hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).
Iedereen vroeg al langere tijd of we weer bij elkaar waren,..
is nu dan uiteindelijk toch gebeurd,..
Scheelt wel dat we elkaar nu vvveeeellll beter begrijpen.
@ emel.: yeapzz indd,..
@ -Delta-: tnx we merken het wel,..
Denk t wel,..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:28 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatiequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.
Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
Precies,.. Is nu weer andere kant op geslagen..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef Emel het volgende:
[..]
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatiewel meer "vrienden", mooi
geniet ervan!![]()
Ook al breek je een relatie helemaal netjes af. Daarna blijft het toch even eentijd moeilijk doen. Ik heb tijdens de vakantie eindelijk eens de tijd genomen om tot mezelf te komen. Het kan me ondertussen niet meer zo heel erg veel schelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Ik heb het bij vlagen. Het ene moment heb ik geen enkel probleem met contact onderhouden. Een tijdje later dan moet ik d'r toch ff weer goed uit m'n kop zien te krijgen.quote:Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Een relatie is anders ook niet het heilige einde.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Juist, sommigen schijnen dat niet echt door te hebben...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!![]()
Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
![]()
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:59 schreef einfach_mich het volgende:
of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.![]()
Ik heb het extreem lang met haar volgehouden dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef het.ismij het volgende:
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Nogal ja.quote:
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.![]()
Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.![]()
Dat klinkt allemaal bekend. Ik weet de huidige status van mijn ex niet, maar die zal vast een nietszeggend mannetje aan de haak hebben geslagen die het interessanter vind.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef einfach_mich het volgende:
[..]
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelenHij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
Dat was erg moeilijk, gelukkig heb ik een uitmuntende zelfbeheersing!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef het.ismij het volgende:
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzinquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!![]()
Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
![]()
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin![]()
Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:45 schreef Flibble het volgende:
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!![]()
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden![]()
![]()
Ik sms nooit, alleen nog contact gehad over wat spullen, die hij op moest halen... Maar verder voel ik me schuldig, maar ga gewoon niet reageren, weet gelukkig wel dat er geen reden is om me schuldig te voelen, ben geen vangnet voor hem of de persoon die voor zijn geluk moet zorgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef Flibble het volgende:
[..]
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |