Nogmaals ik had m'n bedenkingen, maar dit is zo goed gedaanquote:
hoort deze niet in de OP van een bepaalde US reeks?quote:
Wat is US-reeksquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef Herald het volgende:
[..]
hoort deze niet in de OP van een bepaalde US reeks?
Zeker.quote:
Ik geef het doorquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan er niet om lachen...
Het leuke is, dat als je zoals ik vrij veel boeken van hem hebt, je dezelfde tekening vaak terug ziet komen, maar dan weer met een ander zinnetje tekst van hem eronder, waardoor die tekening opnieuw grappig is geworden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:02 schreef Soul79 het volgende:
Zijn cartoons zijn geweldig, hoewel het er inmiddels zoveel zijn dat het vaak nogal veel van hetzelfde is.
Jammer al je voorbeelden kwamen voorbij.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:02 schreef Soul79 het volgende:
Heb die documentaire van vanavond trouwens niet gezien.
Ik heb bijna al zijn boekenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Het leuke is, dat als je zoals ik vrij veel boeken van hem hebt, je dezelfde tekening vaak terug ziet komen, maar dan weer met een ander zinnetje tekst van hem eronder, waardoor die tekening opnieuw grappig is geworden.
Misschien ben je er te gelukkig en optimistisch voor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef Croupouque het volgende:
Het zal vast een aardige kerel zijn, maar zijn cartoons vind ik drie keer niks.
Succes hiermeequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef Croupouque het volgende:
Het zal vast een aardige kerel zijn, maar zijn cartoons vind ik drie keer niks.
Kwam niet apart aan bod, maar ik ken het wel:quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef Soul79 het volgende:
Weet niet of het vanavond aan bod is gekomen, maar een ander meesterwerkje van hem is het boekje dat hij schreef naar aanleiding van de verkiezingen van (ik meen) 1977. Met Den Uyl als burgemeester, Van Agt als dominee of veldwachter (weet ik niet meer) en Hans Wiegel als kleine kwajongen. Ben van ver na die tijd dus ik begrijp niet alles, maar met name Wiegel is daar meesterlijk neergezet.
Ja. Jaren '70 politiek ken dus alleen van horen zeggen. Maar zoiets als Vader & zoon geeft volgens mij vrij helder weer hoe er destijds over politiek werd gedacht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Staat '79' voor je geboortejaar, Soul79?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |