Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaanquote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zou je er toch eerst voor moeten zorgen dat je wel vrienden/leven/hobbies krijgt,,,
Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaan![]()
![]()
Ik moet er ook niet aan denken om een vriend te hebben, die niks heeft, geen vrienden en hobbies, alleen mij...
Kan je nagaan als je relatie stuk loopt, krijg je dat gejammer "ja maar ik heb niks meer"
Nee dan heb je idd niks meer![]()
Het zou sowieso ook aardig wat over de persoon in kwestie zeggen, denk niet dat ik überhaupt gek op zo'n type zou worden...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...
Dat vergeet je op deze manier toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Nou laatste dag van 2005..... joepie... Ik mis haar zo.
Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou. Wat moet ik nou denken... Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Zit je daar ff op te wachtenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou.
Nee natuurlijk gun ik het haar om gelukkig te zijn. Geloof me dat vind ik echt het belangrijkste wat er is. Maar ik betrap me erzelf op dat ik nog hoop heb dat we weer bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?
Voel jij je pas beter als zij zich rot voelt?
Dat bepaal je toch samen??? en hij heeft er toch niks mee te maken wat jij met andere kerels uitspookt? Vraag eens waarom ie dat zegt?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Okay volgens mij kan ik hier mijn hart uitstorten![]()
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.
Je moet gewoon doen wat jou goed lijkt. Als je het fijn vind om nog met 'm te zoenen en het ook met andere kerels te doen, moet je daar niet moeilijk over doen. Ik denk eerder dat zijn gevoelens nu een beetje beginnen te spoken.quote:En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!![]()
![]()
Vage situatie. Wil me namelijk ook niet sletterig gedragen ofzo!
Ik vond t al zo raar dat je t de hele tijd over zoenen had... Nu begrijp ik t, je bent nog jong... Maar laat die gozer gewoon varen. Beste wat je kan doen is een lievere en veel lekkerdere gozer uitzoeken. Dan gaat hij zich ff achter de oren krabbenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Heb zelf een relatie van 2 jaar gehad .. neej het was echt serieus![]()
Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.
En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!![]()
![]()
Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.![]()
Maak je niet zo druk zeg, je bent zo groen als gras, geniet er lekker van.![]()
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?
Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...quote:Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.
Hehe heeft niks met R&P te maken, het feest was gewoon niet zo heel bijzonder ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...
En anders hebben we weer goede verhalen in R&P![]()
Hoe lang was het je vriendin dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef VD het volgende:
Heu. Ik meld me maar weer. Weer een ex rijker..
Klasse!quote:Al mijn vrienden in paniek uit schrik voor mijn reactie, maar ik heb die jongen een hand gegeven, een prettig nieuwjaar gewenst en heb me er niet meer van aangetrokken..
Waarom hoor je dit zoveel dat mensen nog met elkaar om gaan na de tijd..quote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Heb zelf een relatie van 2 jaar gehad .. neej het was echt serieus![]()
Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..
En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |