De rundvleesbitterballetjes liggen nog te pruttelen in de friteuse, schat, dus je kunt nog niet naar bed hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk nog even Oprah (moet van Tongie) en gaat dan slapen
Tot morgen
is er al wat uitgekomen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoo terug uit de kroeg. Vakantie proberen te regelen. Maar valt niet mee met 15 man.
Wasdaquote:
Die was duidelijk niet de slimste vanavond. Dat Jan-Joost er nog steeds in zit is mij ook een raadsel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef borisz het volgende:
net de slimste gekeken, Marjan pastje bij alles
die moeten ze wat minder sport vragen voorleggen dan komt het wel goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Die was duidelijk niet de slimste vanavond. Dat Jan-Joost er nog steeds in zit is mij ook een raadsel.
Het grootste deel van die sportvragen weet ie niet eens.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef borisz het volgende:
die moeten ze wat minder sport vragen voorleggen dan komt het wel goed![]()
Trusteh tong!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
Nou ik ga maar slapen.
40 Werkloze boomklimmers moeten hun boom uit en op zoek naar een passende baan.
Belachelijk.
Misschien is er nog werk in Schinveld?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
Nou ik ga maar slapen.
40 Werkloze boomklimmers moeten hun boom uit en op zoek naar een passende baan.
Belachelijk.
2 jaar geleden gehad, niet echt een succes dus nu elk jaar met 4 tot 8 man.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoo terug uit de kroeg. Vakantie proberen te regelen. Maar valt niet mee met 15 man.
is dat de opvolger van Huntelaar ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:37 schreef SCH het volgende:
Hup Sharon
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:07 schreef just me het volgende:
Erg lang zitten ouwehoeren met z'n 3-tjes hier gisterenavond en om 03.00 uur krijgt een vriend een sms-je van zijn vrouw "je slaapt vannacht op de bank" waarop hij zegt kom doe nog maar een biertje dan
De portier laat u wel even uitquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:17 schreef just me het volgende:
* just me gaat nog even proberen een ietsiepietsie schoonheidsslaapje te doen!
ligt hij bij jullie ?quote:
...en als er dan een playstation of x-box bij zou zitten mocht jij die zeker houden ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:29 schreef FrankyMcG het volgende:
M'n pa vroeg me of ik voor hem op Internet een mobiel abo kon zoeken van ongeveer ¤5,00 met een gratis toestel.......
nee Hadassa Hospital klinkt lekker exclusiefquote:
Ja zoiets!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:35 schreef Bjoro het volgende:
...en als er dan een playstation of x-box bij zou zitten mocht jij die zeker houden ?
Vernoemd naarquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:35 schreef Bjoro het volgende:
nee Hadassa Hospital klinkt lekker exclusief![]()
gooit hij ook met messenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
Sharon doet me altijd een beetje aan rubbereend denken
da's toch dubbelopquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:17 schreef DarkShine het volgende:
Mogge, ff douche en naar het zwembad.
Is andersom niet logischer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:17 schreef DarkShine het volgende:
Mogge, ff douche en naar het zwembad.
Dan is het alweer vrijdag en dus bijna weekendquote:
Nog steeds vakantie hierquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dan is het alweer vrijdag en dus bijna weekend
doe je goed !quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:39 schreef Ambrosius het volgende:
Nog steeds vakantie hier
Moet je wel van senseo houdenquote:
dan zet ik zelf welquote:
hee bossie...bakkie ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:40 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
hoe laat mocht je beginnen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:56 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen, back from work
moet je daar doen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:55 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat eens even een hotelletje zoeken in St. Petersburg!
*FOOOOOORRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:58 schreef just me het volgende:
* just me gaat even een balletje slaan!
Ik heb vorig jaar een prijs gewonnen; 2 KLM vouchers voor een bestemming naar keuze. Leek me leuk om dan naar St. Petersburg te gaan voor een paar dage (niet iets wat je normaal snel zou doen)quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:58 schreef Bjoro het volgende:
moet je daar doen ?
Er is een zaaltje gehuurd, verder zullen er wel spelletjes aanwezig zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:57 schreef DeTolk het volgende:
Wat staat er op de planning Vaduz?
Wel een hele leuke keuze lijkt me, inderdaad omdat je daar niet zo snel heen gaat !quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een prijs gewonnen; 2 KLM vouchers voor een bestemming naar keuze. Leek me leuk om dan naar St. Petersburg te gaan voor een paar dage (niet iets wat je normaal snel zou doen)
Zie alleen net dat die maar tot 20 mei geldig zijn, en ik wou nog wel met mijn verjaardag gaan (26 mei).
Binnen Europa (helaas). IJsland zat er ook niet tussen, anders waren we daar heen gegaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:03 schreef Bjoro het volgende:
Wel een hele leuke keuze lijkt me, inderdaad omdat je daar niet zo snel heen gaat !
maar een subtropische bestemming zat er niet in ?
oh, oke...dan lijkt het me inderdaad een goede keuze.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Binnen Europa (helaas). IJsland zat er ook niet tussen, anders waren we daar heen gegaan.
Kijk, Rome, Madrid enzo zijn ook leuk, maar daar kun je sowieso al cheap op vliegen..
Welke 2e ronde!?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef Bjoro het volgende:
Jammer dat je hebt gewacht op de 2e ronde UEFA-Cup
preciesquote:
Ik ga baan niet op maar vanaf de driving-range slaan! Tis wel errug koud buiten!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*FOOOOOORRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
bukken
Jo-zé-mi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe spreekt Dione de Graaf, "Josemi" uit?
Wie het dichtst bij zit mag een avondje met haar stappen
tis oostenwind, dus de kans dat het veel warmer gaat worden is niet echt groot !!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef just me het volgende:
Ik ga baan niet op maar vanaf de driving-range slaan! Tis wel errug koud buiten!!
zal ik wel - zal ik niet - zal ik wel - zal ik niet, eerst nog maar![]()
Goeziemiequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe spreekt Dione de Graaf, "Josemi" uit?
Wie het dichtst bij zit mag een avondje met haar stappen
Golf = Coel!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef just me het volgende:
Ik ga baan niet op maar vanaf de driving-range slaan! Tis wel errug koud buiten!!
zal ik wel - zal ik niet - zal ik wel - zal ik niet, eerst nog maar![]()
En we hebben al een winnaarquote:
hoezo...op de BBC hebben ze het toch ook nog steeds over "burk-kemp" ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En we hebben al een winnaar![]()
Wat een doos zeg![]()
Als je geen Spaans kunt hou dan gewoon je hoofd dicht. Dione
![]()
kom je met me spelenquote:
heb een nieuwe Hools klaarstaan met een titel voor jou JMquote:
Dan kan deze dus volgepost wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb een nieuwe Hools klaarstaan met een titel voor jou JM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |