abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:18:59 #161
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_33660914
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:

[..]
Maar wat is er nu gebeurd eerste kerstdag?
Dan is er altijd vrede op aard...
pi_33661039
quote:

[..]

Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is. .

En ik vind het zo eigenlijk wel prima. Red mezelf wel. Zit nu goed in m'n vel. Houden zo. .
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt dan
quote:
Maar wat is er nu gebeurd eerste kerstdag?
Was erg gezellig,.. En nu nog,..
K ben daar toch blijven slapen 1e kerstdag.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt dan
Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet. .
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Was erg gezellig,.. En nu nog,..
K ben daar toch blijven slapen 1e kerstdag.
Hoop dat het zo blijft joh. .
pi_33661569
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef VD het volgende:

[..]

Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet. .
Precies,..
quote:
Hoop dat het zo blijft joh. .
Time will tell,..
en anders zie je me snel weer terug,..
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Precies,..
[..]

Time will tell,..
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
het is weer aan met je ex?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_33671321
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef het.ismij het volgende:

@Tran,.. En ik maar denken dat je af en toe de wijsheid in pacht hebt,..
Zoals k al zei,.. Fuck die exen (al dan niet letterlijk ),.. en kijk is naar iets waar je 1000% achter staat
Zoals je zelf al hebt gemerkt werken al die bevliegingen niet!
Succes man! de tweede keer is toch altijd minder

Ik heb niet eens bevliegingen, maar hetgene dat ik echt wil...sja onmogelijk.
pi_33671420
quote:

Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is. .
twee weken is toch geen relatie, het is hoogstens een flirt. Noem je dat meisje van twee weken een ex ???

of meende zij het heel serieus.

Ik vind je redenering wel jammer. Je ex kan misschien wel 'beter' zijn, maar je kan haar toch niet krijgen, dus waarom vergelijken met haar ???
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33678151
Omdat ik het niet voor minder doe. Simpel.
Scheelt wel dat ze zelf al toegeeft dat ze nogal self centered was. Hebben het voorlopig maar even op een time out gegooid. We zien wel wat eruit komt.

En ze was/is behoorlijk serieus. En ik ook. Was/Is voor mij geen spel of iets dergelijks.
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:18:41 #169
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33679348
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:

Time will tell,..
(in beide gevallen)
Leuk joh , hoop dat het goed blijft gaan
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33682323
quote:
Ik vind je redenering wel jammer. Je ex kan misschien wel 'beter' zijn, maar je kan haar toch niet krijgen, dus waarom vergelijken met haar ???
Je mag natuurlijk best eisen stellen, en je kan ook best eens een vergelijking trekken naar je ex of ex-ex.. maar ik vraag me af of dat wel helemaal eerlijk is om te doen. Ik betrapte mezelf er ook weleens op dat ik m'n ex (soms uitgesproken) zat te vergelijken met een ex-ex. Deed zij ook weleens.. maar je bent toch met iedereen een beetje anders? vergelijk je dan eigenlijk niet een beetje jezelf, hoe jij was met je ex-ex?
pi_33692392
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:

Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.
pi_33692731
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tranceptor op 04-01-2006 14:00:42 ]
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:35:03 #173
122357 www.marjol3in.com
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:36:37 #174
122357 www.marjol3in.com
Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.
Precies!
Liever alleen dan met z'n tweeën en diep ongelukkig. Dat is 1 ding dat zeker is
pi_33699462
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Succes man! de tweede keer is toch altijd minder

Ik heb niet eens bevliegingen, maar hetgene dat ik echt wil...sja onmogelijk.
Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).
Iedereen vroeg al langere tijd of we weer bij elkaar waren,..
is nu dan uiteindelijk toch gebeurd,..
Scheelt wel dat we elkaar nu vvveeeellll beter begrijpen.

@ emel.: yeapzz indd,..
@ -Delta-: tnx we merken het wel,..
Denk t wel,..
Op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).
Iedereen vroeg al langere tijd of we weer bij elkaar waren,..
is nu dan uiteindelijk toch gebeurd,..
Scheelt wel dat we elkaar nu vvveeeellll beter begrijpen.

@ emel.: yeapzz indd,..
@ -Delta-: tnx we merken het wel,..
Denk t wel,..
hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?
pi_33704470
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:28 schreef Emel het volgende:

[..]

hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?

Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.

Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.

Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatie wel meer "vrienden", mooi

geniet ervan!
pi_33706765
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef Emel het volgende:

[..]

eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatie wel meer "vrienden", mooi

geniet ervan!
Precies,.. Is nu weer andere kant op geslagen..

Gaat wel lukken,..
ow... zo te horen is het redelijk normaal voor relaties die net zijn uitgegaan om de ander 'vergeten' een gelukkig nieuwjaar te wensen, of op zn minst een schamper bedankje uit te spreken voor die 29 cent die ik heb uitgegeven aan een kerstkaart.
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Find your prince, before you start kissing frogs
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:15:54 #181
22944 Breetai
....Relax....
pi_33716680
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Ook al breek je een relatie helemaal netjes af. Daarna blijft het toch even eentijd moeilijk doen. Ik heb tijdens de vakantie eindelijk eens de tijd genomen om tot mezelf te komen. Het kan me ondertussen niet meer zo heel erg veel schelen.
quote:
Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Ik heb het bij vlagen. Het ene moment heb ik geen enkel probleem met contact onderhouden. Een tijdje later dan moet ik d'r toch ff weer goed uit m'n kop zien te krijgen.
Alleen zie ik haar nu ook hetzelfde doen en dat maakt het allemaal nog vreemder.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_33758973
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:
Een relatie is anders ook niet het heilige einde. .
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:01:18 #183
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33785367
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!! Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_33791695
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:

[..]

Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!! Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
Juist, sommigen schijnen dat niet echt door te hebben...
Uiteindelijk zal 'ie de hint wel begrijpen als je helemaal niks terugstuurt, telefoon niet meer opneemt of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
pi_33793930
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Op zaterdag 7 januari 2006 08:59 schreef einfach_mich het volgende:
of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.

Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.
pi_33794019
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.
pi_33794121
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef het.ismij het volgende:
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Ik heb het extreem lang met haar volgehouden dan.

Eerste gesprek na het uitgaan ging over een feestje dat ze had en hoeveel vrienden ze wel niet had en hoeveel aandacht weer van jongens. Andere onderwerpen waren haar oud&nieuw, haar kerst, haar andere feestjes, haar sport, haar.... etc etc. Het voelde net als in de relatie.

Maar goed en dan nog raar vinden dat ik 'cynisch' doe als ik dr spreek. Like I give a shit.

Ach ik ben zelf zo stom geweest er uberhaupt in mee te gaan. Maar ja als je nog gek op iemand bent dan interesseert die persoon je mateloos en vind je het leuk om te horen. Zo'n egocentrische houding verliest echter al snel zijn charme
pi_33794284
Whahahaha,.. Das indd stom
Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef het.ismij het volgende:
Whahahaha,.. Das indd stom
Nogal ja.

Ik las gister nog een smsje die ik een vriend stuurde voor het uit was, die was wel duidelijk genoeg. Ik was het duidelijk zat alleen de kar te trekken en vroeg me af voor wie ik het nog deed. Dat lijkt me genoeg zeggen.

Ach ja, ik vind het prima zo als single. Ik heb me gister op papier wat doelen voor dit jaar gesteld en 'liefde' gaat op een HEEL laag pitje.

De kunst van het loslaten van een ex is voor mij inzien wie en wat ze is, zowel positief en negatief. Dan pik je het positieve eruit en ga je door.
pi_33797751
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelen Hij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
pi_33798464
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef einfach_mich het volgende:

[..]

Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelen Hij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
Dat klinkt allemaal bekend. Ik weet de huidige status van mijn ex niet, maar die zal vast een nietszeggend mannetje aan de haak hebben geslagen die het interessanter vind.

In principe moest alles om haar draaien en anders hoefde het niet. Een solide basis voor een relatie is dat hoor, vooral nemen en niets geven.

Nou ja, weer wat ervaring in mijn rugzakje. Ik weet prima hoe het niet moet, dat is ook winst.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:15:50 #194
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33799640
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef het.ismij het volgende:
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Dat was erg moeilijk, gelukkig heb ik een uitmuntende zelfbeheersing! Maar ik had vaak genoeg de drang om hem te mailen of bellen en hem voor alles uit te maken wat mooi en lelijk was...
Het is zelfs zo ver gegaan dat een nieuw nummer heb genomen om van zijn smsjes en voicemailberichten af te komen...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:40:25 #195
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33802342
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:

Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin

Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
And know what you want,
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:45:29 #196
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33802505
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:40 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin

Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:49:41 #197
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33802648
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:45 schreef Flibble het volgende:

Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk ).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden
And know what you want,
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:52:08 #198
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33802750
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk ).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:04:48 #199
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33803232
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef Flibble het volgende:

[..]

Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!
Ik sms nooit, alleen nog contact gehad over wat spullen, die hij op moest halen... Maar verder voel ik me schuldig, maar ga gewoon niet reageren, weet gelukkig wel dat er geen reden is om me schuldig te voelen, ben geen vangnet voor hem of de persoon die voor zijn geluk moet zorgen.
Maar verstand en gevoel zijn 2 dingen, maar goed, dat wordt vanzelf wel minder.

En als ik hem tegenkom wil ik best gedag zeggen, omdat ik geen zin heb om in woede te blijven hangen, want dan blijf ik ermee bezig. Ik ben eroverheen en niet meer bezig met het verleden. Maar dat betekent niet dat hij een bakkie kan komen doen en verder contact ook niet
And know what you want,
pi_33809723
nou hier schrijf ik dan maar een stukkie over me zelf

ik ben sins 7 december gescheiden
3 kids 2 van 3 en 1 van 5
ik vindt het heel moeilijk om mijn ex los te laten
we hebben nog heel goed contakt
maar ik heb het moeilijk omdat ik nu weet dat ze op zoek is naar een ander

ze zegt van niet en dat we een lat relatie houden
maar ik geloof haar niet
ze heeft nu een eigen pc en zit de hele dag te chatten
opzoek naar een nieuwe vriend

dit doet mij heel veel pijn en ik weet niet wat ik er tegen moet doen
in juli wilde ze ineens scheiden
ze hield niet meer van mij zei ze
en wilde ook niet in relatie bemiddeling of wat dan ook
het was te laat het is over

op zich ben ik blij dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan
maar tot nu toe hebben we nog iets van een lat
maar ik weet nu 99% zeker dat ze de relatie alleen maar aanhoud om mij geen pijn te doen (en de sex)
maar als ze een nieuwe vriend via een chat kan krijgen wordt ik voor de 2e keer gedupt
en dat doet nu al zeer

ik weet af en toe niet wat te doen
ik weet we zijn gescheiden
maar ik zou nog zo graag bij haar zijn
ik hou nog heel veel van haar

moeilijk moeilijk
weten dat ik straks gedupt wordt maar geen afstand kunnen nemen
pi_33810526
klinkt hard,..
Maar probeer het niet te moeilijk te maken, voor jezelf.
En zeker niet voor je kids!!!
Die van 5 snapt het misschien niet, maar kids voelen veel aan!!
  zondag 8 januari 2006 @ 08:07:38 #202
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_33824610
Beste leden Fok !

gisteravond kwam ik erachter dat mijn vriend vreemd gaat. Na een relatie van meer dan 1,5 jaar gaat het naar alle waarschijnlijkheid vandaag uit

ff korte schets hoe ik erachter kwam

Om het plat te brengen werd de seks de laatste tijd minder en minder, had een kleine 6week geleden perongeluk een sms gelezen met daarin. " Nog zere tepels... hoe zou dat toch komen (6)". verder niet op ingegaan, ik vertrouwde hem volledig.

Na wat gemsn' end te hebben met een vriend van hem, toevallig ooit ens contact mee gekregen. Puur toeval. Hij opeens, ik ga stappen in Starfish... te Aachen, hij woont in Tilburg ( me vriend in Sittard en ik in Emmen... snap je het nog?). Das dus een kleine 150 km enkele reis. Ik zo van, met wie ga je.. klein wereldje daaro. Toen noemde hij me vriend bij naam... ik voelde het al aan me water en toen er een foto werd doorgestuurd, bleek dat de pasfoto te zijn waar in 1,5 jaar geleden verliefd op ben geworden.

Heb er nog een tijdje over gehad, volgens mij voelde hij al natigheid. Hij zei dat de seks super was en de laatste keer ongeveer drie week geleden.

Ik ben afgelopen weekend thuis gekomen van de wintersport en was dus lekker brak. Normaal zou ik gewoon naar Limburg zijn gegaan, was mijn beurt. Hij is dit weekend hier geweest, maar moest zaterdagmiddag weer terug ivm een etentje van z'n werk. Ik dacht dat het een compleet dinee was, dat zeker tot in de late uurtjes voort zou gaan. Wat bleek, was het een simpel etentje. Van 1900-2000 ofzo. Heb toen maar ens ff gebeld, goh hoe gaat het ... net gedaan of ik nergens iets van wist.. Me vriend zei dat ze nog ff op stap gingen, en ik opeens alert.. goh, waarom was ik niet meegegaan.. hij gaf ook toe, had best gekund, maar beide niet aan gedacht ... yeah right.

Wat bleek, dit weekend was dus al een tijdje van te voren zo gepland tussen me vriend en de vreemdganger. Toen ik vroeg aan de vreemdganger, blijf je logeren... hij ging er wel van uit....

nu dus met de tenen in de as, vannacht niet geslapen. Heb besloten om dr vandaag heen te gaan, als verassing. Z'n zus ge-sms-ed hoelaat ik ongeveer het beste kon komen voor de beste verassing.

nouja, bij deze acte van

wat zit dat homo wereldje toch vreemd in elkaar !

hoop alleen dat me schoonvader het overleefd, schoonmoeder is bijna 2 jaar overleden. en kampt met een te hoge bloeddruk en een slecht hart

wel dubbel, maar moet toch kunnen
Starbucks, waar blijf je
pi_33859930
Ai das lastig,..
En al helemaal dat hij het doet met een andere gast die je kent,.. :S
  maandag 9 januari 2006 @ 13:12:18 #204
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33863173
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef harrie1 het volgende:
nou hier schrijf ik dan maar een stukkie over me zelf
Damn, wat een kloteverhaal Ik voel met je mee. Ik snap die machteloosheid die je moet voelen maar al te goed
Sterkte.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 07:32:08 #205
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33893383
Nou. Maanden later en ik heb er allang geen problemen meer mee dat het uit is (ja, af en toe mis ik nog de praktische dingetjes) maar nu is er een nieuw "probleem". Mijn ex heeft sinds drie maanden een nieuwe vriendin, met wie hij komende week gaat samenwonen. Omdat hij in het afgelopen jaar van de ene in de andere relatie is gerold en tussendoor nooit langer dan twee/drie weken alleen is geweest, vind ik het erg moeilijk (en vooral gigantisch dom) dat hij zo snel al met "een ander" gaat samenwonen.
Donderdag komt hij nog een aantal spullen ophalen die hier al die tijd nog lagen ("oja, ik wil al het gereedschap hebben, ik kom het donderdag halen. Stort je ook even de helft van de borg terug?" ). Ik weet nog niet hoe ik het ga vinden om hem weer te zien. De laatste keer was twee maanden geleden en we zijn sindsdien zo uit elkaar gegroeid!
Vier jaar lang waren we een stelletje, daarna werden we goede vrienden, nu kunnen we alleen nog maar ruziën omdat dat meisje ineens "zijn leven" is. Omdat ik vind dat hij stom bezig is door zich steeds zó halsoverkop-kamikaze in een relatie te storten, en omdat hij sinds hij dit meisje kent nauwelijks nog wat gedaan heeft aan zijn studie (of aan wat-dan-ook, for that matter), blijft er gewoon helemaal niks meer over.
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:10:13 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33896648
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef Christine het volgende:
[...]
Vier jaar lang waren we een stelletje, daarna werden we goede vrienden, nu kunnen we alleen nog maar ruziën omdat dat meisje ineens "zijn leven" is. Omdat ik vind dat hij stom bezig is door zich steeds zó halsoverkop-kamikaze in een relatie te storten, en omdat hij sinds hij dit meisje kent nauwelijks nog wat gedaan heeft aan zijn studie (of aan wat-dan-ook, for that matter), blijft er gewoon helemaal niks meer over.
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
Ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt, maar het is jammer dat je daardoor steeds ruzie hebt en er idd niks meer overblijft.
Is het niet slimmer dan om er gewoon niks over te zeggen? Hij is toch neem ik aan wel oud en wijs genoeg om daar zelf een beslissing over te nemen?

Ik ben zelf ook vrij snel gaan samenwonen (en trouwen zelfs) maar dat samenwonen was wel al anderhalf jaar nadat mijn ex en ik uit elkaar waren. Ja, hij had er een beetje zijn twijfels over maar heeft dat toen iig niet gezegd. Nu heeft hij een nieuwe vriendin en daar wil hij ook al heel snel mee gaan samenwonen, en dat vind ik weer een beetje snel (:D wie ben ik om daar wat van te zeggen) mede ook omdat ik idd ook zie gebeuren dat zijn studie dan helemaal nooit meer af komt maar ik kan dat heel makkelijk van me af zetten. 'Hij gaat z'n gang maar, het is ten eerste zijn keuze en ten tweede niet meer mijn probleem mocht het een probleem worden.'
Wie ben ik om zijn keuzes te bekritiseren? Een ex? Want bij andere vrienden zou ik me er een stuk minder druk over maken en iig een stuk minder mee bezig houden zeg maar.

Mss zou jij ook kunnen proberen het toch met wat meer afstand te bekijken Christine. Het zou jammer zijn als het de vriendschap verpest.
pi_33898686
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef Christine het volgende:
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
Wat jij vind zal hem een zalige zorg zijn lijkt me zo. Volgens mij baal je meer dat jullie zo uitelkaar gegroeid zijn dan dat hij zijn leven verkloot..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:27:21 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33898751
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:24 schreef zwaaibaai het volgende:
Wat jij vind zal hem een zalige zorg zijn lijkt me zo. Volgens mij baal je meer dat jullie zo uitelkaar gegroeid zijn dan dat hij zijn leven verkloot..

Wat hij zegt dus, maar dan korter.
En hoe harder jij zegt dat je het er niet mee eens bent en stom vind, des te meer hij zich van je af zal sluiten.
pi_33899932
Ik heb een ex die me had uitgenodigd voor de verjaardag, maar erop terugkwam, want dr vriend trok het niet. Ik heb hem nooit ontmoet, maar vond het wel belachelijk. Het is namelijk al in augustus 2004 uitgegaan. En ze hebben al meer dan een jaar een relatie.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33900164
hum christine is toch die meid die veel in het datingsite-topic post en in mijn ogen nogal ijverig naar een nieuwe partner zoekt . en ZIJ gaat dan eens zeggen dat haar ex slecht bezig is. Wat is er slecht aan dat hij het ene meisje na het andere heeft gehad. Na een paar jaar een relatie gehad te hebben, mag hij misschien ook gewoon eens genieten van zijn vrijgezellenleven en fladderen van de één naar de ander.

en samenwonen is toch zo'n ramp niet zeg. Alsof dat zo'n zware beslissing is met zo'n verstrekkende gevolgen. En zijn studies zijn ZIJN zaak.

volgens mij is christine een tikkeltje jaloers.
pi_33900494
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef maaike78 het volgende:
volgens mij is christine een tikkeltje jaloers.
Hm, dat hoeft niet hoor. Misschien ook heimwee naar de sterke band die ze wel hadden toen ze uit elkaar gingen?
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_33900581
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef zwaaibaai het volgende:

Hm, dat hoeft niet hoor. Misschien ook heimwee naar de sterke band die ze wel hadden toen ze uit elkaar gingen?
sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?

je kan geen relatie beëindigen maar dan toch nog willen dat je ex braaf zijn leven leidt zoals jij dat wenst
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:31:36 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33900748
Het hangt er maar net vanaf hoe de een het zegt en hoe het bij de ander valt.
Ik heb bij min ex ook aangegeven dat ik m'n twijfels had over het tempo en of hij het niet wat rustiger aan zou doen. Maar daarbij ook aangegeven dat ik daar in weze niks meer over te zeggen heb en me alleen zorgen maakte. Hij begreep dat en ervoer dat verder ook niet als vervelend.

Maar als ik had gaan zitten zeiken en jammeren, ja dan was hij wrsch ook snel klar met me geweest.

Ik denk wel dat het voor Christine anders aangevoeld zou hebben als zij ook al in een andere relatie had gezeten. Dan kijk je toch even anders tegen je ex en hoe het was aan... Omdat je hoofd al weer voor een deel aangevuld is met nieuwe herinneringen en gevoelens.
pi_33902158
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef maaike78 het volgende:

[..]

sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?

je kan geen relatie beëindigen maar dan toch nog willen dat je ex braaf zijn leven leidt zoals jij dat wenst
Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.
burgerweeshuis
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:23:31 #215
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33908947
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef maaike78 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat hij zijn leven lang naar mijn pijpen zal moeten dansen (hoewel dat natuurlijk wel leuk zou zijn ) maar eigenlijk vooral om het feit dat we zo uit elkaar gegroeid zijn. Het enige wat hij nog meemaakt in zijn leven, gaat allemaal om dat nieuwe meisje. En ja, ik ben inderdaad wel een tikkeltje jaloers. Vooral eigenlijk wel omdat ik in mijn hoofd nog altijd een klein beetje het idee heb, dat hij "bij mij" hoort. Heel stom, omdat het zo lang uit is al, en ik zou het ook belachelijk vinden als hij zich zo over mij zou voelen, maar toch vind ik het een heel erg vreemd idee als ik eraan denk dat hij straks elke avond met een ander meisje in bed ligt, dat hij met een ander meisje al die dingen gaat doen die wij samen deden... dat hij met een ander meisje zijn leven deelt, en dat ik dat niet ben.
Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje. Dat hij van het éne op het andere moment uit mijn leven verdween, omdat alles in zijn leven ineens vervangen werd door: "het meisje".
Eigenlijk zou ik er ook wel nog eens over willen praten met zijn ouders, want ik weet dat die het ook heel moeilijk gehad hebben met onze breuk. Maar ik weet niet of dat op dit moment wel zo heel erg gepast zou zijn... misschien moet ik maar accepteren dat het zo is en het gewoon jammer vinden dat het zo is gelopen, meer niet. Misschien is het gewoon niet mogelijk om bevriend te blijven met je ex.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:23:59 #216
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33908959
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.
Precies...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:42:21 #217
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33909552
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Christine het volgende:

Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje. Dat hij van het éne op het andere moment uit mijn leven verdween, omdat alles in zijn leven ineens vervangen werd door: "het meisje".
Zo herkenbaar...
Voor mij is het wel wat makkelijker dan voor jou, mijn ex heeft me erg schofterig behandeld waardoor 'vrienden blijven' absoluut uitgesloten was. Voor mij is het hierdoor misschien iets makkelijker te accepteren dat hij compleet uit mijn leven is... ik ben zo BOOS op 'm dat ik daar zelfs blij mee ben!
pi_33909790
Vlak voor kerst is het smsen tussen mij en mn ex gestopt, opeens was de behoefte weg en het is beter zo nu ik ook geen contact meer met hem heb kan ik dingen veel beter relativeren en kom ik erachter watvoor domme doos ik ben geweest en hoe klote hij mij eigenlijk behandelt heeft. Schuldgevoelens over het uitmaken zijn helemaal weg en damn ik ben blij dat ik de stap genomen heb om voor mezelf te kiezen.
pi_33910832
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

het is zeker pijnlijk als je ex een andere relatie begint...ik hoef het allemaal niet te weten van mijn ex, wat hij doet, wie hij allemaal date...met wie hij alles doet wat hij eerst met mij deed. Ik wil het helemaal niet weten. Ik ben er nog niet aan toe.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:36:57 #220
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33913742
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Christine het volgende:

Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje.
Ja, kan me voorstellen dat dat ook alles behalve leuk is...
Misschien draait hij over een tijdje weer wat bij...en gaat hij jullie vriendschap missen.
And know what you want,
pi_33915317
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:18 schreef Emel het volgende:

[..]

het is zeker pijnlijk als je ex een andere relatie begint...ik hoef het allemaal niet te weten van mijn ex, wat hij doet, wie hij allemaal date...met wie hij alles doet wat hij eerst met mij deed. Ik wil het helemaal niet weten. Ik ben er nog niet aan toe.
is het zo erg? of maak je het zo erg?
burgerweeshuis
pi_33915771
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

is het zo erg? of maak je het zo erg?
het is erg

gisteren zijn we (ex en ik) tot de conclusie gekomen dat we nog niet aan toe zijn om als vrienden verder te gaan. We hebben beiden nog moeite mee.
pi_33915924
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Emel het volgende:

[..]

het is erg

gisteren zijn we (ex en ik) tot de conclusie gekomen dat we nog niet aan toe zijn om als vrienden verder te gaan. We hebben beiden nog moeite mee.
Ok, dat is erg...
burgerweeshuis
pi_33916718
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:31 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ok, dat is erg...
tijd heelt alle wonden
we zijn nu 3.5 maand uit elkaar.
pi_33917337
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef Emel het volgende:

[..]

tijd heelt alle wonden
we zijn nu 3.5 maand uit elkaar.
Dat zeg ik, het is erg. Ik was na 3,5 maand nog niet er over heen...
burgerweeshuis
pi_33917455
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Dat zeg ik, het is erg. Ik was na 3,5 maand nog niet er over heen...
hoe lang duurde het bij jou?
pi_33917548
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:09 schreef Emel het volgende:

[..]

hoe lang duurde het bij jou?
uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.

check je fotoboek ff
burgerweeshuis
pi_33917603
Ik heb trouwens het idee dat vrouwen er veel sneller overheen zijn dan mannen?

Meeste van mijn exen hadden binnen aanzienbare tijd wel een nieuwe échte relatie, terwijl ik wel de intimiteit zocht, maar er nog niet goed genoeg overheen was om een relatie aan te gaan.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33918031
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.

check je fotoboek ff
oh nee he? hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren tot ik helemaal overheen ben ik ken wel zat mensen die ook zo lang bezig waren met verwerken. Ik maak dit voor het eerst mee dat het lang duurt. Misschien omdat dit mijn langste relatie was.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:29:08 #230
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33918284
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef Emel het volgende:

[..]

oh nee he? hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren tot ik helemaal overheen ben ik ken wel zat mensen die ook zo lang bezig waren met verwerken. Ik maak dit voor het eerst mee dat het lang duurt. Misschien omdat dit mijn langste relatie was.
Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_33918498
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.
dat heb ik nou ook precies
af en toe een harde terugval
blijft moeilijk
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:42:25 #232
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33918818
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Emel het volgende:

[..]

dat heb ik nou ook precies
af en toe een harde terugval
blijft moeilijk
En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.
Nu moet je weer van begin af aan starten....kan ook spannend zijn...alleen nu zie ik het ff niet zo meer, ik blijf met dat missende gevoel. Daar doen mijn vrienden nix aan.
Doom |
pi_33918913
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef h_vreman het volgende:

[..]

En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.
Nu moet je weer van begin af aan starten....kan ook spannend zijn...alleen nu zie ik het ff niet zo meer, ik blijf met dat missende gevoel. Daar doen mijn vrienden nix aan.
dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen nee
pi_33918978
ik heb ook geen zin en behoefte aan dat helemaal opnieuw beginnen..
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:48:17 #235
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33919065
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Emel het volgende:

[..]

dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen nee
bekend ja.
heb je gepartyd tot je een ons weegt, zelfs alles van je afgedanst. Ben je eenmaal terug in je room..........Leeg en dan komt de Exrelatie-eekhoorn knagen ja.
Wat een kutgevoel. Njah d8 vorige week datk er vanaf was, maar zo onverwacht dat gevoel.
Achja, zij beweerd bij hoog en laag dat ze er niet mee zit....waarom zou ik er dan nog mee zitten. Maar dan het gevoel nog weten te bepraten ......dat gaat een tijd duren...Weet jij hoelang ?
Zou fijn zijn !
Doom |
pi_33919301
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef h_vreman het volgende:

[..]

bekend ja.
heb je gepartyd tot je een ons weegt, zelfs alles van je afgedanst. Ben je eenmaal terug in je room..........Leeg en dan komt de Exrelatie-eekhoorn knagen ja.
Wat een kutgevoel. Njah d8 vorige week datk er vanaf was, maar zo onverwacht dat gevoel.
Achja, zij beweerd bij hoog en laag dat ze er niet mee zit....waarom zou ik er dan nog mee zitten. Maar dan het gevoel nog weten te bepraten ......dat gaat een tijd duren...Weet jij hoelang ?
Zou fijn zijn !
ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:07:11 #237
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33922825
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Emel het volgende:

[..]

ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
Doom |
pi_33923097
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
Mn vriendin had me ook verlaten omdat ze flink in de war is.. en mn vrienden.. Whaha... ik heb nu mn echte vrienden leren kennen.. de vrienden waarmee ik omging.. waren dr wel.. alleen ze verraaide me.. en achter mn rug om lopen te lullen.. en ik voel me nu een stuk beter dan dr voor.. ik weet nu wie mn vrienden echt zijn.. en niet de neppen die me hebben vernaaid..
pi_33931317
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:

[..]

neem de tijd voor, het hoort erbij
ik hoop nooit meer deze pijn te voelen in ieder geval.
pi_33935268
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:14 schreef Emel het volgende:

[..]

ik hoop nooit meer deze pijn te voelen in ieder geval.
Der zijn der meer die dat nooit meer willen,
*Helaas is de toekomst niet te voorspellen* (zou een hoop wel een stuk makkelijker maken).
* het.ismij is overgens stom,
K heb nu wat ik wilde, en weet het nu niet meer,..
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')