Nextquote:Op woensdag 28 december 2005 13:06 schreef gurlie het volgende:
Ok, next.
Njah das wel heel lomp gezegd Ma_jojo!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 03:05 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Alle contact verbreken omdat ze haar leven weer oppakt? Sukkel.
Nou ja, ze weet zelf ook natuurlijk dat het vrij moeizaam ging allemaal de laatste tijd en we hebben meerdere keren op het randje van uit elkaar gaan gebalanceerd. En ook zij weet dat ons sex-leven totaal in elkaar is gestort.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:53 schreef Copycat het volgende:
Weet je vrouw van jouw ongenoegen met betrekking tot jullie relatie?
Misschien is jouw verhaal wel een eigen topic waard, trouwens?
Als je je vrouw had verlaten voor iemand anders,zal zij heel ongelukkig zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:
Nee, dat weet ze niet. Ik hou nog wel heel erg van haar. Ik vraag me alleen nog af of we nog wel compatible zijn en of we nog een toekomst samen hebben. Dat ben ik nu aan het 'uitzoeken'. Of ze niet beter verdient is een andere vraag. Vreemd genoeg wil ze mij niet kwijt.
Wat bedoel je met "pp iemands ongeluk kun je geen geluk bouwen"?
Aha, ik snap. Dat zij heel erg ongelukkig zou worden was ook iets dat zeker meespeelde in mijn beslissing. Ik vond het oneerlijk om uit elkaar te gaan, wetende dat ik beloond zou worden terwijl zij in een misere terecht zou komen. Meestal zegt iedereen dat je even hard moet zijn om wat beters te bereiken. Maar ik kon dat niet over mijn hart halen, daarvoor hield ik toch echt nog veel te veel van haar. En daarnaast ben ik gewoon een slappeling en toch net niet egoistisch genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:08 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Als je je vrouw had verlaten voor iemand anders,zal zij heel ongelukkig zijn.
Een nieuwe relatie opbouwen met iemand anders over de rug van je vrouw.
Het is een gezegde en jammer genoeg klopt het gezegde in veel gevallen.
Er zal ook een wantrouwen zijn bij je nieuwe vriendin, want als je vreemd gaat in je vorige relatie, wie zegt dan dat je wel trouw blijft aan haar.
2 maanden is nog vrij kort. Ik kan dingen jaaaaaaaren later nog niet loslaten, en kan ook niet tegen afwijzing. Heel handige combinatie....not.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef tijnemans26 het volgende:
Nou... leer mij dat kunstje ook maar. Na 7 jaar relatie is het ook bij mij over sinds een goeie 2 maanden. En het loslaten lukt nog niet
2 maanden is wel erg kort om er compleet overheen te zijn, 7 jaar is niet niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef tijnemans26 het volgende:
Nou... leer mij dat kunstje ook maar. Na 7 jaar relatie is het ook bij mij over sinds een goeie 2 maanden. En het loslaten lukt nog niet
Toch vindt ik dat je het tegen je vrouw moet vertellen, dan kan zij bepalen of ze bij je wil blijven.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Aha, ik snap. Dat zij heel erg ongelukkig zou worden was ook iets dat zeker meespeelde in mijn beslissing. Ik vond het oneerlijk om uit elkaar te gaan, wetende dat ik beloond zou worden terwijl zij in een misere terecht zou komen. Meestal zegt iedereen dat je even hard moet zijn om wat beters te bereiken. Maar ik kon dat niet over mijn hart halen, daarvoor hield ik toch echt nog veel te veel van haar. En daarnaast ben ik gewoon een slappeling en toch net niet egoistisch genoeg.
Dat ik vreemd ging was overigens iets wat ik nooit had verwacht te zullen of kunnen doen. Ik kotste altijd op 'dat soort lui'. Maar die (lust)gevoelens is iets wat me overkomen is. Ik mis(te) iets wat ik zo hard nodig had en kon geen nee zeggen toen me dat aangeboden kreeg. Natuurlijk had ik nee kunnen zeggen tegen de verleiding, maar omdat op dat moment de relatie ten einde leek gebruikte ik dat als smoes om het voor mezelf te vergoeilijken. Ik leefde zowieso in een roes.
Anyway, ik heb hier in elk geval van geleerd om niet zomaar iedereen lukraak om iets te veroordelen. Of ze nou niet kunnen stoppen met roken of dieeten, of ze nou vreemdgaan of steeds terugkeren naar een mishandelende vriend. Ik ben geen haar beter dus ik judge niet meer.
Dat durf ik niet. Niet eens voor mezelf, maar omdat ik weet dat het haar enorm veel pijn zou doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Toch vindt ik dat je het tegen je vrouw moet vertellen, dan kan zij bepalen of ze bij je wil blijven.
Misschien loopt zij met de zelfde gevoelens rond, en kan zij besluiten voor zich zelf te kiezen.
Ik snap het niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:30 schreef gurlie het volgende:
Hm, losgelaten en het opnieuw proberen? Of graaf ik nou mijn eigen graf.
Ja, ze wil het horen. Na 15 jaar relatie ging mijn vrouw bij mij weg, zonder mij te vertellen dat ze al geruime tijd buiten de deur neukte. Ik kwam er binnen een dag wel achter, en eigenlijk wist ik het ook wel dat ze het deed. Ik heb alleen alle signalen verdrongen en verdronken. Wel had ik al tijden allerlei klachten naar mijn hoofd gehad zonder dat zij alle kaarten op tafel legde. Dus kreeg ik géén eerlijke kans de relatie te redden en aan *alle* onvrede te werken. Niet voor haar denken, dat verdient ze niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:00 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Niet eens voor mezelf, maar omdat ik weet dat het haar enorm veel pijn zou doen.
Zou jij het graag willen horen? Wetende dat je je dan klote gaat voelen, dat je de ander (terecht) nooit meer zou vertrouwen en dat je geen hoop meer had op het goedkomen van de relatie?
Vertel. Heb de ballen ervoor. Pas dán kun je er samen over praten. En er aan werken. Dat doen wij nu ook weer.quote:Ik weet dat ze graag met me verder wil, ondanks de problemen die we hebben gehad (het gaat om kids), dus dat is de keuze niet. De keuze is niets vertellen en proberen weer verder te gaan, of ermee ophouden en haar niets vertellen zodat ze niet daar onder hoeft te lijden. Wat er met mij gebeurt is dan verder niet zo belangrijk.
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat het onmiddelijk over zou zijn tussen ons. Voor altijd. Dus het eindresultaat zou hetzelfde zijn, behalve dan dat ze opgezadeld zou moeten zitten met een hoop extra pijn, teleurstelling etc etc.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:33 schreef Kuppie het volgende:
[..]
Ja, ze wil het horen. Na 15 jaar relatie ging mijn vrouw bij mij weg, zonder mij te vertellen dat ze al geruime tijd buiten de deur neukte. Ik kwam er binnen een dag wel achter, en eigenlijk wist ik het ook wel dat ze het deed. Ik heb alleen alle signalen verdrongen en verdronken. Wel had ik al tijden allerlei klachten naar mijn hoofd gehad zonder dat zij alle kaarten op tafel legde. Dus kreeg ik géén eerlijke kans de relatie te redden en aan *alle* onvrede te werken. Niet voor haar denken, dat verdient ze niet.
[..]
Vertel. Heb de ballen ervoor. Pas dán kun je er samen over praten. En er aan werken. Dat doen wij nu ook weer.
Welke ander?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:50 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Bedoel je 'de ander'? Dat is niet meer mogelijk.
Relatie > relatie stuk, kut gevoeld, hij kut gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef EdPowers het volgende:
'De ander' is de vrouw waar ik niet mee getrouwd ben.
Laten we opnieuw beginnen, wat was precies je vraag?
Nee. Ten eerste dacht mijn vrouw dat ook bij mij en het bleek niet zo te zijn. Denk niet voor haar. Ten tweede komt ze er toch achter. Dan is ze nog harder gekwetst. Iemand waarmee je zo lang al een relatie hebt verdient beter. Niet dat er tot de laatste seconde tegen haar gelogen wordt.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat het onmiddelijk over zou zijn tussen ons. Voor altijd. Dus het eindresultaat zou hetzelfde zijn, behalve dan dat ze opgezadeld zou moeten zitten met een hoop extra pijn, teleurstelling etc etc.
Dat je met een ander neukt lijkt me ook niet een onbelangrijk detail.quote:Mijn vrouw weet net als ik precies wat er mis gaat en we proberen het steeds te veranderen en te verbeteren maar het lukt amper
Dat is toch geen echte ex. Dat was sex.quote:Maaruh, niet dat ik hier iets over kwijt wil, aangezien ik dat triest genoeg nergens anders kwijt kan, maar ging dit topic niet over de kunst van het loslaten van je ex?
Daar ben ik dus nog niet zo zeker van.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef Kuppie het volgende:
Nee. Ten eerste dacht mijn vrouw dat ook bij mij en het bleek niet zo te zijn. Denk niet voor haar. Ten tweede komt ze er toch achter. Dan is ze nog harder gekwetst. Iemand waarmee je zo lang al een relatie hebt verdient beter. Niet dat er tot de laatste seconde tegen haar gelogen wordt.
Dat WAS een gevolg van het foutgaan in onze relatie. Met de nadruk op WAS.quote:Dat je met een ander neukt lijkt me ook niet een onbelangrijk detail.
Ligt eraan, ik ken haar ook al 7 jaar en het is altijd mijn beste vriendin geweest en de laatste tijd waren we toch wel heel erg close geworden, het was zeker meer dan sex. Anders zou ik er niet zo erg om treuren.quote:Dat is toch geen echte ex. Dat was sex.
Ben blij voor je! Hoe lang zijn jullie uit elkaar dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
Mijn ex gaat samenwonen met dr nieuwe vriendje en is helemaal in de wolken vertelde ze me. Vind t erg snel, maar wel heel leuk voor dr. Nooit gedacht dat ik er totaal geen moeite mee zou hebben
Ok, ik ga proberen het te analyzeren. Ten eerste, ik neem aan dat het over mij gaat? :pquote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef gurlie het volgende:
[..]
Relatie > relatie stuk, kut gevoeld, hij kut gedaan.
Niet overheen kunnen komen > terug naar hem?
In februari 2 jaar alweer. 7 jaar relatie gehad. Overigens zelf mee gestopt. Ik heb ookal meer dan 1 jaar een relatie met een ander meisje, waar ik heel gelukkig mee ben. Maar vind t een heel fijn gevoel dat ik hgaar dr geluk echt gun. Overigens heeft zij er nog wat meer moeite mee, maar merk wel dat dat nu snel aant slijten is...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ben blij voor je! Hoe lang zijn jullie uit elkaar dan?
Alles went ook wel en we hebben ook een 'eigen leven', maar het contact trekt toch. Na 7 jaar heb je zoveel dezelfde opvattingen gekregen en is moeilijk om elkaar los te laten. We zijn niet boos uit elkaar gegaan, we hebben geen ruzie, geen van beiden vreemd gegaan etc., dat maakt het misschien nog wel moeilijker...quote:2 maanden is wel erg kort om er compleet overheen te zijn, 7 jaar is niet niks.
. Dan kun je ook eindelijk je eigen leven weer op gaan bouwen![]()
Cliche is waar, alles went en alles slijt vanzelf![]()
Nee, of het wel verstandig is om tegen beter weten in je ex nog een kans te geven. Kwetsbaar opstellen in de hoop dat je niet weer opnieuw pijn gedaan wordt.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:21 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ok, ik ga proberen het te analyzeren. Ten eerste, ik neem aan dat het over mij gaat? :p
Ten tweede, op welke relatie doel je? En waarom terug naar 'hem'? Het gaat niet om 2 mannen hoor :p
Aha, ik weet niet precies wie je onder mijn 'ex' verstaat maar als je 'de andere vrouw' bedoeld, daar gaat niets mee gebeuren. Wat ik opnieuw tracht te proberen is mijn relatie met mijn vrouw te redden.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, of het wel verstandig is om tegen beter weten in je ex nog een kans te geven. Kwetsbaar opstellen in de hoop dat je niet weer opnieuw pijn gedaan wordt.
Dat het niet afgelopen is, of omdat ze liever later van een ander hoort dat jij al die tijd al loopt te liegen?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog niet zo zeker van.
Verkoop je het zo aan jezelf? Of wilde je gewoon twee walletjes?quote:Dat WAS een gevolg van het foutgaan in onze relatie. Met de nadruk op WAS.
Jij weet het het beste, maar het komt op mij niet geloofwaardig over.quote:Ligt eraan, ik ken haar ook al 7 jaar en het is altijd mijn beste vriendin geweest en de laatste tijd waren we toch wel heel erg close geworden, het was zeker meer dan sex. Anders zou ik er niet zo erg om treuren.
Damn, ik begrijp precies wat je bedoeld. Mijn 'ex' (sommigen vinden niet dat het een ex genoemd mag worden) had ook na een paar weken een nieuw vriendje waar ze opeens ook verliefd op was :|quote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef Carriron het volgende:
heb geprobeerd contact met haar te houden. maar nu 1,5 maand later, kom ik er achter dat ik het gewoon niet meer trek om nog dagelijks contact met haar te hebben, zeker niet nu ze iemand anders is tegengekomen.....ik dacht dat ik er goed mee om kon gaan, maar toen ze dat vertelde, knapte er iets in me of zo en besefte ik me hoe verschrikkelijk ik haar mis....veel meer dan ik heb toe willen geven.....
heb haar gezegd dat ik voorlopig even geen contact meer met haar wilde hebben, en ondanks dat ze had gehoopt dat we vrienden konden blijven, begreep ze ergens wel dat ik het gewoon ff niet meer aankan....dat ik haar nog niet los heb kunnen laten....
ik hoop dat ik hier goed aan doe, want ze was, is en blijft een hele goeie vriendin van me....maar ik moet nu echt ff aan mezelf denken....
Ik zou het haar vertellen. Je zegt zelf dat ze je zou verlaten, dus je bedriegt haar twee keer.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat het onmiddelijk over zou zijn tussen ons. Voor altijd. Dus het eindresultaat zou hetzelfde zijn, behalve dan dat ze opgezadeld zou moeten zitten met een hoop extra pijn, teleurstelling etc etc.
Mijn vrouw weet net als ik precies wat er mis gaat en we proberen het steeds te veranderen en te verbeteren maar het lukt amper
Maaruh, niet dat ik hier iets over kwijt wil, aangezien ik dat triest genoeg nergens anders kwijt kan, maar ging dit topic niet over de kunst van het loslaten van je ex?
Dat is bij mijn exen altijd een standaardprocedure: zo snel mogelijk een nieuw vriendje om de vieze smaak van de reflectie van hun karakter weg te spoelen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:05 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Damn, ik begrijp precies wat je bedoeld. Mijn 'ex' (sommigen vinden niet dat het een ex genoemd mag worden) had ook na een paar weken een nieuw vriendje waar ze opeens ook verliefd op was :|
Ja, dan word je idd even helemaal gek
Dat blijf je toch altijd houden.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
maar geen ge-emmer en gejengel meer.
Ik weet niet zeker of dat ze uberhaupt te weten moet komen goed voor haar is, of het nou wel of niet uitgaat tussen ons. Waarom iemand onnodig blootstellen aan die pijn? Zeker niet nadat ik heb gezien dat zoiets altijd bljift spelen tussen mensen, ook al denken ze het uitgepraat te hebben.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef Kuppie het volgende:
Dat het niet afgelopen is, of omdat ze liever later van een ander hoort dat jij al die tijd al loopt te liegen?
Het was echt niet zo dat ik alleen maar sex wilde. Ik voelde me geestelijk en fysiek tot haar aangetrokken. En onze dirty minds passen perfect bij elkaar. Onder andere omstandigheden waren we nu samengeweest.quote:Verkoop je het zo aan jezelf? Of wilde je gewoon twee walletjes?
Ik begrijp je boosheid als 'slachtoffer' van een vreemdgaande partner, maar waarom zou ik BS gaan lopen verkopen hier? Ik ben hier anoniem en probeer alleen maar mijn gevoelens en ervaringen te sharen met anderen. Ik hoef jullie niet te overtuigen dat ik een goed mens ben dat geen blaam treft o.i.d. Ik besef maar al te goed dat ik iets onvergeefelijks heb gedaan en probeer om hier alleen maar om met 'lotgenoten' in contact te komen. Vaak wil je gewoon iets kwijt en dat kan hier perfect, zoals je al kunt zien aan het aantal vervolgen van deze topic. Ik zit heel erg met mezelf in de knoop, mijn relatie is wankel en ik word verteerd door verdriet en schuldgevoelens. En ja, ik kan mijn 'ex' (zoals ik haar dus wel zie) vooralsnog niet loslaten. Dat staat verder los van het feit of ik een zwijn ben of niet.quote:Jij weet het het beste, maar het komt op mij niet geloofwaardig over.
Dan ligt de oplossing voor de hand, ik ben het zat gezeik en ge-emmer van vrouwen op MIJN bordje te krijgen. Dat gaat dus ook niet meer gebeuren, my way or the highway!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat blijf je toch altijd houden.
Alleen is maar alleen.quote:
quote:
Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.quote:
Vergis je niet. Je ex weet er ook van. En je vrouw heeft ongetwijfeld, bewust of onbewust, een vermoeden.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:19 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat ze uberhaupt te weten moet komen goed voor haar is, of het nou wel of niet uitgaat tussen ons. Waarom iemand onnodig blootstellen aan die pijn? Zeker niet nadat ik heb gezien dat zoiets altijd bljift spelen tussen mensen, ook al denken ze het uitgepraat te hebben.
Te weten komen zal niet 1,2,3 gebeuren. Het gebeurt nu niet meer en er is niets waardoor ze het alsnog te weten kan komen.
Dat zeg ik niet. Waarom zou je haar niet verdienen? Omdat je buiten de pot hebt gepist. Dat komt zo vreselijk vaak voor. Laat je niet tegenhouden door schuldgevoel.quote:Vooralsnog ga ik me dus vooral bezig houden met het bedenken of ik haar nog verdien (volgens jullie niet),
Laat haar dat beslissen.quote:of ik het nog ooit helemaal goed kan komen tussen ons en of ik haar niet moet laten gaan om haar een kans te gunnen met een beter iemand.
Als je dat zeker weet, kies dan voor je ex. Life's too short.quote:Het was echt niet zo dat ik alleen maar sex wilde. Ik voelde me geestelijk en fysiek tot haar aangetrokken. En onze dirty minds passen perfect bij elkaar. Onder andere omstandigheden waren we nu samengeweest.
Ik ben niet boos en ik voel me geen slachtoffer. Misschien dat je niet bewust BS verkoopt. Ik roep slechts op tot zelfreflectie. Je bent in de war.quote:Ik begrijp je boosheid als 'slachtoffer' van een vreemdgaande partner, maar waarom zou ik BS gaan lopen verkopen hier? Ik ben hier anoniem en probeer alleen maar mijn gevoelens en ervaringen te sharen met anderen. Ik hoef jullie niet te overtuigen dat ik een goed mens ben dat geen blaam treft o.i.d.
Je bent geen zwijn. Ik snap je hang naar het uiten ervan. Ik zit voor dezelfde reden in dit topic. Ik geef je alleen het standpunt van de 'overkant'.quote:Ik besef maar al te goed dat ik iets onvergeefelijks heb gedaan en probeer om hier alleen maar om met 'lotgenoten' in contact te komen. Vaak wil je gewoon iets kwijt en dat kan hier perfect, zoals je al kunt zien aan het aantal vervolgen van deze topic. Ik zit heel erg met mezelf in de knoop, mijn relatie is wankel en ik word verteerd door verdriet en schuldgevoelens. En ja, ik kan mijn 'ex' (zoals ik haar dus wel zie) vooralsnog niet loslaten. Dat staat verder los van het feit of ik een zwijn ben of niet.
Als je straks iemand tegenkomt die je leuk vindt dan denk je niet meer van 'nee dat wil ik niet'.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |