quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
de post van vanmiddag![]()
[afbeelding]
ik ga zo gezellig met 5 vrienden uitetenquote:
Wat doet die babypop in jouw huisquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
de post van vanmiddag![]()
[afbeelding]
quote:
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:25 schreef golfer het volgende:
Ik wacht op de thuiskomst van mijn lieftallige (v)echtgenote voordat er aan eten wordt gedaan hier.
De laatste reeks met het bejaardentehuis wordt herhaald. Dat komt goed uit want ik heb de helft er van gemist.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef Suijk het volgende:
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?
Met die geweldige rollen van Beppie Melissen als de hoofdzuster en Anniek Pheifer als de kleine zusterquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
De laatste reeks met het bejaardentehuis wordt herhaald. Dat komt goed uit want ik heb de helft er van gemist.
waar loopt ie nou weer te spammen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?
In CUL, een erg vermakelijk topic met golfer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar loopt ie nou weer te spammen?
zo zat hij eerder altijd in het dvdaankoop topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
In CUL, een erg vermakelijk topic met golfer.
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]* Bjoro stapt wel weeeeeer in zijn auuuutooooooo
Badmintonnen met oliebollenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef pascalheister het volgende:
straks oliebollen toernooi bij badminton
gewoon jalourSCH dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Clauwhee, als je dan vreemd gaat, doe het dan wat minder opzichtig okay?
Zoals jij doet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Clauwhee, als je dan vreemd gaat, doe het dan wat minder opzichtig okay?
Jaaaaaaaaaaaa ja!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat van mij en Noca is geen vreemd gaan, da's mannenproat.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef clauwheee het volgende:
SCHat hij zegt dat ie weer naar de sportSCHool gaat
Hij moet maar weer eens een nieuwe smoes verzinnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef clauwheee het volgende:
SCHat hij zegt dat ie weer naar de sportSCHool gaat
'Ik ben weer begonnen met roken meissie, ik ga even sigaretten halen.'quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij moet maar weer eens een nieuwe smoes verzinnen.![]()
Dat kan niet. Hij heeft nooit gerookt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik ben weer begonnen met roken meissie, ik ga even sigaretten halen.'
Daarom juist.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat kan niet. Hij heeft nooit gerookt.
Maar maar maar...hij zegt altijd dat ik alles van hem weet?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar maar maar...hij zegt altijd dat ik alles van hem weet?
Raar mannetje ben je ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:45 schreef SCH het volgende:
Je hebt nu toch lekker tijd om een spannend setje aan te trekken en wat foto's van Buijs op te zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |