abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33507424
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:34 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Als je straks iemand tegenkomt die je leuk vindt dan denk je niet meer van 'nee dat wil ik niet'.
Dan ga je er weer helemaal voor.
Misschien wel ja, maar alleen maar leuk vinden is niet goed genoeg meer. Ik moet overdonderd worden door iets zoals me maar 1 keer is gebeurd. De rest is simpelweg niet voldoende meer, ik stel nu onredelijke eisen, maar liever dat dan gaan voor iets waar ik niet 200% achtersta.
pi_33507484
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:38 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Misschien wel ja, maar alleen maar leuk vinden is niet goed genoeg meer. Ik moet overdonderd worden door iets zoals me maar 1 keer is gebeurd. De rest is simpelweg niet voldoende meer, ik stel nu onredelijke eisen, maar liever dat dan gaan voor iets waar ik niet 200% achtersta.
Daarmee ben ik het met je eens, maar waarom dat gezever van je dan dat je liever alleen bent?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33507504
iets begrijp ik niet tranceptor, je zegt altijd dat je overdonderd moet zijn door je vriendin, het moet 200 % kloppen en dit is je nog maar één keer overkomen ...

toch heb je om de paar maanden een nieuwe vriendin, het is altijd rozengeur en maneschijn ...iets klopt niet hé
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33507672
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:
iets begrijp ik niet tranceptor, je zegt altijd dat je overdonderd moet zijn door je vriendin, het moet 200 % kloppen en dit is je nog maar één keer overkomen ...

toch heb je om de paar maanden een nieuwe vriendin, het is altijd rozengeur en maneschijn ...iets klopt niet hé
Dat van die rozengeur en manenschijn klopt niet, dat is natuurlijk een beeld in de eerste twee weken van verdomme alles zit goed, wat tof! Als ik heel eerlijk ben zie ik dan eigenlijk al scheurtjes als ik echt wil kijken. Maar natuurlijk wil je niet zo kijken als je net met iemand bent.

Overigens heb ik heel duidelijk 2 niveau's: iemand echt oprecht leuk vinden en daar een relatie mee hebben en helemaal overdonderd door iemand zijn. Dat laatste is 1 keer gebeurd en het eerste vele malen. Ik weet niet wat beter is om eerlijk te zijn. Misschien is het eerste wel veel geschikter om een relatie mee te hebben.

P.S. Hoest met de kleine?
pi_33507706
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Daarmee ben ik het met je eens, maar waarom dat gezever van je dan dat je liever alleen bent?
Ik zit nu in een periode dat ik zeg prima, tijd lang weer relatie(s) gehad, tijd voor een periode alleen. Ik vind het wel heel erg lekker eigenlijk zo.
pi_33507721
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:46 schreef Tranceptor het volgende:

P.S. Hoest met de kleine?
nog een goede twee maanden en ze is er , stuur ik je wel een fotootje hoor !!
pi_33507759
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nog een goede twee maanden en ze is er , stuur ik je wel een fotootje hoor !!
Mooi dat alles goed gaat

Ik ben zeer zeker benieuwd als de kleine er is.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:50:27 #108
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33507808
Snap sowieso niet dat mensen verlangen naar een relatie om maar niet alleen te hoeven zijn. Mij overkomt t gewoon en doe niet aan relaties met domme neukertjes...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33507848
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef JoeyT het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen verlangen naar een relatie om maar niet alleen te hoeven zijn. Mij overkomt t gewoon en doe niet aan relaties met domme neukertjes...
Ja maar jij kiest ze uit op psychische problemen.

Ik heb er nog wel eens normale tussen.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:58:00 #110
88139 JoeyT
pi_33508038
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ja maar jij kiest ze uit op psychische problemen.

Ik heb er nog wel eens normale tussen.
Omdat ik er 1 heb... Lekkere redenatie... En welke normale heb jij er dan tussen? Wat versta je onder normaal. Ik zou mijn relatie voor geen goud willen omruilen. Ik zou haar niet eens een klein beetje veranderen als dat kon. Ik heb meer dan een jaar ik ben nog steeds onwijze verliefd, ik heb geweldige sex en ontzettend veel lol met dr. Dit zou ik nooit hebben gehad met die 30 standaard neukertjes.

Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat. Ik zorg er gewoon voor dat ik pas een relatie met iemand aanga die anders is dan de rest, die mijn leven verrijkt en wiens leven ik verrijk.
  donderdag 29 december 2005 @ 16:04:26 #111
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33508264
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:32 schreef Kuppie het volgende:

[quote]
Vergis je niet. Je ex weet er ook van. En je vrouw heeft ongetwijfeld, bewust of onbewust, een vermoeden.
Die ex heeft geen enkele reden om het te laten uitkomen. Maar goed, garanties heb je nooit nee.
quote:
Dat zeg ik niet. Waarom zou je haar niet verdienen? Omdat je buiten de pot hebt gepist. Dat komt zo vreselijk vaak voor. Laat je niet tegenhouden door schuldgevoel.
Ik word juist verteerd door schuldgevoel Naar beiden toe.
quote:
Laat haar dat beslissen.
Ik vind dat zo moeilijk. Het gaat er niet om dat we al kinderen hebben maar juist dat zij ze wel wil en ik pertinent niet. Dat was ook de reden dat we eigenlijk al half uit elkaar waren op een gegeven ogenblik. Maar ze heeft toch besloten voor mij te kiezen. Maar elke keer dat er iemand om ons heen zwanger wordt dan raakt dat haar echt diep. En ik ben bang dat ze spijt krijgt van die beslissing. Tuurlijk kun je zeggen dat ze daar zelf voor kiest, maar soms maak je een foute keuze. Maar ja, of het aan mij is om die voor haar te nemen?? Wie zegt dat ik het aan het juiste eind neemt.
quote:
Als je dat zeker weet, kies dan voor je ex. Life's too short.
De ex is min of meer uit mijn leven verdwenen. Ze vond dat ik te lang draalde met kiezen. Nu wilde ze nog vrienden blijven maar ik kon het echt niet handlen dat ze a) niets meer voor me leek te voelen of dat ik elk geval niet toonde en b) dat ze sexdates heeft met allerlei hyena's op datingsites die misbruik maken van haar verdriet en onzekerheid.
quote:
Ik ben niet boos en ik voel me geen slachtoffer. Misschien dat je niet bewust BS verkoopt. Ik roep slechts op tot zelfreflectie. Je bent in de war.
Dat is zeer zeker waar. Sorry voor de foute veronderstelling
quote:
Je bent geen zwijn. Ik snap je hang naar het uiten ervan. Ik zit voor dezelfde reden in dit topic. Ik geef je alleen het standpunt van de 'overkant'.
elk advies is welkom nu, bedankt
pi_33508291
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Omdat ik er 1 heb... Lekkere redenatie... En welke normale heb jij er dan tussen? Wat versta je onder normaal. Ik zou mijn relatie voor geen goud willen omruilen. Ik zou haar niet eens een klein beetje veranderen als dat kon. Ik heb meer dan een jaar ik ben nog steeds onwijze verliefd, ik heb geweldige sex en ontzettend veel lol met dr. Dit zou ik nooit hebben gehad met die 30 standaard neukertjes.

Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat. Ik zorg er gewoon voor dat ik pas een relatie met iemand aanga die anders is dan de rest, die mijn leven verrijkt en wiens leven ik verrijk.
Ik zit je een beetje te dollen man. Ik heb er meerdere normale gehad: op twee na. Eén ervan is actief op dit forum, de ander heb ik al jaren niet meer gesproken. Het is maar hoe hoog je de lat legt en ik kan echt een meisje oprecht leuk vinden en daar een leuke relatie mee hebben hoor. Ik heb dat andere ook maar 1 keer ervaren, al achtervolgt het me soms. Neukertjes is weer wat anders in dit verhaal, ik praat niet van standaardneukertjes sorry, daar verplaats ik me niet in.

Leuk voor je zo'n leuke relatie, misschien heb je gewoon mazzel gehad iets gevonden te hebben wat zo goed bij je past.

Ik stel hoge eisen aan mezelf en aan anderen en daar voel ik me prima bij. Misschien vind ik wat sneller dat iemand niet bij me past op de lange duur. Het houdt me scherp ook.

Heel veel relaties gaan vrij snel weer over, dat lijkt me vrij normaal. Dat kan allerlei redenen hebben. Ik denk ook dat jouw partner kan inzien dat jij haar leven NIET verrijkt al vind jij van wel.:{
pi_33508321
Edpowers krijg ik nog een reactie?
pi_33508322
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:

Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat.
ah, en het meisje kan de relatie na twee maanden niet uitmaken, of beslis jij alleen Jij kan er écht in geloven, maar van de tegenpartij ben je nooit zeker, zeker niet in het begin
  donderdag 29 december 2005 @ 16:19:11 #115
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33508783
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef silverpearl het volgende:
Edpowers krijg ik nog een reactie?
Ow sorry, ik hoopte je in mijn antwoord aan Kuppie ook meteen beantwoord te hebben. Daarin vermeldde ik dat ik dus niet zeker ben of dat het beste is om te doen.
Overigens hebben we geen kinderen. Dat is juist het grote punt.
pi_33508970
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:
Ik word juist verteerd door schuldgevoel Naar beiden toe.
Uit dat, naar beiden toe.
quote:
En ik ben bang dat ze spijt krijgt van die beslissing. Tuurlijk kun je zeggen dat ze daar zelf voor kiest, maar soms maak je een foute keuze. Maar ja, of het aan mij is om die voor haar te nemen?? Wie zegt dat ik het aan het juiste eind neemt.
Zij moet die beslissing nemen. Jij niet voor haar, je mag haar alleen helpen. Maar je moet wel open kaart spelen. Anders neemt zij op foute gronden een beslissing. Dat kun je haar niet aandoen, dat verdient ze niet. Zeker niet omdat zij de keus voor jou heeft gemaakt.
quote:
De ex is min of meer uit mijn leven verdwenen. Ze vond dat ik te lang draalde met kiezen. Nu wilde ze nog vrienden blijven maar ik kon het echt niet handlen dat ze a) niets meer voor me leek te voelen of dat ik elk geval niet toonde en b) dat ze sexdates heeft met allerlei hyena's op datingsites die misbruik maken van haar verdriet en onzekerheid.
Vertel haar wat je hier vertelt.
quote:
Dat is zeer zeker waar. Sorry voor de foute veronderstelling
Geen probleem.
quote:
elk advies is welkom nu, bedankt
Daarom reageerde ik ook. Niet om mijn frustratie te uiten.
  donderdag 29 december 2005 @ 16:37:24 #117
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33509382
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef Kuppie het volgende:
Uit dat, naar beiden toe.

Zij moet die beslissing nemen. Jij niet voor haar, je mag haar alleen helpen. Maar je moet wel open kaart spelen. Anders neemt zij op foute gronden een beslissing. Dat kun je haar niet aandoen, dat verdient ze niet. Zeker niet omdat zij de keus voor jou heeft gemaakt.
Ik weet het, maar ik durf dat (nog) niet.
quote:
Vertel haar wat je hier vertelt.
Aan die ex? Die wil daar niets meer van weten. Ze zegt dat er nog nooit iemand is geweest die haar zoveel pijn heeft gedaan als ik door niet voor haar te kiezen. Nu doet ze heel afstandelijk tegen en ik ga er maar vanuit dat ze geen moer meer voor me voelt. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar, al hun gevoelens voor iemand verliezen. Ik blijf echt voor altijd iets voelen voor iemand.
pi_33509522
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:37 schreef EdPowers het volgende:
Ik weet het, maar ik durf dat (nog) niet.
Mijn advies: wil je jezelf en haar recht in de ogen willen kijken toch maar moed verzamelen en doen.
Denk aan háár. Het is háár toekomst.
quote:
Aan die ex? Die wil daar niets meer van weten. Ze zegt dat er nog nooit iemand is geweest die haar zoveel pijn heeft gedaan als ik door niet voor haar te kiezen. Nu doet ze heel afstandelijk tegen en ik ga er maar vanuit dat ze geen moer meer voor me voelt. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar, al hun gevoelens voor iemand verliezen. Ik blijf echt voor altijd iets voelen voor iemand.
Vertel het dan alleen aan haar als je vrouw je dumpt nav het openhartig zijn. Anders heeft het ook geen zin voor jou.

[/quote]
  donderdag 29 december 2005 @ 18:46:59 #119
88139 JoeyT
pi_33513307
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ah, en het meisje kan de relatie na twee maanden niet uitmaken, of beslis jij alleen Jij kan er écht in geloven, maar van de tegenpartij ben je nooit zeker, zeker niet in het begin
Ja ik kan me dat dus echt niet voorstellen. Dat ik ergens helemaal in geloof terwijl de ander dat niet heeft. Ik ben ervan overtuigd dat ik zoiets dan aanvoel. Maja miss overschat ik mezelf. Het is iig wel zo dat ik niet een relatie met een meisje aanga waar ik het heel erg leuk mee heb. Er moet wel iets heel speciaals zijn...
pi_33513609
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef JoeyT het volgende:
Maja miss overschat ik mezelf.

Het is iig wel zo dat ik niet een relatie met een meisje aanga waar ik het heel erg leuk mee heb. Er moet wel iets heel speciaals zijn...
Nieuwswaarde nul.

Jij kunt het heel bijzonder vinden zonder dat de tegenpartij er zo over denkt.
  donderdag 29 december 2005 @ 19:05:44 #121
88139 JoeyT
pi_33513841
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nieuwswaarde nul.

Jij kunt het heel bijzonder vinden zonder dat de tegenpartij er zo over denkt.
Ja ik kan t me niet voorstellen dat ik het bijzonder heb met iemand en dat zij dat niet heeft. Bijzonder betekent juist dat je een speciaal gevoel van de ander krijgt en dat krijg je naar mijn mening niet als zij niet hetzelfde heeft.
pi_33515102
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja ik kan t me niet voorstellen dat ik het bijzonder heb met iemand en dat zij dat niet heeft.
Misschien heeft ze dat wel maar ziet ze dat niet in of onvoldoende. Wat te denken van eerste relaties die uitgaan bijvoorbeeld waar toch wel een hele hoop goed zat maar door gebrek aan perspectief dat niet werd ingezien.

Ikzelf ben daar dan weer geen voorbeeld van, mijn eerste relatie sja...
pi_33519431
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef JoeyT het volgende:
Ergens kan ik het me wel voorstellen, je komt na je werk s'avonds thuis in een leeg huis, dag na dag na dag. Je staat te koken en dan schep je je bord op en zit je weer alleen aan tafel... Dat soort dingen.
Mensen die verder geen leven/hobbies/vrienden hebben, ja dan is het erg leeg in huis. En vallen dat soort dingen op, want je hebt verder niks.
Ik heb er gelukkig geen last van en als ik alleen ben vind ik het heerlijk Tijd gaat altijd snel en kom vaak tijd te kort, ben altijd bezig.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 29 december 2005 @ 21:58:29 #124
88139 JoeyT
pi_33520428
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Misschien heeft ze dat wel maar ziet ze dat niet in of onvoldoende. Wat te denken van eerste relaties die uitgaan bijvoorbeeld waar toch wel een hele hoop goed zat maar door gebrek aan perspectief dat niet werd ingezien.

Ikzelf ben daar dan weer geen voorbeeld van, mijn eerste relatie sja...
Als ze t niet inziet dan heeft ze dat niet. Zoiets voel je of voel je niet...
  donderdag 29 december 2005 @ 21:59:55 #125
88139 JoeyT
pi_33520494
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:33 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ergens kan ik het me wel voorstellen, je komt na je werk s'avonds thuis in een leeg huis, dag na dag na dag. Je staat te koken en dan schep je je bord op en zit je weer alleen aan tafel... Dat soort dingen.
Mensen die verder geen leven/hobbies/vrienden hebben, ja dan is het erg leeg in huis. En vallen dat soort dingen op, want je hebt verder niks.
Ik heb er gelukkig geen last van en als ik alleen ben vind ik het heerlijk Tijd gaat altijd snel en kom vaak tijd te kort, ben altijd bezig.
Dan zou je er toch eerst voor moeten zorgen dat je wel vrienden/leven/hobbies krijgt,,,
pi_33522479
Dat gevoel heeft ook te maken met de situatie die vertrouwd is en waar je uitkomt natuurlijk. Je weet pas wat je mist als je het ooit anders hebt meegemaakt...
pi_33522575
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dan zou je er toch eerst voor moeten zorgen dat je wel vrienden/leven/hobbies krijgt,,,
Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaan

Ik moet er ook niet aan denken om een vriend te hebben, die niks heeft, geen vrienden en hobbies, alleen mij...
Kan je nagaan als je relatie stuk loopt, krijg je dat gejammer "ja maar ik heb niks meer "
Nee dan heb je idd niks meer
And know what you want,
  donderdag 29 december 2005 @ 22:46:59 #128
88139 JoeyT
pi_33522672
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaan

Ik moet er ook niet aan denken om een vriend te hebben, die niks heeft, geen vrienden en hobbies, alleen mij...
Kan je nagaan als je relatie stuk loopt, krijg je dat gejammer "ja maar ik heb niks meer "
Nee dan heb je idd niks meer
Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...
  vrijdag 30 december 2005 @ 01:18:43 #129
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33526382
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...
Het zou sowieso ook aardig wat over de persoon in kwestie zeggen, denk niet dat ik überhaupt gek op zo'n type zou worden...
And know what you want,
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:39:14 #130
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_33580067
Ik kom maar weer eens even aanlopen, hier gaat alles eigelijk hartstikke goed, tuurlijk zijn er kutmomenten maar ook die komen en gaan

voor de rest die een moeilijke tijd hebben, maak er toch wat van op de laatste dag van het jaar en 2006 wordt jullie jaar! dikke
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_33582959
Nou laatste dag van 2005..... joepie... Ik mis haar zo.

Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou. Wat moet ik nou denken... Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:02:23 #132
88139 JoeyT
pi_33583053
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Dat vergeet je op deze manier toch ook niet?
pi_33583387
quote:
Nou laatste dag van 2005..... joepie... Ik mis haar zo.

Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou. Wat moet ik nou denken... Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?
Voel jij je pas beter als zij zich rot voelt?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:04:30 #134
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33585105
quote:

Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou.
Zit je daar ff op te wachten Misschien wel goed bedoelt, maar toch...
And know what you want,
pi_33614121
Okay volgens mij kan ik hier mijn hart uitstorten

Heb zelf een relatie van 2 jaar gehad .. neej het was echt serieus

Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.

En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!

Vage situatie. Wil me namelijk ook niet sletterig gedragen ofzo!
pi_33616093
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?
Voel jij je pas beter als zij zich rot voelt?
Nee natuurlijk gun ik het haar om gelukkig te zijn. Geloof me dat vind ik echt het belangrijkste wat er is. Maar ik betrap me erzelf op dat ik nog hoop heb dat we weer bij elkaar komen.
  maandag 2 januari 2006 @ 02:04:29 #137
22944 Breetai
....Relax....
pi_33616890
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.
Dat bepaal je toch samen??? en hij heeft er toch niks mee te maken wat jij met andere kerels uitspookt? Vraag eens waarom ie dat zegt?
quote:
En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!

Je moet gewoon doen wat jou goed lijkt. Als je het fijn vind om nog met 'm te zoenen en het ook met andere kerels te doen, moet je daar niet moeilijk over doen. Ik denk eerder dat zijn gevoelens nu een beetje beginnen te spoken.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  maandag 2 januari 2006 @ 11:08:35 #138
88139 JoeyT
pi_33619911
quote:

Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..

Ik vond t al zo raar dat je t de hele tijd over zoenen had... Nu begrijp ik t, je bent nog jong... Maar laat die gozer gewoon varen. Beste wat je kan doen is een lievere en veel lekkerdere gozer uitzoeken. Dan gaat hij zich ff achter de oren krabben
pi_33620427
quote:

Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.

Maak je niet zo druk zeg, je bent zo groen als gras, geniet er lekker van.
  maandag 2 januari 2006 @ 11:42:40 #140
88139 JoeyT
pi_33620541
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.

Maak je niet zo druk zeg, je bent zo groen als gras, geniet er lekker van.
Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?
pi_33620636
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.
  maandag 2 januari 2006 @ 11:58:06 #142
88139 JoeyT
pi_33620861
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.
Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...

En anders hebben we weer goede verhalen in R&P
pi_33625241
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...

En anders hebben we weer goede verhalen in R&P
Hehe heeft niks met R&P te maken, het feest was gewoon niet zo heel bijzonder ofzo.
pi_33646625
Heu. Ik meld me maar weer. Weer een ex rijker. .
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:01:45 #145
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33646781
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef VD het volgende:
Heu. Ik meld me maar weer. Weer een ex rijker. .
Hoe lang was het je vriendin dan?
And know what you want,
pi_33646910
Twee hele weken. .

Nadeel is wel dat de schoonfamilie erg tof was. .
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:27:28 #147
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_33647510
Ook ik kan me, enkele maandan later, opnieuw melden.
Ik was een kleine 2maanden samen met een erg bevallige jongedame, waarover ik berichtte in de laatste post die ik in deze topic plaatste, de avond waarop ik haar ontmoette.
Het klikte in het begin zeer goed,maar het evolueerde niet. En, hoewel ik me ook niet meer goed voelde bij de situatie, heeft de manier waarop ze het gedaan maakte me erg gekwetst.
Nu ja, een kleine 2 maanden is niet te vergelijken met de vijf en een half jaar die ik deze zomer moest overwinnen...

En die ex, waarmee ik 5 en een half jaar samen was, stond overigens tijdens oudejaarsnacht uitbundig te zoenen vlak voor mijn neus met haar nieuwe vriendje. Al mijn vrienden in paniek uit schrik voor mijn reactie, maar ik heb die jongen een hand gegeven, een prettig nieuwjaar gewenst en heb me er niet meer van aangetrokken.. Mij krijgt ze niet meer op mijn paard..I'm over it!!
When all things seem to end, the future still remains..
pi_33647839
quote:
Al mijn vrienden in paniek uit schrik voor mijn reactie, maar ik heb die jongen een hand gegeven, een prettig nieuwjaar gewenst en heb me er niet meer van aangetrokken..
Klasse! ikzelf vind het verschrikkelijk als 'ze' dat doen, maar ben zelf eigenlijk geen haar beter had 3 maanden met een meid, die het zelf heeft uitgemaakt met mij, ondertussen lag een van haar vriendinnen al 'op de loer' voor mij, die zag het natuurlijk al aankomen, ghehe, en nu ben ik wat begonnen met haar.

Maar m'n ex heeft er totaal geen problemen mee en spreekt ook gerust met z'n 3en af owkee dan, zo kan het dus ook.. ben er eigenlijk wel blij om, kan gewoon nog langskomen bij m'n ex, blijven eten enzo want haar familie is echt kan niet anders zeggen. Alleen op sommige momenten, als ik dan bij m'n ex ben en ze is mooi opgemaakt om uit te gaan ofzo.. pff dat is wel jezelf plagen hè.
Het blijkt misschien niet uit m'n verhaal, maar vond het wel verschrikkelijk klote toen het uitging.. heb geregeld ff in dit topic zitten gluren enzo maar het enige wat mij hielp om d'r makkelijker los te laten was a) toch veel praten erover b) een leuker iemand tegenkomen

[ Bericht 20% gewijzigd door Sander_K op 03-01-2006 01:45:36 ]
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:39:02 #149
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_33648990
quote:

Waarom hoor je dit zoveel dat mensen nog met elkaar om gaan na de tijd..
wat moet ik dan wel niet
- ze woont uur weg zie dr nooit meer.. nooit! tot me dood... voor eeuwig
- het was een opluchting ze had schijt aan me op laatst (hield ik van dat meisje? denk je dan)
- voegt ze me vandaag op msn even toe.... zonder wat te zeggen... nu het bijna een maand uit is... ze was okgelijk offline, naja eigelijk had ze me via de email van dr ma toegevoegt.. heb idee dat ze daar met dr vreindin zitte lachen om mij en de "redelijk emotionele" email die ik stuurde als laatste poging om het te redden omdat ik dr zo misde...
- had een halfjaar alsof het niks is is het over, niet eens gelukkig kerst of nieuwjaar naar elkaar ontvangen of verstuurd (versturen had ik kunne doen maar ik had al genoeg initiatief genomen vondt ik... van haar kant kwam niks)
- hoezo dan 6 maanden? hoezo niet bij elkaar passen. ndan nog kan je welkaar toch gelukkig nieuwjaar wensen.. gevoeloos heid ten top..

wat vinden jullie
iets
pi_33649115
tsja, ik denk dat het gewoon haar manier is om ermee om te gaan.. wie weet hoe lang 'het gevoel' al weg was voordat het uitging. Misschien heeft die vriendin van haar alleen de negatieve dingen over jou gehoord toen het uit was, en wordt ze wel beinvloedt door die vriendin om zo te doen.. je weet het niet. (of ze doet dat al zonder de invloed van wie dan ook)

Ik betrapte mezelf er nl. ook op dat toen het uitging, ik erg snel geneigd was om me negatief uit te laten over haar tegen mijn vrienden/vriendinnen.. min of meer om er makkelijker over heen te komen zeg maar.. de redenen waarom het maar beter was dat het uit is. Verwacht gewoon niet teveel van haar kant, dan kan het altijd meevallen toch?
Maar het blijft lullig natuurlijk, je hebt toch een mooie tijd samen gehad.. vind het ook onzin hoor.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:52:07 #151
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_33649180
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:47 schreef Sander_K het volgende:
tsja, ik denk dat het gewoon haar manier is om ermee om te gaan.. wie weet hoe lang 'het gevoel' al weg was voordat het uitging. Misschien heeft die vriendin van haar alleen de negatieve dingen over jou gehoord toen het uit was, en wordt ze wel beinvloedt door die vriendin om zo te doen.. je weet het niet. (of ze doet dat al zonder de invloed van wie dan ook)

Ik betrapte mezelf er nl. ook op dat toen het uitging, ik erg snel geneigd was om me negatief uit te laten over haar tegen mijn vrienden/vriendinnen.. min of meer om er makkelijker over heen te komen zeg maar.. de redenen waarom het maar beter was dat het uit is. Verwacht gewoon niet teveel van haar kant, dan kan het altijd meevallen toch?
Sander jij had toch ook gepost in mijn topic over mijn vriendin en mij? (inmiddels dus ex) en gezegt dat bij jouw om bijna dezelfde redenen uitgegaan was? hoe gaat die daar dan nu? hier gaat het redelijk heb een leuk meisje ontmoet en die smst me nu de hele tijd, een hele fijne afleiding maar soms val ik toch nog wel even terug, zoals vandaag als ze mij op msn weer toe gaat voegen enzo.. dan denk ik zit ze nouw te fucken met me.... maybe mist ze gewoon de gruwelijke goeie sex die ik dr gegeven heb en die ze nooit meer zal krijgen
iets
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:55:14 #152
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_33649220
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Ickeane het volgende:

[..]

wat moet ik dan wel niet
- het was een opluchting ze had schijt aan me op laatst (hield ik van dat meisje? denk je dan)
- voegt ze me vandaag op msn even toe.... zonder wat te zeggen... nu het bijna een maand uit is... ze was okgelijk offline, naja eigelijk had ze me via de email van dr ma toegevoegt.. heb idee dat ze daar met dr vreindin zitte lachen om mij en de "redelijk emotionele" email die ik stuurde als laatste poging om het te redden omdat ik dr zo misde...
- had een halfjaar alsof het niks is is het over, niet eens gelukkig kerst of nieuwjaar naar elkaar ontvangen of verstuurd (versturen had ik kunne doen maar ik had al genoeg initiatief genomen vondt ik... van haar kant kwam niks)
- hoezo dan 6 maanden? hoezo niet bij elkaar passen. ndan nog kan je welkaar toch gelukkig nieuwjaar wensen.. gevoeloos heid ten top..

wat vinden jullie
Dat, als je dan (tenzij ik het fout gelezen heb) toch kwaad bent op haar en haar nooit meer wil zien, haar beter niet accepteert op MSN.. brengt enkel twijfel met zich mee, en dan krijg jij het gevoel dat ze met je lacht..(het was je goed recht een emo email te sturen om alles nog te redden..)

Nu ken ik ook wel een koppel die in de vroege herfst uiteen ging. Ze hoorden niks meer van elkaar dat hij haar gister opbelde (nav de feestdagen) om zonder bijbedoelingen eens te polsen hoe ze het nog stelt enzo. Moet kunnen in bepaalde gevallen. Bij de feestdagen komen zo'n zaken denk ik sowieso naar boven...
When all things seem to end, the future still remains..
pi_33649298
quote:
Sander jij had toch ook gepost in mijn topic over mijn vriendin en mij? (inmiddels dus ex) en gezegt dat bij jouw om bijna dezelfde redenen uitgegaan was? hoe gaat die daar dan nu? hier gaat het redelijk heb een leuk meisje ontmoet en die smst me nu de hele tijd, een hele fijne afleiding maar soms val ik toch nog wel even terug, zoals vandaag als ze mij op msn weer toe gaat voegen enzo.. dan denk ik zit ze nouw te fucken met me.... maybe mist ze gewoon de gruwelijke goeie sex die ik dr gegeven heb en die ze nooit meer zal krijgen
haha ja dat was ik, zal ik je wat vertellen! weer precies hetzelfde.. jakkes. Hier ook redelijk, ook een leuk meisje ontmoet die me gek sms-t (zit nu op m'n werk, en zelfs nu stuurde ze een sms of alles ok is hier ) en ook ik val af en toe weleens terug -zoals ik een paar posts eerder zei- en toevallig vandaag op msn gezeten met m'n ex.. damn maar ik weet wel dat ze niet zit te fucken met mij hoor, zo is dan gelukkig niet
  dinsdag 3 januari 2006 @ 04:00:02 #154
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_33649784
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 03:02 schreef Sander_K het volgende:

[..]

haha ja dat was ik, zal ik je wat vertellen! weer precies hetzelfde.. jakkes. Hier ook redelijk, ook een leuk meisje ontmoet die me gek sms-t (zit nu op m'n werk, en zelfs nu stuurde ze een sms of alles ok is hier ) en ook ik val af en toe weleens terug -zoals ik een paar posts eerder zei- en toevallig vandaag op msn gezeten met m'n ex.. damn maar ik weet wel dat ze niet zit te fucken met mij hoor, zo is dan gelukkig niet
?hahaha wat apart dat wij toch elke keer dezelfde situaties hebben... naja ik heb dan niet op msn gezeten met mijn ex.. ze heeft mij onder het account van haar moeder opnieuw toegevoegt , toen ik het msn schermpje accepte... toen was ze al offline.. maar toch raar ik vermoed dat ze gewoon zit te fucken met mij ofzo... als ze niks zegt de komende dagen dan weet ik genoeg... eigelijk zou wraak dan op ze plaats zijn maar geen zin meer engergie in dr te steken..
Ik zie dat meisje maybe maandag wel Sander, heb jij niet ook toevallig een date op Maandag met haar haha maar hoop dat het daar een beetje beter gaat hier wel opzich .. hoewel ;S ik ben nog wakker om half 4 .. dus das ook niet echt gezond.. denk dat k op 75 procent herstel zit.
iets
pi_33649910
ghehe, heb morgen alweer een date met dat meisje. Ben alleen nog steeds een beetje aan het 'opladen' vwb investeren in dat meisje.. was echt 'leeg' van m'n ex als je begrijpt wat ik bedoel.
Het gedoe met m'n ex heeft wel heel veel energie van me opgeslorpt.

Hoop dat alles goed gaat met dat meisje en jou! wie weet als je ex hoort dat je met een ander meisje bent, dat dat de situatie veranderd. (in goede zin dan)
  dinsdag 3 januari 2006 @ 04:23:25 #156
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_33649940
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 04:18 schreef Sander_K het volgende:
ghehe, heb morgen alweer een date met dat meisje. Ben alleen nog steeds een beetje aan het 'opladen' vwb investeren in dat meisje.. was echt 'leeg' van m'n ex als je begrijpt wat ik bedoel.
Het gedoe met m'n ex heeft wel heel veel energie van me opgeslorpt.

Hoop dat alles goed gaat met dat meisje en jou! wie weet als je ex hoort dat je met een ander meisje bent, dat dat de situatie veranderd. (in goede zin dan)
Nee dat verandert ook niet.. ik ben ook erg leeg, ik zie dr ook erg slecht uit
eet nog slecht, en met vlagen slaap ik ook slecht zoals nu dus... het gaat dus nog zeker niet geod met me... het is over een paar dagen alweer een maandje uit.. en ik moet back to business zegmaar. het dagelijkse leven weer oppakken.. ik ga nu maar eens slapen en proberem morgen weer iets meer grip te krijgen op mezelf. Gelukkig denk ik er niet meer elke dag aan, wat een kwelling zeg die 1e week ben ik kapot gegaan. Jij ook veel success met je vriendinnetje.... (iets anders: geloof je dr nogin? ik niet echt meer maarjah je moet toch wat he...)
iets
pi_33650026
ja, ik geloof er nog wel in hoor. Ik probeer gewoon de positieve dingen eruit te lichten, wat ik ervan heb geleerd, wat ik anders zou doen of juist niet en de goede herrinneringen. Maar wat je zegt, de eerste week heel slecht eten, na een paar happen al vol, slecht slapen enz.
Maar nu eet en slaap ik al weer een week prima!

Maar een maand? da's wel lang hoor, zou er idd wel op letten. Volgens mij heb je netals ik een beetje de neiging jezelf te vergeten af en toe nergens voor nodig joh (en misschien in een notedop de reden dat het uit is??)

ga slapen man! ghehe
pi_33652377
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Ickeane het volgende:

[..]

wat moet ik dan wel niet

wat vinden jullie
Je zou gewoon kunnen aangeven tegen haar dat je nog wel met haar om wilt gaan. De reden dat sommige mensen geen contact meer zoeken is denk ik omdat je dan toch een heel ander soort band met elkaar hebt, nadat het uit gaat. nee, dan ben je geen vriend/vriendin meer van elkaar, je hoort niet meer met elkaar te zoenen, enzovoorts. Eigenlijk voelt het een beetje alsof je opnieuw moet beginnen: je moet elkaar anders gaan behandelen. En sommige mensen willen dat niet ofzo
Mijn vriend wilde dat nog wel En hij woont ook een uur weg hiervandaan en we zien elkaar eens in de 4 weken ofzo. Kan dus best
pi_33660142
Eej mensen k kom me ook nog even voor de laatste maal melden!!!
K ga met deze topicreeks nokken,.. Kep ut helemaal gehad met alle liefdesverdrit
Om ff de reden te omschrijven,..
K ging 1e kerstdag naar me ex (zoals k had gemeld in topiq nr 32) Ennuh,.. Ex is nu een groot woord,..
Okoe ga je gang,.. geef me maar de volle laag dat k dom en zwak ben,..

@VD: Top gedaan dude,. 2 hele weken,..
@Tran,.. En ik maar denken dat je af en toe de wijsheid in pacht hebt,..
Zoals k al zei,.. Fuck die exen (al dan niet letterlijk ),.. en kijk is naar iets waar je 1000% achter staat
Zoals je zelf al hebt gemerkt werken al die bevliegingen niet!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef het.ismij het volgende:
@VD: Top gedaan dude,. 2 hele weken,..
Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is. .

En ik vind het zo eigenlijk wel prima. Red mezelf wel. Zit nu goed in m'n vel. Houden zo. .

Maar wat is er nu gebeurd eerste kerstdag?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:18:59 #161
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_33660914
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:

[..]
Dan is er altijd vrede op aard...
pi_33661039
quote:

[..]

Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is. .

En ik vind het zo eigenlijk wel prima. Red mezelf wel. Zit nu goed in m'n vel. Houden zo. .
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt dan
quote:
Was erg gezellig,.. En nu nog,..
K ben daar toch blijven slapen 1e kerstdag.
Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt dan
Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet. .
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Was erg gezellig,.. En nu nog,..
K ben daar toch blijven slapen 1e kerstdag.
Hoop dat het zo blijft joh. .
pi_33661569
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef VD het volgende:

[..]

Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet. .
Precies,..
quote:
Hoop dat het zo blijft joh. .
Time will tell,..
en anders zie je me snel weer terug,..
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Precies,..
[..]

Time will tell,..
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
het is weer aan met je ex?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_33671321
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef het.ismij het volgende:

@Tran,.. En ik maar denken dat je af en toe de wijsheid in pacht hebt,..
Zoals k al zei,.. Fuck die exen (al dan niet letterlijk ),.. en kijk is naar iets waar je 1000% achter staat
Zoals je zelf al hebt gemerkt werken al die bevliegingen niet!
Succes man! de tweede keer is toch altijd minder

Ik heb niet eens bevliegingen, maar hetgene dat ik echt wil...sja onmogelijk.
pi_33671420
quote:

twee weken is toch geen relatie, het is hoogstens een flirt. Noem je dat meisje van twee weken een ex ???

of meende zij het heel serieus.

Ik vind je redenering wel jammer. Je ex kan misschien wel 'beter' zijn, maar je kan haar toch niet krijgen, dus waarom vergelijken met haar ???
pi_33678151
Omdat ik het niet voor minder doe. Simpel.
Scheelt wel dat ze zelf al toegeeft dat ze nogal self centered was. Hebben het voorlopig maar even op een time out gegooid. We zien wel wat eruit komt.

En ze was/is behoorlijk serieus. En ik ook. Was/Is voor mij geen spel of iets dergelijks.
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:18:41 #169
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33679348
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:

Time will tell,..
(in beide gevallen)
Leuk joh , hoop dat het goed blijft gaan
And know what you want,
pi_33682323
quote:
Ik vind je redenering wel jammer. Je ex kan misschien wel 'beter' zijn, maar je kan haar toch niet krijgen, dus waarom vergelijken met haar ???
Je mag natuurlijk best eisen stellen, en je kan ook best eens een vergelijking trekken naar je ex of ex-ex.. maar ik vraag me af of dat wel helemaal eerlijk is om te doen. Ik betrapte mezelf er ook weleens op dat ik m'n ex (soms uitgesproken) zat te vergelijken met een ex-ex. Deed zij ook weleens.. maar je bent toch met iedereen een beetje anders? vergelijk je dan eigenlijk niet een beetje jezelf, hoe jij was met je ex-ex?
pi_33692392
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:

Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.
pi_33692731
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tranceptor op 04-01-2006 14:00:42 ]
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:35:03 #173
122357 www.marjol3in.com
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:36:37 #174
122357 www.marjol3in.com
Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.
Precies!
Liever alleen dan met z'n tweeën en diep ongelukkig. Dat is 1 ding dat zeker is
pi_33699462
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Succes man! de tweede keer is toch altijd minder

Ik heb niet eens bevliegingen, maar hetgene dat ik echt wil...sja onmogelijk.
Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).
Iedereen vroeg al langere tijd of we weer bij elkaar waren,..
is nu dan uiteindelijk toch gebeurd,..
Scheelt wel dat we elkaar nu vvveeeellll beter begrijpen.

@ emel.: yeapzz indd,..
@ -Delta-: tnx we merken het wel,..
Denk t wel,..
Op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).
Iedereen vroeg al langere tijd of we weer bij elkaar waren,..
is nu dan uiteindelijk toch gebeurd,..
Scheelt wel dat we elkaar nu vvveeeellll beter begrijpen.

@ emel.: yeapzz indd,..
@ -Delta-: tnx we merken het wel,..
Denk t wel,..
hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?
pi_33704470
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:28 schreef Emel het volgende:

[..]

hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?

Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.

Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.

Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatie wel meer "vrienden", mooi

geniet ervan!
pi_33706765
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef Emel het volgende:

[..]

eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatie wel meer "vrienden", mooi

geniet ervan!
Precies,.. Is nu weer andere kant op geslagen..

Gaat wel lukken,..
ow... zo te horen is het redelijk normaal voor relaties die net zijn uitgegaan om de ander 'vergeten' een gelukkig nieuwjaar te wensen, of op zn minst een schamper bedankje uit te spreken voor die 29 cent die ik heb uitgegeven aan een kerstkaart.
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Find your prince, before you start kissing frogs
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:15:54 #181
22944 Breetai
....Relax....
pi_33716680
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Ook al breek je een relatie helemaal netjes af. Daarna blijft het toch even eentijd moeilijk doen. Ik heb tijdens de vakantie eindelijk eens de tijd genomen om tot mezelf te komen. Het kan me ondertussen niet meer zo heel erg veel schelen.
quote:
Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Ik heb het bij vlagen. Het ene moment heb ik geen enkel probleem met contact onderhouden. Een tijdje later dan moet ik d'r toch ff weer goed uit m'n kop zien te krijgen.
Alleen zie ik haar nu ook hetzelfde doen en dat maakt het allemaal nog vreemder.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_33758973
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:
Een relatie is anders ook niet het heilige einde. .
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:01:18 #183
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33785367
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!! Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_33791695
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:

[..]

Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!! Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
Juist, sommigen schijnen dat niet echt door te hebben...
Uiteindelijk zal 'ie de hint wel begrijpen als je helemaal niks terugstuurt, telefoon niet meer opneemt of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
pi_33793930
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Op zaterdag 7 januari 2006 08:59 schreef einfach_mich het volgende:
of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.

Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.
pi_33794019
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.
pi_33794121
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef het.ismij het volgende:
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Ik heb het extreem lang met haar volgehouden dan.

Eerste gesprek na het uitgaan ging over een feestje dat ze had en hoeveel vrienden ze wel niet had en hoeveel aandacht weer van jongens. Andere onderwerpen waren haar oud&nieuw, haar kerst, haar andere feestjes, haar sport, haar.... etc etc. Het voelde net als in de relatie.

Maar goed en dan nog raar vinden dat ik 'cynisch' doe als ik dr spreek. Like I give a shit.

Ach ik ben zelf zo stom geweest er uberhaupt in mee te gaan. Maar ja als je nog gek op iemand bent dan interesseert die persoon je mateloos en vind je het leuk om te horen. Zo'n egocentrische houding verliest echter al snel zijn charme
pi_33794284
Whahahaha,.. Das indd stom
Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef het.ismij het volgende:
Whahahaha,.. Das indd stom
Nogal ja.

Ik las gister nog een smsje die ik een vriend stuurde voor het uit was, die was wel duidelijk genoeg. Ik was het duidelijk zat alleen de kar te trekken en vroeg me af voor wie ik het nog deed. Dat lijkt me genoeg zeggen.

Ach ja, ik vind het prima zo als single. Ik heb me gister op papier wat doelen voor dit jaar gesteld en 'liefde' gaat op een HEEL laag pitje.

De kunst van het loslaten van een ex is voor mij inzien wie en wat ze is, zowel positief en negatief. Dan pik je het positieve eruit en ga je door.
pi_33797751
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelen Hij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
pi_33798464
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef einfach_mich het volgende:

[..]

Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelen Hij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
Dat klinkt allemaal bekend. Ik weet de huidige status van mijn ex niet, maar die zal vast een nietszeggend mannetje aan de haak hebben geslagen die het interessanter vind.

In principe moest alles om haar draaien en anders hoefde het niet. Een solide basis voor een relatie is dat hoor, vooral nemen en niets geven.

Nou ja, weer wat ervaring in mijn rugzakje. Ik weet prima hoe het niet moet, dat is ook winst.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:15:50 #194
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33799640
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef het.ismij het volgende:
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Dat was erg moeilijk, gelukkig heb ik een uitmuntende zelfbeheersing! Maar ik had vaak genoeg de drang om hem te mailen of bellen en hem voor alles uit te maken wat mooi en lelijk was...
Het is zelfs zo ver gegaan dat een nieuw nummer heb genomen om van zijn smsjes en voicemailberichten af te komen...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:40:25 #195
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33802342
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:

Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin

Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
And know what you want,
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:45:29 #196
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33802505
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:40 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin

Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:49:41 #197
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33802648
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:45 schreef Flibble het volgende:

Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk ).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden
And know what you want,
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:52:08 #198
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33802750
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk ).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:04:48 #199
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33803232
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef Flibble het volgende:

[..]

Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!
Ik sms nooit, alleen nog contact gehad over wat spullen, die hij op moest halen... Maar verder voel ik me schuldig, maar ga gewoon niet reageren, weet gelukkig wel dat er geen reden is om me schuldig te voelen, ben geen vangnet voor hem of de persoon die voor zijn geluk moet zorgen.
Maar verstand en gevoel zijn 2 dingen, maar goed, dat wordt vanzelf wel minder.

En als ik hem tegenkom wil ik best gedag zeggen, omdat ik geen zin heb om in woede te blijven hangen, want dan blijf ik ermee bezig. Ik ben eroverheen en niet meer bezig met het verleden. Maar dat betekent niet dat hij een bakkie kan komen doen en verder contact ook niet
And know what you want,
pi_33809723
nou hier schrijf ik dan maar een stukkie over me zelf

ik ben sins 7 december gescheiden
3 kids 2 van 3 en 1 van 5
ik vindt het heel moeilijk om mijn ex los te laten
we hebben nog heel goed contakt
maar ik heb het moeilijk omdat ik nu weet dat ze op zoek is naar een ander

ze zegt van niet en dat we een lat relatie houden
maar ik geloof haar niet
ze heeft nu een eigen pc en zit de hele dag te chatten
opzoek naar een nieuwe vriend

dit doet mij heel veel pijn en ik weet niet wat ik er tegen moet doen
in juli wilde ze ineens scheiden
ze hield niet meer van mij zei ze
en wilde ook niet in relatie bemiddeling of wat dan ook
het was te laat het is over

op zich ben ik blij dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan
maar tot nu toe hebben we nog iets van een lat
maar ik weet nu 99% zeker dat ze de relatie alleen maar aanhoud om mij geen pijn te doen (en de sex)
maar als ze een nieuwe vriend via een chat kan krijgen wordt ik voor de 2e keer gedupt
en dat doet nu al zeer

ik weet af en toe niet wat te doen
ik weet we zijn gescheiden
maar ik zou nog zo graag bij haar zijn
ik hou nog heel veel van haar

moeilijk moeilijk
weten dat ik straks gedupt wordt maar geen afstand kunnen nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')