abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 13:22:43 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33468179
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:06 schreef gurlie het volgende:
Ok, next.
Next

Ergens tussen eerste en tweede kerstdag besloten om toch het toch eerst maar weer eens als vrienden te proberen. Hoewel ik het al voelde aankomen en het op dat moment ook wel begreep, zit ik mezelf nu af te vragen wat ik in godsnaam moet, zonder hem. Maar ja *loslaten* dus. Altijd leuk, in deze tijd van het jaar. Maar ja 'gelukkig' ben ik niet de enige

[ Bericht 12% gewijzigd door Luchtbel op 28-12-2005 13:27:57 ]
pi_33468973
quote:
Op woensdag 28 december 2005 03:05 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Alle contact verbreken omdat ze haar leven weer oppakt? Sukkel.
Njah das wel heel lomp gezegd Ma_jojo!!!
Mjah maybe heb je de beste stap gezet door gewoon voor jezelf te kiezen......KUT in het begin maar uiteindelijk het beste geen contact.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_33469561
Driehoeksverhouding met de schoonmoeder, kon me geen leukere relatie voorstellen zeg.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:51:00 #54
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33470755
Ik ben helemaal een lost case. Ik ben getrouwd, 30+ en zit volgens mij al in mijn midlife crisis.
Ik heb pas geleden voor het eerst buiten de pot gepiest en ben hevig verliefd geweest op een ander. In mijn relatie zat ik zowieso al in een mega-crisis en ik dacht dat die toch afgelopen was.
Die andere vrouw wilde graag met mij verder maar uit twijfel, schuldgevoel en onzekerheid heb ik gekozen om het te blijven proberen met mijn eigen vrouw. De juiste keus? Wie zal het weten. Ik weet in elk geval wel dat ik haar (de 'ander') heel veel pijn heb gedaan.

Wat heeft dit te maken met deze topic? Nou, dat ik haar heel erg mis en haar graag terug zou willen. Wellicht dat ik met de kennis en ervaring van de afgelopen maanden een andere keus zou hebben gemaakt. Ik mis haar aandacht en liefde die nu als sneeuw voor de zon is verdwenen. Ze is nu heel afstandelijk tegen me en als ik emotionele toenadering zoek naar haar dan komen er allerlei negatieve emoties naar boven en schopt ze me weg. Uit zelfbescherming zegt ze, want ze voelt niets meer voor me en wil niet meer aan die tijd herrinnerd worden. Wat mij dus weer zoveel pijn doet.
Ook mis ik haar sexualiteit die zo perfect op mijn sexuele 'afwijkingen' aansloten. In elk geval heb ik dat niet met mijn eigen vrouw, maar pas nu zie ik het belang van een goed sexleven in een huwelijk.
Zo iemand vind ik nooit meer. Ik lig al niet goed op de markt. Bij een datingsite met 1 miljoen+ mensen voldeden er maar 13 vrouwen aan mijn toch niet extreme eisen. En wat is dan de kans dat ze dan net zo'n kinky mind hebben als die 'ex'? Nee, ik ben reddeloos verloren, ennuh, voor diegenen die toch al een hekel aan me hebben omdat ik uberhaupt ben vreemdgegaan: ja, ik heb het vast verdiend....
  woensdag 28 december 2005 @ 14:53:10 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33470819
Weet je vrouw van jouw ongenoegen met betrekking tot jullie relatie?

Misschien is jouw verhaal wel een eigen topic waard, trouwens?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33471304
Klopt, je hebt het inderdaad verdiend
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 28 december 2005 @ 15:17:03 #57
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33471602
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:53 schreef Copycat het volgende:
Weet je vrouw van jouw ongenoegen met betrekking tot jullie relatie?

Misschien is jouw verhaal wel een eigen topic waard, trouwens?
Nou ja, ze weet zelf ook natuurlijk dat het vrij moeizaam ging allemaal de laatste tijd en we hebben meerdere keren op het randje van uit elkaar gaan gebalanceerd. En ook zij weet dat ons sex-leven totaal in elkaar is gestort.

Een eigen topic? Ik weet niet of er wel zoveel belangstelling voor mijn specifieke situatie is
pi_33471857
Weet je vrouw dat je bent vreemdgegaan? Als je niet meer van haar houdt, laat haar dan gaan. Zij kan dan de liefde krijgen die ze verdient, en geen cheater!!! En op iemands ongeluk kun je geen geluk bouwen. Dus ook al had je toen een andere keus gemaakt, de kans was groot dat je relatie met die ander het ook niet had overleefd.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:04:03 #59
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33473071
Nee, dat weet ze niet. Ik hou nog wel heel erg van haar. Ik vraag me alleen nog af of we nog wel compatible zijn en of we nog een toekomst samen hebben. Dat ben ik nu aan het 'uitzoeken'. Of ze niet beter verdient is een andere vraag. Vreemd genoeg wil ze mij niet kwijt.

Wat bedoel je met "pp iemands ongeluk kun je geen geluk bouwen"?
pi_33473085
Nou... leer mij dat kunstje ook maar. Na 7 jaar relatie is het ook bij mij over sinds een goeie 2 maanden. En het loslaten lukt nog niet
pi_33473221
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:
Nee, dat weet ze niet. Ik hou nog wel heel erg van haar. Ik vraag me alleen nog af of we nog wel compatible zijn en of we nog een toekomst samen hebben. Dat ben ik nu aan het 'uitzoeken'. Of ze niet beter verdient is een andere vraag. Vreemd genoeg wil ze mij niet kwijt.

Wat bedoel je met "pp iemands ongeluk kun je geen geluk bouwen"?
Als je je vrouw had verlaten voor iemand anders,zal zij heel ongelukkig zijn.
Een nieuwe relatie opbouwen met iemand anders over de rug van je vrouw.
Het is een gezegde en jammer genoeg klopt het gezegde in veel gevallen.
Er zal ook een wantrouwen zijn bij je nieuwe vriendin, want als je vreemd gaat in je vorige relatie, wie zegt dan dat je wel trouw blijft aan haar.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:35:48 #62
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33473999
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:08 schreef silverpearl het volgende:

[..]

Als je je vrouw had verlaten voor iemand anders,zal zij heel ongelukkig zijn.
Een nieuwe relatie opbouwen met iemand anders over de rug van je vrouw.
Het is een gezegde en jammer genoeg klopt het gezegde in veel gevallen.
Er zal ook een wantrouwen zijn bij je nieuwe vriendin, want als je vreemd gaat in je vorige relatie, wie zegt dan dat je wel trouw blijft aan haar.
Aha, ik snap. Dat zij heel erg ongelukkig zou worden was ook iets dat zeker meespeelde in mijn beslissing. Ik vond het oneerlijk om uit elkaar te gaan, wetende dat ik beloond zou worden terwijl zij in een misere terecht zou komen. Meestal zegt iedereen dat je even hard moet zijn om wat beters te bereiken. Maar ik kon dat niet over mijn hart halen, daarvoor hield ik toch echt nog veel te veel van haar. En daarnaast ben ik gewoon een slappeling en toch net niet egoistisch genoeg.

Dat ik vreemd ging was overigens iets wat ik nooit had verwacht te zullen of kunnen doen. Ik kotste altijd op 'dat soort lui'. Maar die (lust)gevoelens is iets wat me overkomen is. Ik mis(te) iets wat ik zo hard nodig had en kon geen nee zeggen toen me dat aangeboden kreeg. Natuurlijk had ik nee kunnen zeggen tegen de verleiding, maar omdat op dat moment de relatie ten einde leek gebruikte ik dat als smoes om het voor mezelf te vergoeilijken. Ik leefde zowieso in een roes.

Anyway, ik heb hier in elk geval van geleerd om niet zomaar iedereen lukraak om iets te veroordelen. Of ze nou niet kunnen stoppen met roken of dieeten, of ze nou vreemdgaan of steeds terugkeren naar een mishandelende vriend. Ik ben geen haar beter dus ik judge niet meer.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:40:58 #63
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33474160
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef tijnemans26 het volgende:
Nou... leer mij dat kunstje ook maar. Na 7 jaar relatie is het ook bij mij over sinds een goeie 2 maanden. En het loslaten lukt nog niet
2 maanden is nog vrij kort. Ik kan dingen jaaaaaaaren later nog niet loslaten, en kan ook niet tegen afwijzing. Heel handige combinatie....not.

Overigens zijn wij nu ook 7 jaar bij elkaar. Bestaat de 7 Year Itch dan toch?
pi_33474253
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef tijnemans26 het volgende:
2 maanden is wel erg kort om er compleet overheen te zijn, 7 jaar is niet niks.
Heb zelf ook een relatie van 7 jaar gehad, na een maand of 4, 5 ging het bij mij stukken beter, maar ik was toen ook eindelijk verhuisd en had weer een eigen woning. Dan kun je ook eindelijk je eigen leven weer op gaan bouwen

Cliche is waar, alles went en alles slijt vanzelf
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33476884
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Aha, ik snap. Dat zij heel erg ongelukkig zou worden was ook iets dat zeker meespeelde in mijn beslissing. Ik vond het oneerlijk om uit elkaar te gaan, wetende dat ik beloond zou worden terwijl zij in een misere terecht zou komen. Meestal zegt iedereen dat je even hard moet zijn om wat beters te bereiken. Maar ik kon dat niet over mijn hart halen, daarvoor hield ik toch echt nog veel te veel van haar. En daarnaast ben ik gewoon een slappeling en toch net niet egoistisch genoeg.

Dat ik vreemd ging was overigens iets wat ik nooit had verwacht te zullen of kunnen doen. Ik kotste altijd op 'dat soort lui'. Maar die (lust)gevoelens is iets wat me overkomen is. Ik mis(te) iets wat ik zo hard nodig had en kon geen nee zeggen toen me dat aangeboden kreeg. Natuurlijk had ik nee kunnen zeggen tegen de verleiding, maar omdat op dat moment de relatie ten einde leek gebruikte ik dat als smoes om het voor mezelf te vergoeilijken. Ik leefde zowieso in een roes.

Anyway, ik heb hier in elk geval van geleerd om niet zomaar iedereen lukraak om iets te veroordelen. Of ze nou niet kunnen stoppen met roken of dieeten, of ze nou vreemdgaan of steeds terugkeren naar een mishandelende vriend. Ik ben geen haar beter dus ik judge niet meer.
Toch vindt ik dat je het tegen je vrouw moet vertellen, dan kan zij bepalen of ze bij je wil blijven.
Misschien loopt zij met de zelfde gevoelens rond, en kan zij besluiten voor zich zelf te kiezen.
  donderdag 29 december 2005 @ 11:00:10 #66
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33498337
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef silverpearl het volgende:

[..]

Toch vindt ik dat je het tegen je vrouw moet vertellen, dan kan zij bepalen of ze bij je wil blijven.
Misschien loopt zij met de zelfde gevoelens rond, en kan zij besluiten voor zich zelf te kiezen.
Dat durf ik niet. Niet eens voor mezelf, maar omdat ik weet dat het haar enorm veel pijn zou doen.
Zou jij het graag willen horen? Wetende dat je je dan klote gaat voelen, dat je de ander (terecht) nooit meer zou vertrouwen en dat je geen hoop meer had op het goedkomen van de relatie?
Ik weet dat ze graag met me verder wil, ondanks de problemen die we hebben gehad (het gaat om kids), dus dat is de keuze niet. De keuze is niets vertellen en proberen weer verder te gaan, of ermee ophouden en haar niets vertellen zodat ze niet daar onder hoeft te lijden. Wat er met mij gebeurt is dan verder niet zo belangrijk.
pi_33499171
Hm, losgelaten en het opnieuw proberen? Of graaf ik nou mijn eigen graf.
  donderdag 29 december 2005 @ 12:20:46 #68
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33500643
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:30 schreef gurlie het volgende:
Hm, losgelaten en het opnieuw proberen? Of graaf ik nou mijn eigen graf.
Ik snap het niet?
pi_33500994
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:20 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ik snap het niet?
Opnieuw terug naar je ex.
pi_33501065
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:00 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Dat durf ik niet. Niet eens voor mezelf, maar omdat ik weet dat het haar enorm veel pijn zou doen.
Zou jij het graag willen horen? Wetende dat je je dan klote gaat voelen, dat je de ander (terecht) nooit meer zou vertrouwen en dat je geen hoop meer had op het goedkomen van de relatie?
Ja, ze wil het horen. Na 15 jaar relatie ging mijn vrouw bij mij weg, zonder mij te vertellen dat ze al geruime tijd buiten de deur neukte. Ik kwam er binnen een dag wel achter, en eigenlijk wist ik het ook wel dat ze het deed. Ik heb alleen alle signalen verdrongen en verdronken. Wel had ik al tijden allerlei klachten naar mijn hoofd gehad zonder dat zij alle kaarten op tafel legde. Dus kreeg ik géén eerlijke kans de relatie te redden en aan *alle* onvrede te werken. Niet voor haar denken, dat verdient ze niet.
quote:
Ik weet dat ze graag met me verder wil, ondanks de problemen die we hebben gehad (het gaat om kids), dus dat is de keuze niet. De keuze is niets vertellen en proberen weer verder te gaan, of ermee ophouden en haar niets vertellen zodat ze niet daar onder hoeft te lijden. Wat er met mij gebeurt is dan verder niet zo belangrijk.
Vertel. Heb de ballen ervoor. Pas dán kun je er samen over praten. En er aan werken. Dat doen wij nu ook weer.
  donderdag 29 december 2005 @ 12:50:38 #71
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33501590
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:30 schreef gurlie het volgende:

[..]

Opnieuw terug naar je ex.
Bedoel je 'de ander'? Dat is niet meer mogelijk.
  donderdag 29 december 2005 @ 12:53:40 #72
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33501698
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:33 schreef Kuppie het volgende:

[..]

Ja, ze wil het horen. Na 15 jaar relatie ging mijn vrouw bij mij weg, zonder mij te vertellen dat ze al geruime tijd buiten de deur neukte. Ik kwam er binnen een dag wel achter, en eigenlijk wist ik het ook wel dat ze het deed. Ik heb alleen alle signalen verdrongen en verdronken. Wel had ik al tijden allerlei klachten naar mijn hoofd gehad zonder dat zij alle kaarten op tafel legde. Dus kreeg ik géén eerlijke kans de relatie te redden en aan *alle* onvrede te werken. Niet voor haar denken, dat verdient ze niet.
[..]

Vertel. Heb de ballen ervoor. Pas dán kun je er samen over praten. En er aan werken. Dat doen wij nu ook weer.
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat het onmiddelijk over zou zijn tussen ons. Voor altijd. Dus het eindresultaat zou hetzelfde zijn, behalve dan dat ze opgezadeld zou moeten zitten met een hoop extra pijn, teleurstelling etc etc.
Mijn vrouw weet net als ik precies wat er mis gaat en we proberen het steeds te veranderen en te verbeteren maar het lukt amper

Maaruh, niet dat ik hier iets over kwijt wil, aangezien ik dat triest genoeg nergens anders kwijt kan, maar ging dit topic niet over de kunst van het loslaten van je ex?
pi_33501707
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:50 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Bedoel je 'de ander'? Dat is niet meer mogelijk.
Welke ander?
  donderdag 29 december 2005 @ 13:07:20 #74
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33502175
'De ander' is de vrouw waar ik niet mee getrouwd ben.
Laten we opnieuw beginnen, wat was precies je vraag?
pi_33502313
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef EdPowers het volgende:
'De ander' is de vrouw waar ik niet mee getrouwd ben.
Laten we opnieuw beginnen, wat was precies je vraag?
Relatie > relatie stuk, kut gevoeld, hij kut gedaan.
Niet overheen kunnen komen > terug naar hem?
pi_33502319
Ik brabbel.
  donderdag 29 december 2005 @ 13:15:22 #77
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33502441
Mijn ex gaat samenwonen met dr nieuwe vriendje en is helemaal in de wolken vertelde ze me. Vind t erg snel, maar wel heel leuk voor dr. Nooit gedacht dat ik er totaal geen moeite mee zou hebben
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33502512
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ik ken haar goed genoeg om te weten dat het onmiddelijk over zou zijn tussen ons. Voor altijd. Dus het eindresultaat zou hetzelfde zijn, behalve dan dat ze opgezadeld zou moeten zitten met een hoop extra pijn, teleurstelling etc etc.
Nee. Ten eerste dacht mijn vrouw dat ook bij mij en het bleek niet zo te zijn. Denk niet voor haar. Ten tweede komt ze er toch achter. Dan is ze nog harder gekwetst. Iemand waarmee je zo lang al een relatie hebt verdient beter. Niet dat er tot de laatste seconde tegen haar gelogen wordt.
quote:
Mijn vrouw weet net als ik precies wat er mis gaat en we proberen het steeds te veranderen en te verbeteren maar het lukt amper
Dat je met een ander neukt lijkt me ook niet een onbelangrijk detail.
quote:
Maaruh, niet dat ik hier iets over kwijt wil, aangezien ik dat triest genoeg nergens anders kwijt kan, maar ging dit topic niet over de kunst van het loslaten van je ex?
Dat is toch geen echte ex. Dat was sex.
  donderdag 29 december 2005 @ 14:18:52 #79
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33504593
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef Kuppie het volgende:

Nee. Ten eerste dacht mijn vrouw dat ook bij mij en het bleek niet zo te zijn. Denk niet voor haar. Ten tweede komt ze er toch achter. Dan is ze nog harder gekwetst. Iemand waarmee je zo lang al een relatie hebt verdient beter. Niet dat er tot de laatste seconde tegen haar gelogen wordt.
Daar ben ik dus nog niet zo zeker van.
quote:
Dat je met een ander neukt lijkt me ook niet een onbelangrijk detail.
Dat WAS een gevolg van het foutgaan in onze relatie. Met de nadruk op WAS.
quote:
Dat is toch geen echte ex. Dat was sex.
Ligt eraan, ik ken haar ook al 7 jaar en het is altijd mijn beste vriendin geweest en de laatste tijd waren we toch wel heel erg close geworden, het was zeker meer dan sex. Anders zou ik er niet zo erg om treuren.
  donderdag 29 december 2005 @ 14:20:08 #80
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33504642
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
Mijn ex gaat samenwonen met dr nieuwe vriendje en is helemaal in de wolken vertelde ze me. Vind t erg snel, maar wel heel leuk voor dr. Nooit gedacht dat ik er totaal geen moeite mee zou hebben
Ben blij voor je! Hoe lang zijn jullie uit elkaar dan?
  donderdag 29 december 2005 @ 14:21:01 #81
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33504675
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef gurlie het volgende:

[..]

Relatie > relatie stuk, kut gevoeld, hij kut gedaan.
Niet overheen kunnen komen > terug naar hem?
Ok, ik ga proberen het te analyzeren. Ten eerste, ik neem aan dat het over mij gaat? :p
Ten tweede, op welke relatie doel je? En waarom terug naar 'hem'? Het gaat niet om 2 mannen hoor :p
  donderdag 29 december 2005 @ 14:23:36 #82
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33504776
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ben blij voor je! Hoe lang zijn jullie uit elkaar dan?
In februari 2 jaar alweer. 7 jaar relatie gehad. Overigens zelf mee gestopt. Ik heb ookal meer dan 1 jaar een relatie met een ander meisje, waar ik heel gelukkig mee ben. Maar vind t een heel fijn gevoel dat ik hgaar dr geluk echt gun. Overigens heeft zij er nog wat meer moeite mee, maar merk wel dat dat nu snel aant slijten is...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33505036
quote:
2 maanden is wel erg kort om er compleet overheen te zijn, 7 jaar is niet niks.
. Dan kun je ook eindelijk je eigen leven weer op gaan bouwen

Cliche is waar, alles went en alles slijt vanzelf
Alles went ook wel en we hebben ook een 'eigen leven', maar het contact trekt toch. Na 7 jaar heb je zoveel dezelfde opvattingen gekregen en is moeilijk om elkaar los te laten. We zijn niet boos uit elkaar gegaan, we hebben geen ruzie, geen van beiden vreemd gegaan etc., dat maakt het misschien nog wel moeilijker...
pi_33505153
heb geprobeerd contact met haar te houden. maar nu 1,5 maand later, kom ik er achter dat ik het gewoon niet meer trek om nog dagelijks contact met haar te hebben, zeker niet nu ze iemand anders is tegengekomen.....ik dacht dat ik er goed mee om kon gaan, maar toen ze dat vertelde, knapte er iets in me of zo en besefte ik me hoe verschrikkelijk ik haar mis....veel meer dan ik heb toe willen geven.....
heb haar gezegd dat ik voorlopig even geen contact meer met haar wilde hebben, en ondanks dat ze had gehoopt dat we vrienden konden blijven, begreep ze ergens wel dat ik het gewoon ff niet meer aankan....dat ik haar nog niet los heb kunnen laten....
ik hoop dat ik hier goed aan doe, want ze was, is en blijft een hele goeie vriendin van me....maar ik moet nu echt ff aan mezelf denken....
pi_33505281
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:21 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ok, ik ga proberen het te analyzeren. Ten eerste, ik neem aan dat het over mij gaat? :p
Ten tweede, op welke relatie doel je? En waarom terug naar 'hem'? Het gaat niet om 2 mannen hoor :p
Nee, of het wel verstandig is om tegen beter weten in je ex nog een kans te geven. Kwetsbaar opstellen in de hoop dat je niet weer opnieuw pijn gedaan wordt.
  donderdag 29 december 2005 @ 14:51:13 #86
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33505705
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef gurlie het volgende:

[..]

Nee, of het wel verstandig is om tegen beter weten in je ex nog een kans te geven. Kwetsbaar opstellen in de hoop dat je niet weer opnieuw pijn gedaan wordt.
Aha, ik weet niet precies wie je onder mijn 'ex' verstaat maar als je 'de andere vrouw' bedoeld, daar gaat niets mee gebeuren. Wat ik opnieuw tracht te proberen is mijn relatie met mijn vrouw te redden.
En of dat weer pijn gaat opleveren? Tsja, op dit moment vrees ik dat wat ik ook nog doe, de pijn onontkoombaar is. Of dat nou komt door schuldgevoelens nu op door het ophouden van de relatie.
pi_33505846
Ik zie mijn ex voor wat ze is, zowel positief en negatief, en weet eigenlijk niet of ik zoveel heb of behoefte heb aan contact met haar. Ik beslis in 2006 wel iets.
pi_33505971
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Daar ben ik dus nog niet zo zeker van.
Dat het niet afgelopen is, of omdat ze liever later van een ander hoort dat jij al die tijd al loopt te liegen?
quote:
Dat WAS een gevolg van het foutgaan in onze relatie. Met de nadruk op WAS.
Verkoop je het zo aan jezelf? Of wilde je gewoon twee walletjes?
quote:
Ligt eraan, ik ken haar ook al 7 jaar en het is altijd mijn beste vriendin geweest en de laatste tijd waren we toch wel heel erg close geworden, het was zeker meer dan sex. Anders zou ik er niet zo erg om treuren.
Jij weet het het beste, maar het komt op mij niet geloofwaardig over.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:05:30 #89
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33506176
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef Carriron het volgende:
heb geprobeerd contact met haar te houden. maar nu 1,5 maand later, kom ik er achter dat ik het gewoon niet meer trek om nog dagelijks contact met haar te hebben, zeker niet nu ze iemand anders is tegengekomen.....ik dacht dat ik er goed mee om kon gaan, maar toen ze dat vertelde, knapte er iets in me of zo en besefte ik me hoe verschrikkelijk ik haar mis....veel meer dan ik heb toe willen geven.....
heb haar gezegd dat ik voorlopig even geen contact meer met haar wilde hebben, en ondanks dat ze had gehoopt dat we vrienden konden blijven, begreep ze ergens wel dat ik het gewoon ff niet meer aankan....dat ik haar nog niet los heb kunnen laten....
ik hoop dat ik hier goed aan doe, want ze was, is en blijft een hele goeie vriendin van me....maar ik moet nu echt ff aan mezelf denken....
Damn, ik begrijp precies wat je bedoeld. Mijn 'ex' (sommigen vinden niet dat het een ex genoemd mag worden) had ook na een paar weken een nieuw vriendje waar ze opeens ook verliefd op was :|
Ja, dan word je idd even helemaal gek
pi_33506278
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ik zou het haar vertellen. Je zegt zelf dat ze je zou verlaten, dus je bedriegt haar twee keer.
Je neukte buiten de deur, en je liegt tegen haar omdat je weet dat ze je zal verlaten.
Geef haar de kans, het is aan haar de keuze. Als ze echt van jou houdt en bij jou wil blijven dan kiest ze om bij je te blijven. Meestal wordt je relatie na een tijdje dan ook beter omdat je weer voor elkaar moet vechten.
Kan ze het je niet vergeven, kan ze proberen een nieuwe liefde te vinden die wel trouw blijft. En als je je zorgen maakt om je kids, wacht maar tot zij erachter komen dat je vreemd ben gegaan en daarna ook nog al die tijd gelogen hebt tegen hun moeder.
pi_33506548
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:05 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Damn, ik begrijp precies wat je bedoeld. Mijn 'ex' (sommigen vinden niet dat het een ex genoemd mag worden) had ook na een paar weken een nieuw vriendje waar ze opeens ook verliefd op was :|
Ja, dan word je idd even helemaal gek
Dat is bij mijn exen altijd een standaardprocedure: zo snel mogelijk een nieuw vriendje om de vieze smaak van de reflectie van hun karakter weg te spoelen.

Sommigen beginnen hun zoektocht naar iemand die hen ziet zoals zij zichzelf graag zien al tijdens de relatie, anderen nemen daar maximaal 3 maanden voor. Is het een schop na? Nee, eigenlijk niet. Het laat enkel mij duidelijk zien waarom ik stompzinnig ben om genoegen te nemen met minder dan ik verdien.

Ach ik vermaak me wel als vrijgezel en als ik oud&nieuw doorben kan het nieuwe seizoen weer beginnen. Ik hoef geen relatiegezeik meer, een relatie prima, maar geen ge-emmer en gejengel meer.
pi_33506643
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:15 schreef Tranceptor het volgende:

maar geen ge-emmer en gejengel meer.
Dat blijf je toch altijd houden.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:19:07 #93
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33506688
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef Kuppie het volgende:

Dat het niet afgelopen is, of omdat ze liever later van een ander hoort dat jij al die tijd al loopt te liegen?
Ik weet niet zeker of dat ze uberhaupt te weten moet komen goed voor haar is, of het nou wel of niet uitgaat tussen ons. Waarom iemand onnodig blootstellen aan die pijn? Zeker niet nadat ik heb gezien dat zoiets altijd bljift spelen tussen mensen, ook al denken ze het uitgepraat te hebben.
Te weten komen zal niet 1,2,3 gebeuren. Het gebeurt nu niet meer en er is niets waardoor ze het alsnog te weten kan komen. Vooralsnog ga ik me dus vooral bezig houden met het bedenken of ik haar nog verdien (volgens jullie niet), of ik het nog ooit helemaal goed kan komen tussen ons en of ik haar niet moet laten gaan om haar een kans te gunnen met een beter iemand.
quote:
Verkoop je het zo aan jezelf? Of wilde je gewoon twee walletjes?
Het was echt niet zo dat ik alleen maar sex wilde. Ik voelde me geestelijk en fysiek tot haar aangetrokken. En onze dirty minds passen perfect bij elkaar. Onder andere omstandigheden waren we nu samengeweest.
quote:
Jij weet het het beste, maar het komt op mij niet geloofwaardig over.
Ik begrijp je boosheid als 'slachtoffer' van een vreemdgaande partner, maar waarom zou ik BS gaan lopen verkopen hier? Ik ben hier anoniem en probeer alleen maar mijn gevoelens en ervaringen te sharen met anderen. Ik hoef jullie niet te overtuigen dat ik een goed mens ben dat geen blaam treft o.i.d. Ik besef maar al te goed dat ik iets onvergeefelijks heb gedaan en probeer om hier alleen maar om met 'lotgenoten' in contact te komen. Vaak wil je gewoon iets kwijt en dat kan hier perfect, zoals je al kunt zien aan het aantal vervolgen van deze topic. Ik zit heel erg met mezelf in de knoop, mijn relatie is wankel en ik word verteerd door verdriet en schuldgevoelens. En ja, ik kan mijn 'ex' (zoals ik haar dus wel zie) vooralsnog niet loslaten. Dat staat verder los van het feit of ik een zwijn ben of niet.
Maar goed, dit is natuurlijk geen cheaters-topic
pi_33506723
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Dat blijf je toch altijd houden.
Dan ligt de oplossing voor de hand, ik ben het zat gezeik en ge-emmer van vrouwen op MIJN bordje te krijgen. Dat gaat dus ook niet meer gebeuren, my way or the highway!
pi_33506936
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:20 schreef Tranceptor het volgende:
my way or the highway!
Alleen is maar alleen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33506992
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:26 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Alleen is maar alleen.
Samen is maar samen.
pi_33507073
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Samen is maar samen.
pi_33507114
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:29 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.
pi_33507200
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:19 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of dat ze uberhaupt te weten moet komen goed voor haar is, of het nou wel of niet uitgaat tussen ons. Waarom iemand onnodig blootstellen aan die pijn? Zeker niet nadat ik heb gezien dat zoiets altijd bljift spelen tussen mensen, ook al denken ze het uitgepraat te hebben.
Te weten komen zal niet 1,2,3 gebeuren. Het gebeurt nu niet meer en er is niets waardoor ze het alsnog te weten kan komen.
Vergis je niet. Je ex weet er ook van. En je vrouw heeft ongetwijfeld, bewust of onbewust, een vermoeden.
quote:
Vooralsnog ga ik me dus vooral bezig houden met het bedenken of ik haar nog verdien (volgens jullie niet),
Dat zeg ik niet. Waarom zou je haar niet verdienen? Omdat je buiten de pot hebt gepist. Dat komt zo vreselijk vaak voor. Laat je niet tegenhouden door schuldgevoel.
quote:
of ik het nog ooit helemaal goed kan komen tussen ons en of ik haar niet moet laten gaan om haar een kans te gunnen met een beter iemand.
Laat haar dat beslissen.
quote:
Het was echt niet zo dat ik alleen maar sex wilde. Ik voelde me geestelijk en fysiek tot haar aangetrokken. En onze dirty minds passen perfect bij elkaar. Onder andere omstandigheden waren we nu samengeweest.
Als je dat zeker weet, kies dan voor je ex. Life's too short.
quote:
Ik begrijp je boosheid als 'slachtoffer' van een vreemdgaande partner, maar waarom zou ik BS gaan lopen verkopen hier? Ik ben hier anoniem en probeer alleen maar mijn gevoelens en ervaringen te sharen met anderen. Ik hoef jullie niet te overtuigen dat ik een goed mens ben dat geen blaam treft o.i.d.
Ik ben niet boos en ik voel me geen slachtoffer. Misschien dat je niet bewust BS verkoopt. Ik roep slechts op tot zelfreflectie. Je bent in de war.
quote:
Ik besef maar al te goed dat ik iets onvergeefelijks heb gedaan en probeer om hier alleen maar om met 'lotgenoten' in contact te komen. Vaak wil je gewoon iets kwijt en dat kan hier perfect, zoals je al kunt zien aan het aantal vervolgen van deze topic. Ik zit heel erg met mezelf in de knoop, mijn relatie is wankel en ik word verteerd door verdriet en schuldgevoelens. En ja, ik kan mijn 'ex' (zoals ik haar dus wel zie) vooralsnog niet loslaten. Dat staat verder los van het feit of ik een zwijn ben of niet.
Je bent geen zwijn. Ik snap je hang naar het uiten ervan. Ik zit voor dezelfde reden in dit topic. Ik geef je alleen het standpunt van de 'overkant'.
pi_33507289
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.
Als je straks iemand tegenkomt die je leuk vindt dan denk je niet meer van 'nee dat wil ik niet'.
Dan ga je er weer helemaal voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')