Misschien wel ja, maar alleen maar leuk vinden is niet goed genoeg meer. Ik moet overdonderd worden door iets zoals me maar 1 keer is gebeurd. De rest is simpelweg niet voldoende meer, ik stel nu onredelijke eisen, maar liever dat dan gaan voor iets waar ik niet 200% achtersta.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je straks iemand tegenkomt die je leuk vindt dan denk je niet meer van 'nee dat wil ik niet'.
Dan ga je er weer helemaal voor.
Daarmee ben ik het met je eens, maar waarom dat gezever van je dan dat je liever alleen bent?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar alleen maar leuk vinden is niet goed genoeg meer. Ik moet overdonderd worden door iets zoals me maar 1 keer is gebeurd. De rest is simpelweg niet voldoende meer, ik stel nu onredelijke eisen, maar liever dat dan gaan voor iets waar ik niet 200% achtersta.
Dat van die rozengeur en manenschijn klopt niet, dat is natuurlijk een beeld in de eerste twee weken van verdomme alles zit goed, wat tof! Als ik heel eerlijk ben zie ik dan eigenlijk al scheurtjes als ik echt wil kijken. Maar natuurlijk wil je niet zo kijken als je net met iemand bent.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:
iets begrijp ik niet tranceptor, je zegt altijd dat je overdonderd moet zijn door je vriendin, het moet 200 % kloppen en dit is je nog maar één keer overkomen ...
toch heb je om de paar maanden een nieuwe vriendin, het is altijd rozengeur en maneschijn ...iets klopt niet hé![]()
Ik zit nu in een periode dat ik zeg prima, tijd lang weer relatie(s) gehad, tijd voor een periode alleen. Ik vind het wel heel erg lekker eigenlijk zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Daarmee ben ik het met je eens, maar waarom dat gezever van je dan dat je liever alleen bent?
nog een goede twee maanden en ze is erquote:
Mooi dat alles goed gaatquote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nog een goede twee maanden en ze is er, stuur ik je wel een fotootje hoor !!
Ja maar jij kiest ze uit op psychische problemen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef JoeyT het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen verlangen naar een relatie om maar niet alleen te hoeven zijn. Mij overkomt t gewoon en doe niet aan relaties met domme neukertjes...
Omdat ik er 1 heb... Lekkere redenatie... En welke normale heb jij er dan tussen? Wat versta je onder normaal. Ik zou mijn relatie voor geen goud willen omruilen. Ik zou haar niet eens een klein beetje veranderen als dat kon. Ik heb meer dan een jaar ik ben nog steeds onwijze verliefd, ik heb geweldige sex en ontzettend veel lol met dr. Dit zou ik nooit hebben gehad met die 30 standaard neukertjes.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja maar jij kiest ze uit op psychische problemen.
Ik heb er nog wel eens normale tussen.![]()
Die ex heeft geen enkele reden om het te laten uitkomen. Maar goed, garanties heb je nooit nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:32 schreef Kuppie het volgende:
[quote]
Vergis je niet. Je ex weet er ook van. En je vrouw heeft ongetwijfeld, bewust of onbewust, een vermoeden.
Ik word juist verteerd door schuldgevoelquote:Dat zeg ik niet. Waarom zou je haar niet verdienen? Omdat je buiten de pot hebt gepist. Dat komt zo vreselijk vaak voor. Laat je niet tegenhouden door schuldgevoel.
Ik vind dat zo moeilijk. Het gaat er niet om dat we al kinderen hebben maar juist dat zij ze wel wil en ik pertinent niet. Dat was ook de reden dat we eigenlijk al half uit elkaar waren op een gegeven ogenblik. Maar ze heeft toch besloten voor mij te kiezen. Maar elke keer dat er iemand om ons heen zwanger wordt dan raakt dat haar echt diep. En ik ben bang dat ze spijt krijgt van die beslissing. Tuurlijk kun je zeggen dat ze daar zelf voor kiest, maar soms maak je een foute keuze. Maar ja, of het aan mij is om die voor haar te nemen?? Wie zegt dat ik het aan het juiste eind neemt.quote:Laat haar dat beslissen.
De ex is min of meer uit mijn leven verdwenen. Ze vond dat ik te lang draalde met kiezen. Nu wilde ze nog vrienden blijven maar ik kon het echt niet handlen dat ze a) niets meer voor me leek te voelen of dat ik elk geval niet toonde en b) dat ze sexdates heeft met allerlei hyena's op datingsites die misbruik maken van haar verdriet en onzekerheid.quote:Als je dat zeker weet, kies dan voor je ex. Life's too short.
Dat is zeer zeker waar. Sorry voor de foute veronderstellingquote:Ik ben niet boos en ik voel me geen slachtoffer. Misschien dat je niet bewust BS verkoopt. Ik roep slechts op tot zelfreflectie. Je bent in de war.
elk advies is welkom nu, bedanktquote:Je bent geen zwijn. Ik snap je hang naar het uiten ervan. Ik zit voor dezelfde reden in dit topic. Ik geef je alleen het standpunt van de 'overkant'.
Ik zit je een beetje te dollen man. Ik heb er meerdere normale gehad: op twee na. Eén ervan is actief op dit forum, de ander heb ik al jaren niet meer gesproken. Het is maar hoe hoog je de lat legt en ik kan echt een meisje oprecht leuk vinden en daar een leuke relatie mee hebben hoor. Ik heb dat andere ook maar 1 keer ervaren, al achtervolgt het me soms. Neukertjes is weer wat anders in dit verhaal, ik praat niet van standaardneukertjes sorry, daar verplaats ik me niet in.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ik er 1 heb... Lekkere redenatie... En welke normale heb jij er dan tussen? Wat versta je onder normaal. Ik zou mijn relatie voor geen goud willen omruilen. Ik zou haar niet eens een klein beetje veranderen als dat kon. Ik heb meer dan een jaar ik ben nog steeds onwijze verliefd, ik heb geweldige sex en ontzettend veel lol met dr. Dit zou ik nooit hebben gehad met die 30 standaard neukertjes.
Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat. Ik zorg er gewoon voor dat ik pas een relatie met iemand aanga die anders is dan de rest, die mijn leven verrijkt en wiens leven ik verrijk.
ah, en het meisje kan de relatie na twee maanden niet uitmaken, of beslis jij alleenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat.
Ow sorry, ik hoopte je in mijn antwoord aan Kuppie ook meteen beantwoord te hebben. Daarin vermeldde ik dat ik dus niet zeker ben of dat het beste is om te doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef silverpearl het volgende:
Edpowers krijg ik nog een reactie?
Uit dat, naar beiden toe.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:
Ik word juist verteerd door schuldgevoelNaar beiden toe.
Zij moet die beslissing nemen. Jij niet voor haar, je mag haar alleen helpen. Maar je moet wel open kaart spelen. Anders neemt zij op foute gronden een beslissing. Dat kun je haar niet aandoen, dat verdient ze niet. Zeker niet omdat zij de keus voor jou heeft gemaakt.quote:En ik ben bang dat ze spijt krijgt van die beslissing. Tuurlijk kun je zeggen dat ze daar zelf voor kiest, maar soms maak je een foute keuze. Maar ja, of het aan mij is om die voor haar te nemen?? Wie zegt dat ik het aan het juiste eind neemt.
Vertel haar wat je hier vertelt.quote:De ex is min of meer uit mijn leven verdwenen. Ze vond dat ik te lang draalde met kiezen. Nu wilde ze nog vrienden blijven maar ik kon het echt niet handlen dat ze a) niets meer voor me leek te voelen of dat ik elk geval niet toonde en b) dat ze sexdates heeft met allerlei hyena's op datingsites die misbruik maken van haar verdriet en onzekerheid.
Geen probleem.quote:Dat is zeer zeker waar. Sorry voor de foute veronderstelling
Daarom reageerde ik ook. Niet om mijn frustratie te uiten.quote:elk advies is welkom nu, bedankt
Ik weet het, maar ik durf dat (nog) niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef Kuppie het volgende:
Uit dat, naar beiden toe.
Zij moet die beslissing nemen. Jij niet voor haar, je mag haar alleen helpen. Maar je moet wel open kaart spelen. Anders neemt zij op foute gronden een beslissing. Dat kun je haar niet aandoen, dat verdient ze niet. Zeker niet omdat zij de keus voor jou heeft gemaakt.
Aan die ex? Die wil daar niets meer van weten. Ze zegt dat er nog nooit iemand is geweest die haar zoveel pijn heeft gedaan als ik door niet voor haar te kiezen. Nu doet ze heel afstandelijk tegen en ik ga er maar vanuit dat ze geen moer meer voor me voelt. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar, al hun gevoelens voor iemand verliezen. Ik blijf echt voor altijd iets voelen voor iemand.quote:Vertel haar wat je hier vertelt.
Mijn advies: wil je jezelf en haar recht in de ogen willen kijken toch maar moed verzamelen en doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:37 schreef EdPowers het volgende:
Ik weet het, maar ik durf dat (nog) niet.
Vertel het dan alleen aan haar als je vrouw je dumpt nav het openhartig zijn. Anders heeft het ook geen zin voor jou.quote:Aan die ex? Die wil daar niets meer van weten. Ze zegt dat er nog nooit iemand is geweest die haar zoveel pijn heeft gedaan als ik door niet voor haar te kiezen. Nu doet ze heel afstandelijk tegen en ik ga er maar vanuit dat ze geen moer meer voor me voelt. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar, al hun gevoelens voor iemand verliezen. Ik blijf echt voor altijd iets voelen voor iemand.
Ja ik kan me dat dus echt niet voorstellen. Dat ik ergens helemaal in geloof terwijl de ander dat niet heeft. Ik ben ervan overtuigd dat ik zoiets dan aanvoel. Maja miss overschat ik mezelf. Het is iig wel zo dat ik niet een relatie met een meisje aanga waar ik het heel erg leuk mee heb. Er moet wel iets heel speciaals zijn...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ah, en het meisje kan de relatie na twee maanden niet uitmaken, of beslis jij alleenJij kan er écht in geloven, maar van de tegenpartij ben je nooit zeker, zeker niet in het begin
Nieuwswaarde nul.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef JoeyT het volgende:
Maja miss overschat ik mezelf.
Het is iig wel zo dat ik niet een relatie met een meisje aanga waar ik het heel erg leuk mee heb. Er moet wel iets heel speciaals zijn...
Ja ik kan t me niet voorstellen dat ik het bijzonder heb met iemand en dat zij dat niet heeft. Bijzonder betekent juist dat je een speciaal gevoel van de ander krijgt en dat krijg je naar mijn mening niet als zij niet hetzelfde heeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nieuwswaarde nul.![]()
Jij kunt het heel bijzonder vinden zonder dat de tegenpartij er zo over denkt.
Misschien heeft ze dat wel maar ziet ze dat niet in of onvoldoende. Wat te denken van eerste relaties die uitgaan bijvoorbeeld waar toch wel een hele hoop goed zat maar door gebrek aan perspectief dat niet werd ingezien.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik kan t me niet voorstellen dat ik het bijzonder heb met iemand en dat zij dat niet heeft.
Ergens kan ik het me wel voorstellen, je komt na je werk s'avonds thuis in een leeg huis, dag na dag na dag. Je staat te koken en dan schep je je bord op en zit je weer alleen aan tafel... Dat soort dingen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef JoeyT het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen verlangen naar een relatie om maar niet alleen te hoeven zijn. Mij overkomt t gewoon en doe niet aan relaties met domme neukertjes...
Als ze t niet inziet dan heeft ze dat niet. Zoiets voel je of voel je niet...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat wel maar ziet ze dat niet in of onvoldoende. Wat te denken van eerste relaties die uitgaan bijvoorbeeld waar toch wel een hele hoop goed zat maar door gebrek aan perspectief dat niet werd ingezien.
Ikzelf ben daar dan weer geen voorbeeld van, mijn eerste relatie sja...
Dan zou je er toch eerst voor moeten zorgen dat je wel vrienden/leven/hobbies krijgt,,,quote:Op donderdag 29 december 2005 21:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ergens kan ik het me wel voorstellen, je komt na je werk s'avonds thuis in een leeg huis, dag na dag na dag. Je staat te koken en dan schep je je bord op en zit je weer alleen aan tafel... Dat soort dingen.
Mensen die verder geen leven/hobbies/vrienden hebben, ja dan is het erg leeg in huis. En vallen dat soort dingen op, want je hebt verder niks.
Ik heb er gelukkig geen last van en als ik alleen ben vind ik het heerlijkTijd gaat altijd snel en kom vaak tijd te kort, ben altijd bezig.
Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaanquote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zou je er toch eerst voor moeten zorgen dat je wel vrienden/leven/hobbies krijgt,,,
Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap het ook nooit zo, maar goed ze bestaan![]()
![]()
Ik moet er ook niet aan denken om een vriend te hebben, die niks heeft, geen vrienden en hobbies, alleen mij...
Kan je nagaan als je relatie stuk loopt, krijg je dat gejammer "ja maar ik heb niks meer"
Nee dan heb je idd niks meer![]()
Het zou sowieso ook aardig wat over de persoon in kwestie zeggen, denk niet dat ik überhaupt gek op zo'n type zou worden...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd het moet absoluut geen invulling van je leven worden. Bovendien werkt het erg benauwend als de ander niets heeft...
Dat vergeet je op deze manier toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Nou laatste dag van 2005..... joepie... Ik mis haar zo.
Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou. Wat moet ik nou denken... Het laatste wat ze zei voordat ik het uitmaakte was "vergeet alsjeblieft nooit hoeveel ik van je hou".
Zit je daar ff op te wachtenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
Net kwam een wederzijdse kennis even op msn vertellen dat het geweldig met haar ging. Haar leven was een stuk beter nou.
Nee natuurlijk gun ik het haar om gelukkig te zijn. Geloof me dat vind ik echt het belangrijkste wat er is. Maar ik betrap me erzelf op dat ik nog hoop heb dat we weer bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Mooi toch dat het goed met haar gaat. Of gun je haar dat niet?
Voel jij je pas beter als zij zich rot voelt?
Dat bepaal je toch samen??? en hij heeft er toch niks mee te maken wat jij met andere kerels uitspookt? Vraag eens waarom ie dat zegt?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Okay volgens mij kan ik hier mijn hart uitstorten![]()
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.
Je moet gewoon doen wat jou goed lijkt. Als je het fijn vind om nog met 'm te zoenen en het ook met andere kerels te doen, moet je daar niet moeilijk over doen. Ik denk eerder dat zijn gevoelens nu een beetje beginnen te spoken.quote:En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!![]()
![]()
Vage situatie. Wil me namelijk ook niet sletterig gedragen ofzo!
Ik vond t al zo raar dat je t de hele tijd over zoenen had... Nu begrijp ik t, je bent nog jong... Maar laat die gozer gewoon varen. Beste wat je kan doen is een lievere en veel lekkerdere gozer uitzoeken. Dan gaat hij zich ff achter de oren krabbenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Heb zelf een relatie van 2 jaar gehad .. neej het was echt serieus![]()
Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..
Later belde mn ex met de vraag of ik t leuk had gehad.. en hij vroeg of ik nog gezoend had.. nou 'ja' zei ik.. oke hij vond het niet erg ofzo, zei die. Maar hij zei wel dat we dan vanaf nu niet meer met elkaar moesten zoenen (mijn ex, hij dus, en ik), want het is echt raar als ik wel met een jongen van de disco zoen en ook met hem. Hij zei: je kan maar met 1 jongen tegelijk zoenen he.
En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!![]()
![]()
Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kan je lot toch niet ontvluchten, je bent en blijft een stinkhoer.![]()
Maak je niet zo druk zeg, je bent zo groen als gras, geniet er lekker van.![]()
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gelukkig nieuw jaar broertje! Leuke jaarwisseling gehad?
Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...quote:Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, om eerlijk te zijn niet echt.
Hehe heeft niks met R&P te maken, het feest was gewoon niet zo heel bijzonder ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm... Bummer... Maar dan kan t nu dus alleen maar beter worden...
En anders hebben we weer goede verhalen in R&P![]()
Hoe lang was het je vriendin dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef VD het volgende:
Heu. Ik meld me maar weer. Weer een ex rijker..
Klasse!quote:Al mijn vrienden in paniek uit schrik voor mijn reactie, maar ik heb die jongen een hand gegeven, een prettig nieuwjaar gewenst en heb me er niet meer van aangetrokken..
Waarom hoor je dit zoveel dat mensen nog met elkaar om gaan na de tijd..quote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Heb zelf een relatie van 2 jaar gehad .. neej het was echt serieus![]()
Maar 3 maanden geleden heeft hij het uitgemaakt... maar zoenen en knuffelen deden we nog wel: ik kon hem niet weerstaan, en hij deed het omdat het zo vertrouwd voelde (zei die). Als je ons zo had gezien had je gedacht dat het nog aan was geweest.
Maar nu gaat het toch echt veranderen. Heb gisteravond lekker gefeest met vriendinnen en gedanst je kent het, ook gezoend met een jongen (ja, nu mag het he)..
En nou voel ik me toch wel een beetje kut omdat hij dus niet meer met me wilt zoenen.. ik wil het ook niet omdat het gewoon verstandiger is, maar *zucht*.. hij kon het zo goed!![]()
![]()
Sander jij had toch ook gepost in mijn topic over mijn vriendin en mij? (inmiddels dus ex) en gezegt dat bij jouw om bijna dezelfde redenen uitgegaan was? hoe gaat die daar dan nu? hier gaat het redelijk heb een leuk meisje ontmoet en die smst me nu de hele tijd, een hele fijne afleiding maar soms val ik toch nog wel even terug, zoals vandaag als ze mij op msn weer toe gaat voegen enzo.. dan denk ik zit ze nouw te fucken met me.... maybe mist ze gewoon de gruwelijke goeie sex die ik dr gegeven heb en die ze nooit meer zal krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:47 schreef Sander_K het volgende:
tsja, ik denk dat het gewoon haar manier is om ermee om te gaan.. wie weet hoe lang 'het gevoel' al weg was voordat het uitging. Misschien heeft die vriendin van haar alleen de negatieve dingen over jou gehoord toen het uit was, en wordt ze wel beinvloedt door die vriendin om zo te doen.. je weet het niet. (of ze doet dat al zonder de invloed van wie dan ook)
Ik betrapte mezelf er nl. ook op dat toen het uitging, ik erg snel geneigd was om me negatief uit te laten over haar tegen mijn vrienden/vriendinnen.. min of meer om er makkelijker over heen te komen zeg maar.. de redenen waarom het maar beter was dat het uit is. Verwacht gewoon niet teveel van haar kant, dan kan het altijd meevallen toch?
Dat, als je dan (tenzij ik het fout gelezen heb) toch kwaad bent op haar en haar nooit meer wil zien, haar beter niet accepteert op MSN.. brengt enkel twijfel met zich mee, en dan krijg jij het gevoel dat ze met je lacht..(het was je goed recht een emo email te sturen om alles nog te redden..)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Waarom hoor je dit zoveel dat mensen nog met elkaar om gaan na de tijd..
wat moet ik dan wel niet
- ze woont uur weg zie dr nooit meer.. nooit! tot me dood... voor eeuwig
- het was een opluchting ze had schijt aan me op laatst (hield ik van dat meisje? denk je dan)
- voegt ze me vandaag op msn even toe.... zonder wat te zeggen... nu het bijna een maand uit is... ze was okgelijk offline, naja eigelijk had ze me via de email van dr ma toegevoegt.. heb idee dat ze daar met dr vreindin zitte lachen om mij en de "redelijk emotionele" email die ik stuurde als laatste poging om het te redden omdat ik dr zo misde...
- had een halfjaar alsof het niks is is het over, niet eens gelukkig kerst of nieuwjaar naar elkaar ontvangen of verstuurd (versturen had ik kunne doen maar ik had al genoeg initiatief genomen vondt ik... van haar kant kwam niks)
- hoezo dan 6 maanden? hoezo niet bij elkaar passen. ndan nog kan je welkaar toch gelukkig nieuwjaar wensen.. gevoeloos heid ten top..
wat vinden jullie
haha ja dat was ik, zal ik je wat vertellen! weer precies hetzelfde.. jakkes. Hier ook redelijk, ook een leuk meisje ontmoet die me gek sms-t (zit nu op m'n werk, en zelfs nu stuurde ze een sms of alles ok is hierquote:Sander jij had toch ook gepost in mijn topic over mijn vriendin en mij? (inmiddels dus ex) en gezegt dat bij jouw om bijna dezelfde redenen uitgegaan was? hoe gaat die daar dan nu? hier gaat het redelijk heb een leuk meisje ontmoet en die smst me nu de hele tijd, een hele fijne afleiding maar soms val ik toch nog wel even terug, zoals vandaag als ze mij op msn weer toe gaat voegen enzo.. dan denk ik zit ze nouw te fucken met me.... maybe mist ze gewoon de gruwelijke goeie sex die ik dr gegeven heb en die ze nooit meer zal krijgen
?hahaha wat apart dat wij toch elke keer dezelfde situaties hebben... naja ik heb dan niet op msn gezeten met mijn ex.. ze heeft mij onder het account van haar moeder opnieuw toegevoegt , toen ik het msn schermpje accepte... toen was ze al offline.. maar toch raar ik vermoed dat ze gewoon zit te fucken met mij ofzo... als ze niks zegt de komende dagen dan weet ik genoeg... eigelijk zou wraak dan op ze plaats zijn maar geen zin meer engergie in dr te steken..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:02 schreef Sander_K het volgende:
[..]
haha ja dat was ik, zal ik je wat vertellen! weer precies hetzelfde.. jakkes. Hier ook redelijk, ook een leuk meisje ontmoet die me gek sms-t (zit nu op m'n werk, en zelfs nu stuurde ze een sms of alles ok is hier) en ook ik val af en toe weleens terug -zoals ik een paar posts eerder zei- en toevallig vandaag op msn gezeten met m'n ex.. damn maar ik weet wel dat ze niet zit te fucken met mij hoor, zo is dan gelukkig niet
Nee dat verandert ook niet.. ik ben ook erg leeg, ik zie dr ook erg slecht uitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:18 schreef Sander_K het volgende:
ghehe, heb morgen alweer een date met dat meisje. Ben alleen nog steeds een beetje aan het 'opladen' vwb investeren in dat meisje.. was echt 'leeg' van m'n ex als je begrijpt wat ik bedoel.
Het gedoe met m'n ex heeft wel heel veel energie van me opgeslorpt.
Hoop dat alles goed gaat met dat meisje en jou! wie weet als je ex hoort dat je met een ander meisje bent, dat dat de situatie veranderd. (in goede zin dan)
Je zou gewoon kunnen aangeven tegen haar dat je nog wel met haar om wilt gaan. De reden dat sommige mensen geen contact meer zoeken is denk ik omdat je dan toch een heel ander soort band met elkaar hebt, nadat het uit gaat. nee, dan ben je geen vriend/vriendin meer van elkaar, je hoort niet meer met elkaar te zoenen, enzovoorts. Eigenlijk voelt het een beetje alsof je opnieuw moet beginnen: je moet elkaar anders gaan behandelen. En sommige mensen willen dat niet ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Waarom hoor je dit zoveel dat mensen nog met elkaar om gaan na de tijd..
wat moet ik dan wel niet
- ze woont uur weg zie dr nooit meer.. nooit! tot me dood... voor eeuwig
- het was een opluchting ze had schijt aan me op laatst (hield ik van dat meisje? denk je dan)
- voegt ze me vandaag op msn even toe.... zonder wat te zeggen... nu het bijna een maand uit is... ze was okgelijk offline, naja eigelijk had ze me via de email van dr ma toegevoegt.. heb idee dat ze daar met dr vreindin zitte lachen om mij en de "redelijk emotionele" email die ik stuurde als laatste poging om het te redden omdat ik dr zo misde...
- had een halfjaar alsof het niks is is het over, niet eens gelukkig kerst of nieuwjaar naar elkaar ontvangen of verstuurd (versturen had ik kunne doen maar ik had al genoeg initiatief genomen vondt ik... van haar kant kwam niks)
- hoezo dan 6 maanden? hoezo niet bij elkaar passen. ndan nog kan je welkaar toch gelukkig nieuwjaar wensen.. gevoeloos heid ten top..
wat vinden jullie
Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef het.ismij het volgende:
@VD: Top gedaan dude,. 2 hele weken,..
Dan is er altijd vrede op aard...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:
[..]
Maar wat is er nu gebeurd eerste kerstdag?
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:
[..]
Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is..
En ik vind het zo eigenlijk wel prima. Red mezelf wel. Zit nu goed in m'n vel. Houden zo..
Was erg gezellig,.. En nu nog,..quote:Maar wat is er nu gebeurd eerste kerstdag?
Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Wel bter dat je der niet al rebound gebruikt dan
Hoop dat het zo blijft joh.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef het.ismij het volgende:
Was erg gezellig,.. En nu nog,..
K ben daar toch blijven slapen 1e kerstdag.
Precies,..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef VD het volgende:
[..]
Zou het zelf ook niet als 'rebound' gebruikt willen worden. Dus andersom ook niet..
Time will tell,..quote:Hoop dat het zo blijft joh..
het is weer aan met je ex?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Precies,..
[..]
Time will tell,..
en anders zie je me snel weer terug,..![]()
![]()
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
Succes man!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef het.ismij het volgende:
@Tran,.. En ik maar denken dat je af en toe de wijsheid in pacht hebt,..
Zoals k al zei,.. Fuck die exen (al dan niet letterlijk),.. en kijk is naar iets waar je 1000% achter staat
Zoals je zelf al hebt gemerkt werken al die bevliegingen niet!
twee weken is toch geen relatie, het is hoogstens een flirt. Noem je dat meisje van twee weken een ex ???quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef VD het volgende:
Als ik er voor de lange termijn geen heil in zie dan ga ik er niet mee door. En laten doodbloeden vind ik ook niet eerlijk. Als ik zelfs het gevoel heb dat het met m'n ex-ex nog beter was dan weet je wel hoe laat het is..
Leuk johquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:
Time will tell,..
en anders zie je me snel weer terug,..![]()
![]()
K moet zeggen dat k der wel bij mee ben eigenlijk,.. maar niet helemaal van de wereld van verliefdheid ofzo,..
K denk omdat we elkaar al zo lang kennen,.. en tis meer houden van dan echt stapel verliefd zijn,..
(in beide gevallen)
Je mag natuurlijk best eisen stellen, en je kan ook best eens een vergelijking trekken naar je ex of ex-ex.. maar ik vraag me af of dat wel helemaal eerlijk is om te doen. Ik betrapte mezelf er ook weleens op dat ik m'n ex (soms uitgesproken) zat te vergelijken met een ex-ex. Deed zij ook weleens.. maar je bent toch met iedereen een beetje anders? vergelijk je dan eigenlijk niet een beetje jezelf, hoe jij was met je ex-ex?quote:Ik vind je redenering wel jammer. Je ex kan misschien wel 'beter' zijn, maar je kan haar toch niet krijgen, dus waarom vergelijken met haar ???
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:
Sja wat een geleuter met je 'alleen is maar alleen'. Alleen kan soms verdomd heerlijk zijn als je weet hoe je dat moet aanpakken. Uiteindelijk gaat alles vervelen en ook alleen zijn, maar dat geldt net zo goed voor samen zijn.
Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.
Precies!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hele leven met zijn tweeen ook niet. Dan ben je met zijn tweeen eenzaam.![]()
Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Succes man!de tweede keer is toch altijd minder
Ik heb niet eens bevliegingen, maar hetgene dat ik echt wil...sja onmogelijk.![]()
hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Onze "relatie" voor de relatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde,. (soort sexloze relatie was het).
Iedereen vroeg al langere tijd of we weer bij elkaar waren,..
is nu dan uiteindelijk toch gebeurd,..
Scheelt wel dat we elkaar nu vvveeeellll beter begrijpen.
@ emel.: yeapzz indd,..
@ -Delta-: tnx we merken het wel,..
Denk t wel,..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:28 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe ervaar je het eigenlijk om weer een relatie met haar te hebben?
je zegt dat je elkaar veel beter begrijpt?
Doen jullie bepaalde dingen anders?
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatiequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zoals ik al zei,.. we hadden al soort van relatie (sexloze) verder is er weinig veranderd,.. k sliep daar al regelmatig of zei hier,.. We waren vaak samen/ deden van alles en nog wat samen.
Tis niet echt uit te leggen.
We begrijpen elkaar indd veel beter, in de tijd dat we meer "vrienden" zijn geweest,.. is er een hoop gebeurd,.. zeker aan haar kant (met familie e.d. een groot drama).
En in de tijd buiten onze relatie hebben we elkaar beter leren kennen dat we al deden tijdens onze relatie.
Dus ja,..
Der verschilt niet zo hheel erg veel als bv 4 weken geleden,..
We wisten altijd al van elkaar waar we uithingen wat we gingen doen/hadden gedaan.
Spraken elkaar zoon beetje dagelijks. Zagen elkaar al 4/5 keer in de week.
Precies,.. Is nu weer andere kant op geslagen..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef Emel het volgende:
[..]
eigenlijk hadden jullie nog steeds soort van relatiewel meer "vrienden", mooi
geniet ervan!![]()
Ook al breek je een relatie helemaal netjes af. Daarna blijft het toch even eentijd moeilijk doen. Ik heb tijdens de vakantie eindelijk eens de tijd genomen om tot mezelf te komen. Het kan me ondertussen niet meer zo heel erg veel schelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Ik heb het bij vlagen. Het ene moment heb ik geen enkel probleem met contact onderhouden. Een tijdje later dan moet ik d'r toch ff weer goed uit m'n kop zien te krijgen.quote:Maar het is ook zo vreemd om aan mn toekomstige vriendje te gaan vragen: Als het uitgaat he, wil je dan niks meer van me weten, of kan je nog wel normaal met je exen omgaan?
Al zou het een hoop frustraties voorkomen....
Een relatie is anders ook niet het heilige einde.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef dyna18 het volgende:
Nou je hele leven alleen is geen bal aan kan ik je wel vertellen.
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Kings het volgende:
Waarom zijn exen altijd zo onmogelijk als het gaat om gewoon nog normaal om te gaan na een relatie. Dan heb ik er allang vrede mee met het idee dat het uit is, ik merk dat ik me prima kan redden zonder hem, maar dan pakt ie meteen het uiterste: compleet negeren!
Juist, sommigen schijnen dat niet echt door te hebben...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!![]()
Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
![]()
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:59 schreef einfach_mich het volgende:
of alleen maar héél 'interessant' over jezelf gaat vertellen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.![]()
Ik heb het extreem lang met haar volgehouden dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef het.ismij het volgende:
Whehe,..
altid prettig, mensen die niks anders te vertellen hebben dan dingen over zichzelf,..
Dan heb k ut al snel gehad met je,..
Ws binnen 10 min al,..
Nogal ja.quote:
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ex kan sowieso niets anders, want zij is immers het middelpunt van de wereld.![]()
Alles draait immers om haar leven, haar vrienden, haar problemen, haar interesses. Ik vind het prima zolang onze werelden elkaar niet kruisen.![]()
Dat klinkt allemaal bekend. Ik weet de huidige status van mijn ex niet, maar die zal vast een nietszeggend mannetje aan de haak hebben geslagen die het interessanter vind.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef einfach_mich het volgende:
[..]
Haha, klinkt als de perfecte match voor mijn ex, hadden ze elkaar beide over zichzelf kunnen vervelenHij had ook het idee dat alles wat er was om hem moest draaien, alles moest 'ie op de een of andere manier weer terug relateren aan de situatie waarin hij op dat moment verkeerde.
Naja, tis dat 'ie nu weer een nieuw vriendinnetje heeft, tis te hopen dat zij er wat beter mee kan omgaan
Dat was erg moeilijk, gelukkig heb ik een uitmuntende zelfbeheersing!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef het.ismij het volgende:
Dan moet ej dus wel daadwerkelijk NIET reageren zelf!!!
Anders werkt het ook niet!!!
Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzinquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Flibble het volgende:
Ik wou dat mijn ex dat bij mij had gedaan toendertijds, dan was me een heleboel ellende bespaard gebleven! Ik had al zo vreselijk veel moeite met hem los laten, gaat hij het nog 's extra moeilijk voor me maken door me smsjes te sturen en me zelfs op te bellen!!!![]()
Hij heeft mij toch gedumpt! Laat me dan ook met rust!!!
![]()
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja dan krijg je weer die discussie dat het niet aardig van jouw kant is, dat je nooit reageert als hij je belt of sms't en dat soort onzin![]()
Maar goed, ik ken het van beide kanten, dat ik nog contact wilde en een ex niet meer, en een andere keer dat ik geen contact wilde en m'n ex door bleef drammen en bellen en sms'en.
Als 1 van de 2 geen contact meer wilt houdt het gewoon op en respecteer je dat.
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:45 schreef Flibble het volgende:
Nou het maffe was, hij had me eerst een paar hele gemene streken geleverd om maar duidelijk te maken hoe over het was tussen ons. Als je zoiets flikt moet je daarna niet opeens aankomen met smsjes en voicemail berichten!![]()
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel hufterig... ach daar hebben meer mannen last van (vrouwen ws ook net zo goed, maar heb ik geen ervaring mee natuurlijk).
Een ex van mij probeert ook contact te zoeken, nadat er veel gebeurd is, dus nee ik zit er niet op te wachten en negeer praktisch alles.
Alhoewel ik het dan weer zielig ga vinden![]()
![]()
Ik sms nooit, alleen nog contact gehad over wat spullen, die hij op moest halen... Maar verder voel ik me schuldig, maar ga gewoon niet reageren, weet gelukkig wel dat er geen reden is om me schuldig te voelen, ben geen vangnet voor hem of de persoon die voor zijn geluk moet zorgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:52 schreef Flibble het volgende:
[..]
Haha ja daar had ik ook last van! Ik had op een gegeven moment een nieuw telefoonnummer genomen om van hem af te zijn en niet in de verleiding te komen om hem te smsen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |