Dan is er altijd vrede op aard...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:
[..]
Maar wat is er nu gebeurd eerste kerstdag?
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:
[..]
Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is..
En ik vind het zo eigenlijk wel prima. Red mezelf wel. Zit nu goed in m'n vel. Houden zo..
Was erg gezellig,.. En nu nog,..quote:Maar wat is er nu gebeurd eerste kerstdag?
Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt dan
Hoop dat het zo blijft joh.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Was erg gezellig,.. En nu nog,..
K ben daar toch blijven slapen 1e kerstdag.
Precies,..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef VD het volgende:
[..]
Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet..
Time will tell,..quote:Hoop dat het zo blijft joh..
het is weer aan met je ex?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Precies,..
[..]
Time will tell,..
en anders zie je me snel weer terug,..![]()
![]()
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
Succes man!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef het.ismij het volgende:
@Tran,.. En ik maar denken dat je af en toe de wijsheid in pacht hebt,..
Zoals k al zei,.. Fuck die exen (al dan niet letterlijk),.. en kijk is naar iets waar je 1000% achter staat
Zoals je zelf al hebt gemerkt werken al die bevliegingen niet!
twee weken is toch geen relatie, het is hoogstens een flirt. Noem je dat meisje van twee weken een ex ???quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:
Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is..
Leuk johquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:
Time will tell,..
en anders zie je me snel weer terug,..![]()
![]()
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
Je mag natuurlijk best eisen stellen, en je kan ook best eens een vergelijking trekken naar je ex of ex-ex.. maar ik vraag me af of dat wel helemaal eerlijk is om te doen. Ik betrapte mezelf er ook weleens op dat ik m'n ex (soms uitgesproken) zat te vergelijken met een ex-ex. Deed zij ook weleens.. maar je bent toch met iedereen een beetje anders? vergelijk je dan eigenlijk niet een beetje jezelf, hoe jij was met je ex-ex?quote:Ik vind je redenering wel jammer. Je ex kan misschien wel 'beter' zijn, maar je kan haar toch niet krijgen, dus waarom vergelijken met haar ???
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:
Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.
Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.
Precies!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.![]()
Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Succes man!de tweede keer is toch altijd minder
Ik heb niet eens bevliegingen, maar hetgene dat ik echt wil...sja onmogelijk.![]()
hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).
Iedereen vroeg al langere tijd of we weer bij elkaar waren,..
is nu dan uiteindelijk toch gebeurd,..
Scheelt wel dat we elkaar nu vvveeeellll beter begrijpen.
@ emel.: yeapzz indd,..
@ -Delta-: tnx we merken het wel,..
Denk t wel,..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:28 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatiequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.
Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
Precies,.. Is nu weer andere kant op geslagen..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef Emel het volgende:
[..]
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatiewel meer "vrienden", mooi
geniet ervan!![]()
Ook al breek je een relatie helemaal netjes af. Daarna blijft het toch even eentijd moeilijk doen. Ik heb tijdens de vakantie eindelijk eens de tijd genomen om tot mezelf te komen. Het kan me ondertussen niet meer zo heel erg veel schelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Ik heb het bij vlagen. Het ene moment heb ik geen enkel probleem met contact onderhouden. Een tijdje later dan moet ik d'r toch ff weer goed uit m'n kop zien te krijgen.quote:Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Een relatie is anders ook niet het heilige einde.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Juist, sommigen schijnen dat niet echt door te hebben...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!![]()
Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
![]()
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:59 schreef einfach_mich het volgende:
of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.![]()
Ik heb het extreem lang met haar volgehouden dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef het.ismij het volgende:
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Nogal ja.quote:
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.![]()
Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.![]()
Dat klinkt allemaal bekend. Ik weet de huidige status van mijn ex niet, maar die zal vast een nietszeggend mannetje aan de haak hebben geslagen die het interessanter vind.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef einfach_mich het volgende:
[..]
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelenHij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
Dat was erg moeilijk, gelukkig heb ik een uitmuntende zelfbeheersing!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef het.ismij het volgende:
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzinquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!![]()
Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
![]()
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin![]()
Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:45 schreef Flibble het volgende:
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!![]()
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden![]()
![]()
Ik sms nooit, alleen nog contact gehad over wat spullen, die hij op moest halen... Maar verder voel ik me schuldig, maar ga gewoon niet reageren, weet gelukkig wel dat er geen reden is om me schuldig te voelen, ben geen vangnet voor hem of de persoon die voor zijn geluk moet zorgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef Flibble het volgende:
[..]
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!![]()
Damn, wat een kloteverhaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef harrie1 het volgende:
nou hier schrijf ik dan maar een stukkie over me zelf
Ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt, maar het is jammer dat je daardoor steeds ruzie hebt en er idd niks meer overblijft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef Christine het volgende:
[...]
Vier jaar lang waren we een stelletje, daarna werden we goede vrienden, nu kunnen we alleen nog maar ruziën omdat dat meisje ineens "zijn leven" is. Omdat ik vind dat hij stom bezig is door zich steeds zó halsoverkop-kamikaze in een relatie te storten, en omdat hij sinds hij dit meisje kent nauwelijks nog wat gedaan heeft aan zijn studie (of aan wat-dan-ook, for that matter), blijft er gewoon helemaal niks meer over.
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
Wat jij vind zal hem een zalige zorg zijn lijkt me zo. Volgens mij baal je meer dat jullie zo uitelkaar gegroeid zijn dan dat hij zijn leven verkloot..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef Christine het volgende:
Vier jaar lang waren we een stelletje, daarna werden we goede vrienden, nu kunnen we alleen nog maar ruziën omdat dat meisje ineens "zijn leven" is. Omdat ik vind dat hij stom bezig is door zich steeds zó halsoverkop-kamikaze in een relatie te storten, en omdat hij sinds hij dit meisje kent nauwelijks nog wat gedaan heeft aan zijn studie (of aan wat-dan-ook, for that matter), blijft er gewoon helemaal niks meer over.
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:24 schreef zwaaibaai het volgende:
Wat jij vind zal hem een zalige zorg zijn lijkt me zo. Volgens mij baal je meer dat jullie zo uitelkaar gegroeid zijn dan dat hij zijn leven verkloot..
Hm, dat hoeft niet hoor. Misschien ook heimwee naar de sterke band die ze wel hadden toen ze uit elkaar gingen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef maaike78 het volgende:
volgens mij is christine een tikkeltje jaloers.
sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef zwaaibaai het volgende:
Hm, dat hoeft niet hoor. Misschien ook heimwee naar de sterke band die ze wel hadden toen ze uit elkaar gingen?
Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef maaike78 het volgende:
[..]
sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?
je kan geen relatie beëindigen maar dan toch nog willen dat je ex braaf zijn leven leidt zoals jij dat wenst![]()
Het gaat er niet om dat hij zijn leven lang naar mijn pijpen zal moeten dansen (hoewel dat natuurlijk wel leuk zou zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef maaike78 het volgende:
[..]
sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?
je kan geen relatie beëindigen maar dan toch nog willen dat je ex braaf zijn leven leidt zoals jij dat wenst![]()
Precies...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.
Zo herkenbaar...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Christine het volgende:
Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje. Dat hij van het éne op het andere moment uit mijn leven verdween, omdat alles in zijn leven ineens vervangen werd door: "het meisje".
het is zeker pijnlijk als je ex een andere relatie begint...ik hoef het allemaal niet te weten van mijn ex, wat hij doet, wie hij allemaal date...met wie hij alles doet wat hij eerst met mij deed. Ik wil het helemaal niet weten. Ik ben er nog niet aan toe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.
Ja, kan me voorstellen dat dat ook alles behalve leuk is...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Christine het volgende:
Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje.
is het zo erg? of maak je het zo erg?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:18 schreef Emel het volgende:
[..]
het is zeker pijnlijk als je ex een andere relatie begint...ik hoef het allemaal niet te weten van mijn ex, wat hij doet, wie hij allemaal date...met wie hij alles doet wat hij eerst met mij deed. Ik wil het helemaal niet weten. Ik ben er nog niet aan toe.
het is ergquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
is het zo erg? of maak je het zo erg?
Ok, dat is erg...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Emel het volgende:
[..]
het is erg
gisteren zijn we (ex en ik) tot de conclusie gekomen dat we nog niet aan toe zijn om als vrienden verder te gaan. We hebben beiden nog moeite mee.
tijd heelt alle wondenquote:
Dat zeg ik, het is erg. Ik was na 3,5 maand nog niet er over heen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef Emel het volgende:
[..]
tijd heelt alle wonden
we zijn nu 3.5 maand uit elkaar.
hoe lang duurde het bij jou?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het is erg. Ik was na 3,5 maand nog niet er over heen...
uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.quote:
oh nee he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.
check je fotoboek ff
Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef Emel het volgende:
[..]
oh nee he?hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren tot ik helemaal overheen ben
ik ken wel zat mensen die ook zo lang bezig waren met verwerken. Ik maak dit voor het eerst mee dat het lang duurt. Misschien omdat dit mijn langste relatie was.
dat heb ik nou ook preciesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.
En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Emel het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook precies
af en toe een harde terugval
blijft moeilijk
dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef h_vreman het volgende:
[..]
En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.
Nu moet je weer van begin af aan starten....kan ook spannend zijn...alleen nu zie ik het ff niet zo meer, ik blijf met dat missende gevoel. Daar doen mijn vrienden nix aan.
bekend ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Emel het volgende:
[..]
dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen nee
ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef h_vreman het volgende:
[..]
bekend ja.
heb je gepartyd tot je een ons weegt, zelfs alles van je afgedanst. Ben je eenmaal terug in je room..........Leeg en dan komt de Exrelatie-eekhoorn knagen ja.
Wat een kutgevoel. Njah d8 vorige week datk er vanaf was, maar zo onverwacht dat gevoel.
Achja, zij beweerd bij hoog en laag dat ze er niet mee zit....waarom zou ik er dan nog mee zitten. Maar dan het gevoel nog weten te bepraten ......dat gaat een tijd duren...Weet jij hoelang ?
Zou fijn zijn !
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Emel het volgende:
[..]
ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.
Mn vriendin had me ook verlaten omdat ze flink in de war is.. en mn vrienden.. Whaha... ik heb nu mn echte vrienden leren kennen.. de vrienden waarmee ik omging.. waren dr wel.. alleen ze verraaide me.. en achter mn rug om lopen te lullen.. en ik voel me nu een stuk beter dan dr voor.. ik weet nu wie mn vrienden echt zijn.. en niet de neppen die me hebben vernaaid..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
neem de tijd voor, het hoort erbijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
Der zijn der meer die dat nooit meer willen,quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:14 schreef Emel het volgende:
[..]
ik hoop nooit meer deze pijn te voelen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |