De laatste reeks met het bejaardentehuis wordt herhaald. Dat komt goed uit want ik heb de helft er van gemist.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef Suijk het volgende:
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?
Met die geweldige rollen van Beppie Melissen als de hoofdzuster en Anniek Pheifer als de kleine zusterquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
De laatste reeks met het bejaardentehuis wordt herhaald. Dat komt goed uit want ik heb de helft er van gemist.
waar loopt ie nou weer te spammen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?
In CUL, een erg vermakelijk topic met golfer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar loopt ie nou weer te spammen?
zo zat hij eerder altijd in het dvdaankoop topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
In CUL, een erg vermakelijk topic met golfer.
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]* Bjoro stapt wel weeeeeer in zijn auuuutooooooo
Badmintonnen met oliebollenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef pascalheister het volgende:
straks oliebollen toernooi bij badminton
gewoon jalourSCH dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Clauwhee, als je dan vreemd gaat, doe het dan wat minder opzichtig okay?
Zoals jij doet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Clauwhee, als je dan vreemd gaat, doe het dan wat minder opzichtig okay?
Jaaaaaaaaaaaa ja!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat van mij en Noca is geen vreemd gaan, da's mannenproat.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef clauwheee het volgende:
SCHat hij zegt dat ie weer naar de sportSCHool gaat
Hij moet maar weer eens een nieuwe smoes verzinnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef clauwheee het volgende:
SCHat hij zegt dat ie weer naar de sportSCHool gaat
'Ik ben weer begonnen met roken meissie, ik ga even sigaretten halen.'quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij moet maar weer eens een nieuwe smoes verzinnen.![]()
Dat kan niet. Hij heeft nooit gerookt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik ben weer begonnen met roken meissie, ik ga even sigaretten halen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |