abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33522479
Dat gevoel heeft ook te maken met de situatie die vertrouwd is en waar je uitkomt natuurlijk. Je weet pas wat je mist als je het ooit anders hebt meegemaakt...
pi_33522575
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dan zou je er toch eerst voor moeten zorgen dat je wel vrienden/leven/hobbies krijgt,,,
Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaan

Ik moet er ook niet aan denken om een vriend te hebben, die niks heeft, geen vrienden en hobbies, alleen mij...
Kan je nagaan als je relatie stuk loopt, krijg je dat gejammer "ja maar ik heb niks meer "
Nee dan heb je idd niks meer
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 29 december 2005 @ 22:46:59 #128
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33522672
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaan

Ik moet er ook niet aan denken om een vriend te hebben, die niks heeft, geen vrienden en hobbies, alleen mij...
Kan je nagaan als je relatie stuk loopt, krijg je dat gejammer "ja maar ik heb niks meer "
Nee dan heb je idd niks meer
Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 30 december 2005 @ 01:18:43 #129
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33526382
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...
Het zou sowieso ook aardig wat over de persoon in kwestie zeggen, denk niet dat ik überhaupt gek op zo'n type zou worden...
And know what you want,
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:39:14 #130
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_33580067
Ik kom maar weer eens even aanlopen, hier gaat alles eigelijk hartstikke goed, tuurlijk zijn er kutmomenten maar ook die komen en gaan

voor de rest die een moeilijke tijd hebben, maak er toch wat van op de laatste dag van het jaar en 2006 wordt jullie jaar! dikke
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_33582959
Nou laatste dag van 2005..... joepie... Ik mis haar zo.

Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou. Wat moet ik nou denken... Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:02:23 #132
88139 JoeyT
pi_33583053
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Dat vergeet je op deze manier toch ook niet?
pi_33583387
quote:
Nou laatste dag van 2005..... joepie... Ik mis haar zo.

Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou. Wat moet ik nou denken... Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?
Voel jij je pas beter als zij zich rot voelt?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:04:30 #134
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33585105
quote:

Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou.
Zit je daar ff op te wachten Misschien wel goed bedoelt, maar toch...
And know what you want,
pi_33614121
Okay volgens mij kan ik hier mijn hart uitstorten

Heb zelf een relatie van 2 jaar gehad .. neej het was echt serieus

Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.

En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!

Vage situatie. Wil me namelijk ook niet sletterig gedragen ofzo!
pi_33616093
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?
Voel jij je pas beter als zij zich rot voelt?
Nee natuurlijk gun ik het haar om gelukkig te zijn. Geloof me dat vind ik echt het belangrijkste wat er is. Maar ik betrap me erzelf op dat ik nog hoop heb dat we weer bij elkaar komen.
  maandag 2 januari 2006 @ 02:04:29 #137
22944 Breetai
....Relax....
pi_33616890
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.
Dat bepaal je toch samen??? en hij heeft er toch niks mee te maken wat jij met andere kerels uitspookt? Vraag eens waarom ie dat zegt?
quote:
En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!

Je moet gewoon doen wat jou goed lijkt. Als je het fijn vind om nog met 'm te zoenen en het ook met andere kerels te doen, moet je daar niet moeilijk over doen. Ik denk eerder dat zijn gevoelens nu een beetje beginnen te spoken.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  maandag 2 januari 2006 @ 11:08:35 #138
88139 JoeyT
pi_33619911
quote:

Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..

Ik vond t al zo raar dat je t de hele tijd over zoenen had... Nu begrijp ik t, je bent nog jong... Maar laat die gozer gewoon varen. Beste wat je kan doen is een lievere en veel lekkerdere gozer uitzoeken. Dan gaat hij zich ff achter de oren krabben
pi_33620427
quote:

Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.

Maak je niet zo druk zeg, je bent zo groen als gras, geniet er lekker van.
  maandag 2 januari 2006 @ 11:42:40 #140
88139 JoeyT
pi_33620541
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.

Maak je niet zo druk zeg, je bent zo groen als gras, geniet er lekker van.
Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?
pi_33620636
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.
  maandag 2 januari 2006 @ 11:58:06 #142
88139 JoeyT
pi_33620861
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.
Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...

En anders hebben we weer goede verhalen in R&P
pi_33625241
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...

En anders hebben we weer goede verhalen in R&P
Hehe heeft niks met R&P te maken, het feest was gewoon niet zo heel bijzonder ofzo.
pi_33646625
Heu. Ik meld me maar weer. Weer een ex rijker. .
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:01:45 #145
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33646781
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef VD het volgende:
Heu. Ik meld me maar weer. Weer een ex rijker. .
Hoe lang was het je vriendin dan?
And know what you want,
pi_33646910
Twee hele weken. .

Nadeel is wel dat de schoonfamilie erg tof was. .
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:27:28 #147
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_33647510
Ook ik kan me, enkele maandan later, opnieuw melden.
Ik was een kleine 2maanden samen met een erg bevallige jongedame, waarover ik berichtte in de laatste post die ik in deze topic plaatste, de avond waarop ik haar ontmoette.
Het klikte in het begin zeer goed,maar het evolueerde niet. En, hoewel ik me ook niet meer goed voelde bij de situatie, heeft de manier waarop ze het gedaan maakte me erg gekwetst.
Nu ja, een kleine 2 maanden is niet te vergelijken met de vijf en een half jaar die ik deze zomer moest overwinnen...

En die ex, waarmee ik 5 en een half jaar samen was, stond overigens tijdens oudejaarsnacht uitbundig te zoenen vlak voor mijn neus met haar nieuwe vriendje. Al mijn vrienden in paniek uit schrik voor mijn reactie, maar ik heb die jongen een hand gegeven, een prettig nieuwjaar gewenst en heb me er niet meer van aangetrokken.. Mij krijgt ze niet meer op mijn paard..I'm over it!!
When all things seem to end, the future still remains..
pi_33647839
quote:
Al mijn vrienden in paniek uit schrik voor mijn reactie, maar ik heb die jongen een hand gegeven, een prettig nieuwjaar gewenst en heb me er niet meer van aangetrokken..
Klasse! ikzelf vind het verschrikkelijk als 'ze' dat doen, maar ben zelf eigenlijk geen haar beter had 3 maanden met een meid, die het zelf heeft uitgemaakt met mij, ondertussen lag een van haar vriendinnen al 'op de loer' voor mij, die zag het natuurlijk al aankomen, ghehe, en nu ben ik wat begonnen met haar.

Maar m'n ex heeft er totaal geen problemen mee en spreekt ook gerust met z'n 3en af owkee dan, zo kan het dus ook.. ben er eigenlijk wel blij om, kan gewoon nog langskomen bij m'n ex, blijven eten enzo want haar familie is echt kan niet anders zeggen. Alleen op sommige momenten, als ik dan bij m'n ex ben en ze is mooi opgemaakt om uit te gaan ofzo.. pff dat is wel jezelf plagen hè.
Het blijkt misschien niet uit m'n verhaal, maar vond het wel verschrikkelijk klote toen het uitging.. heb geregeld ff in dit topic zitten gluren enzo maar het enige wat mij hielp om d'r makkelijker los te laten was a) toch veel praten erover b) een leuker iemand tegenkomen

[ Bericht 20% gewijzigd door Sander_K op 03-01-2006 01:45:36 ]
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:39:02 #149
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_33648990
quote:

Waarom hoor je dit zoveel dat mensen nog met elkaar om gaan na de tijd..
wat moet ik dan wel niet
- ze woont uur weg zie dr nooit meer.. nooit! tot me dood... voor eeuwig
- het was een opluchting ze had schijt aan me op laatst (hield ik van dat meisje? denk je dan)
- voegt ze me vandaag op msn even toe.... zonder wat te zeggen... nu het bijna een maand uit is... ze was okgelijk offline, naja eigelijk had ze me via de email van dr ma toegevoegt.. heb idee dat ze daar met dr vreindin zitte lachen om mij en de "redelijk emotionele" email die ik stuurde als laatste poging om het te redden omdat ik dr zo misde...
- had een halfjaar alsof het niks is is het over, niet eens gelukkig kerst of nieuwjaar naar elkaar ontvangen of verstuurd (versturen had ik kunne doen maar ik had al genoeg initiatief genomen vondt ik... van haar kant kwam niks)
- hoezo dan 6 maanden? hoezo niet bij elkaar passen. ndan nog kan je welkaar toch gelukkig nieuwjaar wensen.. gevoeloos heid ten top..

wat vinden jullie
iets
pi_33649115
tsja, ik denk dat het gewoon haar manier is om ermee om te gaan.. wie weet hoe lang 'het gevoel' al weg was voordat het uitging. Misschien heeft die vriendin van haar alleen de negatieve dingen over jou gehoord toen het uit was, en wordt ze wel beinvloedt door die vriendin om zo te doen.. je weet het niet. (of ze doet dat al zonder de invloed van wie dan ook)

Ik betrapte mezelf er nl. ook op dat toen het uitging, ik erg snel geneigd was om me negatief uit te laten over haar tegen mijn vrienden/vriendinnen.. min of meer om er makkelijker over heen te komen zeg maar.. de redenen waarom het maar beter was dat het uit is. Verwacht gewoon niet teveel van haar kant, dan kan het altijd meevallen toch?
Maar het blijft lullig natuurlijk, je hebt toch een mooie tijd samen gehad.. vind het ook onzin hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')