quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
de post van vanmiddag![]()
[afbeelding]
ik ga zo gezellig met 5 vrienden uitetenquote:
Wat doet die babypop in jouw huisquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
de post van vanmiddag![]()
[afbeelding]
quote:
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:25 schreef golfer het volgende:
Ik wacht op de thuiskomst van mijn lieftallige (v)echtgenote voordat er aan eten wordt gedaan hier.
De laatste reeks met het bejaardentehuis wordt herhaald. Dat komt goed uit want ik heb de helft er van gemist.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef Suijk het volgende:
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?
Met die geweldige rollen van Beppie Melissen als de hoofdzuster en Anniek Pheifer als de kleine zusterquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
De laatste reeks met het bejaardentehuis wordt herhaald. Dat komt goed uit want ik heb de helft er van gemist.
waar loopt ie nou weer te spammen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga je het ook fotograferen met een briefje erbij voor I-Spy?
In CUL, een erg vermakelijk topic met golfer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar loopt ie nou weer te spammen?
zo zat hij eerder altijd in het dvdaankoop topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
In CUL, een erg vermakelijk topic met golfer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |