Tja vanaf zn 14e ofzo elke week stappen: veel geweld gezien: slagaderlijke bloedingen bij vrienden etc door geweld dus hij had/heeft er geen lol meer aan, maarja ik nog wel soms. Ook vond hij mijn muzieksmaak bagger en was alles bij hem thuis beter dan bij ons, allemaal factoren die de emmer hebben doen overlopen. Maar toch mis ik de weekenden en als vrienden gaat gewoon (nog) niet, hij wilde wel verder etc.quote:Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef Monocultuur het volgende:
ja die afstand is klote. het is heel dubbel als je van iemand houdt is geen afstand te ver, maarja het is al "stom" om van iemand te houden die ver weg woont, als er genoeg leuke mensen te vinden zijn in je eigen omgeving.
trouwens... hij is 22 en heeft het stappen achter zich gelaten... hmmmm best vroeg.
Vast wel,..quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:53 schreef Vulkan het volgende:
Ben benieuwd of deze topic na 30 jaar nog steeds bestaat. #1027
Tja, je moe tje leven weer opnieuw gaan opbouwen.. en dan is het logisch dat je het vertrouwde mist. Als je voor jezelf weet dat je de juiste keuze gemaakt hebt.. stick with it.. het zal je door de zware momenten heen helpen.quote:Op maandag 28 november 2005 19:01 schreef AmyLee het volgende:
Ik als onervarene op liefdesgebied kom even mijn verhaal doen..
ik (17 en 9maanden)) heb het 2 weken geleden uitgemaakt met mn vriend (22), hij had al veel vriendinnen gehad, hij was mijn eerste vriendje, dit was een vrij groot verschil in bepaalde opvattingen (seksueel gebied bijv. ook). Ook had hij het uitgaansleven achter zich gelaten dus we zaten alijd thuis bij mij of hem. Ook was de afstand erg groot: ik: friesland, hij: Den Haag. Hij woonde nog thuis dus vaak zaten we met zn moeder "opgescheept".
Ik dacht deze weken dat het echt de goede keuze was maar vandaag heb ik t zwaar, eindelijk heeft ie een eigen huisje smste hij me, datgene waar ik al die maanden op hoopte, ik heb eigenlijk geen vriendinnen en mis de weekenden samen met hem: naar Scheveningen, mountainbiken, winkelen en de gewone knuffels etc... Hoewel ik van binnen wel weet dat dit de beste keuze is.
En maak ajb geen reacties over mn leeftijd ofzo, ja ik ben nog jong maar tis niet minder klote
Das idd een groot voordeel ja...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:47 schreef avotar het volgende:
[..]
Tja, je moe tje leven weer opnieuw gaan opbouwen.. en dan is het logisch dat je het vertrouwde mist. Als je voor jezelf weet dat je de juiste keuze gemaakt hebt.. stick with it.. het zal je door de zware momenten heen helpen.
En het voordeel van de afstand nu dus is, je zal hem niet ineens spontaan tegenkomen op straat.![]()
je bent op de goede weg...quote:Op maandag 28 november 2005 19:00 schreef Emel het volgende:
hoi allemaal!
ik vergeet bijna hier nog te komen. Had ik nou nog een ex?bestaat die nog??
nou jij nogquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:45 schreef VD het volgende:
Als ik het zo lees gaat het inderdaad voor velen de goede kant op..
Er zijn vast nog een hoop dolende zielen die we nog niet bereikt hebben met onze grenzeloze positiviteitquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:45 schreef VD het volgende:
Als ik het zo lees gaat het inderdaad voor velen de goede kant op..
Het probleem is: er komen steeds weer nieuwe mensen bij, dus ophouden zal het nooitquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:56 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Er zijn vast nog een hoop dolende zielen die we nog niet bereikt hebben met onze grenzeloze positiviteit![]()
Perfect. Na al die wijze woorden uit het vorige topic ben ik er weer helemaal bovenop gekomen.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:10 schreef Jumparound het volgende:
VD, hoe gaat het met jou eigelijk?
Mooi zoquote:Op woensdag 30 november 2005 09:34 schreef VD het volgende:
[..]
Perfect. Na al die wijze woorden uit het vorige topic ben ik er weer helemaal bovenop gekomen..
Geen probleemquote:Op woensdag 30 november 2005 11:55 schreef SpagShaq het volgende:
-verhaal-
Poeh, sorry voor het lange verhaal
Allereerst welkom op fokquote:Op woensdag 30 november 2005 12:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
Zoals je zelf al zegt, hou inderdaad gewoon afstand, hoe moeilijk het ook is.
Is beter voor jullie beiden.
De situatie is voor velen hier herkenbaar. En hoe hard het ook klinkt.
Ga er maar niet van uit dat het niet goed komt.
Zoals je zelf al omschreef, ze voelt niet, ze denkt. En dat ga je er niet uit krijgen.
Dat is een onbegonnen strijd. Dat alleen maar pijn opleverd.
* het.ismij krijgt spontaan tranen in zijn ogen als hij terugdenkt aan de tijd dat hij tegen het "denken" vocht.
Maar ik weet niet of zij mij zo ie zo "ziet zitten" om een relatie te beginnen hoor...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:22 schreef Jumparound het volgende:
Tja, als je je zelf al voor je kop kunt slaan omdat je juist geen contact met haar had...
ik zou zeggen: GA ER VOOR
en om maar een cliche te gebruiken: Je kunt beter spijt hebben van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je had willen doen!
Je hebt tenslotte al 4 jaar "liefdesverdriet" en je kunt haar niet vergeten... dus is er maar 1 optie
Hhm moet zij eerst maar laten doorschemeren dat zij mij leuk zou vinden eventueel voordat ik iets van mijn gevoel zou gaan laten zien en misschien vind ze mij niet zo leuk en loop ik weer een blauwtje etc etc.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:42 schreef Jumparound het volgende:
Je hoeft ook niet gelijk een relatie te beginnen! geef het eerst wat tijd...
Maar laat maar voorzichtig doorschemeren dat je haar leuk vind! kan toch geen kwaad lijkt me
en over je tweede punt, dat is BS imho... misschien kan je het wel bij haar....
Maar OT nu weer...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:18 schreef het.ismij het volgende:
Ik geef jump groot gelijk,..
Blauwtje lopen is niet erg.
Wordt je alleen maar sterker door.
je leeft en leert met vallen en opstaan.
en de herkansing weer hetzelfde, zelfs ezels zijn niet zo stom als sommige hier,.. k noem verder geen namen,..
![]()
haha keequote:Op woensdag 30 november 2005 15:32 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij welJij voelt je kut om een domme actie van jaren geleden, wat erg op liefdesverdriet lijkt
Wie zijn wij om dat niet in dit topic toe te staan...
Ik probeer je alleen een hart onder je riem te steken hoor
Ik maak er, ken mezelf, geen werk vanquote:Op woensdag 30 november 2005 15:37 schreef Jumparound het volgende:
tja, die kans is altijd aanwezig natuurlijk
maar oke, we houden er over op, als jij er werk van maakt
Dan gaan we gewoon weer roddelen over VD
We zijn ook al een aantal malen wat wezen drinken en praten als vrienden hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:55 schreef het.ismij het volgende:
Gewoon doen,.. wie niet waagd wie niet wint.
Ga anders gewoon met haar uit als vrienden, en "duw" het op gegeven moment als het gezellig is de gsprekken een kant op.
Controle over de gesprekken daar draaid het om.
Controleer je de richting, kan je een hoop te weten komen.
Ennuh CK lees ff de vorige 14 topics door,..
(k zit er denk ik niet ver naast)
Lijkt me duidelijk?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
We zijn ook al een aantal malen wat wezen drinken en praten als vrienden hoor.
Heel gezellig en veel info te weten gekomen over elkaar (en wat zij de afgelopen 4 jaar heeft gedaan en geleefd).
En ze kan nog wel steeds lekker zoenen![]()
ja suc6quote:En ff 14 delen doorlezen![]()
Klinkt allemaal erg positief, succes!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:03 schreef PieterCK het volgende:
We zijn ook al een aantal malen wat wezen drinken en praten als vrienden hoor.
Heel gezellig en veel info te weten gekomen over elkaar (en wat zij de afgelopen 4 jaar heeft gedaan en geleefd). En ze kan nog wel steeds lekker zoenen
Vertel op!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:25 schreef Plonky het volgende:
plonky is op pad geweest.
Jullie horen het binnenkort wel.... 't is best wel grappig, haha.
Nee er komt niks, althans ik wil ff nog geen blauwtje lopenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:40 schreef VD het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg positief, succes!.
[..]
Vertel op!.
al wel vaker dan 1 keer haha, elke keer na de 1e keer dat we weer gezoent hadden..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef het.ismij het volgende:
Ah joh CK
Je hebt der zelfs al gezoent man!!!
Dat kan makkelijk nog een keer met de juiste sfeer en ,.. jaja daar istie weer,.. het bekende duwtje in de rug de goede kant op,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |