Herkenbaarquote:Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef plasticvlinder het volgende:
het ging zo goed.. was er echt helemaal over heen.. geen hoop meer.. andere mannen waren weer interessant...
en nu toch weer een dip... hij zit nu waarschijnlijk gezellig met haar kerst te vieren... zou er alles voor over hebben om met hem het nieuwe jaar in te kunnen.. samen kerst te vieren.. *snif*
nouja, nog 1 dag.. dan is t weer voorbij.. kan ik weer helder nadenken.. hoop ik ;-)
Ik snap wat je bedoelt.Toen 't uit was tussen m'n ex en mij,had ik zoiets van:waar vind ik ooit nog zo'n meid.Ik wilde ook ff geen nieuwe relatie meer.....quote:Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Breetai het volgende:
Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
Dat van die vakantie geloof ik wel en ik wil er ook geen 3 jaar op wachten. D'r lopen zat meiden rond en al zou 1 % goed genoeg moeten wezen voor eenkorte relatie, dan nog heb ik er geen zin in. Dat blijft mij verbazen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef Aequalitas het volgende:
Ik snap wat je bedoelt.Toen 't uit was tussen m'n ex en mij,had ik zoiets van:waar vind ik ooit nog zo'n meid.Ik wilde ook ff geen nieuwe relatie meer.....
Toen ging ik zo'n 3 jaar geleden op vakantie in Italië en daar kwam ik m'n huidige vriendin tegen.Als je me dat had verteld net toen 't uit was,had ik je voor gek verklaard.It just happens....
Heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Breetai het volgende:
Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
gelukkig is kerst bijna voorbijquote:
Ja, dan komt nieuwjaar.quote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
gelukkig is kerst bijna voorbij
Vind je dat niet leuk?quote:
Positief blijven. Het heeft geen zin om te zitten treuren.quote:
Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.quote:Op maandag 26 december 2005 00:50 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat van die vakantie geloof ik wel en ik wil er ook geen 3 jaar op wachten. D'r lopen zat meiden rond en al zou 1 % goed genoeg moeten wezen voor eenkorte relatie, dan nog heb ik er geen zin in. Dat blijft mij verbazen.
Inddquote:Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.
Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.quote:Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.
Oftewel: je bent er nog niet aan toequote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.
Een relatie,maar niet te heftig?Tja.......quote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.
Ligt eraan wat je heftig vind, maar je laat wel blijken dat je half werk tof vind en dat is niet echt goede insteek.quote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Positief blijven. Het heeft geen zin om te zitten treuren.
Zoek afleiding.
Ik hoef nou nog niet de vrouw van m'n dromen tegen te komen.quote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef pAin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je heftig vind, maar je laat wel blijken dat je half werk tof vind en dat is niet echt goede insteek.
Zo voelt het misschien nu, maar geloof me: hier kom je heus wel overheen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef McFarmer het volgende:
Hier kom ik nooit overheen..
Ik hoop het maar.. Slapen gaat niet, eten gaat niet, schoolwerk lukt niet meer. We hebben besloten om wel vrienden te blijven, maar ze woont achter me en ik zag haar met de hond lopen, ik had het niet meer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo voelt het misschien nu, maar geloof me: hier kom je heus wel overheen.
Het is nu allemaal natuurlijk wel erg vers en dan maakt het niet uit of je zelf ook achter de beslising staat. Het beëindigen van een relatie doet nu eenmaal pijn, maar ook die pijn slijt, mettertijd.
Probeer een tijdje geen contact met haar te hebben, dat maakt de verwerking een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.. Slapen gaat niet, eten gaat niet, schoolwerk lukt niet meer. We hebben besloten om wel vrienden te blijven, maar ze woont achter me en ik zag haar met de hond lopen, ik had het niet meer.
Moet de kunst van het loslaten van een ex nog leren. Hoop dat het eenmalig is..
Gewon minstens 2 maanden ff cold turkey gaan en helemaal niks met d'r te makne hebben. en naar mijn idee kan je deze kunst beter gewon goed onder de knie krijgen dan dat je het steeds weer opnieuw moet uitvinden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.. Slapen gaat niet, eten gaat niet, schoolwerk lukt niet meer. We hebben besloten om wel vrienden te blijven, maar ze woont achter me en ik zag haar met de hond lopen, ik had het niet meer.
Moet de kunst van het loslaten van een ex nog leren. Hoop dat het eenmalig is..
Life's a bitch.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:20 schreef Uiruru het volgende:
*voeg hier heel heel heel veel scheldworden in*
Ik ben zo kwaad op haar.... niet normaal ik zit te trillen van woede gewoon al de hele dag... En janken ik vind het zo kut dat ik haar kwijt ben.... En ik hou van haar.... Heel veel.... Teveel.
Zucht.
Ik kom er net achter de ze (mijn ex) helemaal geschift is.. Kwam mijn exschoonvader tegen en hij vroeg of ik nog eens langs wilde komen. Waarom niet, ben tenslotte jaar met hun om gegaan, dus ik zei dat ik 'van de week' wel ff langs kwam.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
Gewon minstens 2 maanden ff cold turkey gaan en helemaal niks met d'r te makne hebben. en naar mijn idee kan je deze kunst beter gewon goed onder de knie krijgen dan dat je het steeds weer opnieuw moet uitvinden.
Ik hoop wel dat het steeds makkelijker word.
Als jij een paar jaar wilt feesten, dan moet je dat gewoon lekker doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:17 schreef Breetai het volgende:
Ik wil eerst nog een paar jaar gewoon wat feesten en beesten en eens fatsoenlijk leren versieren. Een relatie zal dat laatste zeker in de weg staan maar mij bracht m'n laatste relatie ook een hoop rust voor mezelf mee.
Alle contact verbreken omdat ze haar leven weer oppakt? Sukkel.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef SpagShaq het volgende:
Kom er vandaag achter dat m'n ex nu al een nieuw vriendje heeft, na 6 weken dat het uit is. De drummer uit haar band, hoe cliché kun je het verzinnen? Had ik absoluut niet verwacht. Ik heb haar verteld alle contact te willen verbreken en ze moest janken daarom. Eigen schuld.
En nu kan ik niet slapen en zit ik hier te posten.
Had jij dat stukje al afgesloten voor jezelf? Of heb je nog zeg maar bepaalde gevoelens voor haar. Zoja dan kan ik wel begrijpen dat je het het contact zou willen verbreken. Als je contact zou blijven houden, op dat moment,dat je dan op haar verliefd blijft. Maar je zou eventueel later toch wel weer met haar contact kunnen opnemen? Als jezelf vind dat je daar klaar voor bent.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef SpagShaq het volgende:
Kom er vandaag achter dat m'n ex nu al een nieuw vriendje heeft, na 6 weken dat het uit is. De drummer uit haar band, hoe cliché kun je het verzinnen? Had ik absoluut niet verwacht. Ik heb haar verteld alle contact te willen verbreken en ze moest janken daarom. Eigen schuld.
En nu kan ik niet slapen en zit ik hier te posten.
Precies, dat is wat ik ook dacht de volgende dag. Toen het iets meer dan een weekje geleden uitging.quote:Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Positief blijven. Het heeft geen zin om te zitten treuren.
Zoek afleiding.
als je niks boeiends te melden hebt, donder dan lekker op,quote:Op woensdag 28 december 2005 03:05 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Alle contact verbreken omdat ze haar leven weer oppakt? Sukkel.
Nextquote:Op woensdag 28 december 2005 13:06 schreef gurlie het volgende:
Ok, next.
Njah das wel heel lomp gezegd Ma_jojo!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 03:05 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Alle contact verbreken omdat ze haar leven weer oppakt? Sukkel.
Nou ja, ze weet zelf ook natuurlijk dat het vrij moeizaam ging allemaal de laatste tijd en we hebben meerdere keren op het randje van uit elkaar gaan gebalanceerd. En ook zij weet dat ons sex-leven totaal in elkaar is gestort.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:53 schreef Copycat het volgende:
Weet je vrouw van jouw ongenoegen met betrekking tot jullie relatie?
Misschien is jouw verhaal wel een eigen topic waard, trouwens?
Als je je vrouw had verlaten voor iemand anders,zal zij heel ongelukkig zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:
Nee, dat weet ze niet. Ik hou nog wel heel erg van haar. Ik vraag me alleen nog af of we nog wel compatible zijn en of we nog een toekomst samen hebben. Dat ben ik nu aan het 'uitzoeken'. Of ze niet beter verdient is een andere vraag. Vreemd genoeg wil ze mij niet kwijt.
Wat bedoel je met "pp iemands ongeluk kun je geen geluk bouwen"?
Aha, ik snap. Dat zij heel erg ongelukkig zou worden was ook iets dat zeker meespeelde in mijn beslissing. Ik vond het oneerlijk om uit elkaar te gaan, wetende dat ik beloond zou worden terwijl zij in een misere terecht zou komen. Meestal zegt iedereen dat je even hard moet zijn om wat beters te bereiken. Maar ik kon dat niet over mijn hart halen, daarvoor hield ik toch echt nog veel te veel van haar. En daarnaast ben ik gewoon een slappeling en toch net niet egoistisch genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:08 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Als je je vrouw had verlaten voor iemand anders,zal zij heel ongelukkig zijn.
Een nieuwe relatie opbouwen met iemand anders over de rug van je vrouw.
Het is een gezegde en jammer genoeg klopt het gezegde in veel gevallen.
Er zal ook een wantrouwen zijn bij je nieuwe vriendin, want als je vreemd gaat in je vorige relatie, wie zegt dan dat je wel trouw blijft aan haar.
2 maanden is nog vrij kort. Ik kan dingen jaaaaaaaren later nog niet loslaten, en kan ook niet tegen afwijzing. Heel handige combinatie....not.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef tijnemans26 het volgende:
Nou... leer mij dat kunstje ook maar. Na 7 jaar relatie is het ook bij mij over sinds een goeie 2 maanden. En het loslaten lukt nog niet
2 maanden is wel erg kort om er compleet overheen te zijn, 7 jaar is niet niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef tijnemans26 het volgende:
Nou... leer mij dat kunstje ook maar. Na 7 jaar relatie is het ook bij mij over sinds een goeie 2 maanden. En het loslaten lukt nog niet
Toch vindt ik dat je het tegen je vrouw moet vertellen, dan kan zij bepalen of ze bij je wil blijven.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Aha, ik snap. Dat zij heel erg ongelukkig zou worden was ook iets dat zeker meespeelde in mijn beslissing. Ik vond het oneerlijk om uit elkaar te gaan, wetende dat ik beloond zou worden terwijl zij in een misere terecht zou komen. Meestal zegt iedereen dat je even hard moet zijn om wat beters te bereiken. Maar ik kon dat niet over mijn hart halen, daarvoor hield ik toch echt nog veel te veel van haar. En daarnaast ben ik gewoon een slappeling en toch net niet egoistisch genoeg.
Dat ik vreemd ging was overigens iets wat ik nooit had verwacht te zullen of kunnen doen. Ik kotste altijd op 'dat soort lui'. Maar die (lust)gevoelens is iets wat me overkomen is. Ik mis(te) iets wat ik zo hard nodig had en kon geen nee zeggen toen me dat aangeboden kreeg. Natuurlijk had ik nee kunnen zeggen tegen de verleiding, maar omdat op dat moment de relatie ten einde leek gebruikte ik dat als smoes om het voor mezelf te vergoeilijken. Ik leefde zowieso in een roes.
Anyway, ik heb hier in elk geval van geleerd om niet zomaar iedereen lukraak om iets te veroordelen. Of ze nou niet kunnen stoppen met roken of dieeten, of ze nou vreemdgaan of steeds terugkeren naar een mishandelende vriend. Ik ben geen haar beter dus ik judge niet meer.
Dat durf ik niet. Niet eens voor mezelf, maar omdat ik weet dat het haar enorm veel pijn zou doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Toch vindt ik dat je het tegen je vrouw moet vertellen, dan kan zij bepalen of ze bij je wil blijven.
Misschien loopt zij met de zelfde gevoelens rond, en kan zij besluiten voor zich zelf te kiezen.
Ik snap het niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:30 schreef gurlie het volgende:
Hm, losgelaten en het opnieuw proberen? Of graaf ik nou mijn eigen graf.
Ja, ze wil het horen. Na 15 jaar relatie ging mijn vrouw bij mij weg, zonder mij te vertellen dat ze al geruime tijd buiten de deur neukte. Ik kwam er binnen een dag wel achter, en eigenlijk wist ik het ook wel dat ze het deed. Ik heb alleen alle signalen verdrongen en verdronken. Wel had ik al tijden allerlei klachten naar mijn hoofd gehad zonder dat zij alle kaarten op tafel legde. Dus kreeg ik géén eerlijke kans de relatie te redden en aan *alle* onvrede te werken. Niet voor haar denken, dat verdient ze niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:00 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Niet eens voor mezelf, maar omdat ik weet dat het haar enorm veel pijn zou doen.
Zou jij het graag willen horen? Wetende dat je je dan klote gaat voelen, dat je de ander (terecht) nooit meer zou vertrouwen en dat je geen hoop meer had op het goedkomen van de relatie?
Vertel. Heb de ballen ervoor. Pas dán kun je er samen over praten. En er aan werken. Dat doen wij nu ook weer.quote:Ik weet dat ze graag met me verder wil, ondanks de problemen die we hebben gehad (het gaat om kids), dus dat is de keuze niet. De keuze is niets vertellen en proberen weer verder te gaan, of ermee ophouden en haar niets vertellen zodat ze niet daar onder hoeft te lijden. Wat er met mij gebeurt is dan verder niet zo belangrijk.
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat het onmiddelijk over zou zijn tussen ons. Voor altijd. Dus het eindresultaat zou hetzelfde zijn, behalve dan dat ze opgezadeld zou moeten zitten met een hoop extra pijn, teleurstelling etc etc.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:33 schreef Kuppie het volgende:
[..]
Ja, ze wil het horen. Na 15 jaar relatie ging mijn vrouw bij mij weg, zonder mij te vertellen dat ze al geruime tijd buiten de deur neukte. Ik kwam er binnen een dag wel achter, en eigenlijk wist ik het ook wel dat ze het deed. Ik heb alleen alle signalen verdrongen en verdronken. Wel had ik al tijden allerlei klachten naar mijn hoofd gehad zonder dat zij alle kaarten op tafel legde. Dus kreeg ik géén eerlijke kans de relatie te redden en aan *alle* onvrede te werken. Niet voor haar denken, dat verdient ze niet.
[..]
Vertel. Heb de ballen ervoor. Pas dán kun je er samen over praten. En er aan werken. Dat doen wij nu ook weer.
Welke ander?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:50 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Bedoel je 'de ander'? Dat is niet meer mogelijk.
Relatie > relatie stuk, kut gevoeld, hij kut gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef EdPowers het volgende:
'De ander' is de vrouw waar ik niet mee getrouwd ben.
Laten we opnieuw beginnen, wat was precies je vraag?
Nee. Ten eerste dacht mijn vrouw dat ook bij mij en het bleek niet zo te zijn. Denk niet voor haar. Ten tweede komt ze er toch achter. Dan is ze nog harder gekwetst. Iemand waarmee je zo lang al een relatie hebt verdient beter. Niet dat er tot de laatste seconde tegen haar gelogen wordt.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat het onmiddelijk over zou zijn tussen ons. Voor altijd. Dus het eindresultaat zou hetzelfde zijn, behalve dan dat ze opgezadeld zou moeten zitten met een hoop extra pijn, teleurstelling etc etc.
Dat je met een ander neukt lijkt me ook niet een onbelangrijk detail.quote:Mijn vrouw weet net als ik precies wat er mis gaat en we proberen het steeds te veranderen en te verbeteren maar het lukt amper
Dat is toch geen echte ex. Dat was sex.quote:Maaruh, niet dat ik hier iets over kwijt wil, aangezien ik dat triest genoeg nergens anders kwijt kan, maar ging dit topic niet over de kunst van het loslaten van je ex?
Daar ben ik dus nog niet zo zeker van.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef Kuppie het volgende:
Nee. Ten eerste dacht mijn vrouw dat ook bij mij en het bleek niet zo te zijn. Denk niet voor haar. Ten tweede komt ze er toch achter. Dan is ze nog harder gekwetst. Iemand waarmee je zo lang al een relatie hebt verdient beter. Niet dat er tot de laatste seconde tegen haar gelogen wordt.
Dat WAS een gevolg van het foutgaan in onze relatie. Met de nadruk op WAS.quote:Dat je met een ander neukt lijkt me ook niet een onbelangrijk detail.
Ligt eraan, ik ken haar ook al 7 jaar en het is altijd mijn beste vriendin geweest en de laatste tijd waren we toch wel heel erg close geworden, het was zeker meer dan sex. Anders zou ik er niet zo erg om treuren.quote:Dat is toch geen echte ex. Dat was sex.
Ben blij voor je! Hoe lang zijn jullie uit elkaar dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
Mijn ex gaat samenwonen met dr nieuwe vriendje en is helemaal in de wolken vertelde ze me. Vind t erg snel, maar wel heel leuk voor dr. Nooit gedacht dat ik er totaal geen moeite mee zou hebben
Ok, ik ga proberen het te analyzeren. Ten eerste, ik neem aan dat het over mij gaat? :pquote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef gurlie het volgende:
[..]
Relatie > relatie stuk, kut gevoeld, hij kut gedaan.
Niet overheen kunnen komen > terug naar hem?
In februari 2 jaar alweer. 7 jaar relatie gehad. Overigens zelf mee gestopt. Ik heb ookal meer dan 1 jaar een relatie met een ander meisje, waar ik heel gelukkig mee ben. Maar vind t een heel fijn gevoel dat ik hgaar dr geluk echt gun. Overigens heeft zij er nog wat meer moeite mee, maar merk wel dat dat nu snel aant slijten is...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ben blij voor je! Hoe lang zijn jullie uit elkaar dan?
Alles went ook wel en we hebben ook een 'eigen leven', maar het contact trekt toch. Na 7 jaar heb je zoveel dezelfde opvattingen gekregen en is moeilijk om elkaar los te laten. We zijn niet boos uit elkaar gegaan, we hebben geen ruzie, geen van beiden vreemd gegaan etc., dat maakt het misschien nog wel moeilijker...quote:2 maanden is wel erg kort om er compleet overheen te zijn, 7 jaar is niet niks.
. Dan kun je ook eindelijk je eigen leven weer op gaan bouwen![]()
Cliche is waar, alles went en alles slijt vanzelf![]()
Nee, of het wel verstandig is om tegen beter weten in je ex nog een kans te geven. Kwetsbaar opstellen in de hoop dat je niet weer opnieuw pijn gedaan wordt.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:21 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ok, ik ga proberen het te analyzeren. Ten eerste, ik neem aan dat het over mij gaat? :p
Ten tweede, op welke relatie doel je? En waarom terug naar 'hem'? Het gaat niet om 2 mannen hoor :p
Aha, ik weet niet precies wie je onder mijn 'ex' verstaat maar als je 'de andere vrouw' bedoeld, daar gaat niets mee gebeuren. Wat ik opnieuw tracht te proberen is mijn relatie met mijn vrouw te redden.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, of het wel verstandig is om tegen beter weten in je ex nog een kans te geven. Kwetsbaar opstellen in de hoop dat je niet weer opnieuw pijn gedaan wordt.
Dat het niet afgelopen is, of omdat ze liever later van een ander hoort dat jij al die tijd al loopt te liegen?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog niet zo zeker van.
Verkoop je het zo aan jezelf? Of wilde je gewoon twee walletjes?quote:Dat WAS een gevolg van het foutgaan in onze relatie. Met de nadruk op WAS.
Jij weet het het beste, maar het komt op mij niet geloofwaardig over.quote:Ligt eraan, ik ken haar ook al 7 jaar en het is altijd mijn beste vriendin geweest en de laatste tijd waren we toch wel heel erg close geworden, het was zeker meer dan sex. Anders zou ik er niet zo erg om treuren.
Damn, ik begrijp precies wat je bedoeld. Mijn 'ex' (sommigen vinden niet dat het een ex genoemd mag worden) had ook na een paar weken een nieuw vriendje waar ze opeens ook verliefd op was :|quote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef Carriron het volgende:
heb geprobeerd contact met haar te houden. maar nu 1,5 maand later, kom ik er achter dat ik het gewoon niet meer trek om nog dagelijks contact met haar te hebben, zeker niet nu ze iemand anders is tegengekomen.....ik dacht dat ik er goed mee om kon gaan, maar toen ze dat vertelde, knapte er iets in me of zo en besefte ik me hoe verschrikkelijk ik haar mis....veel meer dan ik heb toe willen geven.....
heb haar gezegd dat ik voorlopig even geen contact meer met haar wilde hebben, en ondanks dat ze had gehoopt dat we vrienden konden blijven, begreep ze ergens wel dat ik het gewoon ff niet meer aankan....dat ik haar nog niet los heb kunnen laten....
ik hoop dat ik hier goed aan doe, want ze was, is en blijft een hele goeie vriendin van me....maar ik moet nu echt ff aan mezelf denken....
Ik zou het haar vertellen. Je zegt zelf dat ze je zou verlaten, dus je bedriegt haar twee keer.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat het onmiddelijk over zou zijn tussen ons. Voor altijd. Dus het eindresultaat zou hetzelfde zijn, behalve dan dat ze opgezadeld zou moeten zitten met een hoop extra pijn, teleurstelling etc etc.
Mijn vrouw weet net als ik precies wat er mis gaat en we proberen het steeds te veranderen en te verbeteren maar het lukt amper
Maaruh, niet dat ik hier iets over kwijt wil, aangezien ik dat triest genoeg nergens anders kwijt kan, maar ging dit topic niet over de kunst van het loslaten van je ex?
Dat is bij mijn exen altijd een standaardprocedure: zo snel mogelijk een nieuw vriendje om de vieze smaak van de reflectie van hun karakter weg te spoelen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:05 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Damn, ik begrijp precies wat je bedoeld. Mijn 'ex' (sommigen vinden niet dat het een ex genoemd mag worden) had ook na een paar weken een nieuw vriendje waar ze opeens ook verliefd op was :|
Ja, dan word je idd even helemaal gek
Dat blijf je toch altijd houden.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
maar geen ge-emmer en gejengel meer.
Ik weet niet zeker of dat ze uberhaupt te weten moet komen goed voor haar is, of het nou wel of niet uitgaat tussen ons. Waarom iemand onnodig blootstellen aan die pijn? Zeker niet nadat ik heb gezien dat zoiets altijd bljift spelen tussen mensen, ook al denken ze het uitgepraat te hebben.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef Kuppie het volgende:
Dat het niet afgelopen is, of omdat ze liever later van een ander hoort dat jij al die tijd al loopt te liegen?
Het was echt niet zo dat ik alleen maar sex wilde. Ik voelde me geestelijk en fysiek tot haar aangetrokken. En onze dirty minds passen perfect bij elkaar. Onder andere omstandigheden waren we nu samengeweest.quote:Verkoop je het zo aan jezelf? Of wilde je gewoon twee walletjes?
Ik begrijp je boosheid als 'slachtoffer' van een vreemdgaande partner, maar waarom zou ik BS gaan lopen verkopen hier? Ik ben hier anoniem en probeer alleen maar mijn gevoelens en ervaringen te sharen met anderen. Ik hoef jullie niet te overtuigen dat ik een goed mens ben dat geen blaam treft o.i.d. Ik besef maar al te goed dat ik iets onvergeefelijks heb gedaan en probeer om hier alleen maar om met 'lotgenoten' in contact te komen. Vaak wil je gewoon iets kwijt en dat kan hier perfect, zoals je al kunt zien aan het aantal vervolgen van deze topic. Ik zit heel erg met mezelf in de knoop, mijn relatie is wankel en ik word verteerd door verdriet en schuldgevoelens. En ja, ik kan mijn 'ex' (zoals ik haar dus wel zie) vooralsnog niet loslaten. Dat staat verder los van het feit of ik een zwijn ben of niet.quote:Jij weet het het beste, maar het komt op mij niet geloofwaardig over.
Dan ligt de oplossing voor de hand, ik ben het zat gezeik en ge-emmer van vrouwen op MIJN bordje te krijgen. Dat gaat dus ook niet meer gebeuren, my way or the highway!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat blijf je toch altijd houden.
Alleen is maar alleen.quote:
quote:
Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.quote:
Vergis je niet. Je ex weet er ook van. En je vrouw heeft ongetwijfeld, bewust of onbewust, een vermoeden.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:19 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat ze uberhaupt te weten moet komen goed voor haar is, of het nou wel of niet uitgaat tussen ons. Waarom iemand onnodig blootstellen aan die pijn? Zeker niet nadat ik heb gezien dat zoiets altijd bljift spelen tussen mensen, ook al denken ze het uitgepraat te hebben.
Te weten komen zal niet 1,2,3 gebeuren. Het gebeurt nu niet meer en er is niets waardoor ze het alsnog te weten kan komen.
Dat zeg ik niet. Waarom zou je haar niet verdienen? Omdat je buiten de pot hebt gepist. Dat komt zo vreselijk vaak voor. Laat je niet tegenhouden door schuldgevoel.quote:Vooralsnog ga ik me dus vooral bezig houden met het bedenken of ik haar nog verdien (volgens jullie niet),
Laat haar dat beslissen.quote:of ik het nog ooit helemaal goed kan komen tussen ons en of ik haar niet moet laten gaan om haar een kans te gunnen met een beter iemand.
Als je dat zeker weet, kies dan voor je ex. Life's too short.quote:Het was echt niet zo dat ik alleen maar sex wilde. Ik voelde me geestelijk en fysiek tot haar aangetrokken. En onze dirty minds passen perfect bij elkaar. Onder andere omstandigheden waren we nu samengeweest.
Ik ben niet boos en ik voel me geen slachtoffer. Misschien dat je niet bewust BS verkoopt. Ik roep slechts op tot zelfreflectie. Je bent in de war.quote:Ik begrijp je boosheid als 'slachtoffer' van een vreemdgaande partner, maar waarom zou ik BS gaan lopen verkopen hier? Ik ben hier anoniem en probeer alleen maar mijn gevoelens en ervaringen te sharen met anderen. Ik hoef jullie niet te overtuigen dat ik een goed mens ben dat geen blaam treft o.i.d.
Je bent geen zwijn. Ik snap je hang naar het uiten ervan. Ik zit voor dezelfde reden in dit topic. Ik geef je alleen het standpunt van de 'overkant'.quote:Ik besef maar al te goed dat ik iets onvergeefelijks heb gedaan en probeer om hier alleen maar om met 'lotgenoten' in contact te komen. Vaak wil je gewoon iets kwijt en dat kan hier perfect, zoals je al kunt zien aan het aantal vervolgen van deze topic. Ik zit heel erg met mezelf in de knoop, mijn relatie is wankel en ik word verteerd door verdriet en schuldgevoelens. En ja, ik kan mijn 'ex' (zoals ik haar dus wel zie) vooralsnog niet loslaten. Dat staat verder los van het feit of ik een zwijn ben of niet.
Als je straks iemand tegenkomt die je leuk vindt dan denk je niet meer van 'nee dat wil ik niet'.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.
Misschien wel ja, maar alleen maar leuk vinden is niet goed genoeg meer. Ik moet overdonderd worden door iets zoals me maar 1 keer is gebeurd. De rest is simpelweg niet voldoende meer, ik stel nu onredelijke eisen, maar liever dat dan gaan voor iets waar ik niet 200% achtersta.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je straks iemand tegenkomt die je leuk vindt dan denk je niet meer van 'nee dat wil ik niet'.
Dan ga je er weer helemaal voor.
Daarmee ben ik het met je eens, maar waarom dat gezever van je dan dat je liever alleen bent?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar alleen maar leuk vinden is niet goed genoeg meer. Ik moet overdonderd worden door iets zoals me maar 1 keer is gebeurd. De rest is simpelweg niet voldoende meer, ik stel nu onredelijke eisen, maar liever dat dan gaan voor iets waar ik niet 200% achtersta.
Dat van die rozengeur en manenschijn klopt niet, dat is natuurlijk een beeld in de eerste twee weken van verdomme alles zit goed, wat tof! Als ik heel eerlijk ben zie ik dan eigenlijk al scheurtjes als ik echt wil kijken. Maar natuurlijk wil je niet zo kijken als je net met iemand bent.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:
iets begrijp ik niet tranceptor, je zegt altijd dat je overdonderd moet zijn door je vriendin, het moet 200 % kloppen en dit is je nog maar één keer overkomen ...
toch heb je om de paar maanden een nieuwe vriendin, het is altijd rozengeur en maneschijn ...iets klopt niet hé![]()
Ik zit nu in een periode dat ik zeg prima, tijd lang weer relatie(s) gehad, tijd voor een periode alleen. Ik vind het wel heel erg lekker eigenlijk zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Daarmee ben ik het met je eens, maar waarom dat gezever van je dan dat je liever alleen bent?
nog een goede twee maanden en ze is erquote:
Mooi dat alles goed gaatquote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nog een goede twee maanden en ze is er, stuur ik je wel een fotootje hoor !!
Ja maar jij kiest ze uit op psychische problemen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef JoeyT het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen verlangen naar een relatie om maar niet alleen te hoeven zijn. Mij overkomt t gewoon en doe niet aan relaties met domme neukertjes...
Omdat ik er 1 heb... Lekkere redenatie... En welke normale heb jij er dan tussen? Wat versta je onder normaal. Ik zou mijn relatie voor geen goud willen omruilen. Ik zou haar niet eens een klein beetje veranderen als dat kon. Ik heb meer dan een jaar ik ben nog steeds onwijze verliefd, ik heb geweldige sex en ontzettend veel lol met dr. Dit zou ik nooit hebben gehad met die 30 standaard neukertjes.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja maar jij kiest ze uit op psychische problemen.
Ik heb er nog wel eens normale tussen.![]()
Die ex heeft geen enkele reden om het te laten uitkomen. Maar goed, garanties heb je nooit nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:32 schreef Kuppie het volgende:
[quote]
Vergis je niet. Je ex weet er ook van. En je vrouw heeft ongetwijfeld, bewust of onbewust, een vermoeden.
Ik word juist verteerd door schuldgevoelquote:Dat zeg ik niet. Waarom zou je haar niet verdienen? Omdat je buiten de pot hebt gepist. Dat komt zo vreselijk vaak voor. Laat je niet tegenhouden door schuldgevoel.
Ik vind dat zo moeilijk. Het gaat er niet om dat we al kinderen hebben maar juist dat zij ze wel wil en ik pertinent niet. Dat was ook de reden dat we eigenlijk al half uit elkaar waren op een gegeven ogenblik. Maar ze heeft toch besloten voor mij te kiezen. Maar elke keer dat er iemand om ons heen zwanger wordt dan raakt dat haar echt diep. En ik ben bang dat ze spijt krijgt van die beslissing. Tuurlijk kun je zeggen dat ze daar zelf voor kiest, maar soms maak je een foute keuze. Maar ja, of het aan mij is om die voor haar te nemen?? Wie zegt dat ik het aan het juiste eind neemt.quote:Laat haar dat beslissen.
De ex is min of meer uit mijn leven verdwenen. Ze vond dat ik te lang draalde met kiezen. Nu wilde ze nog vrienden blijven maar ik kon het echt niet handlen dat ze a) niets meer voor me leek te voelen of dat ik elk geval niet toonde en b) dat ze sexdates heeft met allerlei hyena's op datingsites die misbruik maken van haar verdriet en onzekerheid.quote:Als je dat zeker weet, kies dan voor je ex. Life's too short.
Dat is zeer zeker waar. Sorry voor de foute veronderstellingquote:Ik ben niet boos en ik voel me geen slachtoffer. Misschien dat je niet bewust BS verkoopt. Ik roep slechts op tot zelfreflectie. Je bent in de war.
elk advies is welkom nu, bedanktquote:Je bent geen zwijn. Ik snap je hang naar het uiten ervan. Ik zit voor dezelfde reden in dit topic. Ik geef je alleen het standpunt van de 'overkant'.
Ik zit je een beetje te dollen man. Ik heb er meerdere normale gehad: op twee na. Eén ervan is actief op dit forum, de ander heb ik al jaren niet meer gesproken. Het is maar hoe hoog je de lat legt en ik kan echt een meisje oprecht leuk vinden en daar een leuke relatie mee hebben hoor. Ik heb dat andere ook maar 1 keer ervaren, al achtervolgt het me soms. Neukertjes is weer wat anders in dit verhaal, ik praat niet van standaardneukertjes sorry, daar verplaats ik me niet in.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ik er 1 heb... Lekkere redenatie... En welke normale heb jij er dan tussen? Wat versta je onder normaal. Ik zou mijn relatie voor geen goud willen omruilen. Ik zou haar niet eens een klein beetje veranderen als dat kon. Ik heb meer dan een jaar ik ben nog steeds onwijze verliefd, ik heb geweldige sex en ontzettend veel lol met dr. Dit zou ik nooit hebben gehad met die 30 standaard neukertjes.
Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat. Ik zorg er gewoon voor dat ik pas een relatie met iemand aanga die anders is dan de rest, die mijn leven verrijkt en wiens leven ik verrijk.
ah, en het meisje kan de relatie na twee maanden niet uitmaken, of beslis jij alleenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat.
Ow sorry, ik hoopte je in mijn antwoord aan Kuppie ook meteen beantwoord te hebben. Daarin vermeldde ik dat ik dus niet zeker ben of dat het beste is om te doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef silverpearl het volgende:
Edpowers krijg ik nog een reactie?
Uit dat, naar beiden toe.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:
Ik word juist verteerd door schuldgevoelNaar beiden toe.
Zij moet die beslissing nemen. Jij niet voor haar, je mag haar alleen helpen. Maar je moet wel open kaart spelen. Anders neemt zij op foute gronden een beslissing. Dat kun je haar niet aandoen, dat verdient ze niet. Zeker niet omdat zij de keus voor jou heeft gemaakt.quote:En ik ben bang dat ze spijt krijgt van die beslissing. Tuurlijk kun je zeggen dat ze daar zelf voor kiest, maar soms maak je een foute keuze. Maar ja, of het aan mij is om die voor haar te nemen?? Wie zegt dat ik het aan het juiste eind neemt.
Vertel haar wat je hier vertelt.quote:De ex is min of meer uit mijn leven verdwenen. Ze vond dat ik te lang draalde met kiezen. Nu wilde ze nog vrienden blijven maar ik kon het echt niet handlen dat ze a) niets meer voor me leek te voelen of dat ik elk geval niet toonde en b) dat ze sexdates heeft met allerlei hyena's op datingsites die misbruik maken van haar verdriet en onzekerheid.
Geen probleem.quote:Dat is zeer zeker waar. Sorry voor de foute veronderstelling
Daarom reageerde ik ook. Niet om mijn frustratie te uiten.quote:elk advies is welkom nu, bedankt
Ik weet het, maar ik durf dat (nog) niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef Kuppie het volgende:
Uit dat, naar beiden toe.
Zij moet die beslissing nemen. Jij niet voor haar, je mag haar alleen helpen. Maar je moet wel open kaart spelen. Anders neemt zij op foute gronden een beslissing. Dat kun je haar niet aandoen, dat verdient ze niet. Zeker niet omdat zij de keus voor jou heeft gemaakt.
Aan die ex? Die wil daar niets meer van weten. Ze zegt dat er nog nooit iemand is geweest die haar zoveel pijn heeft gedaan als ik door niet voor haar te kiezen. Nu doet ze heel afstandelijk tegen en ik ga er maar vanuit dat ze geen moer meer voor me voelt. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar, al hun gevoelens voor iemand verliezen. Ik blijf echt voor altijd iets voelen voor iemand.quote:Vertel haar wat je hier vertelt.
Mijn advies: wil je jezelf en haar recht in de ogen willen kijken toch maar moed verzamelen en doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:37 schreef EdPowers het volgende:
Ik weet het, maar ik durf dat (nog) niet.
Vertel het dan alleen aan haar als je vrouw je dumpt nav het openhartig zijn. Anders heeft het ook geen zin voor jou.quote:Aan die ex? Die wil daar niets meer van weten. Ze zegt dat er nog nooit iemand is geweest die haar zoveel pijn heeft gedaan als ik door niet voor haar te kiezen. Nu doet ze heel afstandelijk tegen en ik ga er maar vanuit dat ze geen moer meer voor me voelt. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar, al hun gevoelens voor iemand verliezen. Ik blijf echt voor altijd iets voelen voor iemand.
Ja ik kan me dat dus echt niet voorstellen. Dat ik ergens helemaal in geloof terwijl de ander dat niet heeft. Ik ben ervan overtuigd dat ik zoiets dan aanvoel. Maja miss overschat ik mezelf. Het is iig wel zo dat ik niet een relatie met een meisje aanga waar ik het heel erg leuk mee heb. Er moet wel iets heel speciaals zijn...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ah, en het meisje kan de relatie na twee maanden niet uitmaken, of beslis jij alleenJij kan er écht in geloven, maar van de tegenpartij ben je nooit zeker, zeker niet in het begin
Nieuwswaarde nul.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef JoeyT het volgende:
Maja miss overschat ik mezelf.
Het is iig wel zo dat ik niet een relatie met een meisje aanga waar ik het heel erg leuk mee heb. Er moet wel iets heel speciaals zijn...
Ja ik kan t me niet voorstellen dat ik het bijzonder heb met iemand en dat zij dat niet heeft. Bijzonder betekent juist dat je een speciaal gevoel van de ander krijgt en dat krijg je naar mijn mening niet als zij niet hetzelfde heeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nieuwswaarde nul.![]()
Jij kunt het heel bijzonder vinden zonder dat de tegenpartij er zo over denkt.
Misschien heeft ze dat wel maar ziet ze dat niet in of onvoldoende. Wat te denken van eerste relaties die uitgaan bijvoorbeeld waar toch wel een hele hoop goed zat maar door gebrek aan perspectief dat niet werd ingezien.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik kan t me niet voorstellen dat ik het bijzonder heb met iemand en dat zij dat niet heeft.
Ergens kan ik het me wel voorstellen, je komt na je werk s'avonds thuis in een leeg huis, dag na dag na dag. Je staat te koken en dan schep je je bord op en zit je weer alleen aan tafel... Dat soort dingen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef JoeyT het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen verlangen naar een relatie om maar niet alleen te hoeven zijn. Mij overkomt t gewoon en doe niet aan relaties met domme neukertjes...
Als ze t niet inziet dan heeft ze dat niet. Zoiets voel je of voel je niet...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat wel maar ziet ze dat niet in of onvoldoende. Wat te denken van eerste relaties die uitgaan bijvoorbeeld waar toch wel een hele hoop goed zat maar door gebrek aan perspectief dat niet werd ingezien.
Ikzelf ben daar dan weer geen voorbeeld van, mijn eerste relatie sja...
Dan zou je er toch eerst voor moeten zorgen dat je wel vrienden/leven/hobbies krijgt,,,quote:Op donderdag 29 december 2005 21:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ergens kan ik het me wel voorstellen, je komt na je werk s'avonds thuis in een leeg huis, dag na dag na dag. Je staat te koken en dan schep je je bord op en zit je weer alleen aan tafel... Dat soort dingen.
Mensen die verder geen leven/hobbies/vrienden hebben, ja dan is het erg leeg in huis. En vallen dat soort dingen op, want je hebt verder niks.
Ik heb er gelukkig geen last van en als ik alleen ben vind ik het heerlijkTijd gaat altijd snel en kom vaak tijd te kort, ben altijd bezig.
Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaanquote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zou je er toch eerst voor moeten zorgen dat je wel vrienden/leven/hobbies krijgt,,,
Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaan![]()
![]()
Ik moet er ook niet aan denken om een vriend te hebben, die niks heeft, geen vrienden en hobbies, alleen mij...
Kan je nagaan als je relatie stuk loopt, krijg je dat gejammer "ja maar ik heb niks meer"
Nee dan heb je idd niks meer![]()
Het zou sowieso ook aardig wat over de persoon in kwestie zeggen, denk niet dat ik überhaupt gek op zo'n type zou worden...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...
Dat vergeet je op deze manier toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Nou laatste dag van 2005..... joepie... Ik mis haar zo.
Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou. Wat moet ik nou denken... Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Zit je daar ff op te wachtenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou.
Nee natuurlijk gun ik het haar om gelukkig te zijn. Geloof me dat vind ik echt het belangrijkste wat er is. Maar ik betrap me erzelf op dat ik nog hoop heb dat we weer bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?
Voel jij je pas beter als zij zich rot voelt?
Dat bepaal je toch samen??? en hij heeft er toch niks mee te maken wat jij met andere kerels uitspookt? Vraag eens waarom ie dat zegt?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Okay volgens mij kan ik hier mijn hart uitstorten![]()
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.
Je moet gewoon doen wat jou goed lijkt. Als je het fijn vind om nog met 'm te zoenen en het ook met andere kerels te doen, moet je daar niet moeilijk over doen. Ik denk eerder dat zijn gevoelens nu een beetje beginnen te spoken.quote:En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!![]()
![]()
Vage situatie. Wil me namelijk ook niet sletterig gedragen ofzo!
Ik vond t al zo raar dat je t de hele tijd over zoenen had... Nu begrijp ik t, je bent nog jong... Maar laat die gozer gewoon varen. Beste wat je kan doen is een lievere en veel lekkerdere gozer uitzoeken. Dan gaat hij zich ff achter de oren krabbenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Heb zelf een relatie van 2 jaar gehad .. neej het was echt serieus![]()
Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.
En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!![]()
![]()
Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.![]()
Maak je niet zo druk zeg, je bent zo groen als gras, geniet er lekker van.![]()
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?
Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...quote:Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.
Hehe heeft niks met R&P te maken, het feest was gewoon niet zo heel bijzonder ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...
En anders hebben we weer goede verhalen in R&P![]()
Hoe lang was het je vriendin dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef VD het volgende:
Heu. Ik meld me maar weer. Weer een ex rijker..
Klasse!quote:Al mijn vrienden in paniek uit schrik voor mijn reactie, maar ik heb die jongen een hand gegeven, een prettig nieuwjaar gewenst en heb me er niet meer van aangetrokken..
Waarom hoor je dit zoveel dat mensen nog met elkaar om gaan na de tijd..quote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Heb zelf een relatie van 2 jaar gehad .. neej het was echt serieus![]()
Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..
En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!![]()
![]()
Sander jij had toch ook gepost in mijn topic over mijn vriendin en mij? (inmiddels dus ex) en gezegt dat bij jouw om bijna dezelfde redenen uitgegaan was? hoe gaat die daar dan nu? hier gaat het redelijk heb een leuk meisje ontmoet en die smst me nu de hele tijd, een hele fijne afleiding maar soms val ik toch nog wel even terug, zoals vandaag als ze mij op msn weer toe gaat voegen enzo.. dan denk ik zit ze nouw te fucken met me.... maybe mist ze gewoon de gruwelijke goeie sex die ik dr gegeven heb en die ze nooit meer zal krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:47 schreef Sander_K het volgende:
tsja, ik denk dat het gewoon haar manier is om ermee om te gaan.. wie weet hoe lang 'het gevoel' al weg was voordat het uitging. Misschien heeft die vriendin van haar alleen de negatieve dingen over jou gehoord toen het uit was, en wordt ze wel beinvloedt door die vriendin om zo te doen.. je weet het niet. (of ze doet dat al zonder de invloed van wie dan ook)
Ik betrapte mezelf er nl. ook op dat toen het uitging, ik erg snel geneigd was om me negatief uit te laten over haar tegen mijn vrienden/vriendinnen.. min of meer om er makkelijker over heen te komen zeg maar.. de redenen waarom het maar beter was dat het uit is. Verwacht gewoon niet teveel van haar kant, dan kan het altijd meevallen toch?
Dat, als je dan (tenzij ik het fout gelezen heb) toch kwaad bent op haar en haar nooit meer wil zien, haar beter niet accepteert op MSN.. brengt enkel twijfel met zich mee, en dan krijg jij het gevoel dat ze met je lacht..(het was je goed recht een emo email te sturen om alles nog te redden..)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Waarom hoor je dit zoveel dat mensen nog met elkaar om gaan na de tijd..
wat moet ik dan wel niet
- ze woont uur weg zie dr nooit meer.. nooit! tot me dood... voor eeuwig
- het was een opluchting ze had schijt aan me op laatst (hield ik van dat meisje? denk je dan)
- voegt ze me vandaag op msn even toe.... zonder wat te zeggen... nu het bijna een maand uit is... ze was okgelijk offline, naja eigelijk had ze me via de email van dr ma toegevoegt.. heb idee dat ze daar met dr vreindin zitte lachen om mij en de "redelijk emotionele" email die ik stuurde als laatste poging om het te redden omdat ik dr zo misde...
- had een halfjaar alsof het niks is is het over, niet eens gelukkig kerst of nieuwjaar naar elkaar ontvangen of verstuurd (versturen had ik kunne doen maar ik had al genoeg initiatief genomen vondt ik... van haar kant kwam niks)
- hoezo dan 6 maanden? hoezo niet bij elkaar passen. ndan nog kan je welkaar toch gelukkig nieuwjaar wensen.. gevoeloos heid ten top..
wat vinden jullie
haha ja dat was ik, zal ik je wat vertellen! weer precies hetzelfde.. jakkes. Hier ook redelijk, ook een leuk meisje ontmoet die me gek sms-t (zit nu op m'n werk, en zelfs nu stuurde ze een sms of alles ok is hierquote:Sander jij had toch ook gepost in mijn topic over mijn vriendin en mij? (inmiddels dus ex) en gezegt dat bij jouw om bijna dezelfde redenen uitgegaan was? hoe gaat die daar dan nu? hier gaat het redelijk heb een leuk meisje ontmoet en die smst me nu de hele tijd, een hele fijne afleiding maar soms val ik toch nog wel even terug, zoals vandaag als ze mij op msn weer toe gaat voegen enzo.. dan denk ik zit ze nouw te fucken met me.... maybe mist ze gewoon de gruwelijke goeie sex die ik dr gegeven heb en die ze nooit meer zal krijgen
?hahaha wat apart dat wij toch elke keer dezelfde situaties hebben... naja ik heb dan niet op msn gezeten met mijn ex.. ze heeft mij onder het account van haar moeder opnieuw toegevoegt , toen ik het msn schermpje accepte... toen was ze al offline.. maar toch raar ik vermoed dat ze gewoon zit te fucken met mij ofzo... als ze niks zegt de komende dagen dan weet ik genoeg... eigelijk zou wraak dan op ze plaats zijn maar geen zin meer engergie in dr te steken..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:02 schreef Sander_K het volgende:
[..]
haha ja dat was ik, zal ik je wat vertellen! weer precies hetzelfde.. jakkes. Hier ook redelijk, ook een leuk meisje ontmoet die me gek sms-t (zit nu op m'n werk, en zelfs nu stuurde ze een sms of alles ok is hier) en ook ik val af en toe weleens terug -zoals ik een paar posts eerder zei- en toevallig vandaag op msn gezeten met m'n ex.. damn maar ik weet wel dat ze niet zit te fucken met mij hoor, zo is dan gelukkig niet
Nee dat verandert ook niet.. ik ben ook erg leeg, ik zie dr ook erg slecht uitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:18 schreef Sander_K het volgende:
ghehe, heb morgen alweer een date met dat meisje. Ben alleen nog steeds een beetje aan het 'opladen' vwb investeren in dat meisje.. was echt 'leeg' van m'n ex als je begrijpt wat ik bedoel.
Het gedoe met m'n ex heeft wel heel veel energie van me opgeslorpt.
Hoop dat alles goed gaat met dat meisje en jou! wie weet als je ex hoort dat je met een ander meisje bent, dat dat de situatie veranderd. (in goede zin dan)
Je zou gewoon kunnen aangeven tegen haar dat je nog wel met haar om wilt gaan. De reden dat sommige mensen geen contact meer zoeken is denk ik omdat je dan toch een heel ander soort band met elkaar hebt, nadat het uit gaat. nee, dan ben je geen vriend/vriendin meer van elkaar, je hoort niet meer met elkaar te zoenen, enzovoorts. Eigenlijk voelt het een beetje alsof je opnieuw moet beginnen: je moet elkaar anders gaan behandelen. En sommige mensen willen dat niet ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Waarom hoor je dit zoveel dat mensen nog met elkaar om gaan na de tijd..
wat moet ik dan wel niet
- ze woont uur weg zie dr nooit meer.. nooit! tot me dood... voor eeuwig
- het was een opluchting ze had schijt aan me op laatst (hield ik van dat meisje? denk je dan)
- voegt ze me vandaag op msn even toe.... zonder wat te zeggen... nu het bijna een maand uit is... ze was okgelijk offline, naja eigelijk had ze me via de email van dr ma toegevoegt.. heb idee dat ze daar met dr vreindin zitte lachen om mij en de "redelijk emotionele" email die ik stuurde als laatste poging om het te redden omdat ik dr zo misde...
- had een halfjaar alsof het niks is is het over, niet eens gelukkig kerst of nieuwjaar naar elkaar ontvangen of verstuurd (versturen had ik kunne doen maar ik had al genoeg initiatief genomen vondt ik... van haar kant kwam niks)
- hoezo dan 6 maanden? hoezo niet bij elkaar passen. ndan nog kan je welkaar toch gelukkig nieuwjaar wensen.. gevoeloos heid ten top..
wat vinden jullie
Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef het.ismij het volgende:
@VD: Top gedaan dude,. 2 hele weken,..
Dan is er altijd vrede op aard...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:
[..]
Maar wat is er nu gebeurd eerste kerstdag?
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:
[..]
Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is..
En ik vind het zo eigenlijk wel prima. Red mezelf wel. Zit nu goed in m'n vel. Houden zo..
Was erg gezellig,.. En nu nog,..quote:Maar wat is er nu gebeurd eerste kerstdag?
Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt dan
Hoop dat het zo blijft joh.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Was erg gezellig,.. En nu nog,..
K ben daar toch blijven slapen 1e kerstdag.
Precies,..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef VD het volgende:
[..]
Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet..
Time will tell,..quote:Hoop dat het zo blijft joh..
het is weer aan met je ex?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Precies,..
[..]
Time will tell,..
en anders zie je me snel weer terug,..![]()
![]()
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
Succes man!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef het.ismij het volgende:
@Tran,.. En ik maar denken dat je af en toe de wijsheid in pacht hebt,..
Zoals k al zei,.. Fuck die exen (al dan niet letterlijk),.. en kijk is naar iets waar je 1000% achter staat
Zoals je zelf al hebt gemerkt werken al die bevliegingen niet!
twee weken is toch geen relatie, het is hoogstens een flirt. Noem je dat meisje van twee weken een ex ???quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:
Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is..
Leuk johquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:
Time will tell,..
en anders zie je me snel weer terug,..![]()
![]()
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
Je mag natuurlijk best eisen stellen, en je kan ook best eens een vergelijking trekken naar je ex of ex-ex.. maar ik vraag me af of dat wel helemaal eerlijk is om te doen. Ik betrapte mezelf er ook weleens op dat ik m'n ex (soms uitgesproken) zat te vergelijken met een ex-ex. Deed zij ook weleens.. maar je bent toch met iedereen een beetje anders? vergelijk je dan eigenlijk niet een beetje jezelf, hoe jij was met je ex-ex?quote:Ik vind je redenering wel jammer. Je ex kan misschien wel 'beter' zijn, maar je kan haar toch niet krijgen, dus waarom vergelijken met haar ???
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:
Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.
Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.
Precies!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.![]()
Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Succes man!de tweede keer is toch altijd minder
Ik heb niet eens bevliegingen, maar hetgene dat ik echt wil...sja onmogelijk.![]()
hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).
Iedereen vroeg al langere tijd of we weer bij elkaar waren,..
is nu dan uiteindelijk toch gebeurd,..
Scheelt wel dat we elkaar nu vvveeeellll beter begrijpen.
@ emel.: yeapzz indd,..
@ -Delta-: tnx we merken het wel,..
Denk t wel,..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:28 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatiequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.
Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
Precies,.. Is nu weer andere kant op geslagen..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef Emel het volgende:
[..]
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatiewel meer "vrienden", mooi
geniet ervan!![]()
Ook al breek je een relatie helemaal netjes af. Daarna blijft het toch even eentijd moeilijk doen. Ik heb tijdens de vakantie eindelijk eens de tijd genomen om tot mezelf te komen. Het kan me ondertussen niet meer zo heel erg veel schelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Ik heb het bij vlagen. Het ene moment heb ik geen enkel probleem met contact onderhouden. Een tijdje later dan moet ik d'r toch ff weer goed uit m'n kop zien te krijgen.quote:Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Een relatie is anders ook niet het heilige einde.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Juist, sommigen schijnen dat niet echt door te hebben...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!![]()
Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
![]()
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:59 schreef einfach_mich het volgende:
of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.![]()
Ik heb het extreem lang met haar volgehouden dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef het.ismij het volgende:
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Nogal ja.quote:
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.![]()
Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.![]()
Dat klinkt allemaal bekend. Ik weet de huidige status van mijn ex niet, maar die zal vast een nietszeggend mannetje aan de haak hebben geslagen die het interessanter vind.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef einfach_mich het volgende:
[..]
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelenHij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
Dat was erg moeilijk, gelukkig heb ik een uitmuntende zelfbeheersing!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef het.ismij het volgende:
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzinquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!![]()
Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
![]()
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin![]()
Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:45 schreef Flibble het volgende:
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!![]()
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden![]()
![]()
Ik sms nooit, alleen nog contact gehad over wat spullen, die hij op moest halen... Maar verder voel ik me schuldig, maar ga gewoon niet reageren, weet gelukkig wel dat er geen reden is om me schuldig te voelen, ben geen vangnet voor hem of de persoon die voor zijn geluk moet zorgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef Flibble het volgende:
[..]
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!![]()
Damn, wat een kloteverhaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef harrie1 het volgende:
nou hier schrijf ik dan maar een stukkie over me zelf
Ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt, maar het is jammer dat je daardoor steeds ruzie hebt en er idd niks meer overblijft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef Christine het volgende:
[...]
Vier jaar lang waren we een stelletje, daarna werden we goede vrienden, nu kunnen we alleen nog maar ruziën omdat dat meisje ineens "zijn leven" is. Omdat ik vind dat hij stom bezig is door zich steeds zó halsoverkop-kamikaze in een relatie te storten, en omdat hij sinds hij dit meisje kent nauwelijks nog wat gedaan heeft aan zijn studie (of aan wat-dan-ook, for that matter), blijft er gewoon helemaal niks meer over.
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
Wat jij vind zal hem een zalige zorg zijn lijkt me zo. Volgens mij baal je meer dat jullie zo uitelkaar gegroeid zijn dan dat hij zijn leven verkloot..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef Christine het volgende:
Vier jaar lang waren we een stelletje, daarna werden we goede vrienden, nu kunnen we alleen nog maar ruziën omdat dat meisje ineens "zijn leven" is. Omdat ik vind dat hij stom bezig is door zich steeds zó halsoverkop-kamikaze in een relatie te storten, en omdat hij sinds hij dit meisje kent nauwelijks nog wat gedaan heeft aan zijn studie (of aan wat-dan-ook, for that matter), blijft er gewoon helemaal niks meer over.
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:24 schreef zwaaibaai het volgende:
Wat jij vind zal hem een zalige zorg zijn lijkt me zo. Volgens mij baal je meer dat jullie zo uitelkaar gegroeid zijn dan dat hij zijn leven verkloot..
Hm, dat hoeft niet hoor. Misschien ook heimwee naar de sterke band die ze wel hadden toen ze uit elkaar gingen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef maaike78 het volgende:
volgens mij is christine een tikkeltje jaloers.
sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef zwaaibaai het volgende:
Hm, dat hoeft niet hoor. Misschien ook heimwee naar de sterke band die ze wel hadden toen ze uit elkaar gingen?
Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef maaike78 het volgende:
[..]
sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?
je kan geen relatie beëindigen maar dan toch nog willen dat je ex braaf zijn leven leidt zoals jij dat wenst![]()
Het gaat er niet om dat hij zijn leven lang naar mijn pijpen zal moeten dansen (hoewel dat natuurlijk wel leuk zou zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef maaike78 het volgende:
[..]
sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?
je kan geen relatie beëindigen maar dan toch nog willen dat je ex braaf zijn leven leidt zoals jij dat wenst![]()
Precies...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.
Zo herkenbaar...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Christine het volgende:
Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje. Dat hij van het éne op het andere moment uit mijn leven verdween, omdat alles in zijn leven ineens vervangen werd door: "het meisje".
het is zeker pijnlijk als je ex een andere relatie begint...ik hoef het allemaal niet te weten van mijn ex, wat hij doet, wie hij allemaal date...met wie hij alles doet wat hij eerst met mij deed. Ik wil het helemaal niet weten. Ik ben er nog niet aan toe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.
Ja, kan me voorstellen dat dat ook alles behalve leuk is...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Christine het volgende:
Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje.
is het zo erg? of maak je het zo erg?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:18 schreef Emel het volgende:
[..]
het is zeker pijnlijk als je ex een andere relatie begint...ik hoef het allemaal niet te weten van mijn ex, wat hij doet, wie hij allemaal date...met wie hij alles doet wat hij eerst met mij deed. Ik wil het helemaal niet weten. Ik ben er nog niet aan toe.
het is ergquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
is het zo erg? of maak je het zo erg?
Ok, dat is erg...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Emel het volgende:
[..]
het is erg
gisteren zijn we (ex en ik) tot de conclusie gekomen dat we nog niet aan toe zijn om als vrienden verder te gaan. We hebben beiden nog moeite mee.
tijd heelt alle wondenquote:
Dat zeg ik, het is erg. Ik was na 3,5 maand nog niet er over heen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef Emel het volgende:
[..]
tijd heelt alle wonden
we zijn nu 3.5 maand uit elkaar.
hoe lang duurde het bij jou?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het is erg. Ik was na 3,5 maand nog niet er over heen...
uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.quote:
oh nee he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.
check je fotoboek ff
Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef Emel het volgende:
[..]
oh nee he?hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren tot ik helemaal overheen ben
ik ken wel zat mensen die ook zo lang bezig waren met verwerken. Ik maak dit voor het eerst mee dat het lang duurt. Misschien omdat dit mijn langste relatie was.
dat heb ik nou ook preciesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.
En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Emel het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook precies
af en toe een harde terugval
blijft moeilijk
dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef h_vreman het volgende:
[..]
En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.
Nu moet je weer van begin af aan starten....kan ook spannend zijn...alleen nu zie ik het ff niet zo meer, ik blijf met dat missende gevoel. Daar doen mijn vrienden nix aan.
bekend ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Emel het volgende:
[..]
dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen nee
ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef h_vreman het volgende:
[..]
bekend ja.
heb je gepartyd tot je een ons weegt, zelfs alles van je afgedanst. Ben je eenmaal terug in je room..........Leeg en dan komt de Exrelatie-eekhoorn knagen ja.
Wat een kutgevoel. Njah d8 vorige week datk er vanaf was, maar zo onverwacht dat gevoel.
Achja, zij beweerd bij hoog en laag dat ze er niet mee zit....waarom zou ik er dan nog mee zitten. Maar dan het gevoel nog weten te bepraten ......dat gaat een tijd duren...Weet jij hoelang ?
Zou fijn zijn !
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Emel het volgende:
[..]
ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.
Mn vriendin had me ook verlaten omdat ze flink in de war is.. en mn vrienden.. Whaha... ik heb nu mn echte vrienden leren kennen.. de vrienden waarmee ik omging.. waren dr wel.. alleen ze verraaide me.. en achter mn rug om lopen te lullen.. en ik voel me nu een stuk beter dan dr voor.. ik weet nu wie mn vrienden echt zijn.. en niet de neppen die me hebben vernaaid..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
neem de tijd voor, het hoort erbijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
Der zijn der meer die dat nooit meer willen,quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:14 schreef Emel het volgende:
[..]
ik hoop nooit meer deze pijn te voelen in ieder geval.
Waar twijfel je over?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:55 schreef het.ismij het volgende:
K heb nu wat ik wilde, en weet het nu niet meer,..![]()
ik gok dat de spanning mist, nu alles weer bij het oude is.quote:
T'is soms ook erg verleidelijk om opnieuw met je ex te beginnen, omdat alles dan beter is, want je bent iig niet meer alleen... en hou je jezelf voor de gek dat het weer zou gaan werken, terwijl je van binnen dondersgoed weet dat het niet werkt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef milagro het volgende:
ik gok dat de spanning mist, nu alles weer bij het oude is.
dat je soms verlangt omdat je verloren hebt, en bang wordt ergens, niet meer de keuze te hebben.
niet zelden gewoon een paniekreactie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
T'is soms ook erg verleidelijk om opnieuw met je ex te beginnen, omdat alles dan beter is, want je bent iig niet meer alleen... en hou je jezelf voor de gek dat het weer zou gaan werken, terwijl je van binnen dondersgoed weet dat het niet werkt.
Ja als je dat al zo snel hebt, voorspelt het weinig goeds.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:31 schreef milagro het volgende:
doe je heel veel moeite om de ander weer voor je te winnen, heb je gewonnen, denk je ineens "kut, terug bij af, is dit het nu waar ik zo naar verlangde?"
soms twijfel je al meteenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja als je dat al zo snel hebt, voorspelt het weinig goeds.
Ik ben ook wel eens een paar weken uit elkaar gegaan, daarna weer weer terug gekomen bij m'n ex en nog een aantal jaar samen geweest.
Als je na een paar weken alweer twijfelt, tja...
Indd, moeilijke scheidingslijn ook......moeilijk....quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:42 schreef milagro het volgende:
[..]
soms twijfel je al meteen
het gaat uit om "die reden", je zit alleen, je hebt verdriet, en je mist hem , en door dat missen denk je "misschien maakte ik teveel een punt van dat ene, moet ik daar overheen stappen, water bij de wijn, of whatever"... ... en dan ben je weer bij elkaar en dan weet je meteen al eigenlijk dat je er niet overheen kan stappen, dat het toch , nog steeds, tegen alles wat je voelt ingaat, je "het" niet kan vergeten.
Iemand missen wordt nog weleens verward met iemand terugwillen.
wat vervelend zegquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Der zijn der meer die dat nooit meer willen,
*Helaas is de toekomst niet te voorspellen* (zou een hoop wel een stuk makkelijker maken).
* het.ismij is overgens stom,![]()
K heb nu wat ik wilde, en weet het nu niet meer,..![]()
en met het terugkeren van je ex jezelf ngo niet goed voelt. Dan kan je toch beter maar een paar maanden wat pijn lijden. Nooit gezegd dat het allemaal makkelijk was.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Indd, moeilijke scheidingslijn ook......moeilijk....
Als de pijn ermee stopt ?
blij voor je vdquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef VD het volgende:
Koel. Ex aan de deur. Was gezellig. Maar dat is dan ook alles. Het roept geen kansloze emoties meer op. Goed, ik hou nog verschrikkelijk veel van dat kind maar daar houdt het ook op. Ik kan/mag er niets mee. Over.
Daar draait het om. Je voelt je niet alleen, je deelt je gevoel -sort of- met meerdere mensen. En we moeten er allemaal doorheen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef harrie1 het volgende:
maar het doet me goed (stom he) dat er meer mensen zijn die dit klote gevoel hebben
Acht maanden. Djeez.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef harrie1 het volgende:
en hoelang is het al uit?
hmmm klote hoop hebben en dan niet terug krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef VD het volgende:
Het scheelde voor mij wel dat ze niet direct een ander had. Denk dat ik het dat ook niet had gered om eerlijk te zijn. Nu had ik nog steeds hoop..
Nee, dat is persoonlijk en voor iedereen anders, Harrie. Voor hetzelfde geld doe jij er een half jaar over.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef harrie1 het volgende:
zekers als ik lees dat het wel een jaar duurt voor je je weer een beetje lekker voelt
en er over heen bent
Ik zal het nooit helemaal af kunnen sluiten. Mijn deur zal áltijd op een kier staan. Ik ga er alleen niet meer actief op af. Het is goed zo. Ze is gelukkig. Dat is alles wat ik wil.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef harrie1 het volgende:
in 8 maanden is denk ik redelijk
maar ik wou dat ik het nu kon afsluiten (maar dat lukt niet)
Thanks. En op een één of andere dubieuze manier kom jij hier ook weer uit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef harrie1 het volgende:
nou ik ben blij te horen dat het bij jouw goed gaat
Hoop doet leven. So it seems.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef harrie1 het volgende:
hmmm klote hoop hebben en dan niet terug krijgen
ja mijn hersenen weten ook wel dat ik ooit weer een nieuwe vriendin zal krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, dat is persoonlijk en voor iedereen anders, Harrie. Voor hetzelfde geld doe jij er een half jaar over.
Kop op, ook jij zal weer iemand vinden.
Geef het de tijd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef harrie1 het volgende:
[..]
ja mijn hersenen weten ook wel dat ik ooit weer een nieuwe vriendin zal krijgen
maar mijn hart zegt nee nooit iemand anders
ik hoop dit klote gevoel nu toch een beetje te kunnen minderen
maar het lijkt wel alleen maar erger te worden
Goedzo VDquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef VD het volgende:
Koel. Ex aan de deur. Was gezellig. Maar dat is dan ook alles. Het roept geen kansloze emoties meer op. Goed, ik hou nog verschrikkelijk veel van dat kind maar daar houdt het ook op. Ik kan/mag er niets mee. Over.
tja en dan heb je het gevoel dat hij zich er tussen heeft gewringtquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:04 schreef dewitteparel het volgende:
Buh, mn ex (tis net 3 maanden over) vertelde me vanmiddag dat ze verliefd is op een ander... Ook nog iemand die ik ken.
Beetje klap in mn gezicht![]()
Nee ik verwijt hem niks. Haar ook niet. Maar het is gewoon kut.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef harrie1 het volgende:
[..]
tja en dan heb je het gevoel dat hij zich er tussen heeft gewringt
een beetje lopen stoken
je heb waarschijnlijk nu een hekel aan hem
tja een bekend gevoel
klote voor je
ik leef met je mee in de zelfde zooi
sterkte gewenst
ik ga zo maar eens naar bed
kan ik daar verder treuren en janken
zal een nacht worden met 10x wakker worden en afvragen waarom???quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Nee ik verwijt hem niks. Haar ook niet. Maar het is gewoon kut.
Jij ook sterkte en slaap desalniettemin lekker..
Jup. Gooi het er maar uit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef harrie1 het volgende:
ik ga zo maar eens naar bed
kan ik daar verder treuren en janken
T'is een fase waar je, helaas, doorheen moet... maar uiteindelijk wordt het echt allemaal beterquote:
In dit soort buien ga ik altijd op een of andere manier de Dijk citeren, vergeef me:quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
T'is een fase waar je, helaas, doorheen moet... maar uiteindelijk wordt het echt allemaal beter![]()
Zie het maar als een nieuwe kans op een betere relatie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef -Delta- het volgende:
T'is een fase waar je, helaas, doorheen moet... maar uiteindelijk wordt het echt allemaal beter
Het lijkt wel of in elke "oude relatie" één van de 2 snel een nieuwe relatie begint of iig aan het daten is, en dat de ander dat altijd zo moeilijk vind.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:38 schreef Tasje het volgende:
Het is net 3 maanden uit met mn ex, na een relatie van 3,5 jaar. Van mijn kant uit nog heel veel gevoel, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar omdat hij zo twijfelde aan ons..
Nu 3 maanden later verteld ie me dat ie een nieuwe vriendin heeft.![]()
Bam, een klap in mn gezicht zo hard als dat aankomt, terwijl ik al die tijd nog hoop heb gehad.
Ik voel me klote..![]()
(door) door te levenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:56 schreef Tasje het volgende:
Dankje, iemand enig idee hoe te "overleven"?![]()
Bij mn vorige lange relatie ( 4 jaar) hadden we dat allebei, maar toen waren we elkaar ook al aan het loslaten in de laatste paar maanden. Tot een maand terug zei mn laatste ex (niet dat ik er zoveel heb, maar even onderscheidquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het lijkt wel of in elke "oude relatie" één van de 2 snel een nieuwe relatie begint of iig aan het daten is, en dat de ander dat altijd zo moeilijk vind.
Begrijpelijk dat het klote is, zeker als je nog hoop had... Sterkte joh![]()
Precies zo hier, niet in die woorden maar toch hoop je erop..quote:dat we in de toekomst ooit nog wel bijelkaar zouden komen
Ja, ik ook. Maar je hebt ook weinig keus in pinrcipe naast doorgaan...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef Tasje het volgende:
[..]
Precies zo hier, niet in die woorden maar toch hoop je erop..
Ben iig wel bezig met doorgaan, en doorleven. Alleen thuis zitten doe ik wel, maar dat komt dat ik op mezelf woon..
Ik kom wel een weekend opvullen... Help je mij meteen mee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef Tasje het volgende:
Ben iig wel bezig met doorgaan, en doorleven. Alleen thuis zitten doe ik wel, maar dat komt dat ik op mezelf woon..
Ja dat heb ik ook, hij zegt wel dat ik heel veel voor hem betekend heb, en dat hij voor iemand anders nooit zoiets kan voelen als voor mij. Maar dat hij nu al van die gevoelens heeft, doet me echt heel veel pijn..quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:51 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar je hebt ook weinig keus in pinrcipe naast doorgaan...
Het ergste vind ik niet eens dat ze iets met een andere man doet, maar dat ze nu alweer bereid is om haar hart aan een ander te geven, dat doet gewoon pijn. Geeft me het gevoel dat ik niks betekend heb... (ook al beweerd ze zelf iets anders, maar goed)...
Het was een 'relatie' van 2 maanden en wel 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef paparia het volgende:
Tja, het gaat om vrijwilligerswerk dus niet echt een carriere-move. Het voornaamste waar het mij om gaat is de nieuwe uitdaging en toch ook wel de gezelligheid.
Zou het zonde vinden als ik of zij het door de nieuwe situatue niet meer leuk vind.
En momenteel weet zij er trouwens ook nog niets van dat ik waarschijnlijk haar baas ga worden.
je bent iig niet de enigste met dat klote gevoel dat gevoel heb ik nu ook al een maand.. maja het komt wel goed!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef harrie1 het volgende:
tjonge de verhalen zijn ook allemaal het zelfde
ik dacht dat ik een maf was die dit soort gevoelens heb
maar blijkbaar zitten we toch allemaal met het zelfde gevoel
leeg jaloers twijfelend
ik kan het niet en wil het niet
maar blijkbaar zij wel
het doet me pijn heel veel pijn
maar het doet me goed (stom he) dat er meer mensen zijn die dit klote gevoel hebben
ik wens iedereen sterkte die het lege gevoel hebben
ik weet nu hoe het voelt (klote)
ik baal
zekers als ik lees dat het wel een jaar duurt voor je je weer een beetje lekker voelt
en er over heen bent
sterkte
dude.. wil je dr terug? dan laat je haar met rust.. maak het haar niet moeilijk.. stel voor om dr te helpen wilt ze dat niet.. laat haar dan eventjes gaan.. als ze van je houdt.. roept ze je hulp wel in.. trust me ik heb dat ook vaak meegemaakt.. depri-vriendinnetje.. "ja ik weet het niet meer" laat een week niks van je horen en ze hangt jankend aan de foon te aske of je nog van dr houdt.. waarop jij verstandig reageerd.. Jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef _CoolZero_ het volgende:
*me meldt zich![]()
Keb 9 maand met haar gehad. Haar altijd ontzettend geprobeert te helpen; met haar gescheiden ouders, dat ze vroeger mishandeld en misbruikt is...
En nu? nu mag ik opzouten.. gaat het weer iets moeilijker met haar... moet ik weg![]()
![]()
Ze ziet er geen toekomst meer in zei ze net tegen mij aan de telefoon... Ookal houd ze wel van mij, maar ze weet niet hoe het verder moet![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voel ik me kut.. en ik WAS altijd zelf depressief, ik was er vanaf.. toen leerde ik haar kennen ging alles nóg beter met mij (en met haar eerst ook) nu is zij depressief.. kan ik haar wel helpen.. moet ik opzoutenna zoveel met elkaar gedeeld te hebben..
wat moet ik nu toch? Ik ben de weg nu zelf ook weer kwijt![]()
Dan ben je daar dus 3 jaar voor samen geweest.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:50 schreef Katana het volgende:
Nou ik mag me na vanavond ook bezig gaan houden met dit topic. Hoe zal ik beginnen? Het is net 2 uur uit. Ik (22) heb een relatie gehad van 3 jaar en nog een beetje met een meisje (21) van mn vorige school. We leerden elkaar kennen op mn vorige school, zij deed secetaresse opleiding en ik Communicatie. Samen volgden we lessen Duits in een combi klas. Zij vond mij al vrij snel leuk. Toen we op studiereis naar Berlijn gingen hebben we wat zitten praten in de bus en in Berlijn. Eenmaal thuis wat over msn zittne praten en toen gingen we daten. Na de 2e date gebeurde er wat en waren we een stel, tot vanavond 23.36.
Onze relatie begon leuk, erg leuk. Ik was tot over mn oren verliefd op haar en zij op mij. Het eerste jaar ging alles leuk en deden veel leuke dingen. Na anderhalf jaar merkte ik al snel op dat zij zich heel jaloers kon gedragen wat betreft 'vreemde' vrouwen in mijn buurt. Dit begon met het stappen, op een gegeven moment was het zover dat ik niet meer met haar wilde stappen omdat ze zo jaloers was. Ik had geen zin in ruzie alleen omdat er een meisje tegen me aan kwam praten. Wat betreft andere vrouwen was ze jaloers aangelegt. Een beetje jaloezie oke, maar teveel trek ik niet. Na die anderhalf jaar is het aantal keren dat we samen wezen zijn stappen op 2 handen te tellen.
In die periode kregen we ook om de meest kleine dingen ruzie. Echt hele onbenullige dingen waarvan ik niet begreep waarom we nu ruzie hadden. Vaak de ruzies uitgepraat en alles was weer goed. Alleen kwam er nu een tijd aan waarin we steeds vaker kleine irritaties kregen, kleine ruzies enz. Dit begon ik steeds slechter te trekken. Ik kreeg ook sterk het gevoel dat ze wel erg afhankelijk van me was. Zij heeft naast mij, 1 vriendin, een broer en een zus met wie ze omgaat. Verder niemand. Terwijl ik een hele vriendengroep heb die ik ook de nodige aandacht wil geven. Soms kreeg ik het verwijt dat ik teveel met mn vrienden deed en te weinig met haar. Hier had ze soms ook wel gelijk in, want ik ging stappen met vrienden en niet met haar (om de bekende reden). Hier ben ik mischien achteraf wat nalatig geweest, had vaker wat leuks kunnen gaan doen met haar. De kleine ruzies werden steeds vaker een feit. Afgelopen week weer een vaag voorval gehad waardoor we elkaar een week niet spraken. In deze week ging ik zo twijfelen of alles nog wel goed was, of ik dit nog wel wilde op deze manier enz. Zaterdag belde ze me op om alles uit te spreken. Ik stemde in en zodoende spraken we af. Leuke avond gehad, alles uitgesproken enz.
Toen ze zondagochtend weg ging voelde alles weer goed maar toen ze eenmaal weg was kwam dezelfde twijfel weer. Ik heb dit de hele week gehouden. Veel zitten denken enz.
Vanavond viel er weer iets heel onbenulligs voor waardoor we elkaar weer irriteerde. Dit was voor mij de druppel en stelde voor om er mee te stoppen. Een hele schok natuurlijk, want ik was/ben alles voor haar.
Ik weet gewoon dat dit zo beter is op de lange termijn, ondanks dat ik haar nog lief vind. Onze karakters verschillen gewoon teveel en botsen te vaak. Ik voelde me niet meer oke in de relatie vandaar mijn besluit. Nu zit ik hier op mijn zolderkamertje de zoveelste heineken naar binnen te werken omdat ik me kut voel, heel kut. Ik schrijf nu alles van me af en hoop hier de komende tijd steun te vinden in dit topic. Ik heb een tijd niet gehuild, de laatste keer was toen mijn oma overleed 10 jaar geleden. Maar nu merk ik toch dat ik af en toe gewoon moet huilen om deze shit. Toch 3 jaar een relatie gehad. Nu is het weg. Ik had deze tijd nooit willen missen en ben blij dat ik deze tijd met haar heb kunnen beleven.
Heb haar zojuist nog een mail gestuurd waarin ik alles en mijn besluit uit heb gelegt.
Maargoed, jullie zullen mij de komende tijd wel vaker zien in dit topic.
Sorry voor mn lange tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |