abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33704257
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).
Iedereen vroeg al langere tijd of we weer bij elkaar waren,..
is nu dan uiteindelijk toch gebeurd,..
Scheelt wel dat we elkaar nu vvveeeellll beter begrijpen.

@ emel.: yeapzz indd,..
@ -Delta-: tnx we merken het wel,..
Denk t wel,..
hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_33704470
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:28 schreef Emel het volgende:

[..]

hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?

Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.

Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.

Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatie wel meer "vrienden", mooi

geniet ervan!
pi_33706765
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef Emel het volgende:

[..]

eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatie wel meer "vrienden", mooi

geniet ervan!
Precies,.. Is nu weer andere kant op geslagen..

Gaat wel lukken,..
ow... zo te horen is het redelijk normaal voor relaties die net zijn uitgegaan om de ander 'vergeten' een gelukkig nieuwjaar te wensen, of op zn minst een schamper bedankje uit te spreken voor die 29 cent die ik heb uitgegeven aan een kerstkaart.
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Find your prince, before you start kissing frogs
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:15:54 #181
22944 Breetai
....Relax....
pi_33716680
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Ook al breek je een relatie helemaal netjes af. Daarna blijft het toch even eentijd moeilijk doen. Ik heb tijdens de vakantie eindelijk eens de tijd genomen om tot mezelf te komen. Het kan me ondertussen niet meer zo heel erg veel schelen.
quote:
Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Ik heb het bij vlagen. Het ene moment heb ik geen enkel probleem met contact onderhouden. Een tijdje later dan moet ik d'r toch ff weer goed uit m'n kop zien te krijgen.
Alleen zie ik haar nu ook hetzelfde doen en dat maakt het allemaal nog vreemder.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_33758973
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.
Een relatie is anders ook niet het heilige einde. .
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:01:18 #183
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33785367
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!! Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_33791695
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:

[..]

Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!! Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
Juist, sommigen schijnen dat niet echt door te hebben...
Uiteindelijk zal 'ie de hint wel begrijpen als je helemaal niks terugstuurt, telefoon niet meer opneemt of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
pi_33793930
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Op zaterdag 7 januari 2006 08:59 schreef einfach_mich het volgende:
of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.

Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.
pi_33794019
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.
pi_33794121
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef het.ismij het volgende:
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Ik heb het extreem lang met haar volgehouden dan.

Eerste gesprek na het uitgaan ging over een feestje dat ze had en hoeveel vrienden ze wel niet had en hoeveel aandacht weer van jongens. Andere onderwerpen waren haar oud&nieuw, haar kerst, haar andere feestjes, haar sport, haar.... etc etc. Het voelde net als in de relatie.

Maar goed en dan nog raar vinden dat ik 'cynisch' doe als ik dr spreek. Like I give a shit.

Ach ik ben zelf zo stom geweest er uberhaupt in mee te gaan. Maar ja als je nog gek op iemand bent dan interesseert die persoon je mateloos en vind je het leuk om te horen. Zo'n egocentrische houding verliest echter al snel zijn charme
pi_33794284
Whahahaha,.. Das indd stom
Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef het.ismij het volgende:
Whahahaha,.. Das indd stom
Nogal ja.

Ik las gister nog een smsje die ik een vriend stuurde voor het uit was, die was wel duidelijk genoeg. Ik was het duidelijk zat alleen de kar te trekken en vroeg me af voor wie ik het nog deed. Dat lijkt me genoeg zeggen.

Ach ja, ik vind het prima zo als single. Ik heb me gister op papier wat doelen voor dit jaar gesteld en 'liefde' gaat op een HEEL laag pitje.

De kunst van het loslaten van een ex is voor mij inzien wie en wat ze is, zowel positief en negatief. Dan pik je het positieve eruit en ga je door.
pi_33797751
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelen Hij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
pi_33798464
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef einfach_mich het volgende:

[..]

Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelen Hij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
Dat klinkt allemaal bekend. Ik weet de huidige status van mijn ex niet, maar die zal vast een nietszeggend mannetje aan de haak hebben geslagen die het interessanter vind.

In principe moest alles om haar draaien en anders hoefde het niet. Een solide basis voor een relatie is dat hoor, vooral nemen en niets geven.

Nou ja, weer wat ervaring in mijn rugzakje. Ik weet prima hoe het niet moet, dat is ook winst.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:15:50 #194
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33799640
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef het.ismij het volgende:
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Dat was erg moeilijk, gelukkig heb ik een uitmuntende zelfbeheersing! Maar ik had vaak genoeg de drang om hem te mailen of bellen en hem voor alles uit te maken wat mooi en lelijk was...
Het is zelfs zo ver gegaan dat een nieuw nummer heb genomen om van zijn smsjes en voicemailberichten af te komen...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:40:25 #195
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33802342
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:

Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin

Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:45:29 #196
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33802505
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:40 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin

Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:49:41 #197
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33802648
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:45 schreef Flibble het volgende:

Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk ).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden
And know what you want,
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:52:08 #198
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33802750
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk ).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:04:48 #199
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33803232
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef Flibble het volgende:

[..]

Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!
Ik sms nooit, alleen nog contact gehad over wat spullen, die hij op moest halen... Maar verder voel ik me schuldig, maar ga gewoon niet reageren, weet gelukkig wel dat er geen reden is om me schuldig te voelen, ben geen vangnet voor hem of de persoon die voor zijn geluk moet zorgen.
Maar verstand en gevoel zijn 2 dingen, maar goed, dat wordt vanzelf wel minder.

En als ik hem tegenkom wil ik best gedag zeggen, omdat ik geen zin heb om in woede te blijven hangen, want dan blijf ik ermee bezig. Ik ben eroverheen en niet meer bezig met het verleden. Maar dat betekent niet dat hij een bakkie kan komen doen en verder contact ook niet
And know what you want,
pi_33809723
nou hier schrijf ik dan maar een stukkie over me zelf

ik ben sins 7 december gescheiden
3 kids 2 van 3 en 1 van 5
ik vindt het heel moeilijk om mijn ex los te laten
we hebben nog heel goed contakt
maar ik heb het moeilijk omdat ik nu weet dat ze op zoek is naar een ander

ze zegt van niet en dat we een lat relatie houden
maar ik geloof haar niet
ze heeft nu een eigen pc en zit de hele dag te chatten
opzoek naar een nieuwe vriend

dit doet mij heel veel pijn en ik weet niet wat ik er tegen moet doen
in juli wilde ze ineens scheiden
ze hield niet meer van mij zei ze
en wilde ook niet in relatie bemiddeling of wat dan ook
het was te laat het is over

op zich ben ik blij dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan
maar tot nu toe hebben we nog iets van een lat
maar ik weet nu 99% zeker dat ze de relatie alleen maar aanhoud om mij geen pijn te doen (en de sex)
maar als ze een nieuwe vriend via een chat kan krijgen wordt ik voor de 2e keer gedupt
en dat doet nu al zeer

ik weet af en toe niet wat te doen
ik weet we zijn gescheiden
maar ik zou nog zo graag bij haar zijn
ik hou nog heel veel van haar

moeilijk moeilijk
weten dat ik straks gedupt wordt maar geen afstand kunnen nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')