende:
Echte toppertjes die mensen die draaien!
jij raakt alleen maar jassen kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik krijg toch nooit wat van de muziek mee bij dit soort dingen.
Peter van Straaten :quote:
Leuk van Alex dat 'ie langs komtquote:
Ik MSN het net naar Bluezzquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:22 schreef golfer het volgende:
Wij gaan ook naar Peter van Straaten kijken.
Zal ik ook komen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik krijg toch nooit wat van de muziek mee bij dit soort dingen.
Vragen ze nooit aan Kim Holland.quote:
Die zou ik alleen vragen of ze op wil rotten.quote:
Ik leende altijd zijn vader en zoon boekjes uit de Bieb.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:38 schreef golfer het volgende:
Tong, ik heb bijna alle boeken van Peter van Straaten hier staan. (kon ik uiteraard voor bijna niets via Het Parool aanschaffen).
Ze zijn erg leuk.![]()
Ik ben zeker van de partij!quote:
quote:
quote:
Oke op die manierquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat een verrassing weer, dat Fok er uit lag.
Ja in 1979 hoezo ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:11 schreef Superheld het volgende:
Tong, had jij een brief geschreven naar VI?
hij belde mij net, of ik nog bij jou was....heb hem verteld dat ik met een kwartiertje weg ben dus hij is over een min of 20 thuisquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef clauwheee het volgende:
SCHat, melden!Noca is nog steeds niet terug!
Ah een voorspellende gave over terrol & grandel.quote:
Ow ok. dan is het goed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij belde mij net, of ik nog bij jou was....heb hem verteld dat ik met een kwartiertje weg ben dus hij is over een min of 20 thuis
Welke VI ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ah een voorspellende gave over terrol & grandel.![]()
Iemand uit zaltbommel had een brief geschreven.![]()
Zag hem over het hoofd. Omdat ie in het rood is.quote:
oepsquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ok. dan is het goed.
Bjooohooor, wat doe je nou, ik probeer een beetje de schijn op te houden!
Ik heb van hem de VI uit 1979 gekregen waar ie mijn ingezonden brief in vond. Hij is nog erger dan ik. Hij koos voetbal boven een realtie.quote:
ziet hij ook nog wel eens een wedstrijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb van hem de VI uit 1979 gekregen waar ie mijn ingezonden brief in vond. Hij is nog erger dan ik. Hij koos voetbal boven een realtie.
Hij zit elke avond waar ook maar op een tribune.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij koos voetbal boven een realtie.
Hey, KJH met een ander pakkie aan!quote:
Is KJH de acteur achter Adje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hey, KJH met een ander pakkie aan!
schei uit met me hoor, over die rolluiken !quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef JaWi het volgende:
Is er nog wat leuks op tv of kan ik de rolluiken alvast sluiten?
Zie je toch zo..quote:
geen woord aan gelogen lijkt mequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef JaWi het volgende:
Peter Fimoteef met het weerbericht: "Het gaat op enkele plaatsen vriezen met temperaturen onder nul".
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Eilanden het volgende:
Hey Hoolsies!
ben benieuwd op welke leeftijd hij z'n eigen naam foutloos kon schrijven !quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die kerel is nog te dom om het zelf te begrijpen.
En hij gaat altijd midden in het beeld staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben benieuwd op welke leeftijd hij z'n eigen naam foutloos kon schrijven !
Eng he? Een echte mensen-stem te horen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
Net drie kwartier met m'n beste vriend aan de foon gezeten.
Raar hoor die echte wereld.
Catanquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef rubbereend het volgende:oi
Catan weer gewonnen, de wereldwonderen uitbreiding
Ja, even bijkomenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Eng he? Een echte mensen-stem te horen?
quote:
Nog nooit gespeeld, Risk ook niet. Ik ervaar het niet als een gemisquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
CatanOp oudjaarsavond één potje gespeeld. Om 9 uur begonnen, om 5 uur was het klaar
Bloem!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Blumchen het volgende:
Bjorooooooo
Hoe is het? Je foto op msn is erg lief!![]()
Trusteh, Heintje Davids.quote:
Welke Sharon ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:14 schreef JaWi het volgende:
Rondje op kosten van Sharon.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
CatanOp oudjaarsavond één potje gespeeld. Om 9 uur begonnen, om 5 uur was het klaar
ja maar ik ben ook erg lief !quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Blumchen het volgende:
Bjorooooooo
Hoe is het? Je foto op msn is erg lief!![]()
dat vakantie regelen met 15 man valt echt niet mee.... been there trying to do thatquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoo terug uit de kroeg. Vakantie proberen te regelen. Maar valt niet mee met 15 man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |