De rundvleesbitterballetjes liggen nog te pruttelen in de friteuse, schat, dus je kunt nog niet naar bed hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk nog even Oprah (moet van Tongie) en gaat dan slapen
Tot morgen
is er al wat uitgekomen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoo terug uit de kroeg. Vakantie proberen te regelen. Maar valt niet mee met 15 man.
Wasdaquote:
Die was duidelijk niet de slimste vanavond. Dat Jan-Joost er nog steeds in zit is mij ook een raadsel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef borisz het volgende:
net de slimste gekeken, Marjan pastje bij alles
die moeten ze wat minder sport vragen voorleggen dan komt het wel goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Die was duidelijk niet de slimste vanavond. Dat Jan-Joost er nog steeds in zit is mij ook een raadsel.
Het grootste deel van die sportvragen weet ie niet eens.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef borisz het volgende:
die moeten ze wat minder sport vragen voorleggen dan komt het wel goed![]()
Trusteh tong!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
Nou ik ga maar slapen.
40 Werkloze boomklimmers moeten hun boom uit en op zoek naar een passende baan.
Belachelijk.
Misschien is er nog werk in Schinveld?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
Nou ik ga maar slapen.
40 Werkloze boomklimmers moeten hun boom uit en op zoek naar een passende baan.
Belachelijk.
2 jaar geleden gehad, niet echt een succes dus nu elk jaar met 4 tot 8 man.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoo terug uit de kroeg. Vakantie proberen te regelen. Maar valt niet mee met 15 man.
is dat de opvolger van Huntelaar ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:37 schreef SCH het volgende:
Hup Sharon
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:07 schreef just me het volgende:
Erg lang zitten ouwehoeren met z'n 3-tjes hier gisterenavond en om 03.00 uur krijgt een vriend een sms-je van zijn vrouw "je slaapt vannacht op de bank" waarop hij zegt kom doe nog maar een biertje dan
De portier laat u wel even uitquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:17 schreef just me het volgende:
* just me gaat nog even proberen een ietsiepietsie schoonheidsslaapje te doen!
ligt hij bij jullie ?quote:
...en als er dan een playstation of x-box bij zou zitten mocht jij die zeker houden ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:29 schreef FrankyMcG het volgende:
M'n pa vroeg me of ik voor hem op Internet een mobiel abo kon zoeken van ongeveer ¤5,00 met een gratis toestel.......
nee Hadassa Hospital klinkt lekker exclusiefquote:
Ja zoiets!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:35 schreef Bjoro het volgende:
...en als er dan een playstation of x-box bij zou zitten mocht jij die zeker houden ?
Vernoemd naarquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:35 schreef Bjoro het volgende:
nee Hadassa Hospital klinkt lekker exclusief![]()
gooit hij ook met messenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
Sharon doet me altijd een beetje aan rubbereend denken
da's toch dubbelopquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:17 schreef DarkShine het volgende:
Mogge, ff douche en naar het zwembad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |