abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33398867
Waar gaat het over
De Kunst van het loslaten van een ex dus

Vorig topic
De kunst van het loslaten van een ex (#31)

En daar heb je wat aan
Yup, vind hier medeslachtoffers, en lucht je hart

Dus hier slowchatten we
Nope, dat doe je maar in de R&P SC reeks!

/Edit Cc.
Begin het volgende topic in deze reeks svp met bovenstaande (aangepaste) OP

Ja, daarom, dus.

[ Bericht 42% gewijzigd door Copycat op 27-12-2005 19:18:27 ]
pi_33399374
Gewoon omdat het kerst is.
  zondag 25 december 2005 @ 22:05:48 #3
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33401400
quote:
Op zondag 25 december 2005 20:01 schreef gurlie het volgende:
Gewoon omdat het kerst is.
Tis minder indd.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_33402498
het ging zo goed.. was er echt helemaal over heen.. geen hoop meer.. andere mannen waren weer interessant...
en nu toch weer een dip... hij zit nu waarschijnlijk gezellig met haar kerst te vieren... zou er alles voor over hebben om met hem het nieuwe jaar in te kunnen.. samen kerst te vieren.. *snif*

nouja, nog 1 dag.. dan is t weer voorbij.. kan ik weer helder nadenken.. hoop ik ;-)
  zondag 25 december 2005 @ 23:42:36 #5
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33403376
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef plasticvlinder het volgende:
het ging zo goed.. was er echt helemaal over heen.. geen hoop meer.. andere mannen waren weer interessant...
en nu toch weer een dip... hij zit nu waarschijnlijk gezellig met haar kerst te vieren... zou er alles voor over hebben om met hem het nieuwe jaar in te kunnen.. samen kerst te vieren.. *snif*

nouja, nog 1 dag.. dan is t weer voorbij.. kan ik weer helder nadenken.. hoop ik ;-)
Herkenbaar
Sterkte
Doom |
pi_33403663
Crappy, crappy christmas.
pi_33404021
En toen was het tweede kerstdag.
pi_33404184
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:04 schreef gurlie het volgende:
Ik dacht dat mijn kerst vrij klote was,maar dat neem ik nu wel terug....
  maandag 26 december 2005 @ 00:23:58 #9
22944 Breetai
....Relax....
pi_33404575
Tot nu toe red ik het allemaal wel.
De wanhoop die uit haar contact blijkt geeft me toch wel weer moed. Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_33404990
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Breetai het volgende:
Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
Ik snap wat je bedoelt.Toen 't uit was tussen m'n ex en mij,had ik zoiets van:waar vind ik ooit nog zo'n meid.Ik wilde ook ff geen nieuwe relatie meer.....
Toen ging ik zo'n 3 jaar geleden op vakantie in Italië en daar kwam ik m'n huidige vriendin tegen.Als je me dat had verteld net toen 't uit was,had ik je voor gek verklaard.It just happens....
  maandag 26 december 2005 @ 00:50:13 #11
22944 Breetai
....Relax....
pi_33405400
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef Aequalitas het volgende:
Ik snap wat je bedoelt.Toen 't uit was tussen m'n ex en mij,had ik zoiets van:waar vind ik ooit nog zo'n meid.Ik wilde ook ff geen nieuwe relatie meer.....
Toen ging ik zo'n 3 jaar geleden op vakantie in Italië en daar kwam ik m'n huidige vriendin tegen.Als je me dat had verteld net toen 't uit was,had ik je voor gek verklaard.It just happens....
Dat van die vakantie geloof ik wel en ik wil er ook geen 3 jaar op wachten. D'r lopen zat meiden rond en al zou 1 % goed genoeg moeten wezen voor eenkorte relatie, dan nog heb ik er geen zin in. Dat blijft mij verbazen.
pi_33412528
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Breetai het volgende:
Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
Heb precies hetzelfde.
Eergister en gister op stap geweest, maar geen een meid kan me echt interesseren.
Vanavond maar weer eens rondkijken
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33412607
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:04 schreef gurlie het volgende:
gelukkig is kerst bijna voorbij
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33414954
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

gelukkig is kerst bijna voorbij
Ja, dan komt nieuwjaar.
pi_33416199
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:55 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ja, dan komt nieuwjaar.
Vind je dat niet leuk?
pi_33416961
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:52 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Vind je dat niet leuk?
Not in this state of mind.
pi_33417074
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:29 schreef gurlie het volgende:

[..]

Not in this state of mind.
Positief blijven. Het heeft geen zin om te zitten treuren.
Zoek afleiding.
pi_33417750
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:42 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Herkenbaar
Sterkte
Hier ook herkenbaar.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_33417786
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:50 schreef Breetai het volgende:

[..]

Dat van die vakantie geloof ik wel en ik wil er ook geen 3 jaar op wachten. D'r lopen zat meiden rond en al zou 1 % goed genoeg moeten wezen voor eenkorte relatie, dan nog heb ik er geen zin in. Dat blijft mij verbazen.
Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 26 december 2005 @ 18:09:51 #20
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33418782
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.
Indd
Doom |
  maandag 26 december 2005 @ 19:26:45 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33419958
Ik heb even de vrijheid genomen de openingspost ter verduidelijking uit te breiden met een samenvatting van het topic die wat mij betreft in elke OP terugkomt.

Succes allemaal deze dagen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 26 december 2005 @ 19:52:41 #22
22944 Breetai
....Relax....
pi_33420409
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.
pi_33420815
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.
Oftewel: je bent er nog niet aan toe
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33420900
quote:

[..]

Een relatie,maar niet te heftig?Tja.......
pi_33421153
quote:

[..]

Ligt eraan wat je heftig vind, maar je laat wel blijken dat je half werk tof vind en dat is niet echt goede insteek.

Verder ben ik zelf mn ex aan het vergeten, het contact vervaagt, dus we gaan gewoon weer verder . Toch "lang" bijelkaar geweest (7 maanden) met een flinke afstand (zij in Zuid Duitsland, ik in Nederland) en een toffe tijd gehad, maar ik denk niet dat ik er zo snel weer aan begin; tis toch elke keer weer erg heftig. Maar goed, je weet nooit.
  maandag 26 december 2005 @ 20:40:29 #26
135255 JohnLemon
I need you cool. Are you cool?
pi_33421460
Mijn relatie is intussen zo'n jaar uit, en ik heb haar met de kerst wel weer gemist, maar achteraf gebleken toch: better off without her !
Ben nu een jaartje vrijgezel (na een relatie van 5 jaar) en het lijkt alsmaar moeilijker om iemand te vinden die weer echt bij me past, qua levensvisie, stijl, muziekkeuze, het moet allemaal zo'n beetje kloppen, anders hoeft het niet meer zo nodig...
pi_33426586
Kerst zonder haar is het toch niet...
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:01:19 #28
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33427152
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Zoek afleiding.
Idd

Kerst is zo goed als voorbij, waren wel zware dagen, heb geprobeerd om er zoveel mogelijk van te maken, veel te doen, en dat is ook wel goed gelukt.
Desondanks dat toch wel paar verdrietige momenten, maar ja had ook niet anders verwacht, voor het eerst na 7 jaar alleen kerst vieren.

Ach ja, hopelijk is volgend jaar wat makkelijker...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33427163
En toen was kerst voorbij.
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:17:30 #30
22944 Breetai
....Relax....
pi_33427670
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef pAin het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je heftig vind, maar je laat wel blijken dat je half werk tof vind en dat is niet echt goede insteek.
Ik hoef nou nog niet de vrouw van m'n dromen tegen te komen.

Ik wil eerst nog een paar jaar gewoon wat feesten en beesten en eens fatsoenlijk leren versieren. Een relatie zal dat laatste zeker in de weg staan maar mij bracht m'n laatste relatie ook een hoop rust voor mezelf mee.

Ik ken trouwens zat meiden die binnen een paar maanden/weken uitgekeken zijn en weer eens verder gaan kijken. Op dit moment vind ik dat niet zo'n slechte instelling.
pi_33436641
Ik had sinds 2 januari 2005 een hele leuke vriendin.. laatste maand(en) steeds kleine ruzies en zaterdag samen besloten er een punt achter te zetten. Het gevoel wat ik nu heb is niet te omschrijven, ondanks dat ik zelf achter die beslissing stond. Hier kom ik nooit overheen, ik ben pas 15 dus dit hoort eigenlijk nog niet geloof ik..
The only thing to fear, is running out of beer!
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:02:15 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33436727
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef McFarmer het volgende:
Hier kom ik nooit overheen..
Zo voelt het misschien nu, maar geloof me: hier kom je heus wel overheen.
Het is nu allemaal natuurlijk wel erg vers en dan maakt het niet uit of je zelf ook achter de beslising staat. Het beëindigen van een relatie doet nu eenmaal pijn, maar ook die pijn slijt, mettertijd.
pi_33436806
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo voelt het misschien nu, maar geloof me: hier kom je heus wel overheen.
Het is nu allemaal natuurlijk wel erg vers en dan maakt het niet uit of je zelf ook achter de beslising staat. Het beëindigen van een relatie doet nu eenmaal pijn, maar ook die pijn slijt, mettertijd.
Ik hoop het maar.. Slapen gaat niet, eten gaat niet, schoolwerk lukt niet meer. We hebben besloten om wel vrienden te blijven, maar ze woont achter me en ik zag haar met de hond lopen, ik had het niet meer.

Moet de kunst van het loslaten van een ex nog leren. Hoop dat het eenmalig is..
pi_33437292
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Ik hoop het maar.. Slapen gaat niet, eten gaat niet, schoolwerk lukt niet meer. We hebben besloten om wel vrienden te blijven, maar ze woont achter me en ik zag haar met de hond lopen, ik had het niet meer.

Probeer een tijdje geen contact met haar te hebben, dat maakt de verwerking een stuk makkelijker.
It's easier to get forgiveness than permission.
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:13:12 #35
22944 Breetai
....Relax....
pi_33444326
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Gewon minstens 2 maanden ff cold turkey gaan en helemaal niks met d'r te makne hebben. en naar mijn idee kan je deze kunst beter gewon goed onder de knie krijgen dan dat je het steeds weer opnieuw moet uitvinden.

Ik hoop wel dat het steeds makkelijker word.
pi_33447584
Hier iemand die een ongelooflijke kerst achter de rug heeft (NOT) Sinds 2e kerstdag ben ik dus vrijgezel....en moet leren verder te gaan met me leven, zal wel even tijd klote worden maarja 2 jaar stap ik niet zomaar overheen
pi_33454576
*voeg hier heel heel heel veel scheldworden in*

Ik ben zo kwaad op haar.... niet normaal ik zit te trillen van woede gewoon al de hele dag... En janken ik vind het zo kut dat ik haar kwijt ben.... En ik hou van haar.... Heel veel.... Teveel.

Zucht.
pi_33454934
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:20 schreef Uiruru het volgende:
*voeg hier heel heel heel veel scheldworden in*

Ik ben zo kwaad op haar.... niet normaal ik zit te trillen van woede gewoon al de hele dag... En janken ik vind het zo kut dat ik haar kwijt ben.... En ik hou van haar.... Heel veel.... Teveel.

Zucht.
Life's a bitch.

Strerkte kerel, geloof me, er zijn er velen die weten wat je doormaakt.
pi_33455286
Vandaag uit gegaan, en ik dacht nog wel dat het goed ging. This hurts very much...
A conclusion is the place where you got tired of thinking
pi_33455998
Pfoeh, dat gesprek aangaan had ik dus niét moeten doen.
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:04:41 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33456053
Het is deze kerst wel raak geweest, geloof ik!

Sterkte allemaal!
pi_33456196
En ik maar klagen dat ik m'n vriendin pas vrijdag weer zie....
pi_33457772
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef Breetai het volgende:

[..]

Gewon minstens 2 maanden ff cold turkey gaan en helemaal niks met d'r te makne hebben. en naar mijn idee kan je deze kunst beter gewon goed onder de knie krijgen dan dat je het steeds weer opnieuw moet uitvinden.

Ik hoop wel dat het steeds makkelijker word.
Ik kom er net achter de ze (mijn ex) helemaal geschift is.. Kwam mijn exschoonvader tegen en hij vroeg of ik nog eens langs wilde komen. Waarom niet, ben tenslotte jaar met hun om gegaan, dus ik zei dat ik 'van de week' wel ff langs kwam.

Word ik me net toch ff helemaal uitgescholden over de telefoon dat ik zo gemeen ben dat ik haar ouders inpalm en dat ik niet langs mag komen 2e avond dat ze helemaal doordraait en me voor alles en nog wat uitscheldt en dan nog zegt dat ík gemeen ben..

Zo word het wel iets makkelijker, hoop dat ik zaterdag met uitgaan even mijn gedachtes weg kan stoppen en gewoon kan genieten
pi_33458050
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:17 schreef Breetai het volgende:

Ik wil eerst nog een paar jaar gewoon wat feesten en beesten en eens fatsoenlijk leren versieren. Een relatie zal dat laatste zeker in de weg staan maar mij bracht m'n laatste relatie ook een hoop rust voor mezelf mee.
Als jij een paar jaar wilt feesten, dan moet je dat gewoon lekker doen

Ik merk zelf, dat ik voorlopig nog niks qua mannen en relaties aan moet gaan, het is gewoon veel te snel, voelt gewoon niet goed en benauwend, ondanks dat ik m'n eigen leven weer op de rails heb. En ondanks dat ik ook wel een leuk iemand heb ontmoet...

Een tijdje alleen zijn is voor mij nu gewoon het beste.
En een relatie aangaan kan altijd nog, ben de laatste 10 jaar altijd gebonden geweest, dus nu een tijdje compleet m'n "eigen" leven leiden is gewoon goed. De vrijheid vind ik heerlijk....
Liefde komt vanzelf wel, als ik weer aan toe ben.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  woensdag 28 december 2005 @ 02:58:11 #45
135960 SpagShaq
I\\\'m using the internet
pi_33460914
Kom er vandaag achter dat m'n ex nu al een nieuw vriendje heeft, na 6 weken dat het uit is. De drummer uit haar band, hoe cliché kun je het verzinnen? Had ik absoluut niet verwacht. Ik heb haar verteld alle contact te willen verbreken en ze moest janken daarom. Eigen schuld.

En nu kan ik niet slapen en zit ik hier te posten.
I got a little bird,
I'm gonna take her home,
Put her in a cage,
Disconnect the phone
pi_33460955
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef SpagShaq het volgende:
Kom er vandaag achter dat m'n ex nu al een nieuw vriendje heeft, na 6 weken dat het uit is. De drummer uit haar band, hoe cliché kun je het verzinnen? Had ik absoluut niet verwacht. Ik heb haar verteld alle contact te willen verbreken en ze moest janken daarom. Eigen schuld.

Alle contact verbreken omdat ze haar leven weer oppakt? Sukkel.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_33460988
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef SpagShaq het volgende:

Had jij dat stukje al afgesloten voor jezelf? Of heb je nog zeg maar bepaalde gevoelens voor haar. Zoja dan kan ik wel begrijpen dat je het het contact zou willen verbreken. Als je contact zou blijven houden, op dat moment,dat je dan op haar verliefd blijft. Maar je zou eventueel later toch wel weer met haar contact kunnen opnemen? Als jezelf vind dat je daar klaar voor bent.
pi_33461004
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Zoek afleiding.
Precies, dat is wat ik ook dacht de volgende dag. Toen het iets meer dan een weekje geleden uitging.
Ik ben gewoon het dorp ingegaan en ik was gewoon vrolijk. Tegen mij wordt altijd gezegd: 'geen hand vol maar een land vol ' . En je doet ook weer een beetje ervaring op.
pi_33461907
quote:
Op woensdag 28 december 2005 03:05 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Alle contact verbreken omdat ze haar leven weer oppakt? Sukkel.
als je niks boeiends te melden hebt, donder dan lekker op,
pi_33467735
Ok, next.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')