abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33398867
Waar gaat het over
De Kunst van het loslaten van een ex dus

Vorig topic
De kunst van het loslaten van een ex (#31)

En daar heb je wat aan
Yup, vind hier medeslachtoffers, en lucht je hart

Dus hier slowchatten we
Nope, dat doe je maar in de R&P SC reeks!

/Edit Cc.
Begin het volgende topic in deze reeks svp met bovenstaande (aangepaste) OP

Ja, daarom, dus.

[ Bericht 42% gewijzigd door Copycat op 27-12-2005 19:18:27 ]
pi_33399374
Gewoon omdat het kerst is.
  zondag 25 december 2005 @ 22:05:48 #3
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33401400
quote:
Op zondag 25 december 2005 20:01 schreef gurlie het volgende:
Gewoon omdat het kerst is.
Tis minder indd.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_33402498
het ging zo goed.. was er echt helemaal over heen.. geen hoop meer.. andere mannen waren weer interessant...
en nu toch weer een dip... hij zit nu waarschijnlijk gezellig met haar kerst te vieren... zou er alles voor over hebben om met hem het nieuwe jaar in te kunnen.. samen kerst te vieren.. *snif*

nouja, nog 1 dag.. dan is t weer voorbij.. kan ik weer helder nadenken.. hoop ik ;-)
  zondag 25 december 2005 @ 23:42:36 #5
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33403376
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef plasticvlinder het volgende:
het ging zo goed.. was er echt helemaal over heen.. geen hoop meer.. andere mannen waren weer interessant...
en nu toch weer een dip... hij zit nu waarschijnlijk gezellig met haar kerst te vieren... zou er alles voor over hebben om met hem het nieuwe jaar in te kunnen.. samen kerst te vieren.. *snif*

nouja, nog 1 dag.. dan is t weer voorbij.. kan ik weer helder nadenken.. hoop ik ;-)
Herkenbaar
Sterkte
Doom |
pi_33403663
Crappy, crappy christmas.
pi_33404021
En toen was het tweede kerstdag.
pi_33404184
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:04 schreef gurlie het volgende:
Ik dacht dat mijn kerst vrij klote was,maar dat neem ik nu wel terug....
  maandag 26 december 2005 @ 00:23:58 #9
22944 Breetai
....Relax....
pi_33404575
Tot nu toe red ik het allemaal wel.
De wanhoop die uit haar contact blijkt geeft me toch wel weer moed. Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_33404990
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Breetai het volgende:
Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
Ik snap wat je bedoelt.Toen 't uit was tussen m'n ex en mij,had ik zoiets van:waar vind ik ooit nog zo'n meid.Ik wilde ook ff geen nieuwe relatie meer.....
Toen ging ik zo'n 3 jaar geleden op vakantie in Italië en daar kwam ik m'n huidige vriendin tegen.Als je me dat had verteld net toen 't uit was,had ik je voor gek verklaard.It just happens....
  maandag 26 december 2005 @ 00:50:13 #11
22944 Breetai
....Relax....
pi_33405400
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef Aequalitas het volgende:
Ik snap wat je bedoelt.Toen 't uit was tussen m'n ex en mij,had ik zoiets van:waar vind ik ooit nog zo'n meid.Ik wilde ook ff geen nieuwe relatie meer.....
Toen ging ik zo'n 3 jaar geleden op vakantie in Italië en daar kwam ik m'n huidige vriendin tegen.Als je me dat had verteld net toen 't uit was,had ik je voor gek verklaard.It just happens....
Dat van die vakantie geloof ik wel en ik wil er ook geen 3 jaar op wachten. D'r lopen zat meiden rond en al zou 1 % goed genoeg moeten wezen voor eenkorte relatie, dan nog heb ik er geen zin in. Dat blijft mij verbazen.
pi_33412528
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Breetai het volgende:
Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
Heb precies hetzelfde.
Eergister en gister op stap geweest, maar geen een meid kan me echt interesseren.
Vanavond maar weer eens rondkijken
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33412607
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:04 schreef gurlie het volgende:
gelukkig is kerst bijna voorbij
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33414954
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

gelukkig is kerst bijna voorbij
Ja, dan komt nieuwjaar.
pi_33416199
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:55 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ja, dan komt nieuwjaar.
Vind je dat niet leuk?
pi_33416961
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:52 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Vind je dat niet leuk?
Not in this state of mind.
pi_33417074
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:29 schreef gurlie het volgende:

[..]

Not in this state of mind.
Positief blijven. Het heeft geen zin om te zitten treuren.
Zoek afleiding.
pi_33417750
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:42 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Herkenbaar
Sterkte
Hier ook herkenbaar.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_33417786
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:50 schreef Breetai het volgende:

[..]

Dat van die vakantie geloof ik wel en ik wil er ook geen 3 jaar op wachten. D'r lopen zat meiden rond en al zou 1 % goed genoeg moeten wezen voor eenkorte relatie, dan nog heb ik er geen zin in. Dat blijft mij verbazen.
Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 26 december 2005 @ 18:09:51 #20
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33418782
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.
Indd
Doom |
  maandag 26 december 2005 @ 19:26:45 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33419958
Ik heb even de vrijheid genomen de openingspost ter verduidelijking uit te breiden met een samenvatting van het topic die wat mij betreft in elke OP terugkomt.

Succes allemaal deze dagen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 26 december 2005 @ 19:52:41 #22
22944 Breetai
....Relax....
pi_33420409
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.
pi_33420815
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.
Oftewel: je bent er nog niet aan toe
pi_33420900
quote:

[..]

Een relatie,maar niet te heftig?Tja.......
pi_33421153
quote:

[..]

Ligt eraan wat je heftig vind, maar je laat wel blijken dat je half werk tof vind en dat is niet echt goede insteek.

Verder ben ik zelf mn ex aan het vergeten, het contact vervaagt, dus we gaan gewoon weer verder . Toch "lang" bijelkaar geweest (7 maanden) met een flinke afstand (zij in Zuid Duitsland, ik in Nederland) en een toffe tijd gehad, maar ik denk niet dat ik er zo snel weer aan begin; tis toch elke keer weer erg heftig. Maar goed, je weet nooit.
  maandag 26 december 2005 @ 20:40:29 #26
135255 JohnLemon
I need you cool. Are you cool?
pi_33421460
Mijn relatie is intussen zo'n jaar uit, en ik heb haar met de kerst wel weer gemist, maar achteraf gebleken toch: better off without her !
Ben nu een jaartje vrijgezel (na een relatie van 5 jaar) en het lijkt alsmaar moeilijker om iemand te vinden die weer echt bij me past, qua levensvisie, stijl, muziekkeuze, het moet allemaal zo'n beetje kloppen, anders hoeft het niet meer zo nodig...
pi_33426586
Kerst zonder haar is het toch niet...
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:01:19 #28
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33427152
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Zoek afleiding.
Idd

Kerst is zo goed als voorbij, waren wel zware dagen, heb geprobeerd om er zoveel mogelijk van te maken, veel te doen, en dat is ook wel goed gelukt.
Desondanks dat toch wel paar verdrietige momenten, maar ja had ook niet anders verwacht, voor het eerst na 7 jaar alleen kerst vieren.

Ach ja, hopelijk is volgend jaar wat makkelijker...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33427163
En toen was kerst voorbij.
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:17:30 #30
22944 Breetai
....Relax....
pi_33427670
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef pAin het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je heftig vind, maar je laat wel blijken dat je half werk tof vind en dat is niet echt goede insteek.
Ik hoef nou nog niet de vrouw van m'n dromen tegen te komen.

Ik wil eerst nog een paar jaar gewoon wat feesten en beesten en eens fatsoenlijk leren versieren. Een relatie zal dat laatste zeker in de weg staan maar mij bracht m'n laatste relatie ook een hoop rust voor mezelf mee.

Ik ken trouwens zat meiden die binnen een paar maanden/weken uitgekeken zijn en weer eens verder gaan kijken. Op dit moment vind ik dat niet zo'n slechte instelling.
pi_33436641
Ik had sinds 2 januari 2005 een hele leuke vriendin.. laatste maand(en) steeds kleine ruzies en zaterdag samen besloten er een punt achter te zetten. Het gevoel wat ik nu heb is niet te omschrijven, ondanks dat ik zelf achter die beslissing stond. Hier kom ik nooit overheen, ik ben pas 15 dus dit hoort eigenlijk nog niet geloof ik..
The only thing to fear, is running out of beer!
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:02:15 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33436727
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef McFarmer het volgende:
Hier kom ik nooit overheen..
Zo voelt het misschien nu, maar geloof me: hier kom je heus wel overheen.
Het is nu allemaal natuurlijk wel erg vers en dan maakt het niet uit of je zelf ook achter de beslising staat. Het beëindigen van een relatie doet nu eenmaal pijn, maar ook die pijn slijt, mettertijd.
pi_33436806
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo voelt het misschien nu, maar geloof me: hier kom je heus wel overheen.
Het is nu allemaal natuurlijk wel erg vers en dan maakt het niet uit of je zelf ook achter de beslising staat. Het beëindigen van een relatie doet nu eenmaal pijn, maar ook die pijn slijt, mettertijd.
Ik hoop het maar.. Slapen gaat niet, eten gaat niet, schoolwerk lukt niet meer. We hebben besloten om wel vrienden te blijven, maar ze woont achter me en ik zag haar met de hond lopen, ik had het niet meer.

Moet de kunst van het loslaten van een ex nog leren. Hoop dat het eenmalig is..
pi_33437292
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Ik hoop het maar.. Slapen gaat niet, eten gaat niet, schoolwerk lukt niet meer. We hebben besloten om wel vrienden te blijven, maar ze woont achter me en ik zag haar met de hond lopen, ik had het niet meer.

Probeer een tijdje geen contact met haar te hebben, dat maakt de verwerking een stuk makkelijker.
It's easier to get forgiveness than permission.
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:13:12 #35
22944 Breetai
....Relax....
pi_33444326
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Gewon minstens 2 maanden ff cold turkey gaan en helemaal niks met d'r te makne hebben. en naar mijn idee kan je deze kunst beter gewon goed onder de knie krijgen dan dat je het steeds weer opnieuw moet uitvinden.

Ik hoop wel dat het steeds makkelijker word.
pi_33447584
Hier iemand die een ongelooflijke kerst achter de rug heeft (NOT) Sinds 2e kerstdag ben ik dus vrijgezel....en moet leren verder te gaan met me leven, zal wel even tijd klote worden maarja 2 jaar stap ik niet zomaar overheen
pi_33454576
*voeg hier heel heel heel veel scheldworden in*

Ik ben zo kwaad op haar.... niet normaal ik zit te trillen van woede gewoon al de hele dag... En janken ik vind het zo kut dat ik haar kwijt ben.... En ik hou van haar.... Heel veel.... Teveel.

Zucht.
pi_33454934
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:20 schreef Uiruru het volgende:
*voeg hier heel heel heel veel scheldworden in*

Ik ben zo kwaad op haar.... niet normaal ik zit te trillen van woede gewoon al de hele dag... En janken ik vind het zo kut dat ik haar kwijt ben.... En ik hou van haar.... Heel veel.... Teveel.

Zucht.
Life's a bitch.

Strerkte kerel, geloof me, er zijn er velen die weten wat je doormaakt.
pi_33455286
Vandaag uit gegaan, en ik dacht nog wel dat het goed ging. This hurts very much...
A conclusion is the place where you got tired of thinking
pi_33455998
Pfoeh, dat gesprek aangaan had ik dus niét moeten doen.
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:04:41 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33456053
Het is deze kerst wel raak geweest, geloof ik!

Sterkte allemaal!
pi_33456196
En ik maar klagen dat ik m'n vriendin pas vrijdag weer zie....
pi_33457772
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef Breetai het volgende:

[..]

Gewon minstens 2 maanden ff cold turkey gaan en helemaal niks met d'r te makne hebben. en naar mijn idee kan je deze kunst beter gewon goed onder de knie krijgen dan dat je het steeds weer opnieuw moet uitvinden.

Ik hoop wel dat het steeds makkelijker word.
Ik kom er net achter de ze (mijn ex) helemaal geschift is.. Kwam mijn exschoonvader tegen en hij vroeg of ik nog eens langs wilde komen. Waarom niet, ben tenslotte jaar met hun om gegaan, dus ik zei dat ik 'van de week' wel ff langs kwam.

Word ik me net toch ff helemaal uitgescholden over de telefoon dat ik zo gemeen ben dat ik haar ouders inpalm en dat ik niet langs mag komen 2e avond dat ze helemaal doordraait en me voor alles en nog wat uitscheldt en dan nog zegt dat ík gemeen ben..

Zo word het wel iets makkelijker, hoop dat ik zaterdag met uitgaan even mijn gedachtes weg kan stoppen en gewoon kan genieten
pi_33458050
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:17 schreef Breetai het volgende:

Ik wil eerst nog een paar jaar gewoon wat feesten en beesten en eens fatsoenlijk leren versieren. Een relatie zal dat laatste zeker in de weg staan maar mij bracht m'n laatste relatie ook een hoop rust voor mezelf mee.
Als jij een paar jaar wilt feesten, dan moet je dat gewoon lekker doen

Ik merk zelf, dat ik voorlopig nog niks qua mannen en relaties aan moet gaan, het is gewoon veel te snel, voelt gewoon niet goed en benauwend, ondanks dat ik m'n eigen leven weer op de rails heb. En ondanks dat ik ook wel een leuk iemand heb ontmoet...

Een tijdje alleen zijn is voor mij nu gewoon het beste.
En een relatie aangaan kan altijd nog, ben de laatste 10 jaar altijd gebonden geweest, dus nu een tijdje compleet m'n "eigen" leven leiden is gewoon goed. De vrijheid vind ik heerlijk....
Liefde komt vanzelf wel, als ik weer aan toe ben.
And know what you want,
  woensdag 28 december 2005 @ 02:58:11 #45
135960 SpagShaq
I\\\'m using the internet
pi_33460914
Kom er vandaag achter dat m'n ex nu al een nieuw vriendje heeft, na 6 weken dat het uit is. De drummer uit haar band, hoe cliché kun je het verzinnen? Had ik absoluut niet verwacht. Ik heb haar verteld alle contact te willen verbreken en ze moest janken daarom. Eigen schuld.

En nu kan ik niet slapen en zit ik hier te posten.
I got a little bird,
I'm gonna take her home,
Put her in a cage,
Disconnect the phone
pi_33460955
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef SpagShaq het volgende:
Kom er vandaag achter dat m'n ex nu al een nieuw vriendje heeft, na 6 weken dat het uit is. De drummer uit haar band, hoe cliché kun je het verzinnen? Had ik absoluut niet verwacht. Ik heb haar verteld alle contact te willen verbreken en ze moest janken daarom. Eigen schuld.

Alle contact verbreken omdat ze haar leven weer oppakt? Sukkel.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_33460988
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef SpagShaq het volgende:

Had jij dat stukje al afgesloten voor jezelf? Of heb je nog zeg maar bepaalde gevoelens voor haar. Zoja dan kan ik wel begrijpen dat je het het contact zou willen verbreken. Als je contact zou blijven houden, op dat moment,dat je dan op haar verliefd blijft. Maar je zou eventueel later toch wel weer met haar contact kunnen opnemen? Als jezelf vind dat je daar klaar voor bent.
pi_33461004
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Zoek afleiding.
Precies, dat is wat ik ook dacht de volgende dag. Toen het iets meer dan een weekje geleden uitging.
Ik ben gewoon het dorp ingegaan en ik was gewoon vrolijk. Tegen mij wordt altijd gezegd: 'geen hand vol maar een land vol ' . En je doet ook weer een beetje ervaring op.
pi_33461907
quote:
Op woensdag 28 december 2005 03:05 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

als je niks boeiends te melden hebt, donder dan lekker op,
pi_33467735
Ok, next.
  woensdag 28 december 2005 @ 13:22:43 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33468179
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:06 schreef gurlie het volgende:
Ok, next.
Next

Ergens tussen eerste en tweede kerstdag besloten om toch het toch eerst maar weer eens als vrienden te proberen. Hoewel ik het al voelde aankomen en het op dat moment ook wel begreep, zit ik mezelf nu af te vragen wat ik in godsnaam moet, zonder hem. Maar ja *loslaten* dus. Altijd leuk, in deze tijd van het jaar. Maar ja 'gelukkig' ben ik niet de enige

[ Bericht 12% gewijzigd door Luchtbel op 28-12-2005 13:27:57 ]
pi_33468973
quote:
Op woensdag 28 december 2005 03:05 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Njah das wel heel lomp gezegd Ma_jojo!!!
Mjah maybe heb je de beste stap gezet door gewoon voor jezelf te kiezen......KUT in het begin maar uiteindelijk het beste geen contact.
Doom |
pi_33469561
Driehoeksverhouding met de schoonmoeder, kon me geen leukere relatie voorstellen zeg.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:51:00 #54
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33470755
Ik ben helemaal een lost case. Ik ben getrouwd, 30+ en zit volgens mij al in mijn midlife crisis.
Ik heb pas geleden voor het eerst buiten de pot gepiest en ben hevig verliefd geweest op een ander. In mijn relatie zat ik zowieso al in een mega-crisis en ik dacht dat die toch afgelopen was.
Die andere vrouw wilde graag met mij verder maar uit twijfel, schuldgevoel en onzekerheid heb ik gekozen om het te blijven proberen met mijn eigen vrouw. De juiste keus? Wie zal het weten. Ik weet in elk geval wel dat ik haar (de 'ander') heel veel pijn heb gedaan.

Wat heeft dit te maken met deze topic? Nou, dat ik haar heel erg mis en haar graag terug zou willen. Wellicht dat ik met de kennis en ervaring van de afgelopen maanden een andere keus zou hebben gemaakt. Ik mis haar aandacht en liefde die nu als sneeuw voor de zon is verdwenen. Ze is nu heel afstandelijk tegen me en als ik emotionele toenadering zoek naar haar dan komen er allerlei negatieve emoties naar boven en schopt ze me weg. Uit zelfbescherming zegt ze, want ze voelt niets meer voor me en wil niet meer aan die tijd herrinnerd worden. Wat mij dus weer zoveel pijn doet.
Ook mis ik haar sexualiteit die zo perfect op mijn sexuele 'afwijkingen' aansloten. In elk geval heb ik dat niet met mijn eigen vrouw, maar pas nu zie ik het belang van een goed sexleven in een huwelijk.
Zo iemand vind ik nooit meer. Ik lig al niet goed op de markt. Bij een datingsite met 1 miljoen+ mensen voldeden er maar 13 vrouwen aan mijn toch niet extreme eisen. En wat is dan de kans dat ze dan net zo'n kinky mind hebben als die 'ex'? Nee, ik ben reddeloos verloren, ennuh, voor diegenen die toch al een hekel aan me hebben omdat ik uberhaupt ben vreemdgegaan: ja, ik heb het vast verdiend....
  woensdag 28 december 2005 @ 14:53:10 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33470819
Weet je vrouw van jouw ongenoegen met betrekking tot jullie relatie?

Misschien is jouw verhaal wel een eigen topic waard, trouwens?
pi_33471304
Klopt, je hebt het inderdaad verdiend
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 28 december 2005 @ 15:17:03 #57
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33471602
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:53 schreef Copycat het volgende:
Weet je vrouw van jouw ongenoegen met betrekking tot jullie relatie?

Misschien is jouw verhaal wel een eigen topic waard, trouwens?
Nou ja, ze weet zelf ook natuurlijk dat het vrij moeizaam ging allemaal de laatste tijd en we hebben meerdere keren op het randje van uit elkaar gaan gebalanceerd. En ook zij weet dat ons sex-leven totaal in elkaar is gestort.

Een eigen topic? Ik weet niet of er wel zoveel belangstelling voor mijn specifieke situatie is
pi_33471857
Weet je vrouw dat je bent vreemdgegaan? Als je niet meer van haar houdt, laat haar dan gaan. Zij kan dan de liefde krijgen die ze verdient, en geen cheater!!! En op iemands ongeluk kun je geen geluk bouwen. Dus ook al had je toen een andere keus gemaakt, de kans was groot dat je relatie met die ander het ook niet had overleefd.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:04:03 #59
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33473071
Nee, dat weet ze niet. Ik hou nog wel heel erg van haar. Ik vraag me alleen nog af of we nog wel compatible zijn en of we nog een toekomst samen hebben. Dat ben ik nu aan het 'uitzoeken'. Of ze niet beter verdient is een andere vraag. Vreemd genoeg wil ze mij niet kwijt.

Wat bedoel je met "pp iemands ongeluk kun je geen geluk bouwen"?
pi_33473085
Nou... leer mij dat kunstje ook maar. Na 7 jaar relatie is het ook bij mij over sinds een goeie 2 maanden. En het loslaten lukt nog niet
pi_33473221
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:
Nee, dat weet ze niet. Ik hou nog wel heel erg van haar. Ik vraag me alleen nog af of we nog wel compatible zijn en of we nog een toekomst samen hebben. Dat ben ik nu aan het 'uitzoeken'. Of ze niet beter verdient is een andere vraag. Vreemd genoeg wil ze mij niet kwijt.

Wat bedoel je met "pp iemands ongeluk kun je geen geluk bouwen"?
Als je je vrouw had verlaten voor iemand anders,zal zij heel ongelukkig zijn.
Een nieuwe relatie opbouwen met iemand anders over de rug van je vrouw.
Het is een gezegde en jammer genoeg klopt het gezegde in veel gevallen.
Er zal ook een wantrouwen zijn bij je nieuwe vriendin, want als je vreemd gaat in je vorige relatie, wie zegt dan dat je wel trouw blijft aan haar.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:35:48 #62
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33473999
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:08 schreef silverpearl het volgende:

[..]

Als je je vrouw had verlaten voor iemand anders,zal zij heel ongelukkig zijn.
Een nieuwe relatie opbouwen met iemand anders over de rug van je vrouw.
Het is een gezegde en jammer genoeg klopt het gezegde in veel gevallen.
Er zal ook een wantrouwen zijn bij je nieuwe vriendin, want als je vreemd gaat in je vorige relatie, wie zegt dan dat je wel trouw blijft aan haar.
Aha, ik snap. Dat zij heel erg ongelukkig zou worden was ook iets dat zeker meespeelde in mijn beslissing. Ik vond het oneerlijk om uit elkaar te gaan, wetende dat ik beloond zou worden terwijl zij in een misere terecht zou komen. Meestal zegt iedereen dat je even hard moet zijn om wat beters te bereiken. Maar ik kon dat niet over mijn hart halen, daarvoor hield ik toch echt nog veel te veel van haar. En daarnaast ben ik gewoon een slappeling en toch net niet egoistisch genoeg.

Dat ik vreemd ging was overigens iets wat ik nooit had verwacht te zullen of kunnen doen. Ik kotste altijd op 'dat soort lui'. Maar die (lust)gevoelens is iets wat me overkomen is. Ik mis(te) iets wat ik zo hard nodig had en kon geen nee zeggen toen me dat aangeboden kreeg. Natuurlijk had ik nee kunnen zeggen tegen de verleiding, maar omdat op dat moment de relatie ten einde leek gebruikte ik dat als smoes om het voor mezelf te vergoeilijken. Ik leefde zowieso in een roes.

Anyway, ik heb hier in elk geval van geleerd om niet zomaar iedereen lukraak om iets te veroordelen. Of ze nou niet kunnen stoppen met roken of dieeten, of ze nou vreemdgaan of steeds terugkeren naar een mishandelende vriend. Ik ben geen haar beter dus ik judge niet meer.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:40:58 #63
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33474160
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef tijnemans26 het volgende:
Nou... leer mij dat kunstje ook maar. Na 7 jaar relatie is het ook bij mij over sinds een goeie 2 maanden. En het loslaten lukt nog niet
2 maanden is nog vrij kort. Ik kan dingen jaaaaaaaren later nog niet loslaten, en kan ook niet tegen afwijzing. Heel handige combinatie....not.

Overigens zijn wij nu ook 7 jaar bij elkaar. Bestaat de 7 Year Itch dan toch?
pi_33474253
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef tijnemans26 het volgende:
2 maanden is wel erg kort om er compleet overheen te zijn, 7 jaar is niet niks.
Heb zelf ook een relatie van 7 jaar gehad, na een maand of 4, 5 ging het bij mij stukken beter, maar ik was toen ook eindelijk verhuisd en had weer een eigen woning. Dan kun je ook eindelijk je eigen leven weer op gaan bouwen

Cliche is waar, alles went en alles slijt vanzelf
And know what you want,
pi_33476884
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Aha, ik snap. Dat zij heel erg ongelukkig zou worden was ook iets dat zeker meespeelde in mijn beslissing. Ik vond het oneerlijk om uit elkaar te gaan, wetende dat ik beloond zou worden terwijl zij in een misere terecht zou komen. Meestal zegt iedereen dat je even hard moet zijn om wat beters te bereiken. Maar ik kon dat niet over mijn hart halen, daarvoor hield ik toch echt nog veel te veel van haar. En daarnaast ben ik gewoon een slappeling en toch net niet egoistisch genoeg.

Dat ik vreemd ging was overigens iets wat ik nooit had verwacht te zullen of kunnen doen. Ik kotste altijd op 'dat soort lui'. Maar die (lust)gevoelens is iets wat me overkomen is. Ik mis(te) iets wat ik zo hard nodig had en kon geen nee zeggen toen me dat aangeboden kreeg. Natuurlijk had ik nee kunnen zeggen tegen de verleiding, maar omdat op dat moment de relatie ten einde leek gebruikte ik dat als smoes om het voor mezelf te vergoeilijken. Ik leefde zowieso in een roes.

Anyway, ik heb hier in elk geval van geleerd om niet zomaar iedereen lukraak om iets te veroordelen. Of ze nou niet kunnen stoppen met roken of dieeten, of ze nou vreemdgaan of steeds terugkeren naar een mishandelende vriend. Ik ben geen haar beter dus ik judge niet meer.
Toch vindt ik dat je het tegen je vrouw moet vertellen, dan kan zij bepalen of ze bij je wil blijven.
Misschien loopt zij met de zelfde gevoelens rond, en kan zij besluiten voor zich zelf te kiezen.
  donderdag 29 december 2005 @ 11:00:10 #66
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33498337
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef silverpearl het volgende:

[..]

Toch vindt ik dat je het tegen je vrouw moet vertellen, dan kan zij bepalen of ze bij je wil blijven.
Misschien loopt zij met de zelfde gevoelens rond, en kan zij besluiten voor zich zelf te kiezen.
Dat durf ik niet. Niet eens voor mezelf, maar omdat ik weet dat het haar enorm veel pijn zou doen.
Zou jij het graag willen horen? Wetende dat je je dan klote gaat voelen, dat je de ander (terecht) nooit meer zou vertrouwen en dat je geen hoop meer had op het goedkomen van de relatie?
Ik weet dat ze graag met me verder wil, ondanks de problemen die we hebben gehad (het gaat om kids), dus dat is de keuze niet. De keuze is niets vertellen en proberen weer verder te gaan, of ermee ophouden en haar niets vertellen zodat ze niet daar onder hoeft te lijden. Wat er met mij gebeurt is dan verder niet zo belangrijk.
pi_33499171
Hm, losgelaten en het opnieuw proberen? Of graaf ik nou mijn eigen graf.
  donderdag 29 december 2005 @ 12:20:46 #68
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33500643
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:30 schreef gurlie het volgende:
Hm, losgelaten en het opnieuw proberen? Of graaf ik nou mijn eigen graf.
Ik snap het niet?
pi_33500994
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:20 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ik snap het niet?
Opnieuw terug naar je ex.
pi_33501065
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:00 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Dat durf ik niet. Niet eens voor mezelf, maar omdat ik weet dat het haar enorm veel pijn zou doen.
Zou jij het graag willen horen? Wetende dat je je dan klote gaat voelen, dat je de ander (terecht) nooit meer zou vertrouwen en dat je geen hoop meer had op het goedkomen van de relatie?
Ja, ze wil het horen. Na 15 jaar relatie ging mijn vrouw bij mij weg, zonder mij te vertellen dat ze al geruime tijd buiten de deur neukte. Ik kwam er binnen een dag wel achter, en eigenlijk wist ik het ook wel dat ze het deed. Ik heb alleen alle signalen verdrongen en verdronken. Wel had ik al tijden allerlei klachten naar mijn hoofd gehad zonder dat zij alle kaarten op tafel legde. Dus kreeg ik géén eerlijke kans de relatie te redden en aan *alle* onvrede te werken. Niet voor haar denken, dat verdient ze niet.
quote:
Ik weet dat ze graag met me verder wil, ondanks de problemen die we hebben gehad (het gaat om kids), dus dat is de keuze niet. De keuze is niets vertellen en proberen weer verder te gaan, of ermee ophouden en haar niets vertellen zodat ze niet daar onder hoeft te lijden. Wat er met mij gebeurt is dan verder niet zo belangrijk.
Vertel. Heb de ballen ervoor. Pas dán kun je er samen over praten. En er aan werken. Dat doen wij nu ook weer.
  donderdag 29 december 2005 @ 12:50:38 #71
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33501590
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:30 schreef gurlie het volgende:

[..]

Opnieuw terug naar je ex.
Bedoel je 'de ander'? Dat is niet meer mogelijk.
  donderdag 29 december 2005 @ 12:53:40 #72
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33501698
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:33 schreef Kuppie het volgende:

[..]

Ja, ze wil het horen. Na 15 jaar relatie ging mijn vrouw bij mij weg, zonder mij te vertellen dat ze al geruime tijd buiten de deur neukte. Ik kwam er binnen een dag wel achter, en eigenlijk wist ik het ook wel dat ze het deed. Ik heb alleen alle signalen verdrongen en verdronken. Wel had ik al tijden allerlei klachten naar mijn hoofd gehad zonder dat zij alle kaarten op tafel legde. Dus kreeg ik géén eerlijke kans de relatie te redden en aan *alle* onvrede te werken. Niet voor haar denken, dat verdient ze niet.
[..]

Vertel. Heb de ballen ervoor. Pas dán kun je er samen over praten. En er aan werken. Dat doen wij nu ook weer.
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat het onmiddelijk over zou zijn tussen ons. Voor altijd. Dus het eindresultaat zou hetzelfde zijn, behalve dan dat ze opgezadeld zou moeten zitten met een hoop extra pijn, teleurstelling etc etc.
Mijn vrouw weet net als ik precies wat er mis gaat en we proberen het steeds te veranderen en te verbeteren maar het lukt amper

Maaruh, niet dat ik hier iets over kwijt wil, aangezien ik dat triest genoeg nergens anders kwijt kan, maar ging dit topic niet over de kunst van het loslaten van je ex?
pi_33501707
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:50 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Bedoel je 'de ander'? Dat is niet meer mogelijk.
Welke ander?
  donderdag 29 december 2005 @ 13:07:20 #74
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33502175
'De ander' is de vrouw waar ik niet mee getrouwd ben.
Laten we opnieuw beginnen, wat was precies je vraag?
pi_33502313
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef EdPowers het volgende:
'De ander' is de vrouw waar ik niet mee getrouwd ben.
Laten we opnieuw beginnen, wat was precies je vraag?
Relatie > relatie stuk, kut gevoeld, hij kut gedaan.
Niet overheen kunnen komen > terug naar hem?
pi_33502319
Ik brabbel.
  donderdag 29 december 2005 @ 13:15:22 #77
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33502441
Mijn ex gaat samenwonen met dr nieuwe vriendje en is helemaal in de wolken vertelde ze me. Vind t erg snel, maar wel heel leuk voor dr. Nooit gedacht dat ik er totaal geen moeite mee zou hebben
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33502512
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ik ken haar goed genoeg om te weten dat het onmiddelijk over zou zijn tussen ons. Voor altijd. Dus het eindresultaat zou hetzelfde zijn, behalve dan dat ze opgezadeld zou moeten zitten met een hoop extra pijn, teleurstelling etc etc.
Nee. Ten eerste dacht mijn vrouw dat ook bij mij en het bleek niet zo te zijn. Denk niet voor haar. Ten tweede komt ze er toch achter. Dan is ze nog harder gekwetst. Iemand waarmee je zo lang al een relatie hebt verdient beter. Niet dat er tot de laatste seconde tegen haar gelogen wordt.
quote:
Mijn vrouw weet net als ik precies wat er mis gaat en we proberen het steeds te veranderen en te verbeteren maar het lukt amper
Dat je met een ander neukt lijkt me ook niet een onbelangrijk detail.
quote:
Maaruh, niet dat ik hier iets over kwijt wil, aangezien ik dat triest genoeg nergens anders kwijt kan, maar ging dit topic niet over de kunst van het loslaten van je ex?
Dat is toch geen echte ex. Dat was sex.
  donderdag 29 december 2005 @ 14:18:52 #79
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33504593
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef Kuppie het volgende:

Nee. Ten eerste dacht mijn vrouw dat ook bij mij en het bleek niet zo te zijn. Denk niet voor haar. Ten tweede komt ze er toch achter. Dan is ze nog harder gekwetst. Iemand waarmee je zo lang al een relatie hebt verdient beter. Niet dat er tot de laatste seconde tegen haar gelogen wordt.
Daar ben ik dus nog niet zo zeker van.
quote:
Dat je met een ander neukt lijkt me ook niet een onbelangrijk detail.
Dat WAS een gevolg van het foutgaan in onze relatie. Met de nadruk op WAS.
quote:
Dat is toch geen echte ex. Dat was sex.
Ligt eraan, ik ken haar ook al 7 jaar en het is altijd mijn beste vriendin geweest en de laatste tijd waren we toch wel heel erg close geworden, het was zeker meer dan sex. Anders zou ik er niet zo erg om treuren.
  donderdag 29 december 2005 @ 14:20:08 #80
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33504642
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
Mijn ex gaat samenwonen met dr nieuwe vriendje en is helemaal in de wolken vertelde ze me. Vind t erg snel, maar wel heel leuk voor dr. Nooit gedacht dat ik er totaal geen moeite mee zou hebben
Ben blij voor je! Hoe lang zijn jullie uit elkaar dan?
  donderdag 29 december 2005 @ 14:21:01 #81
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33504675
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef gurlie het volgende:

[..]

Relatie > relatie stuk, kut gevoeld, hij kut gedaan.
Niet overheen kunnen komen > terug naar hem?
Ok, ik ga proberen het te analyzeren. Ten eerste, ik neem aan dat het over mij gaat? :p
Ten tweede, op welke relatie doel je? En waarom terug naar 'hem'? Het gaat niet om 2 mannen hoor :p
  donderdag 29 december 2005 @ 14:23:36 #82
88139 JoeyT
pi_33504776
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ben blij voor je! Hoe lang zijn jullie uit elkaar dan?
In februari 2 jaar alweer. 7 jaar relatie gehad. Overigens zelf mee gestopt. Ik heb ookal meer dan 1 jaar een relatie met een ander meisje, waar ik heel gelukkig mee ben. Maar vind t een heel fijn gevoel dat ik hgaar dr geluk echt gun. Overigens heeft zij er nog wat meer moeite mee, maar merk wel dat dat nu snel aant slijten is...
pi_33505036
quote:
2 maanden is wel erg kort om er compleet overheen te zijn, 7 jaar is niet niks.
. Dan kun je ook eindelijk je eigen leven weer op gaan bouwen

Cliche is waar, alles went en alles slijt vanzelf
Alles went ook wel en we hebben ook een 'eigen leven', maar het contact trekt toch. Na 7 jaar heb je zoveel dezelfde opvattingen gekregen en is moeilijk om elkaar los te laten. We zijn niet boos uit elkaar gegaan, we hebben geen ruzie, geen van beiden vreemd gegaan etc., dat maakt het misschien nog wel moeilijker...
pi_33505153
heb geprobeerd contact met haar te houden. maar nu 1,5 maand later, kom ik er achter dat ik het gewoon niet meer trek om nog dagelijks contact met haar te hebben, zeker niet nu ze iemand anders is tegengekomen.....ik dacht dat ik er goed mee om kon gaan, maar toen ze dat vertelde, knapte er iets in me of zo en besefte ik me hoe verschrikkelijk ik haar mis....veel meer dan ik heb toe willen geven.....
heb haar gezegd dat ik voorlopig even geen contact meer met haar wilde hebben, en ondanks dat ze had gehoopt dat we vrienden konden blijven, begreep ze ergens wel dat ik het gewoon ff niet meer aankan....dat ik haar nog niet los heb kunnen laten....
ik hoop dat ik hier goed aan doe, want ze was, is en blijft een hele goeie vriendin van me....maar ik moet nu echt ff aan mezelf denken....
pi_33505281
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:21 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ok, ik ga proberen het te analyzeren. Ten eerste, ik neem aan dat het over mij gaat? :p
Ten tweede, op welke relatie doel je? En waarom terug naar 'hem'? Het gaat niet om 2 mannen hoor :p
Nee, of het wel verstandig is om tegen beter weten in je ex nog een kans te geven. Kwetsbaar opstellen in de hoop dat je niet weer opnieuw pijn gedaan wordt.
  donderdag 29 december 2005 @ 14:51:13 #86
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33505705
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef gurlie het volgende:

[..]

Nee, of het wel verstandig is om tegen beter weten in je ex nog een kans te geven. Kwetsbaar opstellen in de hoop dat je niet weer opnieuw pijn gedaan wordt.
Aha, ik weet niet precies wie je onder mijn 'ex' verstaat maar als je 'de andere vrouw' bedoeld, daar gaat niets mee gebeuren. Wat ik opnieuw tracht te proberen is mijn relatie met mijn vrouw te redden.
En of dat weer pijn gaat opleveren? Tsja, op dit moment vrees ik dat wat ik ook nog doe, de pijn onontkoombaar is. Of dat nou komt door schuldgevoelens nu op door het ophouden van de relatie.
pi_33505846
Ik zie mijn ex voor wat ze is, zowel positief en negatief, en weet eigenlijk niet of ik zoveel heb of behoefte heb aan contact met haar. Ik beslis in 2006 wel iets.
pi_33505971
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Daar ben ik dus nog niet zo zeker van.
Dat het niet afgelopen is, of omdat ze liever later van een ander hoort dat jij al die tijd al loopt te liegen?
quote:
Dat WAS een gevolg van het foutgaan in onze relatie. Met de nadruk op WAS.
Verkoop je het zo aan jezelf? Of wilde je gewoon twee walletjes?
quote:
Ligt eraan, ik ken haar ook al 7 jaar en het is altijd mijn beste vriendin geweest en de laatste tijd waren we toch wel heel erg close geworden, het was zeker meer dan sex. Anders zou ik er niet zo erg om treuren.
Jij weet het het beste, maar het komt op mij niet geloofwaardig over.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:05:30 #89
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33506176
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef Carriron het volgende:
heb geprobeerd contact met haar te houden. maar nu 1,5 maand later, kom ik er achter dat ik het gewoon niet meer trek om nog dagelijks contact met haar te hebben, zeker niet nu ze iemand anders is tegengekomen.....ik dacht dat ik er goed mee om kon gaan, maar toen ze dat vertelde, knapte er iets in me of zo en besefte ik me hoe verschrikkelijk ik haar mis....veel meer dan ik heb toe willen geven.....
heb haar gezegd dat ik voorlopig even geen contact meer met haar wilde hebben, en ondanks dat ze had gehoopt dat we vrienden konden blijven, begreep ze ergens wel dat ik het gewoon ff niet meer aankan....dat ik haar nog niet los heb kunnen laten....
ik hoop dat ik hier goed aan doe, want ze was, is en blijft een hele goeie vriendin van me....maar ik moet nu echt ff aan mezelf denken....
Damn, ik begrijp precies wat je bedoeld. Mijn 'ex' (sommigen vinden niet dat het een ex genoemd mag worden) had ook na een paar weken een nieuw vriendje waar ze opeens ook verliefd op was :|
Ja, dan word je idd even helemaal gek
pi_33506278
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ik zou het haar vertellen. Je zegt zelf dat ze je zou verlaten, dus je bedriegt haar twee keer.
Je neukte buiten de deur, en je liegt tegen haar omdat je weet dat ze je zal verlaten.
Geef haar de kans, het is aan haar de keuze. Als ze echt van jou houdt en bij jou wil blijven dan kiest ze om bij je te blijven. Meestal wordt je relatie na een tijdje dan ook beter omdat je weer voor elkaar moet vechten.
Kan ze het je niet vergeven, kan ze proberen een nieuwe liefde te vinden die wel trouw blijft. En als je je zorgen maakt om je kids, wacht maar tot zij erachter komen dat je vreemd ben gegaan en daarna ook nog al die tijd gelogen hebt tegen hun moeder.
pi_33506548
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:05 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Damn, ik begrijp precies wat je bedoeld. Mijn 'ex' (sommigen vinden niet dat het een ex genoemd mag worden) had ook na een paar weken een nieuw vriendje waar ze opeens ook verliefd op was :|
Ja, dan word je idd even helemaal gek
Dat is bij mijn exen altijd een standaardprocedure: zo snel mogelijk een nieuw vriendje om de vieze smaak van de reflectie van hun karakter weg te spoelen.

Sommigen beginnen hun zoektocht naar iemand die hen ziet zoals zij zichzelf graag zien al tijdens de relatie, anderen nemen daar maximaal 3 maanden voor. Is het een schop na? Nee, eigenlijk niet. Het laat enkel mij duidelijk zien waarom ik stompzinnig ben om genoegen te nemen met minder dan ik verdien.

Ach ik vermaak me wel als vrijgezel en als ik oud&nieuw doorben kan het nieuwe seizoen weer beginnen. Ik hoef geen relatiegezeik meer, een relatie prima, maar geen ge-emmer en gejengel meer.
pi_33506643
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:15 schreef Tranceptor het volgende:

maar geen ge-emmer en gejengel meer.
Dat blijf je toch altijd houden.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:19:07 #93
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33506688
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef Kuppie het volgende:

Dat het niet afgelopen is, of omdat ze liever later van een ander hoort dat jij al die tijd al loopt te liegen?
Ik weet niet zeker of dat ze uberhaupt te weten moet komen goed voor haar is, of het nou wel of niet uitgaat tussen ons. Waarom iemand onnodig blootstellen aan die pijn? Zeker niet nadat ik heb gezien dat zoiets altijd bljift spelen tussen mensen, ook al denken ze het uitgepraat te hebben.
Te weten komen zal niet 1,2,3 gebeuren. Het gebeurt nu niet meer en er is niets waardoor ze het alsnog te weten kan komen. Vooralsnog ga ik me dus vooral bezig houden met het bedenken of ik haar nog verdien (volgens jullie niet), of ik het nog ooit helemaal goed kan komen tussen ons en of ik haar niet moet laten gaan om haar een kans te gunnen met een beter iemand.
quote:
Verkoop je het zo aan jezelf? Of wilde je gewoon twee walletjes?
Het was echt niet zo dat ik alleen maar sex wilde. Ik voelde me geestelijk en fysiek tot haar aangetrokken. En onze dirty minds passen perfect bij elkaar. Onder andere omstandigheden waren we nu samengeweest.
quote:
Jij weet het het beste, maar het komt op mij niet geloofwaardig over.
Ik begrijp je boosheid als 'slachtoffer' van een vreemdgaande partner, maar waarom zou ik BS gaan lopen verkopen hier? Ik ben hier anoniem en probeer alleen maar mijn gevoelens en ervaringen te sharen met anderen. Ik hoef jullie niet te overtuigen dat ik een goed mens ben dat geen blaam treft o.i.d. Ik besef maar al te goed dat ik iets onvergeefelijks heb gedaan en probeer om hier alleen maar om met 'lotgenoten' in contact te komen. Vaak wil je gewoon iets kwijt en dat kan hier perfect, zoals je al kunt zien aan het aantal vervolgen van deze topic. Ik zit heel erg met mezelf in de knoop, mijn relatie is wankel en ik word verteerd door verdriet en schuldgevoelens. En ja, ik kan mijn 'ex' (zoals ik haar dus wel zie) vooralsnog niet loslaten. Dat staat verder los van het feit of ik een zwijn ben of niet.
Maar goed, dit is natuurlijk geen cheaters-topic
pi_33506723
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Dat blijf je toch altijd houden.
Dan ligt de oplossing voor de hand, ik ben het zat gezeik en ge-emmer van vrouwen op MIJN bordje te krijgen. Dat gaat dus ook niet meer gebeuren, my way or the highway!
pi_33506936
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:20 schreef Tranceptor het volgende:
my way or the highway!
Alleen is maar alleen.
pi_33506992
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:26 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Alleen is maar alleen.
Samen is maar samen.
pi_33507073
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Samen is maar samen.
pi_33507114
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:29 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.
pi_33507200
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:19 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of dat ze uberhaupt te weten moet komen goed voor haar is, of het nou wel of niet uitgaat tussen ons. Waarom iemand onnodig blootstellen aan die pijn? Zeker niet nadat ik heb gezien dat zoiets altijd bljift spelen tussen mensen, ook al denken ze het uitgepraat te hebben.
Te weten komen zal niet 1,2,3 gebeuren. Het gebeurt nu niet meer en er is niets waardoor ze het alsnog te weten kan komen.
Vergis je niet. Je ex weet er ook van. En je vrouw heeft ongetwijfeld, bewust of onbewust, een vermoeden.
quote:
Vooralsnog ga ik me dus vooral bezig houden met het bedenken of ik haar nog verdien (volgens jullie niet),
Dat zeg ik niet. Waarom zou je haar niet verdienen? Omdat je buiten de pot hebt gepist. Dat komt zo vreselijk vaak voor. Laat je niet tegenhouden door schuldgevoel.
quote:
of ik het nog ooit helemaal goed kan komen tussen ons en of ik haar niet moet laten gaan om haar een kans te gunnen met een beter iemand.
Laat haar dat beslissen.
quote:
Het was echt niet zo dat ik alleen maar sex wilde. Ik voelde me geestelijk en fysiek tot haar aangetrokken. En onze dirty minds passen perfect bij elkaar. Onder andere omstandigheden waren we nu samengeweest.
Als je dat zeker weet, kies dan voor je ex. Life's too short.
quote:
Ik begrijp je boosheid als 'slachtoffer' van een vreemdgaande partner, maar waarom zou ik BS gaan lopen verkopen hier? Ik ben hier anoniem en probeer alleen maar mijn gevoelens en ervaringen te sharen met anderen. Ik hoef jullie niet te overtuigen dat ik een goed mens ben dat geen blaam treft o.i.d.
Ik ben niet boos en ik voel me geen slachtoffer. Misschien dat je niet bewust BS verkoopt. Ik roep slechts op tot zelfreflectie. Je bent in de war.
quote:
Ik besef maar al te goed dat ik iets onvergeefelijks heb gedaan en probeer om hier alleen maar om met 'lotgenoten' in contact te komen. Vaak wil je gewoon iets kwijt en dat kan hier perfect, zoals je al kunt zien aan het aantal vervolgen van deze topic. Ik zit heel erg met mezelf in de knoop, mijn relatie is wankel en ik word verteerd door verdriet en schuldgevoelens. En ja, ik kan mijn 'ex' (zoals ik haar dus wel zie) vooralsnog niet loslaten. Dat staat verder los van het feit of ik een zwijn ben of niet.
Je bent geen zwijn. Ik snap je hang naar het uiten ervan. Ik zit voor dezelfde reden in dit topic. Ik geef je alleen het standpunt van de 'overkant'.
pi_33507289
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.
Als je straks iemand tegenkomt die je leuk vindt dan denk je niet meer van 'nee dat wil ik niet'.
Dan ga je er weer helemaal voor.
pi_33507424
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:34 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Als je straks iemand tegenkomt die je leuk vindt dan denk je niet meer van 'nee dat wil ik niet'.
Dan ga je er weer helemaal voor.
Misschien wel ja, maar alleen maar leuk vinden is niet goed genoeg meer. Ik moet overdonderd worden door iets zoals me maar 1 keer is gebeurd. De rest is simpelweg niet voldoende meer, ik stel nu onredelijke eisen, maar liever dat dan gaan voor iets waar ik niet 200% achtersta.
pi_33507484
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:38 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Misschien wel ja, maar alleen maar leuk vinden is niet goed genoeg meer. Ik moet overdonderd worden door iets zoals me maar 1 keer is gebeurd. De rest is simpelweg niet voldoende meer, ik stel nu onredelijke eisen, maar liever dat dan gaan voor iets waar ik niet 200% achtersta.
Daarmee ben ik het met je eens, maar waarom dat gezever van je dan dat je liever alleen bent?
pi_33507504
iets begrijp ik niet tranceptor, je zegt altijd dat je overdonderd moet zijn door je vriendin, het moet 200 % kloppen en dit is je nog maar één keer overkomen ...

toch heb je om de paar maanden een nieuwe vriendin, het is altijd rozengeur en maneschijn ...iets klopt niet hé
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33507672
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:
iets begrijp ik niet tranceptor, je zegt altijd dat je overdonderd moet zijn door je vriendin, het moet 200 % kloppen en dit is je nog maar één keer overkomen ...

toch heb je om de paar maanden een nieuwe vriendin, het is altijd rozengeur en maneschijn ...iets klopt niet hé
Dat van die rozengeur en manenschijn klopt niet, dat is natuurlijk een beeld in de eerste twee weken van verdomme alles zit goed, wat tof! Als ik heel eerlijk ben zie ik dan eigenlijk al scheurtjes als ik echt wil kijken. Maar natuurlijk wil je niet zo kijken als je net met iemand bent.

Overigens heb ik heel duidelijk 2 niveau's: iemand echt oprecht leuk vinden en daar een relatie mee hebben en helemaal overdonderd door iemand zijn. Dat laatste is 1 keer gebeurd en het eerste vele malen. Ik weet niet wat beter is om eerlijk te zijn. Misschien is het eerste wel veel geschikter om een relatie mee te hebben.

P.S. Hoest met de kleine?
pi_33507706
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Daarmee ben ik het met je eens, maar waarom dat gezever van je dan dat je liever alleen bent?
Ik zit nu in een periode dat ik zeg prima, tijd lang weer relatie(s) gehad, tijd voor een periode alleen. Ik vind het wel heel erg lekker eigenlijk zo.
pi_33507721
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:46 schreef Tranceptor het volgende:

P.S. Hoest met de kleine?
nog een goede twee maanden en ze is er , stuur ik je wel een fotootje hoor !!
pi_33507759
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nog een goede twee maanden en ze is er , stuur ik je wel een fotootje hoor !!
Mooi dat alles goed gaat

Ik ben zeer zeker benieuwd als de kleine er is.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:50:27 #108
88139 JoeyT
pi_33507808
Snap sowieso niet dat mensen verlangen naar een relatie om maar niet alleen te hoeven zijn. Mij overkomt t gewoon en doe niet aan relaties met domme neukertjes...
pi_33507848
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef JoeyT het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen verlangen naar een relatie om maar niet alleen te hoeven zijn. Mij overkomt t gewoon en doe niet aan relaties met domme neukertjes...
Ja maar jij kiest ze uit op psychische problemen.

Ik heb er nog wel eens normale tussen.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:58:00 #110
88139 JoeyT
pi_33508038
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ja maar jij kiest ze uit op psychische problemen.

Ik heb er nog wel eens normale tussen.
Omdat ik er 1 heb... Lekkere redenatie... En welke normale heb jij er dan tussen? Wat versta je onder normaal. Ik zou mijn relatie voor geen goud willen omruilen. Ik zou haar niet eens een klein beetje veranderen als dat kon. Ik heb meer dan een jaar ik ben nog steeds onwijze verliefd, ik heb geweldige sex en ontzettend veel lol met dr. Dit zou ik nooit hebben gehad met die 30 standaard neukertjes.

Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat. Ik zorg er gewoon voor dat ik pas een relatie met iemand aanga die anders is dan de rest, die mijn leven verrijkt en wiens leven ik verrijk.
  donderdag 29 december 2005 @ 16:04:26 #111
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33508264
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:32 schreef Kuppie het volgende:

[quote]
Vergis je niet. Je ex weet er ook van. En je vrouw heeft ongetwijfeld, bewust of onbewust, een vermoeden.
Die ex heeft geen enkele reden om het te laten uitkomen. Maar goed, garanties heb je nooit nee.
quote:
Dat zeg ik niet. Waarom zou je haar niet verdienen? Omdat je buiten de pot hebt gepist. Dat komt zo vreselijk vaak voor. Laat je niet tegenhouden door schuldgevoel.
Ik word juist verteerd door schuldgevoel Naar beiden toe.
quote:
Laat haar dat beslissen.
Ik vind dat zo moeilijk. Het gaat er niet om dat we al kinderen hebben maar juist dat zij ze wel wil en ik pertinent niet. Dat was ook de reden dat we eigenlijk al half uit elkaar waren op een gegeven ogenblik. Maar ze heeft toch besloten voor mij te kiezen. Maar elke keer dat er iemand om ons heen zwanger wordt dan raakt dat haar echt diep. En ik ben bang dat ze spijt krijgt van die beslissing. Tuurlijk kun je zeggen dat ze daar zelf voor kiest, maar soms maak je een foute keuze. Maar ja, of het aan mij is om die voor haar te nemen?? Wie zegt dat ik het aan het juiste eind neemt.
quote:
Als je dat zeker weet, kies dan voor je ex. Life's too short.
De ex is min of meer uit mijn leven verdwenen. Ze vond dat ik te lang draalde met kiezen. Nu wilde ze nog vrienden blijven maar ik kon het echt niet handlen dat ze a) niets meer voor me leek te voelen of dat ik elk geval niet toonde en b) dat ze sexdates heeft met allerlei hyena's op datingsites die misbruik maken van haar verdriet en onzekerheid.
quote:
Ik ben niet boos en ik voel me geen slachtoffer. Misschien dat je niet bewust BS verkoopt. Ik roep slechts op tot zelfreflectie. Je bent in de war.
Dat is zeer zeker waar. Sorry voor de foute veronderstelling
quote:
Je bent geen zwijn. Ik snap je hang naar het uiten ervan. Ik zit voor dezelfde reden in dit topic. Ik geef je alleen het standpunt van de 'overkant'.
elk advies is welkom nu, bedankt
pi_33508291
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Omdat ik er 1 heb... Lekkere redenatie... En welke normale heb jij er dan tussen? Wat versta je onder normaal. Ik zou mijn relatie voor geen goud willen omruilen. Ik zou haar niet eens een klein beetje veranderen als dat kon. Ik heb meer dan een jaar ik ben nog steeds onwijze verliefd, ik heb geweldige sex en ontzettend veel lol met dr. Dit zou ik nooit hebben gehad met die 30 standaard neukertjes.

Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat. Ik zorg er gewoon voor dat ik pas een relatie met iemand aanga die anders is dan de rest, die mijn leven verrijkt en wiens leven ik verrijk.
Ik zit je een beetje te dollen man. Ik heb er meerdere normale gehad: op twee na. Eén ervan is actief op dit forum, de ander heb ik al jaren niet meer gesproken. Het is maar hoe hoog je de lat legt en ik kan echt een meisje oprecht leuk vinden en daar een leuke relatie mee hebben hoor. Ik heb dat andere ook maar 1 keer ervaren, al achtervolgt het me soms. Neukertjes is weer wat anders in dit verhaal, ik praat niet van standaardneukertjes sorry, daar verplaats ik me niet in.

Leuk voor je zo'n leuke relatie, misschien heb je gewoon mazzel gehad iets gevonden te hebben wat zo goed bij je past.

Ik stel hoge eisen aan mezelf en aan anderen en daar voel ik me prima bij. Misschien vind ik wat sneller dat iemand niet bij me past op de lange duur. Het houdt me scherp ook.

Heel veel relaties gaan vrij snel weer over, dat lijkt me vrij normaal. Dat kan allerlei redenen hebben. Ik denk ook dat jouw partner kan inzien dat jij haar leven NIET verrijkt al vind jij van wel.:{
pi_33508321
Edpowers krijg ik nog een reactie?
pi_33508322
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:

Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat.
ah, en het meisje kan de relatie na twee maanden niet uitmaken, of beslis jij alleen Jij kan er écht in geloven, maar van de tegenpartij ben je nooit zeker, zeker niet in het begin
  donderdag 29 december 2005 @ 16:19:11 #115
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33508783
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef silverpearl het volgende:
Edpowers krijg ik nog een reactie?
Ow sorry, ik hoopte je in mijn antwoord aan Kuppie ook meteen beantwoord te hebben. Daarin vermeldde ik dat ik dus niet zeker ben of dat het beste is om te doen.
Overigens hebben we geen kinderen. Dat is juist het grote punt.
pi_33508970
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:
Ik word juist verteerd door schuldgevoel Naar beiden toe.
Uit dat, naar beiden toe.
quote:
En ik ben bang dat ze spijt krijgt van die beslissing. Tuurlijk kun je zeggen dat ze daar zelf voor kiest, maar soms maak je een foute keuze. Maar ja, of het aan mij is om die voor haar te nemen?? Wie zegt dat ik het aan het juiste eind neemt.
Zij moet die beslissing nemen. Jij niet voor haar, je mag haar alleen helpen. Maar je moet wel open kaart spelen. Anders neemt zij op foute gronden een beslissing. Dat kun je haar niet aandoen, dat verdient ze niet. Zeker niet omdat zij de keus voor jou heeft gemaakt.
quote:
De ex is min of meer uit mijn leven verdwenen. Ze vond dat ik te lang draalde met kiezen. Nu wilde ze nog vrienden blijven maar ik kon het echt niet handlen dat ze a) niets meer voor me leek te voelen of dat ik elk geval niet toonde en b) dat ze sexdates heeft met allerlei hyena's op datingsites die misbruik maken van haar verdriet en onzekerheid.
Vertel haar wat je hier vertelt.
quote:
Dat is zeer zeker waar. Sorry voor de foute veronderstelling
Geen probleem.
quote:
elk advies is welkom nu, bedankt
Daarom reageerde ik ook. Niet om mijn frustratie te uiten.
  donderdag 29 december 2005 @ 16:37:24 #117
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33509382
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef Kuppie het volgende:
Uit dat, naar beiden toe.

Zij moet die beslissing nemen. Jij niet voor haar, je mag haar alleen helpen. Maar je moet wel open kaart spelen. Anders neemt zij op foute gronden een beslissing. Dat kun je haar niet aandoen, dat verdient ze niet. Zeker niet omdat zij de keus voor jou heeft gemaakt.
Ik weet het, maar ik durf dat (nog) niet.
quote:
Vertel haar wat je hier vertelt.
Aan die ex? Die wil daar niets meer van weten. Ze zegt dat er nog nooit iemand is geweest die haar zoveel pijn heeft gedaan als ik door niet voor haar te kiezen. Nu doet ze heel afstandelijk tegen en ik ga er maar vanuit dat ze geen moer meer voor me voelt. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar, al hun gevoelens voor iemand verliezen. Ik blijf echt voor altijd iets voelen voor iemand.
pi_33509522
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:37 schreef EdPowers het volgende:
Ik weet het, maar ik durf dat (nog) niet.
Mijn advies: wil je jezelf en haar recht in de ogen willen kijken toch maar moed verzamelen en doen.
Denk aan háár. Het is háár toekomst.
quote:
Aan die ex? Die wil daar niets meer van weten. Ze zegt dat er nog nooit iemand is geweest die haar zoveel pijn heeft gedaan als ik door niet voor haar te kiezen. Nu doet ze heel afstandelijk tegen en ik ga er maar vanuit dat ze geen moer meer voor me voelt. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar, al hun gevoelens voor iemand verliezen. Ik blijf echt voor altijd iets voelen voor iemand.
Vertel het dan alleen aan haar als je vrouw je dumpt nav het openhartig zijn. Anders heeft het ook geen zin voor jou.

[/quote]
  donderdag 29 december 2005 @ 18:46:59 #119
88139 JoeyT
pi_33513307
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ah, en het meisje kan de relatie na twee maanden niet uitmaken, of beslis jij alleen Jij kan er écht in geloven, maar van de tegenpartij ben je nooit zeker, zeker niet in het begin
Ja ik kan me dat dus echt niet voorstellen. Dat ik ergens helemaal in geloof terwijl de ander dat niet heeft. Ik ben ervan overtuigd dat ik zoiets dan aanvoel. Maja miss overschat ik mezelf. Het is iig wel zo dat ik niet een relatie met een meisje aanga waar ik het heel erg leuk mee heb. Er moet wel iets heel speciaals zijn...
pi_33513609
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef JoeyT het volgende:
Maja miss overschat ik mezelf.

Het is iig wel zo dat ik niet een relatie met een meisje aanga waar ik het heel erg leuk mee heb. Er moet wel iets heel speciaals zijn...
Nieuwswaarde nul.

Jij kunt het heel bijzonder vinden zonder dat de tegenpartij er zo over denkt.
  donderdag 29 december 2005 @ 19:05:44 #121
88139 JoeyT
pi_33513841
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nieuwswaarde nul.

Jij kunt het heel bijzonder vinden zonder dat de tegenpartij er zo over denkt.
Ja ik kan t me niet voorstellen dat ik het bijzonder heb met iemand en dat zij dat niet heeft. Bijzonder betekent juist dat je een speciaal gevoel van de ander krijgt en dat krijg je naar mijn mening niet als zij niet hetzelfde heeft.
pi_33515102
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja ik kan t me niet voorstellen dat ik het bijzonder heb met iemand en dat zij dat niet heeft.
Misschien heeft ze dat wel maar ziet ze dat niet in of onvoldoende. Wat te denken van eerste relaties die uitgaan bijvoorbeeld waar toch wel een hele hoop goed zat maar door gebrek aan perspectief dat niet werd ingezien.

Ikzelf ben daar dan weer geen voorbeeld van, mijn eerste relatie sja...
pi_33519431
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef JoeyT het volgende:
Ergens kan ik het me wel voorstellen, je komt na je werk s'avonds thuis in een leeg huis, dag na dag na dag. Je staat te koken en dan schep je je bord op en zit je weer alleen aan tafel... Dat soort dingen.
Mensen die verder geen leven/hobbies/vrienden hebben, ja dan is het erg leeg in huis. En vallen dat soort dingen op, want je hebt verder niks.
Ik heb er gelukkig geen last van en als ik alleen ben vind ik het heerlijk Tijd gaat altijd snel en kom vaak tijd te kort, ben altijd bezig.
And know what you want,
  donderdag 29 december 2005 @ 21:58:29 #124
88139 JoeyT
pi_33520428
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Misschien heeft ze dat wel maar ziet ze dat niet in of onvoldoende. Wat te denken van eerste relaties die uitgaan bijvoorbeeld waar toch wel een hele hoop goed zat maar door gebrek aan perspectief dat niet werd ingezien.

Ikzelf ben daar dan weer geen voorbeeld van, mijn eerste relatie sja...
Als ze t niet inziet dan heeft ze dat niet. Zoiets voel je of voel je niet...
  donderdag 29 december 2005 @ 21:59:55 #125
88139 JoeyT
pi_33520494
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:33 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ergens kan ik het me wel voorstellen, je komt na je werk s'avonds thuis in een leeg huis, dag na dag na dag. Je staat te koken en dan schep je je bord op en zit je weer alleen aan tafel... Dat soort dingen.
Mensen die verder geen leven/hobbies/vrienden hebben, ja dan is het erg leeg in huis. En vallen dat soort dingen op, want je hebt verder niks.
Ik heb er gelukkig geen last van en als ik alleen ben vind ik het heerlijk Tijd gaat altijd snel en kom vaak tijd te kort, ben altijd bezig.
Dan zou je er toch eerst voor moeten zorgen dat je wel vrienden/leven/hobbies krijgt,,,
pi_33522479
Dat gevoel heeft ook te maken met de situatie die vertrouwd is en waar je uitkomt natuurlijk. Je weet pas wat je mist als je het ooit anders hebt meegemaakt...
pi_33522575
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dan zou je er toch eerst voor moeten zorgen dat je wel vrienden/leven/hobbies krijgt,,,
Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaan

Ik moet er ook niet aan denken om een vriend te hebben, die niks heeft, geen vrienden en hobbies, alleen mij...
Kan je nagaan als je relatie stuk loopt, krijg je dat gejammer "ja maar ik heb niks meer "
Nee dan heb je idd niks meer
And know what you want,
  donderdag 29 december 2005 @ 22:46:59 #128
88139 JoeyT
pi_33522672
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaan

Ik moet er ook niet aan denken om een vriend te hebben, die niks heeft, geen vrienden en hobbies, alleen mij...
Kan je nagaan als je relatie stuk loopt, krijg je dat gejammer "ja maar ik heb niks meer "
Nee dan heb je idd niks meer
Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...
  vrijdag 30 december 2005 @ 01:18:43 #129
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33526382
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...
Het zou sowieso ook aardig wat over de persoon in kwestie zeggen, denk niet dat ik überhaupt gek op zo'n type zou worden...
And know what you want,
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:39:14 #130
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_33580067
Ik kom maar weer eens even aanlopen, hier gaat alles eigelijk hartstikke goed, tuurlijk zijn er kutmomenten maar ook die komen en gaan

voor de rest die een moeilijke tijd hebben, maak er toch wat van op de laatste dag van het jaar en 2006 wordt jullie jaar! dikke
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_33582959
Nou laatste dag van 2005..... joepie... Ik mis haar zo.

Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou. Wat moet ik nou denken... Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:02:23 #132
88139 JoeyT
pi_33583053
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Dat vergeet je op deze manier toch ook niet?
pi_33583387
quote:
Nou laatste dag van 2005..... joepie... Ik mis haar zo.

Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou. Wat moet ik nou denken... Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?
Voel jij je pas beter als zij zich rot voelt?
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:04:30 #134
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33585105
quote:

Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou.
Zit je daar ff op te wachten Misschien wel goed bedoelt, maar toch...
And know what you want,
pi_33614121
Okay volgens mij kan ik hier mijn hart uitstorten

Heb zelf een relatie van 2 jaar gehad .. neej het was echt serieus

Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.

En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!

Vage situatie. Wil me namelijk ook niet sletterig gedragen ofzo!
pi_33616093
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?
Voel jij je pas beter als zij zich rot voelt?
Nee natuurlijk gun ik het haar om gelukkig te zijn. Geloof me dat vind ik echt het belangrijkste wat er is. Maar ik betrap me erzelf op dat ik nog hoop heb dat we weer bij elkaar komen.
  maandag 2 januari 2006 @ 02:04:29 #137
22944 Breetai
....Relax....
pi_33616890
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.
Dat bepaal je toch samen??? en hij heeft er toch niks mee te maken wat jij met andere kerels uitspookt? Vraag eens waarom ie dat zegt?
quote:
En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!

Je moet gewoon doen wat jou goed lijkt. Als je het fijn vind om nog met 'm te zoenen en het ook met andere kerels te doen, moet je daar niet moeilijk over doen. Ik denk eerder dat zijn gevoelens nu een beetje beginnen te spoken.
  maandag 2 januari 2006 @ 11:08:35 #138
88139 JoeyT
pi_33619911
quote:

Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..

Ik vond t al zo raar dat je t de hele tijd over zoenen had... Nu begrijp ik t, je bent nog jong... Maar laat die gozer gewoon varen. Beste wat je kan doen is een lievere en veel lekkerdere gozer uitzoeken. Dan gaat hij zich ff achter de oren krabben
pi_33620427
quote:

Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.

Maak je niet zo druk zeg, je bent zo groen als gras, geniet er lekker van.
  maandag 2 januari 2006 @ 11:42:40 #140
88139 JoeyT
pi_33620541
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.

Maak je niet zo druk zeg, je bent zo groen als gras, geniet er lekker van.
Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?
pi_33620636
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.
  maandag 2 januari 2006 @ 11:58:06 #142
88139 JoeyT
pi_33620861
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.
Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...

En anders hebben we weer goede verhalen in R&P
pi_33625241
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...

En anders hebben we weer goede verhalen in R&P
Hehe heeft niks met R&P te maken, het feest was gewoon niet zo heel bijzonder ofzo.
pi_33646625
Heu. Ik meld me maar weer. Weer een ex rijker. .
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:01:45 #145
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33646781
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef VD het volgende:
Heu. Ik meld me maar weer. Weer een ex rijker. .
Hoe lang was het je vriendin dan?
And know what you want,
pi_33646910
Twee hele weken. .

Nadeel is wel dat de schoonfamilie erg tof was. .
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:27:28 #147
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_33647510
Ook ik kan me, enkele maandan later, opnieuw melden.
Ik was een kleine 2maanden samen met een erg bevallige jongedame, waarover ik berichtte in de laatste post die ik in deze topic plaatste, de avond waarop ik haar ontmoette.
Het klikte in het begin zeer goed,maar het evolueerde niet. En, hoewel ik me ook niet meer goed voelde bij de situatie, heeft de manier waarop ze het gedaan maakte me erg gekwetst.
Nu ja, een kleine 2 maanden is niet te vergelijken met de vijf en een half jaar die ik deze zomer moest overwinnen...

En die ex, waarmee ik 5 en een half jaar samen was, stond overigens tijdens oudejaarsnacht uitbundig te zoenen vlak voor mijn neus met haar nieuwe vriendje. Al mijn vrienden in paniek uit schrik voor mijn reactie, maar ik heb die jongen een hand gegeven, een prettig nieuwjaar gewenst en heb me er niet meer van aangetrokken.. Mij krijgt ze niet meer op mijn paard..I'm over it!!
When all things seem to end, the future still remains..
pi_33647839
quote:
Al mijn vrienden in paniek uit schrik voor mijn reactie, maar ik heb die jongen een hand gegeven, een prettig nieuwjaar gewenst en heb me er niet meer van aangetrokken..
Klasse! ikzelf vind het verschrikkelijk als 'ze' dat doen, maar ben zelf eigenlijk geen haar beter had 3 maanden met een meid, die het zelf heeft uitgemaakt met mij, ondertussen lag een van haar vriendinnen al 'op de loer' voor mij, die zag het natuurlijk al aankomen, ghehe, en nu ben ik wat begonnen met haar.

Maar m'n ex heeft er totaal geen problemen mee en spreekt ook gerust met z'n 3en af owkee dan, zo kan het dus ook.. ben er eigenlijk wel blij om, kan gewoon nog langskomen bij m'n ex, blijven eten enzo want haar familie is echt kan niet anders zeggen. Alleen op sommige momenten, als ik dan bij m'n ex ben en ze is mooi opgemaakt om uit te gaan ofzo.. pff dat is wel jezelf plagen hè.
Het blijkt misschien niet uit m'n verhaal, maar vond het wel verschrikkelijk klote toen het uitging.. heb geregeld ff in dit topic zitten gluren enzo maar het enige wat mij hielp om d'r makkelijker los te laten was a) toch veel praten erover b) een leuker iemand tegenkomen

[ Bericht 20% gewijzigd door Sander_K op 03-01-2006 01:45:36 ]
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:39:02 #149
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_33648990
quote:

Waarom hoor je dit zoveel dat mensen nog met elkaar om gaan na de tijd..
wat moet ik dan wel niet
- ze woont uur weg zie dr nooit meer.. nooit! tot me dood... voor eeuwig
- het was een opluchting ze had schijt aan me op laatst (hield ik van dat meisje? denk je dan)
- voegt ze me vandaag op msn even toe.... zonder wat te zeggen... nu het bijna een maand uit is... ze was okgelijk offline, naja eigelijk had ze me via de email van dr ma toegevoegt.. heb idee dat ze daar met dr vreindin zitte lachen om mij en de "redelijk emotionele" email die ik stuurde als laatste poging om het te redden omdat ik dr zo misde...
- had een halfjaar alsof het niks is is het over, niet eens gelukkig kerst of nieuwjaar naar elkaar ontvangen of verstuurd (versturen had ik kunne doen maar ik had al genoeg initiatief genomen vondt ik... van haar kant kwam niks)
- hoezo dan 6 maanden? hoezo niet bij elkaar passen. ndan nog kan je welkaar toch gelukkig nieuwjaar wensen.. gevoeloos heid ten top..

wat vinden jullie
iets
pi_33649115
tsja, ik denk dat het gewoon haar manier is om ermee om te gaan.. wie weet hoe lang 'het gevoel' al weg was voordat het uitging. Misschien heeft die vriendin van haar alleen de negatieve dingen over jou gehoord toen het uit was, en wordt ze wel beinvloedt door die vriendin om zo te doen.. je weet het niet. (of ze doet dat al zonder de invloed van wie dan ook)

Ik betrapte mezelf er nl. ook op dat toen het uitging, ik erg snel geneigd was om me negatief uit te laten over haar tegen mijn vrienden/vriendinnen.. min of meer om er makkelijker over heen te komen zeg maar.. de redenen waarom het maar beter was dat het uit is. Verwacht gewoon niet teveel van haar kant, dan kan het altijd meevallen toch?
Maar het blijft lullig natuurlijk, je hebt toch een mooie tijd samen gehad.. vind het ook onzin hoor.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:52:07 #151
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_33649180
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:47 schreef Sander_K het volgende:
tsja, ik denk dat het gewoon haar manier is om ermee om te gaan.. wie weet hoe lang 'het gevoel' al weg was voordat het uitging. Misschien heeft die vriendin van haar alleen de negatieve dingen over jou gehoord toen het uit was, en wordt ze wel beinvloedt door die vriendin om zo te doen.. je weet het niet. (of ze doet dat al zonder de invloed van wie dan ook)

Ik betrapte mezelf er nl. ook op dat toen het uitging, ik erg snel geneigd was om me negatief uit te laten over haar tegen mijn vrienden/vriendinnen.. min of meer om er makkelijker over heen te komen zeg maar.. de redenen waarom het maar beter was dat het uit is. Verwacht gewoon niet teveel van haar kant, dan kan het altijd meevallen toch?
Sander jij had toch ook gepost in mijn topic over mijn vriendin en mij? (inmiddels dus ex) en gezegt dat bij jouw om bijna dezelfde redenen uitgegaan was? hoe gaat die daar dan nu? hier gaat het redelijk heb een leuk meisje ontmoet en die smst me nu de hele tijd, een hele fijne afleiding maar soms val ik toch nog wel even terug, zoals vandaag als ze mij op msn weer toe gaat voegen enzo.. dan denk ik zit ze nouw te fucken met me.... maybe mist ze gewoon de gruwelijke goeie sex die ik dr gegeven heb en die ze nooit meer zal krijgen
iets
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:55:14 #152
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_33649220
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Ickeane het volgende:

[..]

wat moet ik dan wel niet
- het was een opluchting ze had schijt aan me op laatst (hield ik van dat meisje? denk je dan)
- voegt ze me vandaag op msn even toe.... zonder wat te zeggen... nu het bijna een maand uit is... ze was okgelijk offline, naja eigelijk had ze me via de email van dr ma toegevoegt.. heb idee dat ze daar met dr vreindin zitte lachen om mij en de "redelijk emotionele" email die ik stuurde als laatste poging om het te redden omdat ik dr zo misde...
- had een halfjaar alsof het niks is is het over, niet eens gelukkig kerst of nieuwjaar naar elkaar ontvangen of verstuurd (versturen had ik kunne doen maar ik had al genoeg initiatief genomen vondt ik... van haar kant kwam niks)
- hoezo dan 6 maanden? hoezo niet bij elkaar passen. ndan nog kan je welkaar toch gelukkig nieuwjaar wensen.. gevoeloos heid ten top..

wat vinden jullie
Dat, als je dan (tenzij ik het fout gelezen heb) toch kwaad bent op haar en haar nooit meer wil zien, haar beter niet accepteert op MSN.. brengt enkel twijfel met zich mee, en dan krijg jij het gevoel dat ze met je lacht..(het was je goed recht een emo email te sturen om alles nog te redden..)

Nu ken ik ook wel een koppel die in de vroege herfst uiteen ging. Ze hoorden niks meer van elkaar dat hij haar gister opbelde (nav de feestdagen) om zonder bijbedoelingen eens te polsen hoe ze het nog stelt enzo. Moet kunnen in bepaalde gevallen. Bij de feestdagen komen zo'n zaken denk ik sowieso naar boven...
When all things seem to end, the future still remains..
pi_33649298
quote:
Sander jij had toch ook gepost in mijn topic over mijn vriendin en mij? (inmiddels dus ex) en gezegt dat bij jouw om bijna dezelfde redenen uitgegaan was? hoe gaat die daar dan nu? hier gaat het redelijk heb een leuk meisje ontmoet en die smst me nu de hele tijd, een hele fijne afleiding maar soms val ik toch nog wel even terug, zoals vandaag als ze mij op msn weer toe gaat voegen enzo.. dan denk ik zit ze nouw te fucken met me.... maybe mist ze gewoon de gruwelijke goeie sex die ik dr gegeven heb en die ze nooit meer zal krijgen
haha ja dat was ik, zal ik je wat vertellen! weer precies hetzelfde.. jakkes. Hier ook redelijk, ook een leuk meisje ontmoet die me gek sms-t (zit nu op m'n werk, en zelfs nu stuurde ze een sms of alles ok is hier ) en ook ik val af en toe weleens terug -zoals ik een paar posts eerder zei- en toevallig vandaag op msn gezeten met m'n ex.. damn maar ik weet wel dat ze niet zit te fucken met mij hoor, zo is dan gelukkig niet
  dinsdag 3 januari 2006 @ 04:00:02 #154
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_33649784
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 03:02 schreef Sander_K het volgende:

[..]

haha ja dat was ik, zal ik je wat vertellen! weer precies hetzelfde.. jakkes. Hier ook redelijk, ook een leuk meisje ontmoet die me gek sms-t (zit nu op m'n werk, en zelfs nu stuurde ze een sms of alles ok is hier ) en ook ik val af en toe weleens terug -zoals ik een paar posts eerder zei- en toevallig vandaag op msn gezeten met m'n ex.. damn maar ik weet wel dat ze niet zit te fucken met mij hoor, zo is dan gelukkig niet
?hahaha wat apart dat wij toch elke keer dezelfde situaties hebben... naja ik heb dan niet op msn gezeten met mijn ex.. ze heeft mij onder het account van haar moeder opnieuw toegevoegt , toen ik het msn schermpje accepte... toen was ze al offline.. maar toch raar ik vermoed dat ze gewoon zit te fucken met mij ofzo... als ze niks zegt de komende dagen dan weet ik genoeg... eigelijk zou wraak dan op ze plaats zijn maar geen zin meer engergie in dr te steken..
Ik zie dat meisje maybe maandag wel Sander, heb jij niet ook toevallig een date op Maandag met haar haha maar hoop dat het daar een beetje beter gaat hier wel opzich .. hoewel ;S ik ben nog wakker om half 4 .. dus das ook niet echt gezond.. denk dat k op 75 procent herstel zit.
iets
pi_33649910
ghehe, heb morgen alweer een date met dat meisje. Ben alleen nog steeds een beetje aan het 'opladen' vwb investeren in dat meisje.. was echt 'leeg' van m'n ex als je begrijpt wat ik bedoel.
Het gedoe met m'n ex heeft wel heel veel energie van me opgeslorpt.

Hoop dat alles goed gaat met dat meisje en jou! wie weet als je ex hoort dat je met een ander meisje bent, dat dat de situatie veranderd. (in goede zin dan)
  dinsdag 3 januari 2006 @ 04:23:25 #156
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_33649940
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 04:18 schreef Sander_K het volgende:
ghehe, heb morgen alweer een date met dat meisje. Ben alleen nog steeds een beetje aan het 'opladen' vwb investeren in dat meisje.. was echt 'leeg' van m'n ex als je begrijpt wat ik bedoel.
Het gedoe met m'n ex heeft wel heel veel energie van me opgeslorpt.

Hoop dat alles goed gaat met dat meisje en jou! wie weet als je ex hoort dat je met een ander meisje bent, dat dat de situatie veranderd. (in goede zin dan)
Nee dat verandert ook niet.. ik ben ook erg leeg, ik zie dr ook erg slecht uit
eet nog slecht, en met vlagen slaap ik ook slecht zoals nu dus... het gaat dus nog zeker niet geod met me... het is over een paar dagen alweer een maandje uit.. en ik moet back to business zegmaar. het dagelijkse leven weer oppakken.. ik ga nu maar eens slapen en proberem morgen weer iets meer grip te krijgen op mezelf. Gelukkig denk ik er niet meer elke dag aan, wat een kwelling zeg die 1e week ben ik kapot gegaan. Jij ook veel success met je vriendinnetje.... (iets anders: geloof je dr nogin? ik niet echt meer maarjah je moet toch wat he...)
iets
pi_33650026
ja, ik geloof er nog wel in hoor. Ik probeer gewoon de positieve dingen eruit te lichten, wat ik ervan heb geleerd, wat ik anders zou doen of juist niet en de goede herrinneringen. Maar wat je zegt, de eerste week heel slecht eten, na een paar happen al vol, slecht slapen enz.
Maar nu eet en slaap ik al weer een week prima!

Maar een maand? da's wel lang hoor, zou er idd wel op letten. Volgens mij heb je netals ik een beetje de neiging jezelf te vergeten af en toe nergens voor nodig joh (en misschien in een notedop de reden dat het uit is??)

ga slapen man! ghehe
pi_33652377
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Ickeane het volgende:

[..]

wat moet ik dan wel niet

wat vinden jullie
Je zou gewoon kunnen aangeven tegen haar dat je nog wel met haar om wilt gaan. De reden dat sommige mensen geen contact meer zoeken is denk ik omdat je dan toch een heel ander soort band met elkaar hebt, nadat het uit gaat. nee, dan ben je geen vriend/vriendin meer van elkaar, je hoort niet meer met elkaar te zoenen, enzovoorts. Eigenlijk voelt het een beetje alsof je opnieuw moet beginnen: je moet elkaar anders gaan behandelen. En sommige mensen willen dat niet ofzo
Mijn vriend wilde dat nog wel En hij woont ook een uur weg hiervandaan en we zien elkaar eens in de 4 weken ofzo. Kan dus best
pi_33660142
Eej mensen k kom me ook nog even voor de laatste maal melden!!!
K ga met deze topicreeks nokken,.. Kep ut helemaal gehad met alle liefdesverdrit
Om ff de reden te omschrijven,..
K ging 1e kerstdag naar me ex (zoals k had gemeld in topiq nr 32) Ennuh,.. Ex is nu een groot woord,..
Okoe ga je gang,.. geef me maar de volle laag dat k dom en zwak ben,..

@VD: Top gedaan dude,. 2 hele weken,..
@Tran,.. En ik maar denken dat je af en toe de wijsheid in pacht hebt,..
Zoals k al zei,.. Fuck die exen (al dan niet letterlijk ),.. en kijk is naar iets waar je 1000% achter staat
Zoals je zelf al hebt gemerkt werken al die bevliegingen niet!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef het.ismij het volgende:
@VD: Top gedaan dude,. 2 hele weken,..
Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is. .

En ik vind het zo eigenlijk wel prima. Red mezelf wel. Zit nu goed in m'n vel. Houden zo. .

Maar wat is er nu gebeurd eerste kerstdag?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:18:59 #161
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_33660914
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:

[..]
Dan is er altijd vrede op aard...
pi_33661039
quote:

[..]

Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is. .

En ik vind het zo eigenlijk wel prima. Red mezelf wel. Zit nu goed in m'n vel. Houden zo. .
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt dan
quote:
Was erg gezellig,.. En nu nog,..
K ben daar toch blijven slapen 1e kerstdag.
Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt dan
Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet. .
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Was erg gezellig,.. En nu nog,..
K ben daar toch blijven slapen 1e kerstdag.
Hoop dat het zo blijft joh. .
pi_33661569
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef VD het volgende:

[..]

Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet. .
Precies,..
quote:
Hoop dat het zo blijft joh. .
Time will tell,..
en anders zie je me snel weer terug,..
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Precies,..
[..]

Time will tell,..
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
het is weer aan met je ex?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_33671321
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef het.ismij het volgende:

@Tran,.. En ik maar denken dat je af en toe de wijsheid in pacht hebt,..
Zoals k al zei,.. Fuck die exen (al dan niet letterlijk ),.. en kijk is naar iets waar je 1000% achter staat
Zoals je zelf al hebt gemerkt werken al die bevliegingen niet!
Succes man! de tweede keer is toch altijd minder

Ik heb niet eens bevliegingen, maar hetgene dat ik echt wil...sja onmogelijk.
pi_33671420
quote:

twee weken is toch geen relatie, het is hoogstens een flirt. Noem je dat meisje van twee weken een ex ???

of meende zij het heel serieus.

Ik vind je redenering wel jammer. Je ex kan misschien wel 'beter' zijn, maar je kan haar toch niet krijgen, dus waarom vergelijken met haar ???
pi_33678151
Omdat ik het niet voor minder doe. Simpel.
Scheelt wel dat ze zelf al toegeeft dat ze nogal self centered was. Hebben het voorlopig maar even op een time out gegooid. We zien wel wat eruit komt.

En ze was/is behoorlijk serieus. En ik ook. Was/Is voor mij geen spel of iets dergelijks.
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:18:41 #169
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33679348
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:

Time will tell,..
(in beide gevallen)
Leuk joh , hoop dat het goed blijft gaan
And know what you want,
pi_33682323
quote:
Ik vind je redenering wel jammer. Je ex kan misschien wel 'beter' zijn, maar je kan haar toch niet krijgen, dus waarom vergelijken met haar ???
Je mag natuurlijk best eisen stellen, en je kan ook best eens een vergelijking trekken naar je ex of ex-ex.. maar ik vraag me af of dat wel helemaal eerlijk is om te doen. Ik betrapte mezelf er ook weleens op dat ik m'n ex (soms uitgesproken) zat te vergelijken met een ex-ex. Deed zij ook weleens.. maar je bent toch met iedereen een beetje anders? vergelijk je dan eigenlijk niet een beetje jezelf, hoe jij was met je ex-ex?
pi_33692392
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:

Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.
pi_33692731
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tranceptor op 04-01-2006 14:00:42 ]
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:35:03 #173
122357 www.marjol3in.com
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:36:37 #174
122357 www.marjol3in.com
Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.
Precies!
Liever alleen dan met z'n tweeën en diep ongelukkig. Dat is 1 ding dat zeker is
pi_33699462
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Succes man! de tweede keer is toch altijd minder

Ik heb niet eens bevliegingen, maar hetgene dat ik echt wil...sja onmogelijk.
Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).
Iedereen vroeg al langere tijd of we weer bij elkaar waren,..
is nu dan uiteindelijk toch gebeurd,..
Scheelt wel dat we elkaar nu vvveeeellll beter begrijpen.

@ emel.: yeapzz indd,..
@ -Delta-: tnx we merken het wel,..
Denk t wel,..
Op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).
Iedereen vroeg al langere tijd of we weer bij elkaar waren,..
is nu dan uiteindelijk toch gebeurd,..
Scheelt wel dat we elkaar nu vvveeeellll beter begrijpen.

@ emel.: yeapzz indd,..
@ -Delta-: tnx we merken het wel,..
Denk t wel,..
hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?
pi_33704470
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:28 schreef Emel het volgende:

[..]

hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?

Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.

Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.

Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatie wel meer "vrienden", mooi

geniet ervan!
pi_33706765
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef Emel het volgende:

[..]

eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatie wel meer "vrienden", mooi

geniet ervan!
Precies,.. Is nu weer andere kant op geslagen..

Gaat wel lukken,..
ow... zo te horen is het redelijk normaal voor relaties die net zijn uitgegaan om de ander 'vergeten' een gelukkig nieuwjaar te wensen, of op zn minst een schamper bedankje uit te spreken voor die 29 cent die ik heb uitgegeven aan een kerstkaart.
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Find your prince, before you start kissing frogs
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:15:54 #181
22944 Breetai
....Relax....
pi_33716680
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Ook al breek je een relatie helemaal netjes af. Daarna blijft het toch even eentijd moeilijk doen. Ik heb tijdens de vakantie eindelijk eens de tijd genomen om tot mezelf te komen. Het kan me ondertussen niet meer zo heel erg veel schelen.
quote:
Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Ik heb het bij vlagen. Het ene moment heb ik geen enkel probleem met contact onderhouden. Een tijdje later dan moet ik d'r toch ff weer goed uit m'n kop zien te krijgen.
Alleen zie ik haar nu ook hetzelfde doen en dat maakt het allemaal nog vreemder.
pi_33758973
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:
Een relatie is anders ook niet het heilige einde. .
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:01:18 #183
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33785367
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!! Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_33791695
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:

[..]

Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!! Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
Juist, sommigen schijnen dat niet echt door te hebben...
Uiteindelijk zal 'ie de hint wel begrijpen als je helemaal niks terugstuurt, telefoon niet meer opneemt of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
pi_33793930
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Op zaterdag 7 januari 2006 08:59 schreef einfach_mich het volgende:
of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.

Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.
pi_33794019
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.
pi_33794121
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef het.ismij het volgende:
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Ik heb het extreem lang met haar volgehouden dan.

Eerste gesprek na het uitgaan ging over een feestje dat ze had en hoeveel vrienden ze wel niet had en hoeveel aandacht weer van jongens. Andere onderwerpen waren haar oud&nieuw, haar kerst, haar andere feestjes, haar sport, haar.... etc etc. Het voelde net als in de relatie.

Maar goed en dan nog raar vinden dat ik 'cynisch' doe als ik dr spreek. Like I give a shit.

Ach ik ben zelf zo stom geweest er uberhaupt in mee te gaan. Maar ja als je nog gek op iemand bent dan interesseert die persoon je mateloos en vind je het leuk om te horen. Zo'n egocentrische houding verliest echter al snel zijn charme
pi_33794284
Whahahaha,.. Das indd stom
Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef het.ismij het volgende:
Whahahaha,.. Das indd stom
Nogal ja.

Ik las gister nog een smsje die ik een vriend stuurde voor het uit was, die was wel duidelijk genoeg. Ik was het duidelijk zat alleen de kar te trekken en vroeg me af voor wie ik het nog deed. Dat lijkt me genoeg zeggen.

Ach ja, ik vind het prima zo als single. Ik heb me gister op papier wat doelen voor dit jaar gesteld en 'liefde' gaat op een HEEL laag pitje.

De kunst van het loslaten van een ex is voor mij inzien wie en wat ze is, zowel positief en negatief. Dan pik je het positieve eruit en ga je door.
pi_33797751
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelen Hij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
pi_33798464
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef einfach_mich het volgende:

[..]

Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelen Hij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
Dat klinkt allemaal bekend. Ik weet de huidige status van mijn ex niet, maar die zal vast een nietszeggend mannetje aan de haak hebben geslagen die het interessanter vind.

In principe moest alles om haar draaien en anders hoefde het niet. Een solide basis voor een relatie is dat hoor, vooral nemen en niets geven.

Nou ja, weer wat ervaring in mijn rugzakje. Ik weet prima hoe het niet moet, dat is ook winst.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:15:50 #194
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33799640
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef het.ismij het volgende:
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Dat was erg moeilijk, gelukkig heb ik een uitmuntende zelfbeheersing! Maar ik had vaak genoeg de drang om hem te mailen of bellen en hem voor alles uit te maken wat mooi en lelijk was...
Het is zelfs zo ver gegaan dat een nieuw nummer heb genomen om van zijn smsjes en voicemailberichten af te komen...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:40:25 #195
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33802342
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:

Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin

Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
And know what you want,
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:45:29 #196
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33802505
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:40 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin

Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:49:41 #197
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33802648
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:45 schreef Flibble het volgende:

Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk ).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden
And know what you want,
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:52:08 #198
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33802750
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk ).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:04:48 #199
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33803232
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef Flibble het volgende:

[..]

Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!
Ik sms nooit, alleen nog contact gehad over wat spullen, die hij op moest halen... Maar verder voel ik me schuldig, maar ga gewoon niet reageren, weet gelukkig wel dat er geen reden is om me schuldig te voelen, ben geen vangnet voor hem of de persoon die voor zijn geluk moet zorgen.
Maar verstand en gevoel zijn 2 dingen, maar goed, dat wordt vanzelf wel minder.

En als ik hem tegenkom wil ik best gedag zeggen, omdat ik geen zin heb om in woede te blijven hangen, want dan blijf ik ermee bezig. Ik ben eroverheen en niet meer bezig met het verleden. Maar dat betekent niet dat hij een bakkie kan komen doen en verder contact ook niet
And know what you want,
pi_33809723
nou hier schrijf ik dan maar een stukkie over me zelf

ik ben sins 7 december gescheiden
3 kids 2 van 3 en 1 van 5
ik vindt het heel moeilijk om mijn ex los te laten
we hebben nog heel goed contakt
maar ik heb het moeilijk omdat ik nu weet dat ze op zoek is naar een ander

ze zegt van niet en dat we een lat relatie houden
maar ik geloof haar niet
ze heeft nu een eigen pc en zit de hele dag te chatten
opzoek naar een nieuwe vriend

dit doet mij heel veel pijn en ik weet niet wat ik er tegen moet doen
in juli wilde ze ineens scheiden
ze hield niet meer van mij zei ze
en wilde ook niet in relatie bemiddeling of wat dan ook
het was te laat het is over

op zich ben ik blij dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan
maar tot nu toe hebben we nog iets van een lat
maar ik weet nu 99% zeker dat ze de relatie alleen maar aanhoud om mij geen pijn te doen (en de sex)
maar als ze een nieuwe vriend via een chat kan krijgen wordt ik voor de 2e keer gedupt
en dat doet nu al zeer

ik weet af en toe niet wat te doen
ik weet we zijn gescheiden
maar ik zou nog zo graag bij haar zijn
ik hou nog heel veel van haar

moeilijk moeilijk
weten dat ik straks gedupt wordt maar geen afstand kunnen nemen
pi_33810526
klinkt hard,..
Maar probeer het niet te moeilijk te maken, voor jezelf.
En zeker niet voor je kids!!!
Die van 5 snapt het misschien niet, maar kids voelen veel aan!!
  zondag 8 januari 2006 @ 08:07:38 #202
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_33824610
Beste leden Fok !

gisteravond kwam ik erachter dat mijn vriend vreemd gaat. Na een relatie van meer dan 1,5 jaar gaat het naar alle waarschijnlijkheid vandaag uit

ff korte schets hoe ik erachter kwam

Om het plat te brengen werd de seks de laatste tijd minder en minder, had een kleine 6week geleden perongeluk een sms gelezen met daarin. " Nog zere tepels... hoe zou dat toch komen (6)". verder niet op ingegaan, ik vertrouwde hem volledig.

Na wat gemsn' end te hebben met een vriend van hem, toevallig ooit ens contact mee gekregen. Puur toeval. Hij opeens, ik ga stappen in Starfish... te Aachen, hij woont in Tilburg ( me vriend in Sittard en ik in Emmen... snap je het nog?). Das dus een kleine 150 km enkele reis. Ik zo van, met wie ga je.. klein wereldje daaro. Toen noemde hij me vriend bij naam... ik voelde het al aan me water en toen er een foto werd doorgestuurd, bleek dat de pasfoto te zijn waar in 1,5 jaar geleden verliefd op ben geworden.

Heb er nog een tijdje over gehad, volgens mij voelde hij al natigheid. Hij zei dat de seks super was en de laatste keer ongeveer drie week geleden.

Ik ben afgelopen weekend thuis gekomen van de wintersport en was dus lekker brak. Normaal zou ik gewoon naar Limburg zijn gegaan, was mijn beurt. Hij is dit weekend hier geweest, maar moest zaterdagmiddag weer terug ivm een etentje van z'n werk. Ik dacht dat het een compleet dinee was, dat zeker tot in de late uurtjes voort zou gaan. Wat bleek, was het een simpel etentje. Van 1900-2000 ofzo. Heb toen maar ens ff gebeld, goh hoe gaat het ... net gedaan of ik nergens iets van wist.. Me vriend zei dat ze nog ff op stap gingen, en ik opeens alert.. goh, waarom was ik niet meegegaan.. hij gaf ook toe, had best gekund, maar beide niet aan gedacht ... yeah right.

Wat bleek, dit weekend was dus al een tijdje van te voren zo gepland tussen me vriend en de vreemdganger. Toen ik vroeg aan de vreemdganger, blijf je logeren... hij ging er wel van uit....

nu dus met de tenen in de as, vannacht niet geslapen. Heb besloten om dr vandaag heen te gaan, als verassing. Z'n zus ge-sms-ed hoelaat ik ongeveer het beste kon komen voor de beste verassing.

nouja, bij deze acte van

wat zit dat homo wereldje toch vreemd in elkaar !

hoop alleen dat me schoonvader het overleefd, schoonmoeder is bijna 2 jaar overleden. en kampt met een te hoge bloeddruk en een slecht hart

wel dubbel, maar moet toch kunnen
Starbucks, waar blijf je
pi_33859930
Ai das lastig,..
En al helemaal dat hij het doet met een andere gast die je kent,.. :S
  maandag 9 januari 2006 @ 13:12:18 #204
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33863173
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef harrie1 het volgende:
nou hier schrijf ik dan maar een stukkie over me zelf
Damn, wat een kloteverhaal Ik voel met je mee. Ik snap die machteloosheid die je moet voelen maar al te goed
Sterkte.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 07:32:08 #205
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33893383
Nou. Maanden later en ik heb er allang geen problemen meer mee dat het uit is (ja, af en toe mis ik nog de praktische dingetjes) maar nu is er een nieuw "probleem". Mijn ex heeft sinds drie maanden een nieuwe vriendin, met wie hij komende week gaat samenwonen. Omdat hij in het afgelopen jaar van de ene in de andere relatie is gerold en tussendoor nooit langer dan twee/drie weken alleen is geweest, vind ik het erg moeilijk (en vooral gigantisch dom) dat hij zo snel al met "een ander" gaat samenwonen.
Donderdag komt hij nog een aantal spullen ophalen die hier al die tijd nog lagen ("oja, ik wil al het gereedschap hebben, ik kom het donderdag halen. Stort je ook even de helft van de borg terug?" ). Ik weet nog niet hoe ik het ga vinden om hem weer te zien. De laatste keer was twee maanden geleden en we zijn sindsdien zo uit elkaar gegroeid!
Vier jaar lang waren we een stelletje, daarna werden we goede vrienden, nu kunnen we alleen nog maar ruziën omdat dat meisje ineens "zijn leven" is. Omdat ik vind dat hij stom bezig is door zich steeds zó halsoverkop-kamikaze in een relatie te storten, en omdat hij sinds hij dit meisje kent nauwelijks nog wat gedaan heeft aan zijn studie (of aan wat-dan-ook, for that matter), blijft er gewoon helemaal niks meer over.
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:10:13 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33896648
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef Christine het volgende:
[...]
Vier jaar lang waren we een stelletje, daarna werden we goede vrienden, nu kunnen we alleen nog maar ruziën omdat dat meisje ineens "zijn leven" is. Omdat ik vind dat hij stom bezig is door zich steeds zó halsoverkop-kamikaze in een relatie te storten, en omdat hij sinds hij dit meisje kent nauwelijks nog wat gedaan heeft aan zijn studie (of aan wat-dan-ook, for that matter), blijft er gewoon helemaal niks meer over.
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
Ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt, maar het is jammer dat je daardoor steeds ruzie hebt en er idd niks meer overblijft.
Is het niet slimmer dan om er gewoon niks over te zeggen? Hij is toch neem ik aan wel oud en wijs genoeg om daar zelf een beslissing over te nemen?

Ik ben zelf ook vrij snel gaan samenwonen (en trouwen zelfs) maar dat samenwonen was wel al anderhalf jaar nadat mijn ex en ik uit elkaar waren. Ja, hij had er een beetje zijn twijfels over maar heeft dat toen iig niet gezegd. Nu heeft hij een nieuwe vriendin en daar wil hij ook al heel snel mee gaan samenwonen, en dat vind ik weer een beetje snel (:D wie ben ik om daar wat van te zeggen) mede ook omdat ik idd ook zie gebeuren dat zijn studie dan helemaal nooit meer af komt maar ik kan dat heel makkelijk van me af zetten. 'Hij gaat z'n gang maar, het is ten eerste zijn keuze en ten tweede niet meer mijn probleem mocht het een probleem worden.'
Wie ben ik om zijn keuzes te bekritiseren? Een ex? Want bij andere vrienden zou ik me er een stuk minder druk over maken en iig een stuk minder mee bezig houden zeg maar.

Mss zou jij ook kunnen proberen het toch met wat meer afstand te bekijken Christine. Het zou jammer zijn als het de vriendschap verpest.
pi_33898686
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef Christine het volgende:
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
Wat jij vind zal hem een zalige zorg zijn lijkt me zo. Volgens mij baal je meer dat jullie zo uitelkaar gegroeid zijn dan dat hij zijn leven verkloot..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:27:21 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33898751
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:24 schreef zwaaibaai het volgende:
Wat jij vind zal hem een zalige zorg zijn lijkt me zo. Volgens mij baal je meer dat jullie zo uitelkaar gegroeid zijn dan dat hij zijn leven verkloot..

Wat hij zegt dus, maar dan korter.
En hoe harder jij zegt dat je het er niet mee eens bent en stom vind, des te meer hij zich van je af zal sluiten.
pi_33899932
Ik heb een ex die me had uitgenodigd voor de verjaardag, maar erop terugkwam, want dr vriend trok het niet. Ik heb hem nooit ontmoet, maar vond het wel belachelijk. Het is namelijk al in augustus 2004 uitgegaan. En ze hebben al meer dan een jaar een relatie.
pi_33900164
hum christine is toch die meid die veel in het datingsite-topic post en in mijn ogen nogal ijverig naar een nieuwe partner zoekt . en ZIJ gaat dan eens zeggen dat haar ex slecht bezig is. Wat is er slecht aan dat hij het ene meisje na het andere heeft gehad. Na een paar jaar een relatie gehad te hebben, mag hij misschien ook gewoon eens genieten van zijn vrijgezellenleven en fladderen van de één naar de ander.

en samenwonen is toch zo'n ramp niet zeg. Alsof dat zo'n zware beslissing is met zo'n verstrekkende gevolgen. En zijn studies zijn ZIJN zaak.

volgens mij is christine een tikkeltje jaloers.
pi_33900494
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef maaike78 het volgende:
volgens mij is christine een tikkeltje jaloers.
Hm, dat hoeft niet hoor. Misschien ook heimwee naar de sterke band die ze wel hadden toen ze uit elkaar gingen?
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_33900581
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef zwaaibaai het volgende:

Hm, dat hoeft niet hoor. Misschien ook heimwee naar de sterke band die ze wel hadden toen ze uit elkaar gingen?
sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?

je kan geen relatie beëindigen maar dan toch nog willen dat je ex braaf zijn leven leidt zoals jij dat wenst
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:31:36 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33900748
Het hangt er maar net vanaf hoe de een het zegt en hoe het bij de ander valt.
Ik heb bij min ex ook aangegeven dat ik m'n twijfels had over het tempo en of hij het niet wat rustiger aan zou doen. Maar daarbij ook aangegeven dat ik daar in weze niks meer over te zeggen heb en me alleen zorgen maakte. Hij begreep dat en ervoer dat verder ook niet als vervelend.

Maar als ik had gaan zitten zeiken en jammeren, ja dan was hij wrsch ook snel klar met me geweest.

Ik denk wel dat het voor Christine anders aangevoeld zou hebben als zij ook al in een andere relatie had gezeten. Dan kijk je toch even anders tegen je ex en hoe het was aan... Omdat je hoofd al weer voor een deel aangevuld is met nieuwe herinneringen en gevoelens.
pi_33902158
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef maaike78 het volgende:

[..]

sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?

je kan geen relatie beëindigen maar dan toch nog willen dat je ex braaf zijn leven leidt zoals jij dat wenst
Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.
burgerweeshuis
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:23:31 #215
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33908947
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef maaike78 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat hij zijn leven lang naar mijn pijpen zal moeten dansen (hoewel dat natuurlijk wel leuk zou zijn ) maar eigenlijk vooral om het feit dat we zo uit elkaar gegroeid zijn. Het enige wat hij nog meemaakt in zijn leven, gaat allemaal om dat nieuwe meisje. En ja, ik ben inderdaad wel een tikkeltje jaloers. Vooral eigenlijk wel omdat ik in mijn hoofd nog altijd een klein beetje het idee heb, dat hij "bij mij" hoort. Heel stom, omdat het zo lang uit is al, en ik zou het ook belachelijk vinden als hij zich zo over mij zou voelen, maar toch vind ik het een heel erg vreemd idee als ik eraan denk dat hij straks elke avond met een ander meisje in bed ligt, dat hij met een ander meisje al die dingen gaat doen die wij samen deden... dat hij met een ander meisje zijn leven deelt, en dat ik dat niet ben.
Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje. Dat hij van het éne op het andere moment uit mijn leven verdween, omdat alles in zijn leven ineens vervangen werd door: "het meisje".
Eigenlijk zou ik er ook wel nog eens over willen praten met zijn ouders, want ik weet dat die het ook heel moeilijk gehad hebben met onze breuk. Maar ik weet niet of dat op dit moment wel zo heel erg gepast zou zijn... misschien moet ik maar accepteren dat het zo is en het gewoon jammer vinden dat het zo is gelopen, meer niet. Misschien is het gewoon niet mogelijk om bevriend te blijven met je ex.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:23:59 #216
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33908959
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.
Precies...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:42:21 #217
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33909552
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Christine het volgende:

Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje. Dat hij van het éne op het andere moment uit mijn leven verdween, omdat alles in zijn leven ineens vervangen werd door: "het meisje".
Zo herkenbaar...
Voor mij is het wel wat makkelijker dan voor jou, mijn ex heeft me erg schofterig behandeld waardoor 'vrienden blijven' absoluut uitgesloten was. Voor mij is het hierdoor misschien iets makkelijker te accepteren dat hij compleet uit mijn leven is... ik ben zo BOOS op 'm dat ik daar zelfs blij mee ben!
pi_33909790
Vlak voor kerst is het smsen tussen mij en mn ex gestopt, opeens was de behoefte weg en het is beter zo nu ik ook geen contact meer met hem heb kan ik dingen veel beter relativeren en kom ik erachter watvoor domme doos ik ben geweest en hoe klote hij mij eigenlijk behandelt heeft. Schuldgevoelens over het uitmaken zijn helemaal weg en damn ik ben blij dat ik de stap genomen heb om voor mezelf te kiezen.
pi_33910832
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

het is zeker pijnlijk als je ex een andere relatie begint...ik hoef het allemaal niet te weten van mijn ex, wat hij doet, wie hij allemaal date...met wie hij alles doet wat hij eerst met mij deed. Ik wil het helemaal niet weten. Ik ben er nog niet aan toe.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:36:57 #220
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33913742
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Christine het volgende:

Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje.
Ja, kan me voorstellen dat dat ook alles behalve leuk is...
Misschien draait hij over een tijdje weer wat bij...en gaat hij jullie vriendschap missen.
And know what you want,
pi_33915317
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:18 schreef Emel het volgende:

[..]

het is zeker pijnlijk als je ex een andere relatie begint...ik hoef het allemaal niet te weten van mijn ex, wat hij doet, wie hij allemaal date...met wie hij alles doet wat hij eerst met mij deed. Ik wil het helemaal niet weten. Ik ben er nog niet aan toe.
is het zo erg? of maak je het zo erg?
burgerweeshuis
pi_33915771
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

is het zo erg? of maak je het zo erg?
het is erg

gisteren zijn we (ex en ik) tot de conclusie gekomen dat we nog niet aan toe zijn om als vrienden verder te gaan. We hebben beiden nog moeite mee.
pi_33915924
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Emel het volgende:

[..]

het is erg

gisteren zijn we (ex en ik) tot de conclusie gekomen dat we nog niet aan toe zijn om als vrienden verder te gaan. We hebben beiden nog moeite mee.
Ok, dat is erg...
burgerweeshuis
pi_33916718
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:31 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ok, dat is erg...
tijd heelt alle wonden
we zijn nu 3.5 maand uit elkaar.
pi_33917337
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef Emel het volgende:

[..]

tijd heelt alle wonden
we zijn nu 3.5 maand uit elkaar.
Dat zeg ik, het is erg. Ik was na 3,5 maand nog niet er over heen...
burgerweeshuis
pi_33917455
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Dat zeg ik, het is erg. Ik was na 3,5 maand nog niet er over heen...
hoe lang duurde het bij jou?
pi_33917548
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:09 schreef Emel het volgende:

[..]

hoe lang duurde het bij jou?
uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.

check je fotoboek ff
burgerweeshuis
pi_33917603
Ik heb trouwens het idee dat vrouwen er veel sneller overheen zijn dan mannen?

Meeste van mijn exen hadden binnen aanzienbare tijd wel een nieuwe échte relatie, terwijl ik wel de intimiteit zocht, maar er nog niet goed genoeg overheen was om een relatie aan te gaan.
pi_33918031
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.

check je fotoboek ff
oh nee he? hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren tot ik helemaal overheen ben ik ken wel zat mensen die ook zo lang bezig waren met verwerken. Ik maak dit voor het eerst mee dat het lang duurt. Misschien omdat dit mijn langste relatie was.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:29:08 #230
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33918284
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef Emel het volgende:

[..]

oh nee he? hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren tot ik helemaal overheen ben ik ken wel zat mensen die ook zo lang bezig waren met verwerken. Ik maak dit voor het eerst mee dat het lang duurt. Misschien omdat dit mijn langste relatie was.
Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.
Doom |
pi_33918498
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.
dat heb ik nou ook precies
af en toe een harde terugval
blijft moeilijk
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:42:25 #232
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33918818
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Emel het volgende:

[..]

dat heb ik nou ook precies
af en toe een harde terugval
blijft moeilijk
En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.
Nu moet je weer van begin af aan starten....kan ook spannend zijn...alleen nu zie ik het ff niet zo meer, ik blijf met dat missende gevoel. Daar doen mijn vrienden nix aan.
Doom |
pi_33918913
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef h_vreman het volgende:

[..]

En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.
Nu moet je weer van begin af aan starten....kan ook spannend zijn...alleen nu zie ik het ff niet zo meer, ik blijf met dat missende gevoel. Daar doen mijn vrienden nix aan.
dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen nee
pi_33918978
ik heb ook geen zin en behoefte aan dat helemaal opnieuw beginnen..
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:48:17 #235
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33919065
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Emel het volgende:

[..]

dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen nee
bekend ja.
heb je gepartyd tot je een ons weegt, zelfs alles van je afgedanst. Ben je eenmaal terug in je room..........Leeg en dan komt de Exrelatie-eekhoorn knagen ja.
Wat een kutgevoel. Njah d8 vorige week datk er vanaf was, maar zo onverwacht dat gevoel.
Achja, zij beweerd bij hoog en laag dat ze er niet mee zit....waarom zou ik er dan nog mee zitten. Maar dan het gevoel nog weten te bepraten ......dat gaat een tijd duren...Weet jij hoelang ?
Zou fijn zijn !
Doom |
pi_33919301
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef h_vreman het volgende:

[..]

bekend ja.
heb je gepartyd tot je een ons weegt, zelfs alles van je afgedanst. Ben je eenmaal terug in je room..........Leeg en dan komt de Exrelatie-eekhoorn knagen ja.
Wat een kutgevoel. Njah d8 vorige week datk er vanaf was, maar zo onverwacht dat gevoel.
Achja, zij beweerd bij hoog en laag dat ze er niet mee zit....waarom zou ik er dan nog mee zitten. Maar dan het gevoel nog weten te bepraten ......dat gaat een tijd duren...Weet jij hoelang ?
Zou fijn zijn !
ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:07:11 #237
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33922825
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Emel het volgende:

[..]

ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
Doom |
pi_33923097
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
Mn vriendin had me ook verlaten omdat ze flink in de war is.. en mn vrienden.. Whaha... ik heb nu mn echte vrienden leren kennen.. de vrienden waarmee ik omging.. waren dr wel.. alleen ze verraaide me.. en achter mn rug om lopen te lullen.. en ik voel me nu een stuk beter dan dr voor.. ik weet nu wie mn vrienden echt zijn.. en niet de neppen die me hebben vernaaid..
pi_33931317
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:

[..]

neem de tijd voor, het hoort erbij
ik hoop nooit meer deze pijn te voelen in ieder geval.
pi_33935268
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:14 schreef Emel het volgende:

[..]

ik hoop nooit meer deze pijn te voelen in ieder geval.
Der zijn der meer die dat nooit meer willen,
*Helaas is de toekomst niet te voorspellen* (zou een hoop wel een stuk makkelijker maken).
* het.ismij is overgens stom,
K heb nu wat ik wilde, en weet het nu niet meer,..
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:44:07 #241
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33938452
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:55 schreef het.ismij het volgende:

Waar twijfel je over?
And know what you want,
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:45:05 #242
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33938483
M'n ex probeert telkens een voet tussen de deur te krijgen, blijft me maar sms'en...
Weer dat klote schuldgevoel
And know what you want,
pi_33938625
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Waar twijfel je over?
ik gok dat de spanning mist, nu alles weer bij het oude is.

dat je soms verlangt omdat je verloren hebt, en bang wordt ergens, niet meer de keuze te hebben.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:27:41 #244
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33939859
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef milagro het volgende:

ik gok dat de spanning mist, nu alles weer bij het oude is.

dat je soms verlangt omdat je verloren hebt, en bang wordt ergens, niet meer de keuze te hebben.
T'is soms ook erg verleidelijk om opnieuw met je ex te beginnen, omdat alles dan beter is, want je bent iig niet meer alleen... en hou je jezelf voor de gek dat het weer zou gaan werken, terwijl je van binnen dondersgoed weet dat het niet werkt.
And know what you want,
pi_33939973
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef -Delta- het volgende:

[..]

T'is soms ook erg verleidelijk om opnieuw met je ex te beginnen, omdat alles dan beter is, want je bent iig niet meer alleen... en hou je jezelf voor de gek dat het weer zou gaan werken, terwijl je van binnen dondersgoed weet dat het niet werkt.
niet zelden gewoon een paniekreactie.
bang voor het grote alleen zijn, denken dat het gemis nooit overgaat, niet kunnen wennen nog dat "hij er niet meer zal zijn" , het niet kunnen verdragen dat er voor hem ms een ander komt al snel (of al is), ook of zelfs als jij degene was die er een punt achter zette.

doe je heel veel moeite om de ander weer voor je te winnen, heb je gewonnen, denk je ineens "kut, terug bij af, is dit het nu waar ik zo naar verlangde?"
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:38:23 #246
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33940182
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:31 schreef milagro het volgende:

doe je heel veel moeite om de ander weer voor je te winnen, heb je gewonnen, denk je ineens "kut, terug bij af, is dit het nu waar ik zo naar verlangde?"
Ja als je dat al zo snel hebt, voorspelt het weinig goeds.
Ik ben ook wel eens een paar weken uit elkaar gegaan, daarna weer weer terug gekomen bij m'n ex en nog een aantal jaar samen geweest.
Als je na een paar weken alweer twijfelt, tja...
And know what you want,
pi_33940340
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ja als je dat al zo snel hebt, voorspelt het weinig goeds.
Ik ben ook wel eens een paar weken uit elkaar gegaan, daarna weer weer terug gekomen bij m'n ex en nog een aantal jaar samen geweest.
Als je na een paar weken alweer twijfelt, tja...
soms twijfel je al meteen

het gaat uit om "die reden", je zit alleen, je hebt verdriet, en je mist hem , en door dat missen denk je "misschien maakte ik teveel een punt van dat ene, moet ik daar overheen stappen, water bij de wijn, of whatever"... ... en dan ben je weer bij elkaar en dan weet je meteen al eigenlijk dat je er niet overheen kan stappen, dat het toch , nog steeds, tegen alles wat je voelt ingaat, je "het" niet kan vergeten.

Iemand missen wordt nog weleens verward met iemand terugwillen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:56:57 #248
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33946463
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:42 schreef milagro het volgende:

[..]

soms twijfel je al meteen

het gaat uit om "die reden", je zit alleen, je hebt verdriet, en je mist hem , en door dat missen denk je "misschien maakte ik teveel een punt van dat ene, moet ik daar overheen stappen, water bij de wijn, of whatever"... ... en dan ben je weer bij elkaar en dan weet je meteen al eigenlijk dat je er niet overheen kan stappen, dat het toch , nog steeds, tegen alles wat je voelt ingaat, je "het" niet kan vergeten.

Iemand missen wordt nog weleens verward met iemand terugwillen.
Indd, moeilijke scheidingslijn ook......moeilijk....
Als de pijn ermee stopt ?
Doom |
pi_33953285
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:55 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Der zijn der meer die dat nooit meer willen,
*Helaas is de toekomst niet te voorspellen* (zou een hoop wel een stuk makkelijker maken).
* het.ismij is overgens stom,
wat vervelend zeg
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:51:18 #250
22944 Breetai
....Relax....
pi_33953459
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Indd, moeilijke scheidingslijn ook......moeilijk....
Als de pijn ermee stopt ?
en met het terugkeren van je ex jezelf ngo niet goed voelt. Dan kan je toch beter maar een paar maanden wat pijn lijden. Nooit gezegd dat het allemaal makkelijk was.
pi_33955001
Koel. Ex aan de deur. Ze wilde weten hoe het met me ging( ). Was gezellig. Maar dat is dan ook alles. Het roept geen kansloze emoties meer op. Toegeven; ik hou nog verschrikkelijk veel van dat kind maar daar houdt het ook op. Ik kan/mag er niets mee. Over.

[ Bericht 24% gewijzigd door VD op 12-01-2006 00:09:06 ]
pi_33955692
tjonge de verhalen zijn ook allemaal het zelfde
ik dacht dat ik een maf was die dit soort gevoelens heb
maar blijkbaar zitten we toch allemaal met het zelfde gevoel

leeg jaloers twijfelend

vooral nu mijn ex (zins 3 maanden gescheiden) al weer een date heeft
ze heeft na jaren huwelijk blijkbaar geen problemen om 3 maanden na de scheiding weer een nieuwe liefde te zoeken

ik kan het niet en wil het niet
maar blijkbaar zij wel

het doet me pijn heel veel pijn

maar het doet me goed (stom he) dat er meer mensen zijn die dit klote gevoel hebben

ik wens iedereen sterkte die het lege gevoel hebben
ik weet nu hoe het voelt (klote)

ik baal
zekers als ik lees dat het wel een jaar duurt voor je je weer een beetje lekker voelt
en er over heen bent

sterkte
pi_33955838
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef VD het volgende:
Koel. Ex aan de deur. Was gezellig. Maar dat is dan ook alles. Het roept geen kansloze emoties meer op. Goed, ik hou nog verschrikkelijk veel van dat kind maar daar houdt het ook op. Ik kan/mag er niets mee. Over.
blij voor je vd

hoelang was je relatie?
pi_33955926
Dankewol. Bijna drie jaar waarvan 1/3de samenwonend.
pi_33956034
en hoelang is het al uit?

ik 15 jaar samen 5 jaar getrouw
pi_33956097
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef harrie1 het volgende:
maar het doet me goed (stom he) dat er meer mensen zijn die dit klote gevoel hebben
Daar draait het om. Je voelt je niet alleen, je deelt je gevoel -sort of- met meerdere mensen. En we moeten er allemaal doorheen.

Ik wens je veel kracht Harrie. .
pi_33956253
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef harrie1 het volgende:
en hoelang is het al uit?
Acht maanden. Djeez. .
pi_33956254
dank je
we hebben nu nog een lat relatie maar ben bang dat het snel afgelopen is
zij een niueuwe liefde ik nog een jaar treurend toe kijken

bah
pi_33956408
Het scheelde voor mij wel dat ze niet direct een ander had. Denk dat ik het dat ook niet had gered om eerlijk te zijn. Nu had ik nog steeds hoop. .
pi_33956445
in 8 maanden is denk ik redelijk
maar ik wou dat ik het nu kon afsluiten (maar dat lukt niet)

ik heb al zitten denken om ruzie te maken dant maakt het misschien makkenlijker
maar tja we hebben 3 kids
1 van 5 en 2 van 3

k#t gewoon

nou ik ben blij te horen dat het bij jouw goed gaat
pi_33956528
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef VD het volgende:
Het scheelde voor mij wel dat ze niet direct een ander had. Denk dat ik het dat ook niet had gered om eerlijk te zijn. Nu had ik nog steeds hoop. .
hmmm klote hoop hebben en dan niet terug krijgen

maar begreep dat het het wel goed ging met je gevoel
pi_33956636
Best apart:

Afgelopen zaterdag had ik na twee (!) jaar voor het eerst echt met mijn eerste grote liefde afgesproken sinds het uit was gegaan (twee jaar geleden dus ). In de tussentijd heb ik andere vriendinnen gehad, vond ik andere meisjes leuk, kortom, doorgegaan met mijn leven. Waarom kon ik mezelf er dan niet toe aanzetten weer eens met mijn eerste grote liefde af te spreken?

Ik was bang om haar weer leuk te vinden, denk ik. Vooral omdat ik degene was die het toendertijd had uitgemaakt. Ik heb nog heel veel aan haar gedacht de laatste twee jaar. Ik zal met veel vragen over of ik er wel goed aan had gedaan het uit te maken, hoe het zou zijn als we nu nog een relatie zouden hebben etc etc. Kortom, ik was mezelf lekker aan het mindfucken.

Oftewel, pas als ik een keer echt weer met haar afsprak kon ik voor mezelf zien hoe en wat ik nog voor haar voelde, wat haar aanwezigheid met me deed, hoe ik me zou gedragen en wat ik zou denken. Dit zorgde ervoor dat ik haar afgelopen zaterdag dus voor het eerst weer bij me thuis had (in de afgelopen twee jaar soms wel tegengekomen in cafe's etc, nooit lang gepraat oid). Ik merkte dat ik, hoewel ze nog behoorlijk hetzelfde was als toen we nog een relatie hadden, echt niets meer voor haar voelde . Ik zal je eerlijk bekennen: dat luchtte me best op.

Omdat ze mijn eerste was zal ik altijd van haar blijven houden en in mijn hart houden. Maar liefde roest wel, heb ik gemerkt.
pi_33956792
quote:
zekers als ik lees dat het wel een jaar duurt voor je je weer een beetje lekker voelt
en er over heen bent
Nee, dat is persoonlijk en voor iedereen anders, Harrie. Voor hetzelfde geld doe jij er een half jaar over.

Kop op, ook jij zal weer iemand vinden.
pi_33956866
hee Roeni3 lekker hoor

lijkt me nu een heerlijk gevoel

je eerste liefde vergeet je nooit nee
mijn eerste liefde weet ik ook nog
en zal ik nooit vergeten

maar toch lekker voor je
pi_33956872
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef harrie1 het volgende:
in 8 maanden is denk ik redelijk
maar ik wou dat ik het nu kon afsluiten (maar dat lukt niet)
Ik zal het nooit helemaal af kunnen sluiten. Mijn deur zal áltijd op een kier staan. Ik ga er alleen niet meer actief op af. Het is goed zo. Ze is gelukkig. Dat is alles wat ik wil.
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef harrie1 het volgende:
nou ik ben blij te horen dat het bij jouw goed gaat
Thanks. En op een één of andere dubieuze manier kom jij hier ook weer uit. .
pi_33956945
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef harrie1 het volgende:
hmmm klote hoop hebben en dan niet terug krijgen
Hoop doet leven. So it seems.
pi_33956960
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:57 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Nee, dat is persoonlijk en voor iedereen anders, Harrie. Voor hetzelfde geld doe jij er een half jaar over.

Kop op, ook jij zal weer iemand vinden.
ja mijn hersenen weten ook wel dat ik ooit weer een nieuwe vriendin zal krijgen
maar mijn hart zegt nee nooit iemand anders

ik hoop dit klote gevoel nu toch een beetje te kunnen minderen
maar het lijkt wel alleen maar erger te worden
pi_33957070
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef harrie1 het volgende:

[..]

ja mijn hersenen weten ook wel dat ik ooit weer een nieuwe vriendin zal krijgen
maar mijn hart zegt nee nooit iemand anders

ik hoop dit klote gevoel nu toch een beetje te kunnen minderen
maar het lijkt wel alleen maar erger te worden
Geef het de tijd.
pi_33957135
tja maar valse hoop werkt alleen maar problemen op
je zal verder moeten als zij niet wil
en als je dan hoop hebt blijf je wachten op niets

tijd heeld alle wonden
kon ik de klok maar vooruit spoelen
pi_33957177
Buh, mn ex (tis net 3 maanden over) vertelde me vanmiddag dat ze verliefd is op een ander... Ook nog iemand die ik ken. We hebben maar een jaar verkering gehad, maar het was heel erg intensief en emotioneel. Ik snap niet hoe ze nu al weer iemand kan vertrouwen en zich kwetsbaar kan opstellen...

Beetje klap in mn gezicht
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:05:58 #271
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33957243
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef VD het volgende:
Koel. Ex aan de deur. Was gezellig. Maar dat is dan ook alles. Het roept geen kansloze emoties meer op. Goed, ik hou nog verschrikkelijk veel van dat kind maar daar houdt het ook op. Ik kan/mag er niets mee. Over.
Goedzo VD
And know what you want,
pi_33957313
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:04 schreef dewitteparel het volgende:
Buh, mn ex (tis net 3 maanden over) vertelde me vanmiddag dat ze verliefd is op een ander... Ook nog iemand die ik ken.

Beetje klap in mn gezicht
tja en dan heb je het gevoel dat hij zich er tussen heeft gewringt
een beetje lopen stoken
je heb waarschijnlijk nu een hekel aan hem

tja een bekend gevoel

klote voor je
ik leef met je mee in de zelfde zooi

sterkte gewenst

ik ga zo maar eens naar bed
kan ik daar verder treuren en janken
pi_33957433
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef harrie1 het volgende:

[..]

tja en dan heb je het gevoel dat hij zich er tussen heeft gewringt
een beetje lopen stoken
je heb waarschijnlijk nu een hekel aan hem

tja een bekend gevoel

klote voor je
ik leef met je mee in de zelfde zooi

sterkte gewenst

Nee ik verwijt hem niks. Haar ook niet. Maar het is gewoon kut.
Jij ook sterkte en slaap desalniettemin lekker..
pi_33957609
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Nee ik verwijt hem niks. Haar ook niet. Maar het is gewoon kut.
Jij ook sterkte en slaap desalniettemin lekker..
zal een nacht worden met 10x wakker worden en afvragen waarom???

maar bedankt
pi_33957655
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef harrie1 het volgende:
Jup. Gooi het er maar uit.

Sterkte. .
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:18:40 #276
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33957964
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef VD het volgende:

Jup. Gooi het er maar uit.
T'is een fase waar je, helaas, doorheen moet... maar uiteindelijk wordt het echt allemaal beter
And know what you want,
pi_33958363
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef -Delta- het volgende:

[..]

T'is een fase waar je, helaas, doorheen moet... maar uiteindelijk wordt het echt allemaal beter
In dit soort buien ga ik altijd op een of andere manier de Dijk citeren, vergeef me:

wanhoop niet, wanhoop niet
straks is het allemaal weer anders
en misschien wel beter dan ooit
dus wanhoop niet
wanhoop nooit
pi_33959058
Het is net 3 maanden uit met mn ex, na een relatie van 3,5 jaar. Van mijn kant uit nog heel veel gevoel, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar omdat hij zo twijfelde aan ons..
Nu 3 maanden later verteld ie me dat ie een nieuwe vriendin heeft.
Bam, een klap in mn gezicht zo hard als dat aankomt, terwijl ik al die tijd nog hoop heb gehad.
Ik voel me klote..
pi_33959070
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef -Delta- het volgende:
Zie het maar als een nieuwe kans op een betere relatie. .
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:46:08 #280
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33959396
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:38 schreef Tasje het volgende:
Het is net 3 maanden uit met mn ex, na een relatie van 3,5 jaar. Van mijn kant uit nog heel veel gevoel, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar omdat hij zo twijfelde aan ons..
Nu 3 maanden later verteld ie me dat ie een nieuwe vriendin heeft.
Bam, een klap in mn gezicht zo hard als dat aankomt, terwijl ik al die tijd nog hoop heb gehad.
Ik voel me klote..
Het lijkt wel of in elke "oude relatie" één van de 2 snel een nieuwe relatie begint of iig aan het daten is, en dat de ander dat altijd zo moeilijk vind.
Begrijpelijk dat het klote is, zeker als je nog hoop had... Sterkte joh
And know what you want,
pi_33959885
Dankje, iemand enig idee hoe te "overleven"?
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:00:50 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33960066
Adem blijven halen en erdoorheen gaan. Proberen niet al te veel erin te blijven hangen maar probeer het ook niet te negeren... dat heeft toch geen zin.
pi_33960105
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:56 schreef Tasje het volgende:
Dankje, iemand enig idee hoe te "overleven"?
(door) door te leven
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:04:07 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33960198
Afleiding zoeken, proberen niet al te veel alleen te zijn (bijvoorbeeld in weekenden) etc. etc.
pi_33960239
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Het lijkt wel of in elke "oude relatie" één van de 2 snel een nieuwe relatie begint of iig aan het daten is, en dat de ander dat altijd zo moeilijk vind.
Begrijpelijk dat het klote is, zeker als je nog hoop had... Sterkte joh
Bij mn vorige lange relatie ( 4 jaar) hadden we dat allebei, maar toen waren we elkaar ook al aan het loslaten in de laatste paar maanden. Tot een maand terug zei mn laatste ex (niet dat ik er zoveel heb, maar even onderscheid ) dat we in de toekomst ooit nog wel bijelkaar zouden komen. Afgelopen zondag verteld ze me resoluut dat ze over me heen is en dat het nooit iets meer wordt (bang, klap 1) en dan vandag dat ze verliefd is op iemand anders (hoppa nummer 2). Gelukkig is er bier...
pi_33960420
quote:
dat we in de toekomst ooit nog wel bijelkaar zouden komen
Precies zo hier, niet in die woorden maar toch hoop je erop..

Ben iig wel bezig met doorgaan, en doorleven. Alleen thuis zitten doe ik wel, maar dat komt dat ik op mezelf woon..
pi_33965050
In het begin van dit topic heb ik gepost dat het uit was en dat mijn ex helemaal gek was geworden.. Na 2,5 weken niet meer samen te zijn hebben we een heel lang gesprek gehad, samen met een vriend van me die altijd al hielp met onze ruzies. Het lijkt weer de goede kant op te gaan, ze heeft nog even de tijd nodig om het een en ander een plek te geven, en wil dan opnieuw met 'ons' beginnen..

Aan de ene kant voelt het goed, dit is wat ik wil. Maar aan de andere kant heb ik nog twijfels..
pi_33965285
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef Tasje het volgende:

[..]

Precies zo hier, niet in die woorden maar toch hoop je erop..

Ben iig wel bezig met doorgaan, en doorleven. Alleen thuis zitten doe ik wel, maar dat komt dat ik op mezelf woon..
Ja, ik ook. Maar je hebt ook weinig keus in pinrcipe naast doorgaan...
Het ergste vind ik niet eens dat ze iets met een andere man doet, maar dat ze nu alweer bereid is om haar hart aan een ander te geven, dat doet gewoon pijn. Geeft me het gevoel dat ik niks betekend heb... (ook al beweerd ze zelf iets anders, maar goed)...
pi_33965327
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef Tasje het volgende:
Ik kom wel een weekend opvullen... Help je mij meteen mee.
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:06:47 #290
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_33965430
zowzow, een hele drukte hiero veroorzaakt.

Ik zal kort samenvatten wat er na me laatste berichtgeving allemaal gebeurt is

Na een tijdje over koetjes en kalfjes te hebben gesproken, kwam het moment aan..

goh, ik krijg berichten dat je buiten de deur snoept.....
geen echte lichamelijke reactie, alleen wel complete consternatie... Hij wist direct waar ik op doelde, maar hij verzekerde me dat er niks gebeurt was en niks ging gebeuren.

*knip* lang stuk prive mail maar als je intresse hebt

Ik ben ervan overtuigd dat me vriend niet vreemd is gegaan, het lijkt erop dat de vermeende vreemdganger een erg rijke fantasie heeft.

conclusie, we zijn er achter gekomen dat wij een setje zijn, we passen goed bij elkaars gordijnen en belangrijkste is, we are in love, because we are the lucky ones

ik zal ens in een rustig moment dit hele topic doorspitten,

bedankt voor alle steun, positief of negatief

en voor de hetreo's die het ens willen proberen, just ask en ga niet zo kinderlijk reageren
Starbucks, waar blijf je
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:03:35 #291
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_33967758
Tja ik heb ook maar een vraagje. Ik heb dus een ex, we waren 2 maanden samen en das alweer 2 jaar geleden. Heb haar echt helemaal los kunnen laten en ben nu weer in een nieuwe relatie.
Waar ik nu echter mee zit:
Ik heb de mogelijkheid om bij mijn vereniging een nieuwe functie op me te nemen.
Grote vereniging, zit nu op een afdeling met 30 man. En ik krijg de mogelijkheid om een eigen afdeling te leiden met 4 medewerkers. Nu is het zo dat mijn ex werkzaam is op die afdeling. Ik heb haar destijds vaak meegenomen en zodoende is ze eigenlijk bij die afdeling beland.
Nu zou ik echter haar baas worden.
Tja voor mijzelf vind ik het niet zo'n probleem dat ik zelf kan inschatten. Spreek haar eigenlijk nooit meer en ben gelukkig met een ander. Maar toch denk ik af en toe nog eens terug aan die tijd met haar. En weet niet hoe zij daarover denkt.

Hoe ga ik zoiets aanpakken?
pi_33968121
Niet?
Je hebt haar toch los gelaten? Hup, aan het werk dan. Kies maar eens voor jezelf. .
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:44:55 #293
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_33968949
Tja, het gaat om vrijwilligerswerk dus niet echt een carriere-move. Het voornaamste waar het mij om gaat is de nieuwe uitdaging en toch ook wel de gezelligheid.
Zou het zonde vinden als ik of zij het door de nieuwe situatue niet meer leuk vind.
En momenteel weet zij er trouwens ook nog niets van dat ik waarschijnlijk haar baas ga worden.
pi_33969173
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 08:51 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar je hebt ook weinig keus in pinrcipe naast doorgaan...
Het ergste vind ik niet eens dat ze iets met een andere man doet, maar dat ze nu alweer bereid is om haar hart aan een ander te geven, dat doet gewoon pijn. Geeft me het gevoel dat ik niks betekend heb... (ook al beweerd ze zelf iets anders, maar goed)...
Ja dat heb ik ook, hij zegt wel dat ik heel veel voor hem betekend heb, en dat hij voor iemand anders nooit zoiets kan voelen als voor mij. Maar dat hij nu al van die gevoelens heeft, doet me echt heel veel pijn..
pi_33973879
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef paparia het volgende:
Tja, het gaat om vrijwilligerswerk dus niet echt een carriere-move. Het voornaamste waar het mij om gaat is de nieuwe uitdaging en toch ook wel de gezelligheid.
Zou het zonde vinden als ik of zij het door de nieuwe situatue niet meer leuk vind.
En momenteel weet zij er trouwens ook nog niets van dat ik waarschijnlijk haar baas ga worden.
Het was een 'relatie' van 2 maanden en wel 2 jaar geleden?

Vrouwen zijn na een week al over je heen, ze zal het prima vinden.
pi_33982553
het beste is om niet te weten wat een ex allemaal doet en met wie. Bespaart een hoop pijn.
Ik heb mijn ex verzocht mij niet te vertellen als hij date/nieuwe relatie krijgt. Voorlopig niet iig.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:54:42 #297
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_33985780
*me meldt zich

Keb 9 maand met haar gehad. Haar altijd ontzettend geprobeert te helpen; met haar gescheiden ouders, dat ze vroeger mishandeld en misbruikt is...

En nu? nu mag ik opzouten.. gaat het weer iets moeilijker met haar... moet ik weg
Ze ziet er geen toekomst meer in zei ze net tegen mij aan de telefoon... Ookal houd ze wel van mij, maar ze weet niet hoe het verder moet

Wat voel ik me kut.. en ik WAS altijd zelf depressief, ik was er vanaf.. toen leerde ik haar kennen ging alles nóg beter met mij (en met haar eerst ook) nu is zij depressief.. kan ik haar wel helpen.. moet ik opzouten na zoveel met elkaar gedeeld te hebben..

wat moet ik nu toch? Ik ben de weg nu zelf ook weer kwijt
Whoehhhh.. is da van mij?? ^^ Whoeiii!!
pi_33991951
quote:
tjonge de verhalen zijn ook allemaal het zelfde
ik dacht dat ik een maf was die dit soort gevoelens heb
maar blijkbaar zitten we toch allemaal met het zelfde gevoel

leeg jaloers twijfelend

ik kan het niet en wil het niet
maar blijkbaar zij wel

het doet me pijn heel veel pijn

ik wens iedereen sterkte die het lege gevoel hebben
ik weet nu hoe het voelt (klote)

ik baal
en er over heen bent

sterkte
je bent iig niet de enigste met dat klote gevoel dat gevoel heb ik nu ook al een maand.. maja het komt wel goed! suc6!!
pi_33992215
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef _CoolZero_ het volgende:
*me meldt zich

Keb 9 maand met haar gehad. Haar altijd ontzettend geprobeert te helpen; met haar gescheiden ouders, dat ze vroeger mishandeld en misbruikt is...

En nu? nu mag ik opzouten.. gaat het weer iets moeilijker met haar... moet ik weg
Ze ziet er geen toekomst meer in zei ze net tegen mij aan de telefoon... Ookal houd ze wel van mij, maar ze weet niet hoe het verder moet

Wat voel ik me kut.. en ik WAS altijd zelf depressief, ik was er vanaf.. toen leerde ik haar kennen ging alles nóg beter met mij (en met haar eerst ook) nu is zij depressief.. kan ik haar wel helpen.. moet ik opzouten na zoveel met elkaar gedeeld te hebben..

wat moet ik nu toch? Ik ben de weg nu zelf ook weer kwijt
dude.. wil je dr terug? dan laat je haar met rust.. maak het haar niet moeilijk.. stel voor om dr te helpen wilt ze dat niet.. laat haar dan eventjes gaan.. als ze van je houdt.. roept ze je hulp wel in.. trust me ik heb dat ook vaak meegemaakt.. depri-vriendinnetje.. "ja ik weet het niet meer" laat een week niks van je horen en ze hangt jankend aan de foon te aske of je nog van dr houdt.. waarop jij verstandig reageerd.. Ja maak je niet onnodig druk! suc6
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:50:09 #300
38039 Katana
Snoekduiker
pi_34001002
edit

[ Bericht 49% gewijzigd door Katana op 13-01-2006 22:50:39 ]
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_34005539
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:50 schreef Katana het volgende:
Nou ik mag me na vanavond ook bezig gaan houden met dit topic. Hoe zal ik beginnen? Het is net 2 uur uit. Ik (22) heb een relatie gehad van 3 jaar en nog een beetje met een meisje (21) van mn vorige school. We leerden elkaar kennen op mn vorige school, zij deed secetaresse opleiding en ik Communicatie. Samen volgden we lessen Duits in een combi klas. Zij vond mij al vrij snel leuk. Toen we op studiereis naar Berlijn gingen hebben we wat zitten praten in de bus en in Berlijn. Eenmaal thuis wat over msn zittne praten en toen gingen we daten. Na de 2e date gebeurde er wat en waren we een stel, tot vanavond 23.36.

Onze relatie begon leuk, erg leuk. Ik was tot over mn oren verliefd op haar en zij op mij. Het eerste jaar ging alles leuk en deden veel leuke dingen. Na anderhalf jaar merkte ik al snel op dat zij zich heel jaloers kon gedragen wat betreft 'vreemde' vrouwen in mijn buurt. Dit begon met het stappen, op een gegeven moment was het zover dat ik niet meer met haar wilde stappen omdat ze zo jaloers was. Ik had geen zin in ruzie alleen omdat er een meisje tegen me aan kwam praten. Wat betreft andere vrouwen was ze jaloers aangelegt. Een beetje jaloezie oke, maar teveel trek ik niet. Na die anderhalf jaar is het aantal keren dat we samen wezen zijn stappen op 2 handen te tellen.

In die periode kregen we ook om de meest kleine dingen ruzie. Echt hele onbenullige dingen waarvan ik niet begreep waarom we nu ruzie hadden. Vaak de ruzies uitgepraat en alles was weer goed. Alleen kwam er nu een tijd aan waarin we steeds vaker kleine irritaties kregen, kleine ruzies enz. Dit begon ik steeds slechter te trekken. Ik kreeg ook sterk het gevoel dat ze wel erg afhankelijk van me was. Zij heeft naast mij, 1 vriendin, een broer en een zus met wie ze omgaat. Verder niemand. Terwijl ik een hele vriendengroep heb die ik ook de nodige aandacht wil geven. Soms kreeg ik het verwijt dat ik teveel met mn vrienden deed en te weinig met haar. Hier had ze soms ook wel gelijk in, want ik ging stappen met vrienden en niet met haar (om de bekende reden). Hier ben ik mischien achteraf wat nalatig geweest, had vaker wat leuks kunnen gaan doen met haar. De kleine ruzies werden steeds vaker een feit. Afgelopen week weer een vaag voorval gehad waardoor we elkaar een week niet spraken. In deze week ging ik zo twijfelen of alles nog wel goed was, of ik dit nog wel wilde op deze manier enz. Zaterdag belde ze me op om alles uit te spreken. Ik stemde in en zodoende spraken we af. Leuke avond gehad, alles uitgesproken enz.

Toen ze zondagochtend weg ging voelde alles weer goed maar toen ze eenmaal weg was kwam dezelfde twijfel weer. Ik heb dit de hele week gehouden. Veel zitten denken enz.
Vanavond viel er weer iets heel onbenulligs voor waardoor we elkaar weer irriteerde. Dit was voor mij de druppel en stelde voor om er mee te stoppen. Een hele schok natuurlijk, want ik was/ben alles voor haar.

Ik weet gewoon dat dit zo beter is op de lange termijn, ondanks dat ik haar nog lief vind. Onze karakters verschillen gewoon teveel en botsen te vaak. Ik voelde me niet meer oke in de relatie vandaar mijn besluit. Nu zit ik hier op mijn zolderkamertje de zoveelste heineken naar binnen te werken omdat ik me kut voel, heel kut. Ik schrijf nu alles van me af en hoop hier de komende tijd steun te vinden in dit topic. Ik heb een tijd niet gehuild, de laatste keer was toen mijn oma overleed 10 jaar geleden. Maar nu merk ik toch dat ik af en toe gewoon moet huilen om deze shit. Toch 3 jaar een relatie gehad. Nu is het weg. Ik had deze tijd nooit willen missen en ben blij dat ik deze tijd met haar heb kunnen beleven.

Heb haar zojuist nog een mail gestuurd waarin ik alles en mijn besluit uit heb gelegt.
Maargoed, jullie zullen mij de komende tijd wel vaker zien in dit topic.
Sorry voor mn lange tekst.
Dan ben je daar dus 3 jaar voor samen geweest.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')