Damn, wat een kloteverhaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef harrie1 het volgende:
nou hier schrijf ik dan maar een stukkie over me zelf
Ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt, maar het is jammer dat je daardoor steeds ruzie hebt en er idd niks meer overblijft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef Christine het volgende:
[...]
Vier jaar lang waren we een stelletje, daarna werden we goede vrienden, nu kunnen we alleen nog maar ruziën omdat dat meisje ineens "zijn leven" is. Omdat ik vind dat hij stom bezig is door zich steeds zó halsoverkop-kamikaze in een relatie te storten, en omdat hij sinds hij dit meisje kent nauwelijks nog wat gedaan heeft aan zijn studie (of aan wat-dan-ook, for that matter), blijft er gewoon helemaal niks meer over.
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
Wat jij vind zal hem een zalige zorg zijn lijkt me zo. Volgens mij baal je meer dat jullie zo uitelkaar gegroeid zijn dan dat hij zijn leven verkloot..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef Christine het volgende:
Vier jaar lang waren we een stelletje, daarna werden we goede vrienden, nu kunnen we alleen nog maar ruziën omdat dat meisje ineens "zijn leven" is. Omdat ik vind dat hij stom bezig is door zich steeds zó halsoverkop-kamikaze in een relatie te storten, en omdat hij sinds hij dit meisje kent nauwelijks nog wat gedaan heeft aan zijn studie (of aan wat-dan-ook, for that matter), blijft er gewoon helemaal niks meer over.
Zonde...
Dat moest ik ff kwijt
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:24 schreef zwaaibaai het volgende:
Wat jij vind zal hem een zalige zorg zijn lijkt me zo. Volgens mij baal je meer dat jullie zo uitelkaar gegroeid zijn dan dat hij zijn leven verkloot..
Hm, dat hoeft niet hoor. Misschien ook heimwee naar de sterke band die ze wel hadden toen ze uit elkaar gingen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef maaike78 het volgende:
volgens mij is christine een tikkeltje jaloers.
sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef zwaaibaai het volgende:
Hm, dat hoeft niet hoor. Misschien ook heimwee naar de sterke band die ze wel hadden toen ze uit elkaar gingen?
Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef maaike78 het volgende:
[..]
sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?
je kan geen relatie beëindigen maar dan toch nog willen dat je ex braaf zijn leven leidt zoals jij dat wenst![]()
Het gaat er niet om dat hij zijn leven lang naar mijn pijpen zal moeten dansen (hoewel dat natuurlijk wel leuk zou zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef maaike78 het volgende:
[..]
sorry, maar daarom ga je toch geen ruzie maken met je ex over zulke dingen ? uit heimwee ?
je kan geen relatie beëindigen maar dan toch nog willen dat je ex braaf zijn leven leidt zoals jij dat wenst![]()
Precies...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.
Zo herkenbaar...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Christine het volgende:
Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje. Dat hij van het éne op het andere moment uit mijn leven verdween, omdat alles in zijn leven ineens vervangen werd door: "het meisje".
het is zeker pijnlijk als je ex een andere relatie begint...ik hoef het allemaal niet te weten van mijn ex, wat hij doet, wie hij allemaal date...met wie hij alles doet wat hij eerst met mij deed. Ik wil het helemaal niet weten. Ik ben er nog niet aan toe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. In je hoofd tenminste wel. Omdat, als de ex dan een andere relatie begint, het toch pijn doet, of je dat nou wil of niet. Omdat je dan het gevoel hebt dat jij die relatie had moeten zijn, ondanks dat het over is en het over blijft.
Ja, kan me voorstellen dat dat ook alles behalve leuk is...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Christine het volgende:
Ik wil hem niet terug, ik wil hem ook vooral niet in de weg zitten in zijn nieuwe relatie, maar ik baal er gewoon van dat onze vriendschap erdoor verpest lijkt. Ik baal er gewoon van dat hij van de één op de andere dag mij niet meer zag staan als goede vriendin, omdat hij hoteldebotel verliefd werd op een meisje.
is het zo erg? of maak je het zo erg?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:18 schreef Emel het volgende:
[..]
het is zeker pijnlijk als je ex een andere relatie begint...ik hoef het allemaal niet te weten van mijn ex, wat hij doet, wie hij allemaal date...met wie hij alles doet wat hij eerst met mij deed. Ik wil het helemaal niet weten. Ik ben er nog niet aan toe.
het is ergquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
is het zo erg? of maak je het zo erg?
Ok, dat is erg...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Emel het volgende:
[..]
het is erg
gisteren zijn we (ex en ik) tot de conclusie gekomen dat we nog niet aan toe zijn om als vrienden verder te gaan. We hebben beiden nog moeite mee.
tijd heelt alle wondenquote:
Dat zeg ik, het is erg. Ik was na 3,5 maand nog niet er over heen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef Emel het volgende:
[..]
tijd heelt alle wonden
we zijn nu 3.5 maand uit elkaar.
hoe lang duurde het bij jou?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het is erg. Ik was na 3,5 maand nog niet er over heen...
uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.quote:
oh nee he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
uiteindelijk een jaar, 365 dagen, 8544 uur en zo. Lang dus.
check je fotoboek ff
Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef Emel het volgende:
[..]
oh nee he?hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren tot ik helemaal overheen ben
ik ken wel zat mensen die ook zo lang bezig waren met verwerken. Ik maak dit voor het eerst mee dat het lang duurt. Misschien omdat dit mijn langste relatie was.
dat heb ik nou ook preciesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Als ik denk er overheen te zijn lijkt het soms net zo hard weer te beginnen. Helemaal als ik weer begin te daten.
En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Emel het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook precies
af en toe een harde terugval
blijft moeilijk
dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef h_vreman het volgende:
[..]
En al je vrienden en vriendinnen; " Doe nou rustig aan , ga feesten!" "ja nee Ik zou me helemaal kapotfeesten"...dat soort adviezen en maybe hebben ze gelijk maar ik mis het toch, echt gezelschap.
Nu moet je weer van begin af aan starten....kan ook spannend zijn...alleen nu zie ik het ff niet zo meer, ik blijf met dat missende gevoel. Daar doen mijn vrienden nix aan.
bekend ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Emel het volgende:
[..]
dat feesten en bezig blijven is leuk, tot je weer een avond op je kamer zit en alles weer terug komt...dat vervelende gevoel..daar kan niemand bij helpen nee
ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef h_vreman het volgende:
[..]
bekend ja.
heb je gepartyd tot je een ons weegt, zelfs alles van je afgedanst. Ben je eenmaal terug in je room..........Leeg en dan komt de Exrelatie-eekhoorn knagen ja.
Wat een kutgevoel. Njah d8 vorige week datk er vanaf was, maar zo onverwacht dat gevoel.
Achja, zij beweerd bij hoog en laag dat ze er niet mee zit....waarom zou ik er dan nog mee zitten. Maar dan het gevoel nog weten te bepraten ......dat gaat een tijd duren...Weet jij hoelang ?
Zou fijn zijn !
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Emel het volgende:
[..]
ik dacht zelf dat ik ook vanaf was, tot gisteren...ik voelde me zwaar kut. Ik was helemaal nog niet overheen. Ik wou dat ik ook wist hoe lang dit gaat duren...ik ga de tijd voor nemen maar ondertussen wel doorgaan met mn leven..werken, leuke dingen doen maar ook af en toe verdrietig zijn.
Mn vriendin had me ook verlaten omdat ze flink in de war is.. en mn vrienden.. Whaha... ik heb nu mn echte vrienden leren kennen.. de vrienden waarmee ik omging.. waren dr wel.. alleen ze verraaide me.. en achter mn rug om lopen te lullen.. en ik voel me nu een stuk beter dan dr voor.. ik weet nu wie mn vrienden echt zijn.. en niet de neppen die me hebben vernaaid..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
neem de tijd voor, het hoort erbijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Same here, door je op andere dingen bijv. werkverandering, dingen die je altijd al wou doen te focussen blijf je het gezeik misschien voor. Het komt toch wel terug maar dan gedoseerd hopenlijk.
leuke dingen doen zeker. Voor je relatie had je vrienden, nu is je geliefde weg maar je echte vrienden zijn nooit weggeweest....ik vind er voornamelijk steun bij. Ook hier, het is toch een universeel iets; Luvduvduh...... Voel me ook kut nu...morgen fris weer opnieuw
Der zijn der meer die dat nooit meer willen,quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:14 schreef Emel het volgende:
[..]
ik hoop nooit meer deze pijn te voelen in ieder geval.
Waar twijfel je over?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:55 schreef het.ismij het volgende:
K heb nu wat ik wilde, en weet het nu niet meer,..![]()
ik gok dat de spanning mist, nu alles weer bij het oude is.quote:
T'is soms ook erg verleidelijk om opnieuw met je ex te beginnen, omdat alles dan beter is, want je bent iig niet meer alleen... en hou je jezelf voor de gek dat het weer zou gaan werken, terwijl je van binnen dondersgoed weet dat het niet werkt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef milagro het volgende:
ik gok dat de spanning mist, nu alles weer bij het oude is.
dat je soms verlangt omdat je verloren hebt, en bang wordt ergens, niet meer de keuze te hebben.
niet zelden gewoon een paniekreactie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
T'is soms ook erg verleidelijk om opnieuw met je ex te beginnen, omdat alles dan beter is, want je bent iig niet meer alleen... en hou je jezelf voor de gek dat het weer zou gaan werken, terwijl je van binnen dondersgoed weet dat het niet werkt.
Ja als je dat al zo snel hebt, voorspelt het weinig goeds.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:31 schreef milagro het volgende:
doe je heel veel moeite om de ander weer voor je te winnen, heb je gewonnen, denk je ineens "kut, terug bij af, is dit het nu waar ik zo naar verlangde?"
soms twijfel je al meteenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja als je dat al zo snel hebt, voorspelt het weinig goeds.
Ik ben ook wel eens een paar weken uit elkaar gegaan, daarna weer weer terug gekomen bij m'n ex en nog een aantal jaar samen geweest.
Als je na een paar weken alweer twijfelt, tja...
Indd, moeilijke scheidingslijn ook......moeilijk....quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:42 schreef milagro het volgende:
[..]
soms twijfel je al meteen
het gaat uit om "die reden", je zit alleen, je hebt verdriet, en je mist hem , en door dat missen denk je "misschien maakte ik teveel een punt van dat ene, moet ik daar overheen stappen, water bij de wijn, of whatever"... ... en dan ben je weer bij elkaar en dan weet je meteen al eigenlijk dat je er niet overheen kan stappen, dat het toch , nog steeds, tegen alles wat je voelt ingaat, je "het" niet kan vergeten.
Iemand missen wordt nog weleens verward met iemand terugwillen.
wat vervelend zegquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Der zijn der meer die dat nooit meer willen,
*Helaas is de toekomst niet te voorspellen* (zou een hoop wel een stuk makkelijker maken).
* het.ismij is overgens stom,![]()
K heb nu wat ik wilde, en weet het nu niet meer,..![]()
en met het terugkeren van je ex jezelf ngo niet goed voelt. Dan kan je toch beter maar een paar maanden wat pijn lijden. Nooit gezegd dat het allemaal makkelijk was.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Indd, moeilijke scheidingslijn ook......moeilijk....
Als de pijn ermee stopt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |