Herkenbaarquote:Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef plasticvlinder het volgende:
het ging zo goed.. was er echt helemaal over heen.. geen hoop meer.. andere mannen waren weer interessant...
en nu toch weer een dip... hij zit nu waarschijnlijk gezellig met haar kerst te vieren... zou er alles voor over hebben om met hem het nieuwe jaar in te kunnen.. samen kerst te vieren.. *snif*
nouja, nog 1 dag.. dan is t weer voorbij.. kan ik weer helder nadenken.. hoop ik ;-)
Ik snap wat je bedoelt.Toen 't uit was tussen m'n ex en mij,had ik zoiets van:waar vind ik ooit nog zo'n meid.Ik wilde ook ff geen nieuwe relatie meer.....quote:Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Breetai het volgende:
Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
Dat van die vakantie geloof ik wel en ik wil er ook geen 3 jaar op wachten. D'r lopen zat meiden rond en al zou 1 % goed genoeg moeten wezen voor eenkorte relatie, dan nog heb ik er geen zin in. Dat blijft mij verbazen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef Aequalitas het volgende:
Ik snap wat je bedoelt.Toen 't uit was tussen m'n ex en mij,had ik zoiets van:waar vind ik ooit nog zo'n meid.Ik wilde ook ff geen nieuwe relatie meer.....
Toen ging ik zo'n 3 jaar geleden op vakantie in Italië en daar kwam ik m'n huidige vriendin tegen.Als je me dat had verteld net toen 't uit was,had ik je voor gek verklaard.It just happens....
Heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Breetai het volgende:
Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
gelukkig is kerst bijna voorbijquote:
Ja, dan komt nieuwjaar.quote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
gelukkig is kerst bijna voorbij
Vind je dat niet leuk?quote:
Positief blijven. Het heeft geen zin om te zitten treuren.quote:
Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.quote:Op maandag 26 december 2005 00:50 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat van die vakantie geloof ik wel en ik wil er ook geen 3 jaar op wachten. D'r lopen zat meiden rond en al zou 1 % goed genoeg moeten wezen voor eenkorte relatie, dan nog heb ik er geen zin in. Dat blijft mij verbazen.
Inddquote:Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.
Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.quote:Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.
Oftewel: je bent er nog niet aan toequote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.
Een relatie,maar niet te heftig?Tja.......quote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.
Ligt eraan wat je heftig vind, maar je laat wel blijken dat je half werk tof vind en dat is niet echt goede insteek.quote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Positief blijven. Het heeft geen zin om te zitten treuren.
Zoek afleiding.
Ik hoef nou nog niet de vrouw van m'n dromen tegen te komen.quote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef pAin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je heftig vind, maar je laat wel blijken dat je half werk tof vind en dat is niet echt goede insteek.
Zo voelt het misschien nu, maar geloof me: hier kom je heus wel overheen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef McFarmer het volgende:
Hier kom ik nooit overheen..
Ik hoop het maar.. Slapen gaat niet, eten gaat niet, schoolwerk lukt niet meer. We hebben besloten om wel vrienden te blijven, maar ze woont achter me en ik zag haar met de hond lopen, ik had het niet meer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo voelt het misschien nu, maar geloof me: hier kom je heus wel overheen.
Het is nu allemaal natuurlijk wel erg vers en dan maakt het niet uit of je zelf ook achter de beslising staat. Het beëindigen van een relatie doet nu eenmaal pijn, maar ook die pijn slijt, mettertijd.
Probeer een tijdje geen contact met haar te hebben, dat maakt de verwerking een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.. Slapen gaat niet, eten gaat niet, schoolwerk lukt niet meer. We hebben besloten om wel vrienden te blijven, maar ze woont achter me en ik zag haar met de hond lopen, ik had het niet meer.
Moet de kunst van het loslaten van een ex nog leren. Hoop dat het eenmalig is..
Gewon minstens 2 maanden ff cold turkey gaan en helemaal niks met d'r te makne hebben. en naar mijn idee kan je deze kunst beter gewon goed onder de knie krijgen dan dat je het steeds weer opnieuw moet uitvinden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.. Slapen gaat niet, eten gaat niet, schoolwerk lukt niet meer. We hebben besloten om wel vrienden te blijven, maar ze woont achter me en ik zag haar met de hond lopen, ik had het niet meer.
Moet de kunst van het loslaten van een ex nog leren. Hoop dat het eenmalig is..
Life's a bitch.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:20 schreef Uiruru het volgende:
*voeg hier heel heel heel veel scheldworden in*
Ik ben zo kwaad op haar.... niet normaal ik zit te trillen van woede gewoon al de hele dag... En janken ik vind het zo kut dat ik haar kwijt ben.... En ik hou van haar.... Heel veel.... Teveel.
Zucht.
Ik kom er net achter de ze (mijn ex) helemaal geschift is.. Kwam mijn exschoonvader tegen en hij vroeg of ik nog eens langs wilde komen. Waarom niet, ben tenslotte jaar met hun om gegaan, dus ik zei dat ik 'van de week' wel ff langs kwam.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
Gewon minstens 2 maanden ff cold turkey gaan en helemaal niks met d'r te makne hebben. en naar mijn idee kan je deze kunst beter gewon goed onder de knie krijgen dan dat je het steeds weer opnieuw moet uitvinden.
Ik hoop wel dat het steeds makkelijker word.
Als jij een paar jaar wilt feesten, dan moet je dat gewoon lekker doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:17 schreef Breetai het volgende:
Ik wil eerst nog een paar jaar gewoon wat feesten en beesten en eens fatsoenlijk leren versieren. Een relatie zal dat laatste zeker in de weg staan maar mij bracht m'n laatste relatie ook een hoop rust voor mezelf mee.
Alle contact verbreken omdat ze haar leven weer oppakt? Sukkel.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef SpagShaq het volgende:
Kom er vandaag achter dat m'n ex nu al een nieuw vriendje heeft, na 6 weken dat het uit is. De drummer uit haar band, hoe cliché kun je het verzinnen? Had ik absoluut niet verwacht. Ik heb haar verteld alle contact te willen verbreken en ze moest janken daarom. Eigen schuld.
En nu kan ik niet slapen en zit ik hier te posten.
Had jij dat stukje al afgesloten voor jezelf? Of heb je nog zeg maar bepaalde gevoelens voor haar. Zoja dan kan ik wel begrijpen dat je het het contact zou willen verbreken. Als je contact zou blijven houden, op dat moment,dat je dan op haar verliefd blijft. Maar je zou eventueel later toch wel weer met haar contact kunnen opnemen? Als jezelf vind dat je daar klaar voor bent.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef SpagShaq het volgende:
Kom er vandaag achter dat m'n ex nu al een nieuw vriendje heeft, na 6 weken dat het uit is. De drummer uit haar band, hoe cliché kun je het verzinnen? Had ik absoluut niet verwacht. Ik heb haar verteld alle contact te willen verbreken en ze moest janken daarom. Eigen schuld.
En nu kan ik niet slapen en zit ik hier te posten.
Precies, dat is wat ik ook dacht de volgende dag. Toen het iets meer dan een weekje geleden uitging.quote:Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Positief blijven. Het heeft geen zin om te zitten treuren.
Zoek afleiding.
als je niks boeiends te melden hebt, donder dan lekker op,quote:Op woensdag 28 december 2005 03:05 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Alle contact verbreken omdat ze haar leven weer oppakt? Sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |