Konden ze dat niet in een verpakking doen ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
de post van vanmiddag![]()
[afbeelding]
Moest er wel heel erg hard een seconde of 10 over nadenken voordat ik hem verzonnen had.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
golfer, je kan nog woordspelen op je ouwe dag
mja snap ik ook niet, maarja zo doet play dat altijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Konden ze dat niet in een verpakking doen ?
sterker nog we krijgen hem voor niks in de busquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef golfer het volgende:
De IJsselstreek Vizier, daar heb ik nou mijn hele leven al abonnee op willen worden.![]()
http://infosites.whkn.nl/shared/Abo.formulier.pdfquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef golfer het volgende:
De IJsselstreek Vizier, daar heb ik nou mijn hele leven al abonnee op willen worden.![]()
Postbode zal blij met jou zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
[afbeelding]
Daarom snapte ik het al nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
past ook echt door de brievenbus![]()
Sterker nog allemaal in 1 toets. Intergratief.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:35 schreef StarGazer het volgende:
Wel klote dat je Privaat, Straf en Bestuurs op 1 dag hebt Robbie
Dat maakt het al helemaal lastigquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sterker nog allemaal in 1 toets. Intergratief.
ow die zit daar gewoon je huis te bewaken...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
past ook echt door de brievenbus![]()
Nee zijn DVD'squote:Op woensdag 4 januari 2006 17:37 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ow die zit daar gewoon je huis te bewaken...![]()
Ik ken het... Zeker turken/marrokanen? (no offence verder)quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius moe wordt van groepsgenoten op school.
Documentje van misschien 3 A4-tjes in totaal, naar schatting een half uur bezig met het verbeteren van fouten. En nee, dat ligt niet aan mij.
Dus je bent niet perfectionistisch en zo???quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius moe wordt van groepsgenoten op school.
Documentje van misschien 3 A4-tjes in totaal, naar schatting een half uur bezig met het verbeteren van fouten. En nee, dat ligt niet aan mij.
Nee, gewoon NL-ers. Maakt het nog erger eigenlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ken het... Zeker turken/marrokanen? (no offence verder)
Ja vind ik ook. Daarna strafrecht. Daar ga ik me ook (vooral) op richten. Hopen dat ik daarmee privaat kan compeseren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat maakt het al helemaal lastig
Bestuurs is het makkelijkste van de 3 vind ik
Ik haal wel elke fout eruit, maar dat lijkt me logisch. Een document moet gewoon foutloos NL zijn, heeft verder niks met perfectionisme van mijn kant te maken volgens mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus je bent niet perfectionistisch en zo???
nieuwe ste spelling?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ken het... Zeker turken/marrokanen? (no offence verder)
Is alleen maar beter om de fouten eruit te halenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik haal wel elke fout eruit, maar dat lijkt me logisch. Een document moet gewoon foutloos NL zijn, heeft verder niks met perfectionisme van mijn kant te maken volgens mij.
Je bent zelf Turks of Marokkaansquote:
No offence verderquote:
Oh ja, dat had ik er natuurlijk nog achter moeten zetten.quote:
Smakelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:52 schreef DeTolk het volgende:
ben weg, ff eten
Ibrahim Afellay of Ismail Aissati ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:52 schreef JaWi het volgende:
Er werkt nu een marokkaan bij mijn werk via reclassering, die ik moet begleiden, hij is wel erg tof.
Zingt heel de dag Hazes, eet graag hutspot en hoopt dat nederland het WK wint.
Nee,quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ibrahim Afellay of Ismail Aissati ?![]()
Die boomknuffelaars mis je niet hoor, bazen zullen blij zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:04 schreef tong80 het volgende:
Actievoerders bezetten al 8 weken een Limburgs bos.
Zou hun baas ze niet missen ?
Als ie 4 wedstrijden lang niet scoortquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Wanneer stoppen die KJH-koppen?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |