Heb me speciaal op fok aangemeld om hier te kunnen posten.
Nu 2 weken en 2 dagen geleden maakte mijn vriendin (zij 18, ik 20) het uit. Dit na een relatie van bijna 2 jaar, omdat ze niet zeker wist of ze nog genoeg van me hield. "Het gevoel" was niet meer genoeg, ofzo. Het uitmaken ging gepaard met veel gehuil aan beide kanten. We zouden vrienden blijven en blah blah, ik was nog heel belangrijk voor haar en haar heel dierbaar. Nou goed, uiteindelijk ging ik naar huis en heb zowaar de kutste week in mij leven gehad.
Dit kwam voor mij echt als donder bij heldere hemel. Het ging tot op dat punt gewoon heel goed. 4 Dagen voor ze het uitmaakte stelde ze zelfs nog voor om naar Parijs te gaan, dat leek haar heel leuk. Maar ja, nu is het dus uit.
Afgelopen zondag ben ik bij haar geweest om haar te feliciteren met d'r verjaardag, maar dat was het enige fysieke contact sinds ze het uitmaakte. In het begin zaten we aan de tafel beneden met haar moeder, en zat ik vooral te huilen om problemen die ik thuis meemaak (dit is een ander verhaal), mijn ex huilde ook, omdat ze het naar vond voor mij.
Daarna eventjes maar een film gekeken, maar daar hadden we al snel geen zin meer in. Toen zijn we naar haar kamer gegaan en daar werd er weer gehuild, van beide kanten. Als ik zei dat ik haar miste, zei zij dat ze mij ook miste. Ze gaf aan nog niet echt gelukkiger te zijn, en dingen die ze doet maken haar niet blijer. Ook had ze vlagen van verdriet, vooral als ze niks te doen had.
Na een paar stevige omhelzingen gingen we weer naar beneden en toen ze de deur van d'r kamer opende mompelde ze iets tussen haar tranen door van "bah, ik zit helemaal niet graag meer alleen op mijn kamer", ofzo iets.
Gisteren hoorde ik van een vriendin dat m'n ex de hele afgelopen maandag thuis is gebleven van school, omdat ze zich zo rot voelde. Ze kon door de tranen haar ogen niet meer openen. Ze zei dat ze zich zo rot voelde, omdat ze het heel naar vond dat ik zo'n rotdingen thuis meemaak. Dus niet omdat ze me mist? Hmm..
Nou ja, ik probeer nu echt alle hoop te laten varen, want als ik dit zo zie krijg ik toch telkens weer hoop dat ze ooit van d'r beslissing terugkomt. Het zal er nu vanaf hangen of ze me blijft missen tijdens deze periode van geen contact, maar zelfs als ze me heel erg mist denk ik dat ze koppig is en bij haar beslissing blijft en haar verstand haar gevoel laten overrulen. Het is een intelligent meisje, dat haar gevoel goed kan verbergen. Alleen als ze huilt weet je zeker dat ze verdriet heeft.
Gisteren zei ze op msn tegen mijn broertje dat ze hoopte dat we over een half jaar gewoon vrienden kunnen zijn. Ik hoop het ook, ik wou dat we al een half jaar verder waren.
Nu moet ik echt vol zien te houden geen contact te hebben met haar.
Poeh, sorry voor het lange verhaal
I got a little bird,
I'm gonna take her home,
Put her in a cage,
Disconnect the phone