Is andersom niet logischer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:17 schreef DarkShine het volgende:
Mogge, ff douche en naar het zwembad.
Dan is het alweer vrijdag en dus bijna weekendquote:
Nog steeds vakantie hierquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dan is het alweer vrijdag en dus bijna weekend
doe je goed !quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:39 schreef Ambrosius het volgende:
Nog steeds vakantie hier
Moet je wel van senseo houdenquote:
dan zet ik zelf welquote:
hee bossie...bakkie ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:40 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
hoe laat mocht je beginnen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:56 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen, back from work
moet je daar doen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:55 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat eens even een hotelletje zoeken in St. Petersburg!
*FOOOOOORRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:58 schreef just me het volgende:
* just me gaat even een balletje slaan!
Ik heb vorig jaar een prijs gewonnen; 2 KLM vouchers voor een bestemming naar keuze. Leek me leuk om dan naar St. Petersburg te gaan voor een paar dage (niet iets wat je normaal snel zou doen)quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:58 schreef Bjoro het volgende:
moet je daar doen ?
Er is een zaaltje gehuurd, verder zullen er wel spelletjes aanwezig zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:57 schreef DeTolk het volgende:
Wat staat er op de planning Vaduz?
Wel een hele leuke keuze lijkt me, inderdaad omdat je daar niet zo snel heen gaat !quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een prijs gewonnen; 2 KLM vouchers voor een bestemming naar keuze. Leek me leuk om dan naar St. Petersburg te gaan voor een paar dage (niet iets wat je normaal snel zou doen)
Zie alleen net dat die maar tot 20 mei geldig zijn, en ik wou nog wel met mijn verjaardag gaan (26 mei).
Binnen Europa (helaas). IJsland zat er ook niet tussen, anders waren we daar heen gegaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:03 schreef Bjoro het volgende:
Wel een hele leuke keuze lijkt me, inderdaad omdat je daar niet zo snel heen gaat !
maar een subtropische bestemming zat er niet in ?
oh, oke...dan lijkt het me inderdaad een goede keuze.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Binnen Europa (helaas). IJsland zat er ook niet tussen, anders waren we daar heen gegaan.
Kijk, Rome, Madrid enzo zijn ook leuk, maar daar kun je sowieso al cheap op vliegen..
Welke 2e ronde!?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef Bjoro het volgende:
Jammer dat je hebt gewacht op de 2e ronde UEFA-Cup
preciesquote:
Ik ga baan niet op maar vanaf de driving-range slaan! Tis wel errug koud buiten!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*FOOOOOORRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
bukken
Jo-zé-mi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe spreekt Dione de Graaf, "Josemi" uit?
Wie het dichtst bij zit mag een avondje met haar stappen
tis oostenwind, dus de kans dat het veel warmer gaat worden is niet echt groot !!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef just me het volgende:
Ik ga baan niet op maar vanaf de driving-range slaan! Tis wel errug koud buiten!!
zal ik wel - zal ik niet - zal ik wel - zal ik niet, eerst nog maar![]()
Goeziemiequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe spreekt Dione de Graaf, "Josemi" uit?
Wie het dichtst bij zit mag een avondje met haar stappen
Golf = Coel!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef just me het volgende:
Ik ga baan niet op maar vanaf de driving-range slaan! Tis wel errug koud buiten!!
zal ik wel - zal ik niet - zal ik wel - zal ik niet, eerst nog maar![]()
En we hebben al een winnaarquote:
hoezo...op de BBC hebben ze het toch ook nog steeds over "burk-kemp" ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En we hebben al een winnaar![]()
Wat een doos zeg![]()
Als je geen Spaans kunt hou dan gewoon je hoofd dicht. Dione
![]()
kom je met me spelenquote:
heb een nieuwe Hools klaarstaan met een titel voor jou JMquote:
Dan kan deze dus volgepost wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb een nieuwe Hools klaarstaan met een titel voor jou JM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |