Ik ga op Ned-3 een documentaire kijken over de tekenaar Peter van Straaten. Maar dat is niks voor jou denk ik zo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:55 schreef clauwheee het volgende:
Komt er eigenlijk nog iets leuks op tv?
Denk het ook niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga op Ned-3 een documentaire kijken over de tekenaar Peter van Straaten. Maar dat is niks voor jou denk ik zo.
Ik krijg toch nooit wat van de muziek mee bij dit soort dingenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:13 schreef Superheld het volgende:
Echte toppertjes die mensen die draaien!
jij raakt alleen maar jassen kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik krijg toch nooit wat van de muziek mee bij dit soort dingen.
Peter van Straaten :quote:
Leuk van Alex dat 'ie langs komtquote:
Ik MSN het net naar Bluezzquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:22 schreef golfer het volgende:
Wij gaan ook naar Peter van Straaten kijken.
Zal ik ook komen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik krijg toch nooit wat van de muziek mee bij dit soort dingen.
Vragen ze nooit aan Kim Holland.quote:
Die zou ik alleen vragen of ze op wil rotten.quote:
Ik leende altijd zijn vader en zoon boekjes uit de Bieb.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:38 schreef golfer het volgende:
Tong, ik heb bijna alle boeken van Peter van Straaten hier staan. (kon ik uiteraard voor bijna niets via Het Parool aanschaffen).
Ze zijn erg leuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |