abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33917455
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Dat zeg ik, het is erg. Ik was na 3,5 maand nog niet er over heen...
hoe lang duurde het bij jou?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_33917548
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:09 schreef Emel het volgende:

[..]

hoe lang duurde het bij jou?
uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.

check je fotoboek ff
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_33917603
Ik heb trouwens het idee dat vrouwen er veel sneller overheen zijn dan mannen?

Meeste van mijn exen hadden binnen aanzienbare tijd wel een nieuwe échte relatie, terwijl ik wel de intimiteit zocht, maar er nog niet goed genoeg overheen was om een relatie aan te gaan.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33918031
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.

check je fotoboek ff
oh nee he? hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren tot ik helemaal overheen ben ik ken wel zat mensen die ook zo lang bezig waren met verwerken. Ik maak dit voor het eerst mee dat het lang duurt. Misschien omdat dit mijn langste relatie was.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:29:08 #230
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33918284
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef Emel het volgende:

[..]

oh nee he? hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren tot ik helemaal overheen ben ik ken wel zat mensen die ook zo lang bezig waren met verwerken. Ik maak dit voor het eerst mee dat het lang duurt. Misschien omdat dit mijn langste relatie was.
Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_33918498
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.
dat heb ik nou ook precies
af en toe een harde terugval
blijft moeilijk
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:42:25 #232
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33918818
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Emel het volgende:

[..]

dat heb ik nou ook precies
af en toe een harde terugval
blijft moeilijk
En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.
Nu moet je weer van begin af aan starten....kan ook spannend zijn...alleen nu zie ik het ff niet zo meer, ik blijf met dat missende gevoel. Daar doen mijn vrienden nix aan.
Doom |
pi_33918913
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef h_vreman het volgende:

[..]

En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.
Nu moet je weer van begin af aan starten....kan ook spannend zijn...alleen nu zie ik het ff niet zo meer, ik blijf met dat missende gevoel. Daar doen mijn vrienden nix aan.
dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen nee
pi_33918978
ik heb ook geen zin en behoefte aan dat helemaal opnieuw beginnen..
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:48:17 #235
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33919065
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Emel het volgende:

[..]

dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen nee
bekend ja.
heb je gepartyd tot je een ons weegt, zelfs alles van je afgedanst. Ben je eenmaal terug in je room..........Leeg en dan komt de Exrelatie-eekhoorn knagen ja.
Wat een kutgevoel. Njah d8 vorige week datk er vanaf was, maar zo onverwacht dat gevoel.
Achja, zij beweerd bij hoog en laag dat ze er niet mee zit....waarom zou ik er dan nog mee zitten. Maar dan het gevoel nog weten te bepraten ......dat gaat een tijd duren...Weet jij hoelang ?
Zou fijn zijn !
Doom |
pi_33919301
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef h_vreman het volgende:

[..]

bekend ja.
heb je gepartyd tot je een ons weegt, zelfs alles van je afgedanst. Ben je eenmaal terug in je room..........Leeg en dan komt de Exrelatie-eekhoorn knagen ja.
Wat een kutgevoel. Njah d8 vorige week datk er vanaf was, maar zo onverwacht dat gevoel.
Achja, zij beweerd bij hoog en laag dat ze er niet mee zit....waarom zou ik er dan nog mee zitten. Maar dan het gevoel nog weten te bepraten ......dat gaat een tijd duren...Weet jij hoelang ?
Zou fijn zijn !
ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:07:11 #237
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33922825
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Emel het volgende:

[..]

ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
Doom |
pi_33923097
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
Mn vriendin had me ook verlaten omdat ze flink in de war is.. en mn vrienden.. Whaha... ik heb nu mn echte vrienden leren kennen.. de vrienden waarmee ik omging.. waren dr wel.. alleen ze verraaide me.. en achter mn rug om lopen te lullen.. en ik voel me nu een stuk beter dan dr voor.. ik weet nu wie mn vrienden echt zijn.. en niet de neppen die me hebben vernaaid..
pi_33931317
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:

[..]

neem de tijd voor, het hoort erbij
ik hoop nooit meer deze pijn te voelen in ieder geval.
pi_33935268
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:14 schreef Emel het volgende:

[..]

ik hoop nooit meer deze pijn te voelen in ieder geval.
Der zijn der meer die dat nooit meer willen,
*Helaas is de toekomst niet te voorspellen* (zou een hoop wel een stuk makkelijker maken).
* het.ismij is overgens stom,
K heb nu wat ik wilde, en weet het nu niet meer,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:44:07 #241
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33938452
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:55 schreef het.ismij het volgende:

Waar twijfel je over?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:45:05 #242
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33938483
M'n ex probeert telkens een voet tussen de deur te krijgen, blijft me maar sms'en...
Weer dat klote schuldgevoel
And know what you want,
pi_33938625
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Waar twijfel je over?
ik gok dat de spanning mist, nu alles weer bij het oude is.

dat je soms verlangt omdat je verloren hebt, en bang wordt ergens, niet meer de keuze te hebben.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:27:41 #244
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33939859
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef milagro het volgende:

ik gok dat de spanning mist, nu alles weer bij het oude is.

dat je soms verlangt omdat je verloren hebt, en bang wordt ergens, niet meer de keuze te hebben.
T'is soms ook erg verleidelijk om opnieuw met je ex te beginnen, omdat alles dan beter is, want je bent iig niet meer alleen... en hou je jezelf voor de gek dat het weer zou gaan werken, terwijl je van binnen dondersgoed weet dat het niet werkt.
And know what you want,
pi_33939973
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef -Delta- het volgende:

[..]

T'is soms ook erg verleidelijk om opnieuw met je ex te beginnen, omdat alles dan beter is, want je bent iig niet meer alleen... en hou je jezelf voor de gek dat het weer zou gaan werken, terwijl je van binnen dondersgoed weet dat het niet werkt.
niet zelden gewoon een paniekreactie.
bang voor het grote alleen zijn, denken dat het gemis nooit overgaat, niet kunnen wennen nog dat "hij er niet meer zal zijn" , het niet kunnen verdragen dat er voor hem ms een ander komt al snel (of al is), ook of zelfs als jij degene was die er een punt achter zette.

doe je heel veel moeite om de ander weer voor je te winnen, heb je gewonnen, denk je ineens "kut, terug bij af, is dit het nu waar ik zo naar verlangde?"
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:38:23 #246
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33940182
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:31 schreef milagro het volgende:

doe je heel veel moeite om de ander weer voor je te winnen, heb je gewonnen, denk je ineens "kut, terug bij af, is dit het nu waar ik zo naar verlangde?"
Ja als je dat al zo snel hebt, voorspelt het weinig goeds.
Ik ben ook wel eens een paar weken uit elkaar gegaan, daarna weer weer terug gekomen bij m'n ex en nog een aantal jaar samen geweest.
Als je na een paar weken alweer twijfelt, tja...
And know what you want,
pi_33940340
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ja als je dat al zo snel hebt, voorspelt het weinig goeds.
Ik ben ook wel eens een paar weken uit elkaar gegaan, daarna weer weer terug gekomen bij m'n ex en nog een aantal jaar samen geweest.
Als je na een paar weken alweer twijfelt, tja...
soms twijfel je al meteen

het gaat uit om "die reden", je zit alleen, je hebt verdriet, en je mist hem , en door dat missen denk je "misschien maakte ik teveel een punt van dat ene, moet ik daar overheen stappen, water bij de wijn, of whatever"... ... en dan ben je weer bij elkaar en dan weet je meteen al eigenlijk dat je er niet overheen kan stappen, dat het toch , nog steeds, tegen alles wat je voelt ingaat, je "het" niet kan vergeten.

Iemand missen wordt nog weleens verward met iemand terugwillen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:56:57 #248
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33946463
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:42 schreef milagro het volgende:

[..]

soms twijfel je al meteen

het gaat uit om "die reden", je zit alleen, je hebt verdriet, en je mist hem , en door dat missen denk je "misschien maakte ik teveel een punt van dat ene, moet ik daar overheen stappen, water bij de wijn, of whatever"... ... en dan ben je weer bij elkaar en dan weet je meteen al eigenlijk dat je er niet overheen kan stappen, dat het toch , nog steeds, tegen alles wat je voelt ingaat, je "het" niet kan vergeten.

Iemand missen wordt nog weleens verward met iemand terugwillen.
Indd, moeilijke scheidingslijn ook......moeilijk....
Als de pijn ermee stopt ?
Doom |
pi_33953285
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:55 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Der zijn der meer die dat nooit meer willen,
*Helaas is de toekomst niet te voorspellen* (zou een hoop wel een stuk makkelijker maken).
* het.ismij is overgens stom,
wat vervelend zeg
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:51:18 #250
22944 Breetai
....Relax....
pi_33953459
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Indd, moeilijke scheidingslijn ook......moeilijk....
Als de pijn ermee stopt ?
en met het terugkeren van je ex jezelf ngo niet goed voelt. Dan kan je toch beter maar een paar maanden wat pijn lijden. Nooit gezegd dat het allemaal makkelijk was.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')