Is alleen maar beter om de fouten eruit te halenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik haal wel elke fout eruit, maar dat lijkt me logisch. Een document moet gewoon foutloos NL zijn, heeft verder niks met perfectionisme van mijn kant te maken volgens mij.
Je bent zelf Turks of Marokkaansquote:
No offence verderquote:
Oh ja, dat had ik er natuurlijk nog achter moeten zetten.quote:
Smakelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:52 schreef DeTolk het volgende:
ben weg, ff eten
Ibrahim Afellay of Ismail Aissati ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:52 schreef JaWi het volgende:
Er werkt nu een marokkaan bij mijn werk via reclassering, die ik moet begleiden, hij is wel erg tof.
Zingt heel de dag Hazes, eet graag hutspot en hoopt dat nederland het WK wint.
Nee,quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ibrahim Afellay of Ismail Aissati ?![]()
Die boomknuffelaars mis je niet hoor, bazen zullen blij zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:04 schreef tong80 het volgende:
Actievoerders bezetten al 8 weken een Limburgs bos.
Zou hun baas ze niet missen ?
Als ie 4 wedstrijden lang niet scoortquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Wanneer stoppen die KJH-koppen?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
de post van vanmiddag![]()
[afbeelding]
ik ga zo gezellig met 5 vrienden uitetenquote:
Wat doet die babypop in jouw huisquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
de post van vanmiddag![]()
[afbeelding]
quote:
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:25 schreef golfer het volgende:
Ik wacht op de thuiskomst van mijn lieftallige (v)echtgenote voordat er aan eten wordt gedaan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |